Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

BMW R1200GS 2013

Συζητάμε τα πάντα για όλα τα μοντέλα των εταιριών.

Συντονιστής: dimchrist



    Κανόνες Δ. Συζήτησης
    Γράφουμε με Ελληνικά και όχι greeklish,εκτός αν υπάρχει κάποιος λόγος.Έτσι διευκολύνουμε τους υπόλοιπους να διαβάζουν τα post μας.Επίσης καλό είναι να γράφουμε με μικρά γιατί τα κεφαλαία είναι σαν να φωνάζουμε.


BMW R1200GS 2013

Δημοσίευσηαπό Costas » 24 Ιαν 2013, 23:02

Το καινούριο και πολυαναμενόμενο BMW R1200GS αυτόν τον καιρό δοκιμάζεται στη Νότια Αφρική από τον δοκιμαστή του MCN, Adam Child.
Αυτές είναι οι πρώτες του εντυπώσεις:
“Είμαστε σε 40 βαθμούς ζέστη σε διήμερη εκδρομή αλλά αμέσως αντιλαμβάνεσαι το νέο μερικώς υδρόψυκτο κινητήρα της BMW, ανταποκρίνεται πολύ περισσότερο, είναι πιο ζωηρός και η περισσότερη υποδύναμή του κάνει τη βόλτα πιο διασκεδαστική.
Μιλώντας για άνεση, η ζελατίνα πλέον είναι χειροκίνητα ρυθμιζόμενη, η σέλα και η εργονομία έχουν βελτιωθεί. Παρόλα αυτά, έχουμε διανύσει μερικές μόλις εκατοντάδες χιλιόμετρα άρα πιο πολλά θα αποκαλυφθούν σύντομα.”

BBI3nkHCIAA4q4i.jpg-large.jpeg


Πηγή motorcyclenews.com
Μετάφραση ForumTriumph.gr
Άβαταρ μέλους
Costas
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 1116
Εγγραφή: 21 Αύγ 2007, 14:55
Τοποθεσία: Αθήνα
Highscores: 3
Μοτοσυκλέτα: Triumph Sprint ST 1050


Re: BMW R1200GS 2013

Δημοσίευσηαπό dimchrist » 07 Οκτ 2013, 16:37

H νέα BMW R 1200 GS Adventure 2014 είναι εδώ!!!

Published 7 October 2013 | By BikerSpirit


Η άφιξη της νέας BMW R 1200 GS Adventure 2014 σηματοδοτεί την έναρξη του επόμενου κεφάλαιο της επιτυχημένης ιστορίας των boxer κινητήρων που είναι σήμα κατατεθέν της BMW και των μοντέλων GS για περισσότερα από 30 χρόνια . Από το ντεμπούτο του R 1200 GS Adventure το 2005 , η BMW Motorrad , ο πιο επιτυχημένος κατασκευαστής στον κόσμο mega on/off , έχει καθιερώσει την GS ως απόλυτη μοτοσυκλέτα ταξιδιών μεγάλων αποστάσεων και περιπέτειας μεταφέροντας τους δίτροχους εξερευνητές στης πλέον απομακρυσμένες γωνιές του πλανήτη.

Εικόνα

Η νέα R 1200 GS Adventure αναμένεται να συνεχίσει την παράδοση , με βάση τα δυναμικά χαρακτηριστικά επιδόσεων και τις δυνατότητες εκτός δρόμου οδήγησης .Τροφοδοτείται από τον ίδιο boxer υδρόψυκτο κινητήρα , που χαρακτήρισε την απλή R 1200 GS του 2013, με κυβισμό 1.170κ.εκ και απόδοση 125 hp στις 7.750 σ.α.λ. και όπως και στην απλή GS διαθέτει κιβώτιο έξι ταχυτήτων και νέο υγρό πολύδισκο συμπλέκτη ενώ για πρώτη φορά σε GS ο αρθρωτός άξονας κίνησης είναι τοποθετημένος στην αριστερή πλευρά.

