Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050

Συζητάμε για τα διάφορα μοντέλα της Triumph

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050

Δημοσίευσηαπό nikosdk » 03 Ιουν 2016, 18:28

Φιλτρο, ανοιγμενο φιλτροκουτι, προγραμμα φτιαχτο, mivv κοντη. 520 αλυσιδογραναζα, ais μπλοκαρισμενο, καταλυτη βγαλμενο, κοφτης 9850. Αυτα αποδειχθηκαν αρκετα για να πιασει 263 στην εθνικη λαρισης-τρικαλων. Ουτε κατηφορα ηταν ουτε τπτ.
Το κοντερ ειναι το ιδιο αισιοδοξο οσο τα υπολοιπα, απειραχτο τελειως. Μανισιο γραναζωμα, οποτε γυρω στα 6% διαφορα απο τα πραγματικα χλμ.
Άβαταρ μέλους
nikosdk
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 06 Ιουν 2015, 14:52
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger 1050 '09
Όνομα: Νίκος


Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050

Δημοσίευσηαπό petric83 » 05 Ιουν 2016, 01:16

nikosdk έγραψε:
sprint900 έγραψε:
Gdoc έγραψε:[quote="nikosdk"]Χρονια πολλα, Χριστος Ανεστη...
Αλλαξα λαστιχα, και απο metzeler m7rr πηγα σε michelin pilot power πριν λιγες μερες. Χθες μιας και δεν ψησαμε καναμε με κατι φιλους μια πολυ ωραια βολτα, (Βολο-Φαρσαλα-Καρδιτσα-Τρικαλα-Λαρισα-Βολο). Σε ανοιγμα στην εθνικη πριν τα Τρικαλα, ειδα το κοντερ να γραφει 263...!! :hail: Το μηχανακι ηταν για πρωτη φορα σταθερο σε αυτα τα χιλιομετρα. Δεν το ειχα δει ποτε πριν να πηγαινει πανω απο 242 (και ας ειχα βγαλει τον κοφτη) γιατι σε αυτα τα χιλιομετρα με τα metzeler κοσκινιζε αρκετα..! Πιεσα βεβαια αρκετη ωρα για να τα πιασω, αλλα εφοσον το μηχανακι ηταν σταθερο και μου εμπνεε εμπιστοσυνη δεν ειχα προβλημα.
ΥΓ. Καρφωμενος ακριβως απο πισω απο το R6 του κολλητου, παρ΄ολα τα 263 δεν μπορεσα να τον περασω :doh
Εικόνα



Μάλλον κάτι δεν είδατε καλά! Τα 263 δεν είναι τελική ταχύτητα... αλλά το υπόλοιπο χιλιομέτρων βενζίνης...


Και το βασικότερο , δεν νομίζω να υπάρχουν γρανάζια να μακρύνουν τόσο της σχέσεις στο tiger να πιάνει τα 263km με λιγότερες από 4.000 rpm , λογικά έπρεπε να δείχνει πάνω από 9.500 rpm .

:rotfl:

Μολις ειχα πατησει συμπλεκτη εκεινη την ωρα... :rotfl:[/quote] συμπλέκτη με το δεξί χερι ε; Γιατί το αριστερό βλεπω κρατάς κινητο για φωτο :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
petric83
Newbie
Progress to next rank:
4%
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 27 Μάιος 2016, 20:44
Μοτοσυκλέτα: tiger 1050
Όνομα: petros


Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050

Δημοσίευσηαπό nikosdk » 05 Ιουν 2016, 18:30

Ρε παιδια, τρολλ εκανα με τον συμπλεκτη, ελεος δλδ. Οπως επισης και με τις αναποδες οθονες, νομιζα πως καταλαβαινομαστε αλλα εκανα λαθος.
Άβαταρ μέλους
nikosdk
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 06 Ιουν 2015, 14:52
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger 1050 '09
Όνομα: Νίκος


Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050

Δημοσίευσηαπό sprint900 » 08 Ιουν 2016, 17:08

nikosdk έγραψε:Ρε παιδια, τρολλ εκανα με τον συμπλεκτη, ελεος δλδ. Οπως επισης και με τις αναποδες οθονες, νομιζα πως καταλαβαινομαστε αλλα εκανα λαθος.


Έχασες τον ρυθμό σου , αφού το δικό σου από Αγγλία έχει αριστερά το φρένο δεξιά τον συμπλέκτη , χαχαχχχαα .
Εντάξει πλάκα κάνουμε όλοι , μην παρεξηγείς .
Αλλωστε αυτές της εποχές χρειάζεται όσο γίνετε και καμιά πλακίτσα .

