ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050  

  Από: ATN PANOS στις 22/02/2010 5:12 μμ.

εγω δεν εχω tiger,αλλα 1-2 φορες που εχω παρει απο φιλους

εχω δει πολυ ευκολα220+.(και εγω ειμαι κοντος,ουτε τα οργανα δεν βλεπω καλα καλα)

οποτε ειμαι σιγουρος οτι βγαζει αρκετα παραπανω
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050  

  Από: vagtyrp στις 22/02/2010 5:24 μμ.

χωρίς να είμαι και ο ειδικός στην επιστροφή από εύβοια σε ευθεία, με κόντρα αέρα έπιασα το γνωστό πλέον 241, εύκολα ανοίγοντας από 160 με 6η. έχω pipercross φίλτρο, και την ελεύθερη εξάτμιση που δίνει η triumph με το αντίστοιχο πρόγραμμα φυσικά! το στροφόμετρο ήταν σίγουρα κάτω από τις 10000 στροφές αλλά κουνιόμουν πολύ που δεν το είδα καλά. δεν δοκίμασα να πάω παραπάνω, δεν κατάλαβα τον κόφτη γιατί έκοψα αφού ήδη είχα περάσει τον γιαννάκη!!!!!!!!


......μάλλον τα άσπρα είναι γρηγορότερα από τα μαύρα......

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050  

  Από: Native στις 22/02/2010 7:43 μμ.

Βαλε εξατμιση καπετανιε...να δουν χαρα τα σκέλια σου
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050  

  Από: johnygalan στις 22/02/2010 9:35 μμ.

captain του Σπύρου πόσο πήγαινε?
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050  

  Από: Aris. στις 22/02/2010 10:23 μμ.

johnygalan"captain του Σπύρου πόσο πήγαινε?"


μαλλιά....
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050  

  Από: Aris. στις 22/02/2010 10:28 μμ.

και λιγο ontopic ...

Καπετανιο να φανταστω πως και οι στροφες σου ηταν αρκετα πιο κατω απο τον κοφτη ετσι και απλα δεν ειχε δυναμη να ανοιξει ?
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050  

  Από: Cpt. Haddock στις 23/02/2010 10:27 πμ.

Με εξάτμιση θα ανεβει η τελική αλλα θα χασω ροπή στα χαμηλά. Επειδή ειμαι τουρίστας και όχι ευθειάκιας κι επειδή θέλω το μηχανάκι να τραβαει σε ανηφορικές φουρκέτες δικαβαλο και τριβάλιτσο κι ας μην πιάνει πανω απο 221, μαλλον δε θα βάλω εξατμιση, ίσως μονο να βάλω της Τ την ανοιχτή...

Ο Σπύρος ήταν σε άλλο γκρουπ δεν είμασταν μαζι εκείνη την ωρα, απλα του κουβεντιάζαμε πιο πριν.

Ναι, δεν είχε μπει κοφτη απλα δεν ανοιγε άλλο.


Αυτά
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050  

  Από: Aris. στις 23/02/2010 10:52 πμ.

Καπετανιο συγκεκριμενα στην μηχανη σου ,με -1 δοντι στο μπροστα γραναζι θα δεις και λιγο μεγαλυτερη τελικη (και πιο γρηγορα) και θα εισαι και πιο "γκαζιαρης" χαμηλα.
Χωρις να αλλαξεις τιποτα. Ισως να χρειαστεις ενα speedohealer αν θες να βλεπεις σωστη ενδειξη ΧΑΩ στο κοντερ μετα την αλλαγη.
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050  

  Από: Native στις 23/02/2010 11:29 πμ.

Cpt. Haddock"Με εξάτμιση θα ανεβει η τελική αλλα θα χασω ροπή στα χαμηλά. Επειδή ειμαι τουρίστας και όχι ευθειάκιας κι επειδή θέλω το μηχανάκι να τραβαει σε ανηφορικές φουρκέτες δικαβαλο και τριβάλιτσο κι ας μην πιάνει πανω απο 221, μαλλον δε θα βάλω εξατμιση, ίσως μονο να βάλω της Τ την ανοιχτή...