Εικόνα

Οι βασικές διαφορές του νέου Adventure, που θα παρουσιαστεί στην Διεθνή Έκθεση Μοτοσυκλέτας EICMA στο Μιλάνο το Νοέμβριο,από το απλό GS δίνουν έναν πιο off road χαρακτήρα όπως είχε συμβεί και στα παλιότερα μοντέλα Adventure. H διαδρομή της ανάρτησης είναι μεγαλύτερη κατά 20 χιλιοστά, το ντεπόζιτο έχει χωρητικότητα 30 λιτρα,10 παραπάνω από την απλή GS αλλά 3 λίτρα λιγότερα από την προηγούμενη έκδοση της Adventure και είναι κατασκευασμένος από ελαφρύ κράμα αλουμινίου αντί του πλαστικού που ξέραμε ενώ οι ζάντες θα είναι ακτινωτές όπως και στο προηγούμενο μοντέλο. Με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της ικανότητας οδήγησης του R 1200 GS Adventure ειδικά σε εκτός δρόμου εδάφη, η μάζα του βολάν έχει αυξηθεί κατά 950 γραμμάρια και έχει ενσωματωθεί ένας επιπλέον αποσβεστήρας κραδασμών στο σύστημα μετάδοσης της κίνησης . Η απόσταση από το έδαφος είναι 10 χιλιοστά μεγαλύτερη από τον προκάτοχο,όπως συνηθίζετε πλέον στις mega on-off μοτοσικλέτες και αφήνει δυσαρεστημένους αρκετούς αναβάτες μετρίου αναθήματος ενώ η γεωμετρία του πίσω βραχίονα έχει τροποποιηθεί για ακόμα πιο ακριβή συμπεριφορά.

Εικόνα

Η R 1200 GS Adventure έρχεται ήδη εξοπλισμένη με στάνταρ ABS , το αυτόματο έλεγχος ευστάθειας ( ASC ) , καθώς και δύο ηλεκτρονικές ρυθμίσεις ” Rain” και “Road” , που δίνουν τη δυνατότητα προσαρμογής των χαρακτηριστικών της απόδοσης ανάλογα με τις οδικές συνθήκες . Αυτό ενισχύει περαιτέρω την σωστή χρήσης της νέας R 1200 GS Adventure και ταυτόχρονα παρέχει μια σημαντική ασφάλεια σε ολισθηρές επιφάνειες.

Τρεις επιπλέον ρυθμίσεις μπορούν να προστεθούν προαιρετικά με την λειτουργία Riding Pro, η οποία συνοδεύεται από το Enduro ABS και το ASC Enduro για οδήγηση εκτός δρόμου . Οι τρεις επιπλέον λειτουργίες έχουν τις ονομασίες Dynamic , Enduro και Enduro Pro οι οποίες προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις του ASC και του ABS όπως και του συστήματος ηλεκτρονικής ρύθμισης ανάρτησης Dynamic ESA.

Εικόνα

Ο αρρενωπός σχεδιασμός της Adventure είναι ευδιάκριτος και επιβλητικός όπως συνηθίζει η BMW στις ADV εκδόσεις και σίγουρα δεν περνά απαρατήρητος. Αίσθηση κάνει ο μεγαλύτερος ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας όπως και τα πτερύγια εισαγωγής του αέρα. Οι ποδοκίνητοι ρυθμιζόμενοι και ενισχυμένοι μοχλοί ,οι φαρδύτεροι enduro μαρσπιέδες όπως και η πιο άνετη και ρυθμιζόμενη σελά προσθέτουν τις τελευταίες πινελιές στην εμφάνιση της νέας R 1200 GS Adventure .Ευρεία γκάμα ειδικών αξεσουάρ και προαιρετικού εξοπλισμού διατίθεται από το εργοστάσιο όπως μας έχει συνηθίσει η BMW.

Εικόνα

Η σειρά GS της BMW ιδιαίτερα στην κατηγορία των mega on-off έχει αγαπηθεί και καθιερωθεί ως η κορυφαία επιλογή για τους λάτρεις της περιπέτειας και των μεγάλων ταξιδιών ανά των κόσμο ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές του πλανήτη . Δεν έχει σημασία αν πρόκειται για άσφαλτο , χωματόδρομους ή ανώμαλο έδαφος , το GS Adventure πηγαίνει τους αναβάτες του με ασφάλεια και αξιοπιστία στον προορισμό τους . Αυτό ίσως ανάγκασε και ενέπνευσε την BMW Motorrad να κάνει τη νέα R 1200 GS Adventure ακόμα καλύτερη για να μην απογοητεύσει το μεγάλο κοινό της . Τον Νοέμβριο θα παρουσιαστεί η νέα Adventure στην Διεθνή Έκθεση Μοτοσυκλέτας EICMA στο Μιλάνο ενώ οι λάτρεις της GS στην Ελλάδα θα πρέπει να κάνουν υπομονή μέχρι να φτάσει στις ελληνικές αντιπροσωπίες.

Εικόνα
Εικόνα
Triple Way
Άβαταρ μέλους
dimchrist
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 2916
Εγγραφή: 27 Μάιος 2008, 12:05
Τοποθεσία: K-pits
Μοτοσυκλέτα: Husqvarna TE 250 - Daytona 675
Όνομα: Παγκόσμιος © jimdom


Re: BMW R1200GS 2013

Δημοσίευσηαπό Aris. » 09 Οκτ 2013, 22:13

I tip off my hat ! :clap :clap :clap
================================================================================================
Εικόνα
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
Άβαταρ μέλους
Aris.
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1463
Εγγραφή: 02 Οκτ 2008, 14:15
Τοποθεσία: Larissa
Highscores: 3
Μοτοσυκλέτα: Street triple 675 '08


Re: BMW R1200GS 2013

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 27 Φεβ 2014, 01:28

Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΜΟΤΟ/ΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ultra on-off.
ΣΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "bike" ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΟΚΤΟΜΒΡΙΟΥ 2013, ΤΟ ΑΝΕΔΕΙΞΕ ΩΣ "bike of the year"!

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧOΝΤΑΣ ΚΑΝΕΙ test-ride ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ (4) ΒΑΣΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ (Ducati Multistrada 1200, KTM adventure 1190,Triumph Explorer 1200, BMW R1200GS), ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΠΩΣ ΟΝΤΩΣ ΟΙ ΕΓΓΛΕΖΟΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ "bike" ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ.
ΤΟ BMW ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. ΑΛΛΑ, ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΟΠΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΙΣ 19500€ ΜΕ ΤΑ ΚΛΑΣΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ ΤΗΣ BMW.
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΟΤ/ΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Triumph Explorer 1200. ΔΥΣΤΗΧΩΣ Η Triumph ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗΡΙΓΜΕΝΗ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ Tiger 800, ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΑΞΟΝΑ ΑΠΟ ΤΟ Trophy 1200. ΙΣΩΣ ΣΤΟΝ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΤΟ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ.
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: TIGER800XC ABS
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: BMW R1200GS 2013

Δημοσίευσηαπό NikosV » 27 Φεβ 2014, 08:19

voyager1970 έγραψε:Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΜΟΤΟ/ΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ultra on-off.
ΣΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "bike" ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΟΚΤΟΜΒΡΙΟΥ 2013, ΤΟ ΑΝΕΔΕΙΞΕ ΩΣ "bike of the year"!

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧOΝΤΑΣ ΚΑΝΕΙ test-ride ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ (4) ΒΑΣΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ (Ducati Multistrada 1200, KTM adventure 1190,Triumph Explorer 1200, BMW R1200GS), ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΠΩΣ ΟΝΤΩΣ ΟΙ ΕΓΓΛΕΖΟΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ "bike" ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ.
ΤΟ BMW ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. ΑΛΛΑ, ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΟΠΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΙΣ 19500€ ΜΕ ΤΑ ΚΛΑΣΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ ΤΗΣ BMW.
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΟΤ/ΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Triumph Explorer 1200. ΔΥΣΤΗΧΩΣ Η Triumph ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗΡΙΓΜΕΝΗ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ Tiger 800, ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΑΞΟΝΑ ΑΠΟ ΤΟ Trophy 1200. ΙΣΩΣ ΣΤΟΝ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΤΟ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ.


