Τουριστικο street triple

Τουριστικο street triple  

  Από: karpol στις 11/05/2013 12:21 μμ.

Επειδη τα ταξιδια με το triplακι εχουν αρχισει και γινονται συχνοτερα και πολλες φορες και δικαβαλα αρχισαν τα προβληματα.
1)Η λυση να αλλαξω μηχανη δεν υφισταται
2)Το τεραστιο tank bag μου φανηκε σαν να οδηγαω με τα χερια στο γυψο και ενα καρπουζι στο ρεζερβουρ
3)Σκληρες βαλιτσες ακομα και αν δεν ειναι πανω με τις τυπου καγκελο βασεις κανουν το μηχανακι να φενεται σαν τρακαρισμενο Africa.
Οποτε παμε στα σαμαρια αλλα και σ αυτη την περιπτωση σε οσους απευθηνθηκα θεωρουν επικυνδηνο να μπουν χωρις βασεις γιατι ειτε θα καουν απ τα τελικα ειτε μπορει να βρουν τροχο και ακολουθει...κλαμα.
Μετα απο αρκετο ψαξιμο βρηκα αυτο:http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=13682631444347&ls=en&nc=1368263162-4595&rubnum=products.1252674507.1285774127&artnum=BC.HTA.11.740.10200/B&id=66&gesamt_zeilen=50Tshowrub--products.1252674507.1285774127&typid=98192532
+Ιδανικο εμφανισιακα αφου οι βασεις βγαινουν απ την μηχανη με 2 βιδες και απ οτι φενεται ασφαλες.
-Τσουσχτερο σε τιμη και με οχι και πολυ μεγαλη χωριτηκοτητα
Η εταιρια λεει οτι το κολπο ταιριαζει με τα μαμα τελικα. Τους ρωτησα αν μπαινει με τα τελικα τις Arrow και ειπαν απλα οτι δεν ξερουν γιατι δεν το εχουν δοκιμασει.
Και ετσι ερχομαι παλι σε ενα μικρο αδιεξοδο.
Εσεις τι λετε για την συγκεκριμενη περιπτωση;;; Η και κατι αλλο;; Δωστε καμια ιδεα
Το τρικυλινδριζειν εστι φιλοσοφειν...

Re: Τουριστικο street triple  

  Από: Blitzkrieg στις 11/05/2013 1:34 μμ.

karpol"Επειδη τα ταξιδια με το triplακι εχουν αρχισει και γινονται συχνοτερα και πολλες φορες και δικαβαλα αρχισαν τα προβληματα.
1)Η λυση να αλλαξω μηχανη δεν υφισταται
2)Το τεραστιο tank bag μου φανηκε σαν να οδηγαω με τα χερια στο γυψο και ενα καρπουζι στο ρεζερβουρ
3)Σκληρες βαλιτσες ακομα και αν δεν ειναι πανω με τις τυπου καγκελο βασεις κανουν το μηχανακι να φενεται σαν τρακαρισμενο Africa.
Οποτε παμε στα σαμαρια αλλα και σ αυτη την περιπτωση σε οσους απευθηνθηκα θεωρουν επικυνδηνο να μπουν χωρις βασεις γιατι ειτε θα καουν απ τα τελικα ειτε μπορει να βρουν τροχο και ακολουθει...κλαμα.
Μετα απο αρκετο ψαξιμο βρηκα αυτο:http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=13682631444347&ls=en&nc=1368263162-4595&rubnum=products.1252674507.1285774127&artnum=BC.HTA.11.740.10200/B&id=66&gesamt_zeilen=50Tshowrub--products.1252674507.1285774127&typid=98192532
+Ιδανικο εμφανισιακα αφου οι βασεις βγαινουν απ την μηχανη με 2 βιδες και απ οτι φενεται ασφαλες.
-Τσουσχτερο σε τιμη και με οχι και πολυ μεγαλη χωριτηκοτητα
Η εταιρια λεει οτι το κολπο ταιριαζει με τα μαμα τελικα. Τους ρωτησα αν μπαινει με τα τελικα τις Arrow και ειπαν απλα οτι δεν ξερουν γιατι δεν το εχουν δοκιμασει.
Και ετσι ερχομαι παλι σε ενα μικρο αδιεξοδο.
Εσεις τι λετε για την συγκεκριμενη περιπτωση;;; Η και κατι αλλο;; Δωστε καμια ιδεα"


στο Triple μου ειχα αυτα τα κάγκελα:
http://www.motoraid.eu/mymoto/triumph/g ... E%9B%CE%9F

μια χαρά δουλεύανε μόνο που ήταν λίγο μανίκι το βάλε-βγάλε . Αν δεν σε ενοχλεί το οπτικό, μπορείς να τα έχεις μόνιμα πάνω

επίσης σαμάρια colori περίπου στα 100 € που ανοιγαν και χώραγαν μέσα την Άρτα και τα Γιάννενα



εδώ άπο κάμπινγκ στην Πελοπόννησο, 1700 χλμ σε 2 εβδομάδες δικάβαλος με σκηνές και ότι χωράει ο νού σου ελέω γυναίκας

Re: Τουριστικο street triple  

  Από: tommy στις 12/05/2013 9:35 μμ.

Τα συγκεκριμένα της SW-Motech τα έχω πάρει και έκανα τρια ταξίδια μονός, στο Βόλο, στη Θεσπρωτία και Δράμα - Παρανέστι - Λυκοδρόμιο - Ξάνθη. Αν μπουν σωστά οι βάσεις - εννοω οι μόνιμες - δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα και ούτε καν καταλαβαίνεις πως κάτι υπάρχει περίεργο. Τα αφαιρούμενα πλαίσια είναι πολύ πιο διακριτικά από αυτά της Givi και ακόμη περισσότερο από τα πανάκριβα της Hepco & Becker. Στα βιντεάκια του Youtube δείχνουν το βάλε - βγάλε σαν κάτι πολύ εύκολο. Δύσκολο δεν είναι αλλα έχε καβάτζα ένα φαρδύ κατσαβίδι γιατί με το δίευρω θα σε πονέσει ο αντίχειρας. Τα χρησιμοποιήσα κλειστά και η χωρητικότητα, είναι λίγο αστα-βράστα. Είναι σουπερ σταθερά σε ταχύτητες έως 160 km σε συνθήκες αυτοκινητόδρομου (Εγνατία) και ούτε τα καταλαβαίνεις σε επαρχιακό δίκτυο, αν και για επιπλέον αίσθημα ασφάλειας το έπιασα και με επιπλέον χταπόδι πάνω από τη σέλα. Απο χωρητικότητα είναι μεγαλύτερη από αυτή της Givi και είναι πιο μαλακά αρά κάπως πιο βολικά όταν τα γεμίζεις. Το περίεργο είναι πως δεν έχουν κάποια εξωτερική προστασία για τη βροχή πέρα από αυτό καθαυτό το ημιαδιάβροχο υλικό από το οποίο είναι κατασκευασμένα τα σαμάρια αλλά έχουν ξεχωριστή εσωτερική αδιάβροχη σακκούλα όπου βάζεις τα πράγματά σου και αυτό όλο μαζί τι βάζεις στο κάθε σαμάρι... Αρκετά άβολο...
Επίσης απαραίτητο το Loctite.
Ελπίζω να βοήθησα.

ΥΓ: Τα αγόρασα από την ελληνική αντιπροσωπεία σε ίδια τιμή με αυτή του ξένου online shop.