New ZX-10R 2016

New ZX-10R 2016  

  Από: dimchrist στις 09/09/2015 3:58 μμ.

Kawasaki confirm new, WSBK-inspired ZX-10R for 2016



Kawasaki have today confirmed they will launch a new, World Superbike-inspired ZX-10R later this year for Jonathan Rea and Tom Sykes to campaign in next season’s championship.

Possessing a direct link to the Superbike that Sykes successfully campaigned to secure the 2013 WSBK Championship so convincingly, and that was subsequently honed to take Jonathan Rea to dominate this year’s series, the new litre class Ninja displays only some of its many changes on the surface – such as subtle yet highly effective changes to the cowling shape – with others only becoming apparent as you get closer to the thoroughbred machine; the most obvious of these being a comprehensive upgrade of the suspension components and the adoption of a premium grade braking system.

“This is not a “clean sheet” design as the current Ninja ZX-10R is such a good base to develop from”, commented Project Leader for KHI, Yoshimoto Matsuda.

“With the new model we have focussed our development resources on an overall engineering and performance improvement. We are proud of the result; it means a significant advance in terms of both chassis and engine performance as well as providing the platform to introduce new, state of the art rider aids and other technology.

“The input the KHI development team has received from the Kawasaki Racing Team, and riders, Jonathan Rea and Tom Sykes has created what we are sure many will feel is the most competitive and potent Ninja ZX-10R yet. A motorcycle equally at home on the race track or as a highly responsive daily riding road machine.”

- See more at: http://www.bikesportnews.com/news/news- ... yLIaA.dpuf

Triple Way

Re: New ZX-10R 2016  

  Από: voyager1970 στις 10/09/2015 8:42 μμ.

Φίλε Δημήτρη,

Πιστεύω πως θα είναι το καλύτερο 1000αρι SUPERBIKE της αγοράς! Εάν η μετόπη του παραμείνει όπως το παρουσιάζει το young machine (πολύ κακία)…. Θα πουλήσει πολύ καλά.

Βέβαια, το κόβω για την Ελλάδα να έρθει κοντά στα 20.000€ με όλα τα σχετικά ηλεκτρονικά καλούδια (ABS, traction control, spin control, brake assist, etc.) και με μια 200++ ίππους στο χαλαρό!

Για να δούμε και την Suzuki, εάν θα παρουσιάσει ανταγωνιστικό GSXR100-K16. Οσο για την Honda CBR1000… είναι στον ύπνο της με μ..ετριότητα (για να μην γράψω την άλλη λέξη), που σπάει κόκαλα και σου ζητά 21.000€..!!!

Re: New ZX-10R 2016  

  Από: dimchrist στις 09/10/2015 12:26 μμ.

Χτες (8/10/15) έγινε η επίσημη στατική παρουσίαση της νέας Kawasaki ZX-10R στην Βαρκελώνη οπότε έχουμε επίσημες φωτογραφίες και βιντεάκια με πρωταγωνιστές τους παγκόσμιους πρωταθλητές Jonathan Rea & Tom Sykes της αγωνιστικής ομάδας της Kawasaki στα SBK.


Video:
https://www.youtube.com/watch?v=sUVdWC2leiQ


Η Kawasaki λέει ότι η νέα ZX-10R είναι ό,τι ποιο κοντινό έχει φτιάξει ποτέ σε αγωνιστική μοτοσυκλέτα των SBK. Μάλιστα συμπληρώνει, ότι η συμμετοχή του φετινού παγκόσμιου πρωταθλητή Tom Sykes στην διαδικασία επανασχεδιασμού αυτής της μοτοσυκλέτας ήταν καθοριστική. Την πιστεύουμε, αφού η Kawasaki είναι η μόνη από τις ιαπωνικές εταιρείες που έχει τόσο σοβαρή παρουσία στα SBK τα τελευταία χρόνια. Άλλωστε οι αλλαγές που έχει το νέο μοντέλο, προσανατολίζονται καθαρά προς τους νέους αυστηρούς κανονισμούς που θα ισχύσουν από του χρόνου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα SBK και περιορίζουν τις μετατροπές. Έτσι η νέα ZX-10R αποκτά καθαρόαιμη αγωνιστική τεχνολογία. Μέσα στα επανασχεδιασμένα φαίρινγκ ο κινητήρας έχει καινούρια μεγαλύτερης διαμέτρου βαλβίδες τιτανίου, που οδηγούνται από εξίσου νέους ελαφρύτερους εκκεντροφόρους, με χρονισμό που δίνει έμφαση στις μεσαίες και υψηλές στροφές. Ο νέος στρόφαλος έχει 20% μικρότερη μάζα για ταχύτερη άνοδο των στροφών αλλά και μείωση του γυροσκοπικού φαινομένου στις απότομες αλλαγές κλίσεις στις στροφές. Οι αυλοί εισαγωγής και εξαγωγής έχουν γίνει πιο ευθύγραμμοι και με μεγαλύτερη διατομή, ενώ ταυτόχρονα έχουν γυαλιστεί, με στόχο την ταχύτερη εισαγωγή και εξαγωγή των αερίων. Επίσης το κύκλωμα ψύξης των κυλίνδρων και της κεφαλής είναι επανασχεδιασμένο, όπως και τα έμβολα. Η Kawasaki ανακοινώνει 207 ίππους στις 13.000 στροφές με την βοήθεια του Ram-Air, το οποίο μαζί με το φιλτροκούτι και την εισαγωγή αέρα του νέου φαίρινγκ έχει μεγαλώσει σε όγκο, με το φίλτρο αέρα να έχει μεγαλύτερη επιφάνεια.