Σε περιπτωση που εξισωσεις τις τιμες .. δηλαδη αν βαλεις 5000 σε εξτρα στο Explorer (πχ. αναρτησεις, εξατμησεις, βαλιτσες, καγκελα, προβολακια ή οτι αλλες βελτιωσεις) ποια θα ηταν η γνωμη σου .. ??
:thinking:
Εικόνα Εικόνα
    http://mototriumphhellas.blogspot.com/
Άβαταρ μέλους
NikosV
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 989
Εγγραφή: 01 Οκτ 2008, 18:55
Τοποθεσία: Χανιά - Λαμία
Μοτοσυκλέτα: Triumph Tiger 1050 ABS Black


Re: BMW R1200GS 2013

Δημοσίευσηαπό xaotikos » 27 Φεβ 2014, 09:06

Σε σχέση με το 1190, τι στοιχεία σου έδωσε το bmw για να πεις ότι είναι καλύτερο?
Άβαταρ μέλους
xaotikos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: 14 Οκτ 2010, 22:47
Μοτοσυκλέτα: KTM SMT990


Re: BMW R1200GS 2013

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 28 Φεβ 2014, 13:54

NikosV έγραψε:
voyager1970 έγραψε:Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΜΟΤΟ/ΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ultra on-off.
ΣΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "bike" ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΟΚΤΟΜΒΡΙΟΥ 2013, ΤΟ ΑΝΕΔΕΙΞΕ ΩΣ "bike of the year"!

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧOΝΤΑΣ ΚΑΝΕΙ test-ride ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ (4) ΒΑΣΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ (Ducati Multistrada 1200, KTM adventure 1190,Triumph Explorer 1200, BMW R1200GS), ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΠΩΣ ΟΝΤΩΣ ΟΙ ΕΓΓΛΕΖΟΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ "bike" ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ.
ΤΟ BMW ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. ΑΛΛΑ, ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΙΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΟΠΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΙΣ 19500€ ΜΕ ΤΑ ΚΛΑΣΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ ΤΗΣ BMW.
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΟΤ/ΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Triumph Explorer 1200. ΔΥΣΤΗΧΩΣ Η Triumph ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗΡΙΓΜΕΝΗ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ Tiger 800, ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΑΞΟΝΑ ΑΠΟ ΤΟ Trophy 1200. ΙΣΩΣ ΣΤΟΝ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΤΟ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ.


Σε περιπτωση που εξισωσεις τις τιμες .. δηλαδη αν βαλεις 5000 σε εξτρα στο Explorer (πχ. αναρτησεις, εξατμησεις, βαλιτσες, καγκελα, προβολακια ή οτι αλλες βελτιωσεις) ποια θα ηταν η γνωμη σου .. ??
:thinking:

ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ!
1) ΦΡΕΝΑ
2) ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
3) ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
4) ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
5) ΒΑΡΟΣ & ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ
6) menu ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ

Η ΕΞΑΤΜΗΣΗ (3ΣΕ1), ΟΙ ΒΑΛΙΤΣΕΣ, ΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ, ΚΛΠ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΣΑΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΟΔΗΓΟ!
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: TIGER800XC ABS
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: BMW R1200GS 2013

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 28 Φεβ 2014, 14:33

xaotikos έγραψε:Σε σχέση με το 1190, τι στοιχεία σου έδωσε το bmw για να πεις ότι είναι καλύτερο?


1) ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΩΝ ΦΡΕΝΩΝ
2) ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΝΕΤΗ ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
3) ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΣΤΤΡΟΦΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ)
4) ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΕΡΑ
5) ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΦΩΤΑ (ΤΟ ΒΡΑΔΙ ΣΕ ΣΚΟΤΟΥΝΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ)

Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ
Η BMW ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ 19500€ (ΜΕ ΤΑ 3-ΒΑΣΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ) ΕΝΩ Η ΚΤΜ ΣΤΑ 16000€
ΕΑΝ ΜΕ ΡΩΤΑΓΕΣ ΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΚΤΜ 1190 Adventure;; ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΤΟ 1190 Adventure R ΛΟΓΟ ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1,85-1,90 ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΑΣ ΑΝΕΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ.