:bahaha:
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.
Άβαταρ μέλους
sprint900
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: 28 Ιούλ 2008, 20:43
Μοτοσυκλέτα: Triumph 900 sprint
Όνομα: Γιωργος


Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050

Δημοσίευσηαπό kostastiger1050 » 29 Οκτ 2018, 23:07

καλησπέρα παιδια διαβάζοντας ολα αυτα περι κοφτη κτλ θέλω να πω και την δικια μου αποψη μιας και με ενδιαφέρει να βγαλω των κοφτη που τελικα εχει το tiger στο δικο μου μηχανάκι..
Εχω tiger 1050 sport με φιλτρο προγραμα εξάτμιση mivv χωρις καταλύτες και ανοιγμένο φίλτρο κουτί..
Στο δυναμόμετρο έβγαλε 124.5 αλογα ροδα με πέμπτη ταχύτητα,
τωρα το πρόβλημα μου ειναι το εξής οτι το μηχανάκι εχει κοφτη συγκεκριμένα στην εκτη και αυτο γιατί πανω στο δυναμόμετρο εβγαλε με 6 118 ροδα και στο ίδιο δευτερο πατημα με 5 εβγαλε 125 αρα έχει κοφτη στην εκτη, αυτό προσοπικα μου δημιουργεί το έξης πρόβλημα το μηχανάκι παει πολυ καλα με πεμτη ανοίγει γρήγορα μέχρι τα 225 και με το που ρίχνεις εκτη βλεπεις με αρκετή δυσκολια 240 για μενα θα ηθελα να βγαλω το κοφτη στην εκτη γιανα πηγαίνει οπως πρέπει να πηγαινει και με εκτη. οποιον ρωτησα δεν ξέρει καν οτι εχει κοφτη στην εκτη ο προγραμματιστείς μου,μου ειπε οτι πρέπει να βάλω εγγεφαλο απο το παλιό το tiger. όποιος ξέρει κατι ας βοηθήσει.. ευχαριστώ
kostastiger1050
Newbie
Progress to next rank:
4%
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 29 Οκτ 2018, 22:13
Μοτοσυκλέτα: tiger sport 1050
Όνομα: kostas


Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050

Δημοσίευσηαπό Tigris3 » 31 Οκτ 2018, 20:06

Και το προηγούμενο έχει κόφτη. Μέχρι 242 χλμ τελική πάει, ούτε μισό παραπάνω.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Tigris3
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 400
Εγγραφή: 21 Απρ 2009, 19:37
Μοτοσυκλέτα: Tiger 1050
Όνομα: Νίκος


Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050

Δημοσίευσηαπό Native » 01 Νοέμ 2018, 11:33

kostastiger1050 έγραψε:καλησπέρα παιδια διαβάζοντας ολα αυτα περι κοφτη κτλ θέλω να πω και την δικια μου αποψη μιας και με ενδιαφέρει να βγαλω των κοφτη που τελικα εχει το tiger στο δικο μου μηχανάκι..
Εχω tiger 1050 sport με φιλτρο προγραμα εξάτμιση mivv χωρις καταλύτες και ανοιγμένο φίλτρο κουτί..
Στο δυναμόμετρο έβγαλε 124.5 αλογα ροδα με πέμπτη ταχύτητα,
τωρα το πρόβλημα μου ειναι το εξής οτι το μηχανάκι εχει κοφτη συγκεκριμένα στην εκτη και αυτο γιατί πανω στο δυναμόμετρο εβγαλε με 6 118 ροδα και στο ίδιο δευτερο πατημα με 5 εβγαλε 125 αρα έχει κοφτη στην εκτη, αυτό προσοπικα μου δημιουργεί το έξης πρόβλημα το μηχανάκι παει πολυ καλα με πεμτη ανοίγει γρήγορα μέχρι τα 225 και με το που ρίχνεις εκτη βλεπεις με αρκετή δυσκολια 240 για μενα θα ηθελα να βγαλω το κοφτη στην εκτη γιανα πηγαίνει οπως πρέπει να πηγαινει και με εκτη. οποιον ρωτησα δεν ξέρει καν οτι εχει κοφτη στην εκτη ο προγραμματιστείς μου,μου ειπε οτι πρέπει να βάλω εγγεφαλο απο το παλιό το tiger. όποιος ξέρει κατι ας βοηθήσει.. ευχαριστώ


Στο απλό tiger (όχι το sport) με το tuneecu μπορούσες να παρακάμψεις τον χιλιομετρικό κόφτη που έχει η 6η. Στο δικό σου απ οτι βλέπω δεν υπάρχει αυτή η παράμετρος. Μπορείς να παίξεις με το speed adjust % που είναι για χρήση όταν αλλάζεις γρανάζια. Το κοντέρ σου θα γράφει λιγότερα χιλιόμετρα αλλά τα πραγματικά θα ξεπεράσουν τα 242(227 πραγματικά) που πιάνεις τώρα. Αρχικά όμως πρέπει να ελέγξεις εαν το μηχανάκι σου είναι συμβατό με το tuneecu καθώς απο ένα σημείο και μετά τα κλείδωσαν, επομένως μπορεί να κάνεις ζημια εαν το συνδέσεις. Πρέπει να τσεκάρεις το VIN number σου στην λίστα του tuneecu. http://www.tuneecu.com/Tune_List.html
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...
Άβαταρ μέλους
Native
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1009
Εγγραφή: 11 Δεκ 2008, 11:28
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: Vespa Gts300


Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050

Δημοσίευσηαπό kostastiger1050 » 03 Νοέμ 2018, 18:40

θα το κοιτάξω σε ευχαριστώ πολυ..
πάντως στο δυναμόμετρο διχνει η έκτη να χανει δύναμη σε ολο
το φάσμα το στροφών και οχι μονο στην τελική..
kostastiger1050
Newbie
Progress to next rank:
4%
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 29 Οκτ 2018, 22:13
Μοτοσυκλέτα: tiger sport 1050
Όνομα: kostas

Advertisement
Προηγούμενη

  • Similar topics
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Συγγραφέας

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Triumph)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης