Triumph Motorcycles

Triumph Motorcycles  

  Από: HelenKoR στις 25/06/2008 4:18 μμ.

Triumph Engineering Co Ltd

Η εταιρία ξεκίνησε το 1885 απο τον Siegfried Bettmann , ο οποιος μετανάστευσε απο το Nuremberg της Γερμανιας στο Coventry της Αγγλιας . Αρχικά ο κυριος Bettmann (σε ηλικία 20 ετων) ίδρυσε την S. Bettmann & Co. Import Export Agency στο Λονδίνο το 1884 και εμπορευόταν ποδήλατα και ραπτομηχανές απο την Γερμανία . Το 1886 η εταιρία καταχωρήθηκε ως Triumph Cycle Company και ενα χρονο αργότερα μετονομάστηκε σε New Triumph Co. Ltd. Το 1898 η Triumph επιχειρεί να εισέλθει στον χώρο των μοτοσυκλετών και το 1902 κατασκεύασε την πρώτη Triumph μοτοσυκλέτα που φιλοξενούσε εναν Βελγικο κινητήρα . Κατα τον πρώτο χρονο παραγωγής μοτοσυκλετών , τα σχέδια βασιζόντουσαν σε ξενες βιομηχανίες αντιστοιχων προϊόντων . Αλλά το 1904 η Triumph αρχισε να "κτιζει" μοτοσυκλέτες βασισμένες σε δικα της σχέδια με αποτέλεσμα το 1905 να δημιουργήσει την πρώτη εξ' ολοκλήρου Triumph μοτοσυκλέτα . Το 1907 παρήγαγε 1000 μηχανές !

Στον Πρωτο Παγκοσμιο Πολεμο η Triumph κατασκεύασε πανω απο 30.000 μοτοσυκλέτες για τους συμμάχους . Το 1923 κατασκεύασε το πρώτο αυτοκίνητο (10/20) ως Triumph Motor Company . Στα μισα της δεκαετίας του 20 η εταιρία ηταν ικανή να παράγει πάνω απο 30.000 μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα καθε χρόνο . Παρόλα αυτά η εταιρια χωριστικε στα δυο (στο τμημα των αυτοκινήτων και στο τμήμα των μοτοσυκλετών) με αποτέλεσμα το 1936 ο Jack Sangste , ιδιοκτήτης της Ariel motorcycle company , καταφερε να αγοράσει το τμημα μοτοσυκλετών και τις εξαγωγές στις ΗΠΑ με την προηγούμενη ονομασία "Triumph Engineering Co Ltd" . Λιγο αργότερα το τμημα αυτοκινήτων δήλωσε πτώχευση .

Η πολη του Coventry καταστράφηκε στον βομβαρδισμό Blitz (7 Σεπτ 1940 - 10 Μαΐου 1941) κατα την διάρκεια του Δευτερου Παγκοσμιου Πολεμου . Η Triumph μεταφέρθηκε στο Meriden οπού και κατασκεύασε φορητές γεννήτριες για την RAF .

Μεταπολεμικα η Triumph κατάφερε πολλά . Διέθετε στην αγορά τα Speed Twin και Tiger 100 με πίσω ανάρτηση , με το Tiger 100 κέρδιζε σε αγώνες δημιουργώντας την επιθυμία για ενα μοντέλο Triumph GP (αλλά μεχρι το 1950 εγκατέλειψαν αυτο το σχεδιο) , προκειμένου να ευχαριστήσει την αμερικάνικη αγορα κατασκεύασε ενα 650 κυβικων Speed Twin που το ονόμασε Thunderbird , το 1959 δημιούργησε το 2κύλινδρο Bonneville βασιμενο στο Tiger 110 (το ονομα του το οφείλει στο Bonneville Salt Flats των ΗΠΑ οπου λάμβαναν χώρα οι παγκόσμιοι αγώνες ταχύτητας) , το 1969 ο Malcolm Uphill με το Bonneville του καταφεραν και κερδισαν στο Isle of Man Production TT με 99.99 μίλια την ωρα ανα γύρο (160.92 km/h) οπού για πρωτη φορα μοτοσυκλέτα ξεπερασε τα 100 μιλια ή 160km/h με ρεκορ ταχύτερου γύρου 100.37 μιλια (δηλ. 161.53 km/h) .

Μεχρι το 1969 το 50% της αμερικάνικης αγορας ανω των 500 κυβικών ανήκε στην Triumph αλλα δεν μπορουσε να ακολουθήσει τεχνολογικά τους ανταγωνιστές της . Η Honda μεχρι τοτε κατασκεύαζε μηχανάκια με λιγα κυβικά αλλά οταν εφτιαξε το πρωτο 4κυλινδρο 750cc της , η Triumph και η BSA αντιμετώπισαν προβληματα . Σαν απάντηση στις Γιαπωνέζικες εταιρίες (κυριως στο 750cc της Honda και στο Kawasaki 500 Mach 3) , η Triumph κατασκεύασε το 3κυλινδρο BSA Rocket 3/Triumph Trident ενω το 1970 επανασχεδιασε τα Tiger και Bonneville παρολο που αντιμετώπιζε προβληματα με την προμήθεια εξαρτημάτων και το εργατικό δυναμικό . Το 1971 παρουσιάστηκε το κιβώτιο ταχυτήτων με 5 σχέσεις . Η BSA εχασε 8.5 εκατομμύρια λιρες Αγγλιας το 1971 , εκ των οποιων τα 3 εκατ. ηταν απο το τμημα της μοτοσυκλέτας . Η Βρετανική κυβέρνηση αναμίχθηκε στα πράγματα και μια νεα εταιρια , με το ονομα Norton Villiers Triumph (NVT) , διαχειρίστηκε απο τον Dennis Poore . Το 1973 , χωρις προειδοποίηση , ο Dennis Poore ανακοίνωσε το κλείσιμο της επιχείρησης με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι να προχωρήσουν σε 18μηνη κατάληψη . Την ιδια χρονιά πέθανε στον ύπνο του ο Edward Turner , ο σχεδιαστής του 500 cc 5T Speedtwin .

Το 1977 η NVT χρεοκόπησε και πούλησε τα δικαιώματα στην Meriden Cooperative . Για τα 25 χρονια βασιλείας της Elizabeth κατασκευάστηκε το Silver Jubilee T140V (1000 κομμάτια), ενα T140 Bonnie με χειροποίητες ραβδωτές ζάντες , χρωμιομενα καπάκια και special έμβλημα . Το 1980 τα χρέη έφτασαν τα 2 εκατομμύρια λίρες , συν τα 5 εκατ. απο προηγούμενα δάνεια . Η Βρετανική κυβέρνηση προσπάθησε να βοηθήσει αλλά τα χρέη ηταν υψηλά . Το 1981 για τον γαμο του Πρίγκιπα Charles με την Πριγκίπισσα Diana δημιουργήθηκε το T140D Bonneville Royal Wedding που διέθετε μιζα , χρωμιομενο ντεπόζιτο και ζαντες . Το 1983 η Triumph πτώχευσε .

Triumph Motorcycles Ltd

Ο 53χρονος John Bloor αγόρασε το όνομα και τα δικαιώματα και δημιούργησε μια νεα εταιρία , την Triumph Motorcycles Ltd . Ο John Bloor στράφηκε στην Les Harris of Racing Spares προκειμένου να βελτιώσει το Bonneville και να συνεχιστεί η παραγωγή του , αλλα προσέλαβε και ομαδες σχεδιαστών για να εργαστούν πάνω νεα μοντέλα . Αποφασισμένος ο Bloor να ανανεώσει την Triumph και να την εξυγιάνει , πήγε την ομαδα του στην Ιαπωνία με σκοπό να υιοθετήσει νεες τεχνολογίες και τεχνικές . Μυστικές εργασίες πανω σε πρωτότυπα μοντέλα άρχισε η Triumph το 1985 με νεο εξοπλισμό πλέον . Το 1987 η εταιρία είχε έτοιμο τον νεο κινητήρα . Ενα χρονο μετα , ενα νεο εργοστάσιο χτίστηκε στο Hinckley της Αγγλιας . Ο Bloor επένδυσε συνολικά γύρω στα 70 με 100 εκατ. λιρες .

Τον Φεβρουάριο του 2002 , οσο προετοιμάζονταν για να γιορτάσουν τα 100 χρονια παραγωγής μοτοσυκλετών , το εργοστάσιο έπιασε φωτιά , καταστρέφοντας τα αποθέματα . Η εταιρεία , που αριθμούσε 300 εργαζομενους μεχρι τοτε , κατάφερε να ανακατασκευάσει τις εγκαταστάσεις και να επιστρέψει στην παραγωγή τον Σεπτέμβρη του ίδιου έτους . Απο το 2003 διαθέτει εγκαταστάσεις στην Ταϊλάνδη , τις οποίες συνεχώς αναβαθμίζει . Το 2006 (30 Ιουνιου) η Triumph ηταν στην ευχάριστη θεση να ανακοινώσει οτι σε ετήσιο επίπεδο , το σύνολο πωλήσεων έφτασε τα 37.400 τεμάχια , με αποτέλεσμα η εταιρία να εχει 200 εκατ. λιρες αλλά με καθαρό κέρδος μονο 10,3 εκατ. προκειμένου να επενδύει σε νεες εγκαταστάσεις και τεχνολογίες .

