Πληροφορίες για Street Triple

Πληροφορίες για Street Triple  

  Από: DonRoji στις 21/06/2017 12:32 μμ.

Καλησπέρα. Δηλώνω σχετικά νέος δικυκλιστής, θαυμαστής του τριπλακίου και φιλόδοξος κάτοχος. Μετά από αρκετή μελέτη στα topics του site και συλλέγοντας όσες πληροφορίες μπορούσα να κατανοήσω για το ST675 προέκυψαν κάποιες απορίες.. διαβάζοντας για τα προβλήματα από τους υπόλοιπους χρήστες, αντιλαμβάνομαι ότι προέκυπτε πρόβλημα στα ηλεκτρικά (πηνία, μίζες, μπαταρίες, ανορθωτές) του που με ανακλήσεις/ σερβις/ πατεντες ερχόταν στα καλά του. Ισχύει αυτό ή μήπως η ζημία εξακολουθεί να εμφανίζεται λόγω κατασκευαστικών/ σχεδιαστικών λαθών?? Δεύτερον, εντόπισα κάπου κάποιες αναφορές αλλά δεν κατάλαβα πλήρως, το πρόβλημα σταματάει σε κάποια χρονολογία ή συνεχίζεται και στα μοντέλα 12-13++?? Ευχαριστώ για την ανάγνωση.



Υ.Γ.Απορίες υπάρχουν κι άλλες αρκετές αλλά δεν θέλω να κουράσω και θα τις αναφέρω μόλις δω αλληλεπίδραση

Καλά χιλιόμετρα σ΄όλους
Από το νερό πολλοί επνιγηκαν.. από το τσίπουρο ουδείς..

Re: Πληροφορίες για Street Triple  

  Από: Costas στις 22/06/2017 12:59 μμ.

Καλώς ήρθες Απόστολε!

Δυστυχώς για το θέμα που ρωτάς δε μπορώ να σε κατατοπίσω μιας και δεν ξερω τί γίνεται με τα καινούρια. Ίσως κάποιος που έχει ένα πιο πρόσφατο μοντέλο να μπορεί να δώσει μερικές πληροφορίες.

Καλά χιλιόμετρα!!

Re: Πληροφορίες για Street Triple  

  Από: Polymhxanos στις 26/06/2017 4:54 μμ.

DonRoji"Καλησπέρα. Δηλώνω σχετικά νέος δικυκλιστής, θαυμαστής του τριπλακίου και φιλόδοξος κάτοχος. Μετά από αρκετή μελέτη στα topics του site και συλλέγοντας όσες πληροφορίες μπορούσα να κατανοήσω για το ST675 προέκυψαν κάποιες απορίες.. διαβάζοντας για τα προβλήματα από τους υπόλοιπους χρήστες, αντιλαμβάνομαι ότι προέκυπτε πρόβλημα στα ηλεκτρικά (πηνία, μίζες, μπαταρίες, ανορθωτές) του που με ανακλήσεις/ σερβις/ πατεντες ερχόταν στα καλά του. Ισχύει αυτό ή μήπως η ζημία εξακολουθεί να εμφανίζεται λόγω κατασκευαστικών/ σχεδιαστικών λαθών?? Δεύτερον, εντόπισα κάπου κάποιες αναφορές αλλά δεν κατάλαβα πλήρως, το πρόβλημα σταματάει σε κάποια χρονολογία ή συνεχίζεται και στα μοντέλα 12-13++?? Ευχαριστώ για την ανάγνωση.



Υ.Γ.Απορίες υπάρχουν κι άλλες αρκετές αλλά δεν θέλω να κουράσω και θα τις αναφέρω μόλις δω αλληλεπίδραση

Καλά χιλιόμετρα σ΄όλους"


Γειά σου.

Ξεκινάς με λάθος υπόθεση το ερώτημά σου. Με λάθος υπόθεση, όλη η ''θεωρία'' από κει κι έπειτα θα καταλήξει σε λάθος συμπέρασμα.

Η λάθος υπόθεσή σου είναι ''το μοτό έχει πρόβλημα''. Δεν έχει.

Σε ΚΑΠΟΙΟΥΣ ανθρώπους, έβγαλε κάποιο πρόβλημα. Αυτό όμως είναι άλλο πράγμα από το ''εχει πρόβλημα''. Street triple έχουν πάρει 2000 άνθρωποι, έπαθαν κάτι από αυτά που είπες π.χ. οι 40. Από αυτούς οι 5 ήταν και μέλη φόρουμ, το γράψανε, βλέπεις λοιπόν 5 φορές ποστ με προβλήματα. Δεν είδες όμως, ούτε και θα δεις 1960 ποστ να λένε ότι δεν είχαν πρόβλημα....

Στο δικό μου , μέχρι τα 16.000χμ που το είχα, κάηκε μια και όξω ο ανορθωτής που ήταν σε ανάκληση και αλλάχθηκε με επιβάρυνση της αντιπροσωπείας. Άλλο πρόβλημα, κανένα. Όπου πήγα, όπου ήρθα, αέρα και πάντα ήξερα ότι θα γυρίσω.

Ο 675 κινητήρας είναι -για πρώτη φορά στην ιστορία της Triumph- ιαπωνικών προδιαγραφών, και δεν βγάζει ιδιαίτερα προβλήματα. Όσο πρόβλημα θα σου βγάλει και ένα CBR600RR θα σου βγάλει και το street triple.

Επιπλέον, την μηχανή πρέπει λίγο και να την νοιώθεις. Άμα ο άλλος την ξεκινάει πάντα με ταχύτητα στο κιβώτιο ας πούμε και ενώ συζήταγε 3 λεπτά στο τηλέφωνο με τα φώτα ανοικτά πριν πατήσει το κουμπί της μίζας ή έδενε 5 λεπτά το μπουφάν και το κράνος, ε λογικό είναι να τρώει ζόρυ η μίζα. Ένα κόλπο να βοηθήσεις την μακροζωία του κόμπλερ είναι να ανοίγεις πολύ ελαφρά το γκάζι την στιγμή της μιζιάς, ο κινητήρας ανεβάζει αμέσως στροφές και το κόμπλερ αποσυμπλέκεται πιο γρήγορα, από ότι εσύ αφήνεις το κουμπί.

Αυτά. Ότι άλλο ρώτα.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Πληροφορίες για Street Triple  

  Από: DonRoji στις 27/06/2017 11:52 πμ.

Σ ευχαριστώ για τον χρόνο π αφιέρωσες να μ απαντήσεις. Καταλαβαίνω αυτό που θες να μου πεις και σαφώς καταλαβαίνω ότι ο παθών είναι πιο πιθανό να γράψει κάτι στο φόρουμ από κάποιον που απολαμβάνει απροβληματιστα το δίκυκλο του. Όσο αφορά τις χρονολογίες γνωρίζεις αν έχει βελτιωθεί/ επιδεινωθεί κάποιο χαρακτηριστικό? Επίσης, στις περισσότερες αγγελίες που χαζεύω (μοντέλα έως 11 βρίσκω μονο) δεν αναφέρεται κάτι για αλλαγή του ανορθωτη, ανάκληση κτλ.. να το θεωρώ φυσιολογικό..??
Από το νερό πολλοί επνιγηκαν.. από το τσίπουρο ουδείς..

Re: Πληροφορίες για Street Triple  

  Από: martin στις 29/06/2017 12:05 πμ.

Στα μοντελα απο '12 και μετα δεν υπαρχει σχετικο προβλημα. Βεβαια ο κίνδυνος αστοχιας παντα ελλοχεύει όπως και σε καθε αλλο μηχανακι. Αλλα οπως ειπώθηκε παραπανω ειναι θεμα χρήσης.
Αν επιλεξεις καποια απο τα προηγουμενα μοντελα δεν εχεις να φοβασαι κατι εφόσον υπαρχει ανάκληση.
Γνωμη μου παντως ειναι οτι αυτα τα γνωστα προβληματα δεν ειναι λογος αποτρεπτικός.
Το τριπλακι το παιρνεις γι' αυτο που ειναι. Για το φοβερο μοτερ του, τον ηχο απολαυση, τις ροπες του, το στησιμο του και την ποιοτητα κατασκευης του.

Re: Πληροφορίες για Street Triple  

  Από: DonRoji στις 29/06/2017 4:32 μμ.

Ευχαριστώ, αυτό με την χρονολογία του μοντέλου με βοηθά αρκετά γιατί προσανατολιζομαι σε μηχανή Μαξ 5ετιας. Όσο αφορά τα κριτήρια αγοράς δεν με ενδιαφέρει κάποια σύγκριση καθώς είναι αυτό που γουστάρω . Με σέρβις τι παίζει; Θεωρείται μπλέξιμο που είμαι από επαρχία (Καβάλα) ?
Από το νερό πολλοί επνιγηκαν.. από το τσίπουρο ουδείς..

Re: Πληροφορίες για Street Triple  

  Από: Panic στις 09/07/2017 7:14 μμ.

Να ρωτήσω κι εγώ, μιας και βλέπω δημοφιλές το θέμα. Ποιες είναι οι ουσιαστικές διαφορές μεταξύ του μοντέλου του '10 (και πριν) και του αντίστοιχου του '11; Αναφέρομαι κατά προτίμηση στο R.

Re: Πληροφορίες για Street Triple  

  Από: dimchrist στις 10/07/2017 5:38 μμ.

Αν ψάξεις λίγο στο φόρουμ σίγουρα θα τα βρεις... αλλά ας τα ξαναπούμε.

Για τα πριν του '11 τα R είχαν upside-down μπροστινό πιρούνι (πλήρως ρυθμιζόμενο - το cartridge έχει διαφορετικές βαλβίδες από το Daytona), ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες (το απλό έχει δύο και δεν είναι ακτινικές), τρόμπα από Daytona, πλήρως ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση (αντίστοιχη με του Daytona με λιγότερα click - επαναφορά, συμπίεσης, προφόρτιση), magura τιμόνι, διαφορετικό υλικό στο κάλυμμα της σέλας, άλλα χρώματα (matte γραφίτης, matte πορτοκαλί).
Από το '12 και μετά τα διαθέσιμα χρώματα ήταν τρία: άσπρο, μαύρο & κόκκινο.

Triple Way

Re: Πληροφορίες για Street Triple  

  Από: DonRoji στις 20/07/2017 10:54 πμ.

Με σέρβις τι παίζει ρε παιδιά; Είναι κάτι τόσο εξηζητημενο;; Επίσης επειδή από αγγελίες δεν βλέπω και μεγάλη κίνηση, έχει ασχοληθεί κανείς με εισαγωγή;
Από το νερό πολλοί επνιγηκαν.. από το τσίπουρο ουδείς..

Re: Πληροφορίες για Street Triple  

  Από: dimchrist στις 20/07/2017 5:40 μμ.

Για σέρβις οι περισσότερη πάνε στον Σάκη (Κόντη). Καλά λόγια έχει και το σερβις στην Μιχαλακοπούλου 92.

- ΚΟΝΤΗΣ ΣΑΚΗ. Βριλησσού 35, Αθήνα - Πολύγωνο, 11476, τηλ. 2106437773

- ΛΟΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, Μιχαλακοπούλου 92, Αθήνα, 11528, τηλ. 2107791069

Για παραεισαγωγή δεν έχω ακούσει κάτι. Γενικά η Triumph δεν έχει τις πωλήσεις που θα είχε ένα Fazer. Άσε που το Street Triple ξεκίνησε την πορεία του στην αρχή της κρίσης (2008), οπότε λογικό είναι να μην έχει πολλά για πώληση.
Επίσης πιστεύω ότι αυτούς που πραγματικά είχαν οικονομικό πρόβλημα τα έχουν ήδη πουλήσει και οι πωλήσεις καινούριων παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα. Μέσα σε όλα αυτά έχουν τσιμπήσει και λίγο τις τιμές των καινούριων οπότε δε βλέπω σύντομα προκοπή.

Triple Way

Re: Πληροφορίες για Street Triple  

  Από: DonRoji στις 20/07/2017 6:53 μμ.

dimchrist σ ευχαριστώ, ξεκαθαρος και άμεσος. Ναι τα εμπορικά δεδομένα δεν ευνοούν καθόλου την αγορά των μεταχειρισμένων και δυσκολεύει η υπόθεση. Θα τα έχω υπόψιν τα συνεργεία, ωστόσο είναι μακρυά μου ( ανέφερα πιο πάνω.. Καβάλα Σίτι). Μέχρι κάτι νεότερο
Από το νερό πολλοί επνιγηκαν.. από το τσίπουρο ουδείς..

Re: Πληροφορίες για Street Triple  

  Από: Doulke στις 28/08/2017 8:02 πμ.

Παιδες καλημερα!

Γραφω εδω για να μην ανοιξω καινουργιο θεμα μιας και τα ιδιαμε πανω θα ρωτησω.

Μες ην βδομαδα θα παρω μηχανακι,ειμαι αναμεσα σε ενα τριπλ του 08,50000 χλμ. μετατροπη σε r με αναρρτησεις φρενα απο daytona.το μηχανακι μαρεσε απο κοντα και φαινεται κομπλε και σε ενα ζ.Ξερω πως δεν συγκρινονται και δεν προκειται να μπω σε τετοιο θεμα και ο μονος λογος που το σκεφτομαι ειναι η κατασταση του αλλου και η ευκολη μεταπωληση του.

Στο θεμα μας θελω περισσοτερο να ρωτησω για τα προβληματακια του και τι παραπανω να προσεξω.Δυστυχως ειμαιαπο αυτους που ψιλοκολλανε στα πολλα χιλιομετρα,οχι βεβαια οτι εχει πολλα για μηχανακι 10ετιας αλλα ξερω οτι αν το παρω θα δυσκολευτω να το πουλησω.
Οσο αφορα την χρηση του το θελω για τα παντα και για καθε μερα,υπαρχει και μικροτερο που δεν νομιζω να τοπουλησω αλλα επειδη πριν ειχα ενα νιτζα που ηταν στο γκαραζ και το εβγαζα 1-2 φορες μονο για βολτες αυτος ηταν και ενας απο τους λογους που το εδωσα οποτε οτι και αν παρω θα κανει και χιλιομετρα εντως.

Οσο αφορα τα θεματακια του απο οτι καταλαβα ο κινητηρας του ειναι αλεξισφαιρος αλλα μ@μιεται στα ηλεκττρικα του ειδα και το θεμα οτι καμια φορα δεν παιρνει οταν ειναι ζεστο χωρις να ξερει κανεις σιγουρα γιατι και ξενερωνω.το συγκεκριμενο ανορθωτη εχει αυτον της ανακλησης,πηνια με ειπε ακομα δεν εχουν καει ποτε,εκει παμε γιαμια περιελιξη,ανωρθωση ποσο εχει?και γενικα υπαρχει το θεμα και.ε τον καινουργιο?.
Επισης τα περισσοτερα για ενα μαγικο λογο τα πουλανε ολοι στα 40000± χλμ. Οσοι εχετε παραπανω γενικα τι ζηταν και τι θεματακια ειχαν και καθεποσο περιπου?επισης υπηρχε θεμα μεε τεντωτηρα και μιζα?

Το βλεπα και παλια και δεν ειχα δωσει πολυ σημασια μιας και απο γυμνα σε αυτα τα κυβικα δεν αξιζει καποιο αλλο απλα τωρα που το θελω και για καθε μερα να πηγαινω δουλεια περιπτερο κλπ και βρηκα και το αλλο που ναι σαν καινουργιο καιμε γο abs του και αν θελω να το δωσω φευγει γρηγορα χωρις χασουρα το ξανασκεφτομαι.

Thanks!!

Re: Πληροφορίες για Street Triple  

  Από: denthnpalevw στις 28/08/2017 8:59 μμ.

Τα πράσινα είναι τα δεύτερα πιο γρήγορα μετά τα μαύρα.

Τώρα στα σοβαρά. Μηχανάκι με 50κ χλμ ότι είχε να βγάλει θα το χει βγάλει μέχρι τώρα.
Με το Street είχα κάνει 34κ χλμ και δεν είχε κάνει κιχ ποτέ. Δεν θα με προβληματίζαν τα χλμ. Αν είχα να δώσω μέχρι τόσα, καλύτερο μηχανάκι δεν θα βρεις. Για Ζ δεν συζητώ καν. Απλά γελάμε όταν είναι δίπλα δίπλα.
Όταν έρθει η ώρα να το δώσεις, το σκέφτεσαι τότε. Τώρα είναι η ώρα να το πάρεις. Σκέψου αυτό.
Φιλικα
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Πληροφορίες για Street Triple  

  Από: Max Manos στις 28/08/2017 9:15 μμ.

Φιλε μου,

Πανε σχεδον 10 χρονια απο τοτε που πηρα το γυαλιστερο μαυρο triple μου της κουτας.
Εξακολουθω να βλεπω το μηχανακι και να το χαζευω και να το χαιρομαι οπως εκεινο τον
πρωτο καιρο.Αυτο το μηχανακι το αγαπας,δενεσαι μαζι του,πως να το πω...

Δικυλινδρα,μονοκυλινδρα,τετρακυλινδρα τα'ζησα ολα....κανενα δεν λυπηθηκα οταν τ'αποχωριστηκα...
Το triple ειναι αλλη περιπτωση κ μαλλον καποτε θα με θαψουν με αυτο...

Αν εισαι αναβατης αισθηματιας και οχι της ψυχρης λογικης τοτε κ μονο να το παρεις.Δεν θα το μετανοιωσεις.
"No Guts,No Glory"

Re: Πληροφορίες για Street Triple  

  Από: Traffic cone στις 08/12/2018 1:35 μμ.

Καλησπέρα, πρώτο μου ποστ εδώ και θέλω να ρωτήσω για το street triple και συγκεκριμένα το R.
Ενδιαφέρομαι για την αγορά του αλλά με τις τιμές που βλέπω στα μεταχειρισμένα γελάω. Γύρω στα 7000 το facelift.
Ταυτόχρονα το 765 το "απλό" με κάτω απο 9000. Πιστεύεται αξίζει να ανέβω σε αυτά τα λευτά η να περιμένω μηπως βρω κάποιο λογικό 675?