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΥΨΑ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΟΥ;!
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: TIGER800XC ABS
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: BMW R1200GS 2013

Δημοσίευσηαπό xaotikos » 28 Φεβ 2014, 15:40

Φυσικά με κάλυψες, ρώτησα γιατί ο καθένας έχει άλλες προτεραιότητες σε επιλογή μηχανής.
Δοκίμασες το 1190 με το MSC (2014?). Αν ναι θα ήθελα εντυπώσεις από το σύστημα...
Άβαταρ μέλους
xaotikos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: 14 Οκτ 2010, 22:47
Μοτοσυκλέτα: KTM SMT990


Re: BMW R1200GS 2013

Δημοσίευσηαπό johnygalan » 28 Φεβ 2014, 16:39

Θα συμφωνήσω με τον xaotiko εγώ προσωπικά μηχανάκι που δεν έχει μπροστά 17αρα δεν τον κοιτάω καν,
όσο για το gs το θεωρώ πάρα πολύ υπερτιμημένο για αυτά που σου προσφέρει.

ΥΓ. voyager στο forum γράφουμε με μικρά όχι με κεφαλαία :bye:
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"
Άβαταρ μέλους
johnygalan
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1760
Εγγραφή: 15 Απρ 2009, 14:23
Τοποθεσία: Αθήνα
Μοτοσυκλέτα: TRIUMPH TIGER 1050 - YAMAHA YBR


Re: BMW R1200GS 2013

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 28 Φεβ 2014, 20:49

xaotikos έγραψε:Φυσικά με κάλυψες, ρώτησα γιατί ο καθένας έχει άλλες προτεραιότητες σε επιλογή μηχανής.
Δοκίμασες το 1190 με το MSC (2014?). Αν ναι θα ήθελα εντυπώσεις από το σύστημα...


Δυστυχώς στις αντιπροσωπείας τις μοτο/τες των test drive δεν το έχουν βάλει.
Εάν θες μπορείς να δεις σχετικη παρουσίαση στο youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=v1tfmoj0Upc&hl=en&fs=1&rel=0&hd=1   
http://www.youtube.com/watch?v=otATPnT-qAU&hl=en&fs=1&rel=0&hd=1   
http://www.youtube.com/watch?v=2NVuxN7I0wU&hl=en&fs=1&rel=0&hd=1   
Γενικά πίστευω αυτό ανταποκρινεταί για λιγότερο έμπειρους οδηγούς. Πολύ πιθανό στο άμεσο μέλλον και άλλοι κατασκευαστές να το βάλουν σε μοντέλα που έχουν traction control.
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: TIGER800XC ABS
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος


Re: BMW R1200GS 2013

Δημοσίευσηαπό voyager1970 » 28 Φεβ 2014, 21:20

johnygalan έγραψε:Θα συμφωνήσω με τον xaotiko εγώ προσωπικά μηχανάκι που δεν έχει μπροστά 17αρα δεν τον κοιτάω καν,
όσο για το gs το θεωρώ πάρα πολύ υπερτιμημένο για αυτά που σου προσφέρει.

ΥΓ. voyager στο forum γράφουμε με μικρά όχι με κεφαλαία :bye:


Φίλτατε johnygalan, το θέμα μας εδώ είναι το BMW R1200GS (εάν δεν κάνω λάθος)!

Τώρα εάν ψάχνεις σε αυτην την κατηγορία (ultra on-off) με 17” ζάντες είναι μόνο το Ducati Multistrada 1200S στα 21.000€ χωρις ούτε ενα βασικο αξεσουάρ (πχ. Χούφτες, διπλό σταντ, προστατευτικά καγκελα/ μανιτάρια, μπαγκαζιέρα, κλπ ). Αυτό δεν σου φαίνεται υπερτιμημένο;! Και φυσικά υπάρχει το MULTISTRADA 1200S Pikes Peak στα 24.000€ !!!

'Εχε υπόψην σου πως σε χώματινες διαδρομές, λακούβες, πεζοδρόμια, κλπ. ο 17” έχει θέμα...σοβαρό!
Άβαταρ μέλους
voyager1970
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: 20 Αύγ 2011, 01:50
Τοποθεσία: ATHENS
Μοτοσυκλέτα: TIGER800XC ABS
GSXR1000 K7
Όνομα: Γιώργος

Advertisement
Επόμενο

  • Similar topics
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Συγγραφέας

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Σχόλια - Παρατηρήσεις - Πληροφορίες (Όλα τα μοντέλα)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης