Hayabusa 1500 & GSXR1000 K-15

Hayabusa 1500 & GSXR1000 K-15  

  Από: voyager1970 στις 11/07/2014 10:37 μμ.

Η Ιαπωνική αυτοκρατορία αντεπιτίθεται!

Η SUZUKI ετοιμάζει το απόλυτο (και πάλι) ultrabike! Hayabusa 1500cc με 200++hp.
Στόχος της είναι να "βγει" μπροστά στην αγορά ως η πιο δυνατή μοτοσυκλέτα παραγωγής (απο το τωρινό ΖΧ-14).
Και με τελική ταχύτητα... 300+++km/h.

Όπως αναφέρουν στα ξένα ΜΜΕ, μάλλον θα δούμε φέτος τον Οκτώβριο στην έκθεση της Κολωνίας INTERMOT, ή μπορεί να βγεί αρχικά μόνο το νέο GSXR1000 Κ-15 λόγο της επίσημης συμμετοχής της SUZUKI στα motoGP το 2015, και να καθυστερήσει το νέο Hayabusa για το 2016.

Το σίγουρο είναι πως το καινούριο Hayabusa, αλλά και το GSXR1000 Κ-15 θα έχει ΟΛΑ τα ηλεκρονικά καλούδια (traction control, spin control, ABS, SCS, κλπ.) Εάν όντως αυτά τα ηλεκρονικά είναι εφάμιλλα των BMW, τότε θα έχουν έχουν κάνει πολύ σοβαρή "επίθεση" στην αγορά!


Ο λόγος της κίνησης αυτής (καθυστερημένης αρκετά), πιστέυω πως οι Ιάπωνες πια καταλάβαν πως οι Ευρωπαίοι (BMW, Ducati, Aprilia,) έχουν μπεί για τα καλά στα "λημέρια" τους... και τα θέλουν να τα κερδίσουν πάλι.

Υπομονή λοιπόν μέχρι το φθινόπωρο!


http://www.visordown.com/motorcycle-new ... 24829.html

http://www.everybikesnews.com/featured/ ... i-hayabusa

Re: Hayabusa 1500 & GSXR1000 K-15  

  Από: sprint900 στις 12/07/2014 10:45 πμ.

Ενδιαφέρον μεν , αλλά μάλλον θα απαντήσει μετά η Kawasaki με το ZZ1600 , σενάριο δικό μου βέβαια αυτό τα άλογα θα πηγαίνουν από 230 στα 250 και πάει λέγοντας .
Η υπερβολή της υπερβολής .
Και κυβικά και άλογα να μην του βάλει του γερακιού , μόνο με το απαραίτητο traction control για τα άλογα του με τα αναβαθμισμένα καινούργια φρένα του μια χαρά θα ήταν .
Τι να τα κάνει τα παραπάνω !
Εντάξει στα SS το 1000 θα είναι ένας παραπάνω ανταγωνιστής σε αυτή την κατηγορία , αν και εκεί που έχουν φτάσει τα πράγματα σε ιπποδυνάμεις η αξιοπιστία σε βάθος χρόνου μάλλον έχει πάει περίπατο , αλλά εντάξει υπάρχουν ορισμένοι που ενδιαφέρονται καθαρά για χρήση πίστας για αυτή την κατηγορία .
Θα δούμε τι θα δούμε .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Hayabusa 1500 & GSXR1000 K-15  

  Από: billis 1050 στις 14/07/2014 8:45 μμ.

Η γνώμη μου ειναι οτι δεν νομιζω η suzuki να ανεβασει το γερακι στο 1,5 λιτρο..Νομιζω δεν εχει και λογο να το κανει...Αν σε κατι υπερτερουν τα hyperbikes απο τα supersport ειναι σιγουρα οι τελικες..Απο την στιγμη που καμια μοτοσυκλετα παραγωγης δεν εχει νομιμα το δικαιωμα να σπασει τα 300-305 χλμ δεν εχει και κανενα ουσιαστικο πλεονεκτημα στο μαρκετινγκ...Τα kawasaki παντοντε δινανε πιο πολλα ονομαστικα αλογα τα οποια ομως δεν φαινοταν στο δρομο λογο της καμπυλης αποδοσης...Δεν νομιζω να μπει λοιπον σε τοσα εξοδα για ενα καινουργιο μοτερ μονο και μονο για να παρει κατι λιγο σε επιδοσεις..Αλλωστε αυτα τα μηχανακια απο την μανα τους δεν ειναι για κοντρες..Πιστευω θα επενδυσουν σε μια safe αλλα ανανεωμενη εμφανιση με ενα πληρεστερο ηλεκτρονικο πακετο μιας και τα φρενα βελτιωθηκαν σημαντικα..Α!!Και μια σοβαροτερη εξατμιση ειπα να το πω μιας και καημο το εχω...