Ο Σπύρος ήταν σε άλλο γκρουπ δεν είμασταν μαζι εκείνη την ωρα, απλα του κουβεντιάζαμε πιο πριν.

Ναι, δεν είχε μπει κοφτη απλα δεν ανοιγε άλλο.


Αυτά "


Βαλε την ανοιχτη την μαμα και θα με θυμηθείς...ο καταλύτης κρατάει την ροπη οχι το τελικό...και πληροφοριακα να σου πω οτι το μηχανάκι έχει πλεον 10 κιλα ροπη...απο 7 που ηταν πριν με το κλειστο τελικο. Ειπες κάτι?

Aris."Καπετανιο συγκεκριμενα στην μηχανη σου ,με -1 δοντι στο μπροστα γραναζι θα δεις και λιγο μεγαλυτερη τελικη (και πιο γρηγορα) και θα εισαι και πιο "γκαζιαρης" χαμηλα.
Χωρις να αλλαξεις τιποτα. Ισως να χρειαστεις ενα speedohealer αν θες να βλεπεις σωστη ενδειξη ΧΑΩ στο κοντερ μετα την αλλαγη. "


Μην αλλάξεις γρανάζωμα, το είχα δοκιμάσει εγω, ηδη το μηχανάκι σηκωνεται σουζα για πλάκα..θες να κάνεις κωλοτούμπες? Και επιπλεον θα αυξηθει η κατανάλωση επέιδη θα είναι πιο κοντό, πράγμα που απ ο΄τι λες, μαλλον το αντίθετο θα ήθελες αφου είσαι ταξιδιάρης

Το κοντερ αν αλλαξεις γραναζια μονο με tuneboy στρωνει...όλα τα υπόλοιπα ειναι τζαμπα λεφτά.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050  

  Από: Cpt. Haddock στις 23/02/2010 12:44 μμ.

Δεν ειναι μονο πόση ροπή βγαζει, αλλα σε ποιές στροφές τη βγάζει

Γραναζια κλπ δεν προκειται να αλλάξω, δεν έχω λεφτά για πέταμα. Και την ανοιχτή της "Τ" θα τη βάλω εαν τη βρώ κοψοχρονια
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050  

  Από: Native στις 23/02/2010 12:59 μμ.

Για όλη την γκαμα των στροφων μιλάω...+2,5~3 κιλα...απο δυναμόμετρο, οχι απο το μυαλό μου....

Σε κάποια εκδρομη γιατι δεν κανεις βολτα ένα tiger μα ανοιχτη εξατμιση? Ειμαι σιγουρος οτι χαμογελαστός θα κατέβεις
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050  

  Από: Cpt. Haddock στις 23/02/2010 1 μμ.

Native"Σε κάποια εκδρομη γιατι δεν κανεις βολτα ένα tiger μα ανοιχτη εξατμιση? Ειμαι σιγουρος οτι χαμογελαστός θα κατέβεις "


Μια χαρά χαμογελαστός κατεβαίνω κι απ' το δικο μου
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050  

  Από: Native στις 23/02/2010 1:04 μμ.

Εγω να βοηθησω ήθελα, δεν προσπαθω να σε πεισω για κατι, το μηχανακι σου μια χαρα παει για κλειστη εξατμιση.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050  

  Από: spyro στις 23/02/2010 3:23 μμ.

ρε παιδια εγω νόμιζα οτι τα 241 είναι με την μαμά εξάτμιση

Re: ΤΕΛΙΚΗ ΤIGER 1050  

  Από: johnygalan στις 23/02/2010 6:33 μμ.

spyr"ρε παιδια εγω νόμιζα οτι τα 241 είναι με την μαμά εξάτμιση

"

Με την μαμά είναι απλά αργεί λίγο.
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"