Τα καυσαέρια βγαίνουν από την νέα εξάτμιση τιτανίου με τρεις καταλύτες, που καλύπτει τις προδιαγραφές Euro4. Μάλιστα η Kawasaki λέει ότι οι τέσσερεις λαιμοί μέχρι τον καταλύτη είναι ακριβώς οι ίδιοι με της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας και αρκεί η αφαίρεση του καταλύτη και η αντικατάσταση του τελικού για να έχεις μια factory εξάτμιση. Στο πλαίσιο οι διαφορές είναι σαφώς μικρότερες και περιορίζονται στην μετατόπιση του λαιμού 7,5mm πιο κοντά στον αναβάτη για μεταφορά περισσότερου βάρους στον εμπρός τροχό και στο μακρύτερο κατά 15,8mm ψαλίδι (μάλλον αύξησαν το μήκος των ρεγουλατώρων όπως στην νέα Aprilia RSV4 για ευκολότερη αλλαγή μεγέθους πίσω γραναζιού σε κάθε πίστα, αλλά και ρύθμιση του μεταξονίου και της κατανομής βάρους). Αντίθετα μεγάλες διαφορές συναντάμε στις αναρτήσεις και τα φρένα, όπου έχουμε για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα παραγωγής την νέα τεχνολογία Balance Free της Showa. Στα φρένα οι δίσκοι των 330mm έχουν τις κορυφαίες δαγκάνες M50 της Brembo και τα ηλεκτρονικά βασίζονται στην υπερσύγχρονη μονάδα IMU της Bosch.

motomag.gr



Εμφανισιακά, το στίγμα της αλλαγής δίνουν το μεγαλύτερο φαίρινγκ μπροστά που βελτιώνει την αεροδυναμική της μοτοσυκλέτας και την προστασία του αναβάτη από τον αέρα, η πιο πλατειά ουρά και άλλες διακριτικές σχεδιαστικές τροποποιήσεις. Πιο εμφανείς είναι οι αναθεωρήσεις στα περιφερειακά, με σημαντικές καινοτομίες στο σύστημα των φρένων και τις αναρτήσεις.

Οι νέες διπλές μονομπλόκ δαγκάνες υψηλών προδιαγραφών της Brembo M50, σε συνδυασμό με τους μεγαλύτερους δίσκους 330mm, τη σχεδιασμένη ειδικά για τη μοτοσυκλέτα ακτινική αντλία φρένων και τα αγωνιστικού τύπου μεταλλικά σωληνάκια, προσφέρουν ισχύ πέδησης άλλου επιπέδου.



Η νέα Ninja ZX-10R διαθέτει νέες αναρτήσεις εξελιγμένες σε συνεργασία με τη Showa και την KRT για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike. Δοκιμασμένα στους αγώνες του WSBK, το πιρούνι και το αμορτισέρ Balance Free εφαρμόζονται για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα παραγωγής.

Στο πακέτο των ηλεκτρονικών βοηθημάτων για τον αναβάτη συναντάμε -για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα Kawasaki- μια Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU) της Bosch, με μετρήσεις σε πέντε άξονες και μια επιπλέον μέτρηση σε έκτο άξονα με τη χρήση ειδικού προγράμματος που είναι εγκατεστημένο στην ECU. Η μοτοσυκλέτα είναι ακόμη εξοπλισμένη με προηγμένο σύστημα Traction Control, Launch Control, Επιλογές Ισχύος και υψηλής ακριβείας Σύστημα Ελέγχου Φρένου Κινητήρα που επιτρέπει στους αναβάτες να ακολουθήσουν την επιθυμητή γραμμή σε κάθε στροφή –ακόμη κι όταν φρενάρουν.

bikerspirit


















Triple Way