Λίστα με τις μοτοσυκλέτες της Triumph
Models TT and Roadster
Model H
Models P,R,N,Q (500cc , 1925-1928)
XO (1933)
2/1, 2/5, 3/1, 3/2, 3/5, 5/1-5/5 (1934)
6/1 (650cc , 1937)
2H, 3S, 3SE, 3H, 5H, 6S (1937)
Tiger 70 (249cc ohv single , ?-1940)
Tiger 80 (349cc ohv single , ?-1940)
Tiger 90 (497cc ohv single , ?-1939)
5T Speed Twin (498cc ohv , 1938-40 & 1946-58)
Tiger 100 (498cc ohv , 1938-40 & 1946-59)
2HC, 5S, 5SC, DE Luxe 65 , 35, 35C, 35W (1939)
TR5 Trophy (500cc , 1949-1958)
6T Thunderbird (650cc twin)
3TA (350cc , 1957-1966)
5TA (500cc , 1957-1966)
T90 (350cc , 1963-1969)
T100 (500cc , 1959)
T100A (1960-1961)
T100SS (1962-1968?)
T100S Tiger Sports
T100R Daytona (500cc ,1966 - 1974)
T110 Tiger
TR5T Adventurer/Trophy Trail (500cc)
TR25W Trophy 250 (250cc)
T100C Trophy (500cc)
TR6 Trophy (650cc)
TR6C (650cc)
TR7V Tiger (750cc)
Terrier (150cc)
Tiger Cub (200cc)
T120 Bonneville (650cc)
Thruxton Bonneville (1965-1966?)
T140 Bonneville (750cc , ??-1975)
Tina Scooter (100cc)
Tigress Scooter (175cc 2-stroke / 250cc 4-stroke , 196?-1965)
T140W TSS (750cc)
T140D Bonneville Special (750cc)
T140E (750cc)
TSX
TS8-1
Bonneville Executive (faired tourer with luggage)
TR65 Thunderbird (650cc)
TR7T Tiger Trail (750cc)
TR65T Tiger Trail
T140LE Royal Wedding Bonneville
T140J Bonneville Silver Jubilee (750cc , 1977)
T140AV , TR7AV, TSSAV
TR7VS Tiger Electro
T140ES Bonneville Electro
TR6 Thunderbird (600cc)
Daytona (600cc)
TSX8
Post-War Triples ----> T150 (1969 , 1972) , T150V (1971 , 1974) , X75 (1973) , T160 (1975)
Daytona 750 (748cc , 1990 - 1992)
Daytona 1000 (998cc , 1990 - 1992)
Trophy 900 (885cc , 1990 - 1999)
Trophy 1200 (1180cc , 1990 - 2004)
Trident 750 (748cc)
Trident 900 (885cc)
Trident Sprint 900 (885cc)
Sprint 900 (885cc)
Sprint 900 Sport (885cc)
Sprint 900 Executive (885cc)
Daytona 900 (885cc , 1992 - 1997)
Daytona 900 Super III (885cc , 1994 - 1996)
Daytona 1200 (1180cc , 1992 - 1999)
Daytona T595 (955cc , 1997 - 1999)
Daytona 955i (955cc , 1999 - 2006)
Daytona 600 (599cc , 2002 - 2004)
Daytona 650 (646cc , 2005 - 2006)
Daytona 675 (675cc , 2006 on)
TT 600 (599cc , 2000 - 2002)
Scrambler 900 (865cc)
Thruxton 900 (865cc)
Sprint RS (955cc)
Sprint ST (955/1050cc , 1999 - 2005 /955cc , 2005 on /1050cc)
Thunderbird 900 (885cc , 1995 - 2004)
Thunderbird Sport 900 (885cc , 1997 - 2000, 2003 - 2004)
Legend 900 (885cc)
Speedmaster (790cc)
Speedmaster 900 (865cc)
Adventurer (885cc , 1996 - 2001)
America (790/865cc , 2001 - 2006 /790cc , 2007 on /865cc)
Rocket III (2294cc , 2005)
Rocket III Classic (2294cc)
Rocket III Classic Tourer (2294cc )
Bonneville (790/865cc , 2000-2007 /790cc , 2007 on /865cc)
Bonneville T100 (790/865cc , 2002-2005 /790cc , 2006 on /865cc)
Speed Triple 750 (748cc)
Speed Triple 900 (885cc , 1994 - 1997)
Speed Triple T509 (885cc , 1997 - 1999)
Speed Triple 955i (955cc , 1999 - 2005)
Speed Triple 1050 (1050cc , 2005 on)
Street Triple 675 (675cc , 2008 on)
Speed Four (599cc)
Tiger 900 (885cc , 1993 - 1998)
Tiger (885cc , 1999 - 2001)
Tiger 955i (955cc , 2001 - 2006)
Tiger 1050 (1050cc , 2007 on)


Χρονοδιάγραμμα
1884: German immigrant Siegfried Bettmann sets up S. Bettmann Import Export Agency in London and begins distributing bicycles under Bettmann name.
1886: The company changes its name to Triumph Cycle Company.
1888: Triumph buys a factory in Coventry to begin producing bicycles.
1889: The company moves its headquarters to Coventry.
1902: The first Triumph motorcycles go into production using a Belgian engine.
1903: A manufacturing subsidiary is created in Nuremberg, Germany, to produce Triumph motorcycles for the German market.
1905: The first fully company-built motorcycle is produced.
1915: Switching to wartime production, the company produces 30,000 "Trusty Triumph" motorcycles for the Allies during the World War I.
1923: The first Triumph car model, the 10/20, is launched.
1929: Triumph's German subsidiary is spun off as a separate company, which continues to make Triumph motorcycles until the 1950s.
1936: Triumph car and motorcycle operations are broken up into two companies; Jack Sangster, who owns Ariel motorcycles, buys the motorcycle division.
1939: Triumph Cars goes bankrupt and is acquired by Standard Motor Company.
1940: The company switches to wartime production, building over 50,000 motorcycles for the Allies.
1950: The Thunderbird model debuts.
1951: Triumph is acquired by the BSA Group, which also makes BSA motorcycles.
1953: Marlon Brando rides a Triumph Thunderbird in the film The Wild One.
1958: The Bonneville, hailed as the greatest motorcycle of all time, is introduced.
1969: Triumph production peaks at nearly 48,000 motorcycles.
1972: Norton-Villiers-Triumph (NVT) is created in an effort to rescue the British motorcycle industry.
1973: After NVT chairman announces the closure of the Triumph plant; its workers stage an 18-month sit-in, shutting down production.
1974: Meriden Motorcycle Cooperative is created with government backing and production soon resumes at the Triumph plant.
1983: Triumph goes bankrupt, and its brand and manufacturing rights are acquired by John Bloor.
1990: Bloor opens a state-of-the-art plant in Hinckley and unveils new Triumph models.
1991: The company begins full-scale production of new models.
1995: Triumph returns to the U.S. market, distributing through Triumph USA subsidiary set up the year before.
2000: The company relaunches the Bonneville and approaches the break-even mark
2006: With the 2007 model year bikes, the 790 cc engine is phased out completely

Triumph Motorcycles Ltd

Type : Private
Founded : 1984 as Bonneville Coventry Limited
Headquarters : Flag of the United Kingdom Hinckley, Leicestershire, United Kingdom
Key people : John Bloor chairman
Industry : Motorcycle
Products : Motorcycles , Clothing , Accessories
Revenue : £165.0 Million UK Pounds (2005)
Employees : 3,000 (2006)
Website : http://www.triumph.co.uk


Για περισσότερες λεπτομέρειες εδώ και εδώ
Μετάφραση : HelenKoR για το http://www.forumtriumph.gr
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

Re: Triumph Motorcycles  

  Από: dimchrist στις 14/03/2011 11:50 μμ.

[youtube:2guurn9p]xXsipYE3jPo[/youtube:2guurn9p]

Triple Way

Triumph Motorcycles History  

  Από: dimchrist στις 22/09/2011 11:25 μμ.


Triumph Motorcycles, Meriden Documentary 1983 Part 1

http://www.youtube.com/watch?v=y4rNAa3oOrM
Triumph Motorcycles, Meriden Documentary 1983 Part 2

http://www.youtube.com/watch?v=W0q4ENgbFrw
Triumph Motorcycles, Meriden Documentary 1983 Part 3

http://www.youtube.com/watch?v=mbR6gLpZw9M
Triumph Motorcycles, Meriden Documentary 1983 Part 4

http://www.youtube.com/watch?v=ZWj-1YYt-aI
Triumph Motorcycles, Meriden Documentary 1983 Part 5

http://www.youtube.com/watch?v=K_avjrBKXQs

Triple Way