Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

TIGER 800 pics

Εδώ μπορείτε να προσθέσετε στη συλλογή φωτογραφίες με τη μοτοσυκλέτα σας.

Moderator: dimchrist



    Forum rules
    Ανοιξαμε αυτή την ενότητα μετά από επιθυμία μελών στο Βόλο για να γνωριστούμε καλύτερα.
Βάλτε στον τίτλο το nick name και μετα κάποια στοιχεία για σας και μια -δύο φωτογραφίες που να φαίνεστε εσείς.(εννοώ όχι άσχετες όπως μοτό σκέτη ή τοπία ή τα ζώα σας).
Αυτό γίνεται για να γνωριστούμε καλύτερα και να θυμόμαστε μετά από συγκεντρώσεις ποιός είναι ποιός.


Re: TIGER 800 pics

Postby nfot » 23 Jul 2011, 10:48

Leo Vince αλουμινενιες ειχα στο fazer για κανα 2 χρονια. Ωραιος ηχος, καλη εφαρμογη. Αη μπεης φυσικα.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.
User avatar
nfot
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1380
Joined: 08 Sep 2007, 17:30
Location: ΒΟΛΟΣ
Motorcycle: Daytona 675 '09
FZ6


Re: TIGER 800 pics

Postby dimchrist » 23 Jul 2011, 19:52

Ότι και να λέμε οι Arrow είναι καλύτερες από όλες τις απόψεις. Δυστυχώς είναι απο τις πιο ακριβές.
Τέλη του 2008 που ψαχνόμουνα και έβαλα LeoVince ολόσωμη με 1.200 ευρώ, όταν το τελικό της Arrow είχε 700 ευρώ και από 1.800 ευρώ περίπου ξεκινούσαν οι ολόσωμες της Arrow (υπήρχαν 3 stages).
Το δυναμομέτρησα στο ίδιο μηχάνημα σε παραπλήσιες συνθήκες με αδερφό Daytona 675 με ολόσωμη Arrow και ήταν από τις μεσαίες (7-8κ) και πάνω 2 με 3 άλογα σταθερά παραπάνω από το δικό μου (και οι δύο με το ίδιο πρόγραμμα).
Image
Triple Way
User avatar
dimchrist
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 2928
Joined: 27 May 2008, 12:05
Location: K-pits
Motorcycle: Husqvarna TE 250 - Daytona 675
Name: Παγκόσμιος © jimdom


Re: TIGER 800 pics

Postby ndim » 24 Jul 2011, 10:42

dimchrist wrote:Ότι και να λέμε οι Arrow είναι καλύτερες από όλες τις απόψεις. Δυστυχώς είναι απο τις πιο ακριβές.
Τέλη του 2008 που ψαχνόμουνα και έβαλα LeoVince ολόσωμη με 1.200 ευρώ, όταν το τελικό της Arrow είχε 700 ευρώ και από 1.800 ευρώ περίπου ξεκινούσαν οι ολόσωμες της Arrow (υπήρχαν 3 stages).
Το δυναμομέτρησα στο ίδιο μηχάνημα σε παραπλήσιες συνθήκες με αδερφό Daytona 675 με ολόσωμη Arrow και ήταν από τις μεσαίες (7-8κ) και πάνω 2 με 3 άλογα σταθερά παραπάνω από το δικό μου (και οι δύο με το ίδιο πρόγραμμα).



Καλυτερες απο ολες τις αποψεις; Νομιζω οτι εχεις ηδη πεσει θυμα του μαρκετινγκ!
Η ποιοτητα κατασκευης των leo vince και η εφαρμογη τους ειναι αψογη.
Leo vince φοραγα και σε ενα R6 που ειχα καποτε, και σε ενα φειζερ που ειχα ακομη πιο παλια.
Δυναμομετρημενο το ρ6, εβγαζε 2 παραπανω αλογα απο ενος φιλου με termignoni, την οποια την προτεινε και η γιαμαπα.
Εδω ακομη και μαμα να τα δυναμομετρησεις δυο μηχανακια, ολοι ξερουν πως αποκλειεται να δειξουν ακριβως τα ιδια αλογα. Αλλωστε 2 αλογα, πιστεψε με, ειναι τοσο μηδαμινη διαφορα, που δεν τα καταλαβαινει κανεις.
Redfoot, χτυπα την.
Last edited by ndim on 24 Jul 2011, 18:20, edited 1 time in total.
User avatar
ndim
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 75
Joined: 01 Jul 2011, 11:54
Motorcycle: TIGER 1050 '11
Name: Νίκος


Re: TIGER 800 pics

Postby ndim » 24 Jul 2011, 18:12

Και το link:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... OC:US:1123
User avatar
ndim
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 75
Joined: 01 Jul 2011, 11:54
Motorcycle: TIGER 1050 '11
Name: Νίκος


Re: TIGER 800 pics

Postby dimchrist » 24 Jul 2011, 23:14

ndim wrote:Εδω ακομη και μαμα να τα δυναμομετρησεις δυο μηχανακια, ολοι ξερουν πως αποκλειεται να δειξουν ακριβως τα ιδια αλογα. Αλλωστε 2 αλογα, πιστεψε με, ειναι τοσο μηδαμινη διαφορα, που δεν τα καταλαβαινει κανεις.

Πάντα για καθαρό αποτέλεσμα μιλάμε... Είχε ήδη περίπου 3 άλογα παραπάνω οπότε στο τέλος πλησίαζε τα 6.
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι αυτά τα δύο άλογα δεν είναι λόγος αγοράς? Για αυτά τα δύο άλογα άλλος μπορεί να δώσει ένα σκασμό λεφτά για να τα αποκτήσει...

ndim wrote:...Νομιζω οτι εχεις ηδη πεσει θυμα του μαρκετινγκ!
Η ποιοτητα κατασκευης των leo vince και η εφαρμογη τους ειναι αψογη.

Δεν είπα ότι είναι μάπα οι leo. Απλά ότι είναι καλύτερες οι arrow. Ποιότητα, design, ήχο, απόδοση τα έχει όλα υπέρ της. Στα μείον είπαμε είναι η τιμή. Τι δεν καταλαβαίνεις?
Αν είχα πέσει θύμα του marketing δε θα είχα πάρει και arrow?

Παρόλαυτα αν δε το κατάλαβες ακόμα μαζί σας είμαι και εγώ. Άλλωστε και εγώ LeoVince πήρα και δε το μετάνιωσα. Δε τους τα χαρίζω για τόσο μικρές διαφορές.
Image
Triple Way
User avatar
dimchrist
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 2928
Joined: 27 May 2008, 12:05
Location: K-pits
Motorcycle: Husqvarna TE 250 - Daytona 675
Name: Παγκόσμιος © jimdom


Re: TIGER 800 pics

Postby ndim » 25 Jul 2011, 08:23

dimchrist wrote:
ndim wrote:Εδω ακομη και μαμα να τα δυναμομετρησεις δυο μηχανακια, ολοι ξερουν πως αποκλειεται να δειξουν ακριβως τα ιδια αλογα. Αλλωστε 2 αλογα, πιστεψε με, ειναι τοσο μηδαμινη διαφορα, που δεν τα καταλαβαινει κανεις.

Πάντα για καθαρό αποτέλεσμα μιλάμε... Είχε ήδη περίπου 3 άλογα παραπάνω οπότε στο τέλος πλησίαζε τα 6.
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι αυτά τα δύο άλογα δεν είναι λόγος αγοράς? Για αυτά τα δύο άλογα άλλος μπορεί να δώσει ένα σκασμό λεφτά για να τα αποκτήσει...

ndim wrote:...Νομιζω οτι εχεις ηδη πεσει θυμα του μαρκετινγκ!
Η ποιοτητα κατασκευης των leo vince και η εφαρμογη τους ειναι αψογη.

Δεν είπα ότι είναι μάπα οι leo. Απλά ότι είναι καλύτερες οι arrow. Ποιότητα, design, ήχο, απόδοση τα έχει όλα υπέρ της. Στα μείον είπαμε είναι η τιμή. Τι δεν καταλαβαίνεις?
Αν είχα πέσει θύμα του marketing δε θα είχα πάρει και arrow?

Παρόλαυτα αν δε το κατάλαβες ακόμα μαζί σας είμαι και εγώ. Άλλωστε και εγώ LeoVince πήρα και δε το μετάνιωσα. Δε τους τα χαρίζω για τόσο μικρές διαφορές.



Ναι ρε ΄συ, μην το παιρνεις προσωπικά το "θύμα του μάρκετινγκ". Όλοι έχουμε πέσει, ανεξαιρέτως. :thumbsup:
Όσον αφορά αυτόν, τον οποιονδήποτε, ο οποίος έχει σκάσει ένα κάρο λεφτα για να πάρει δύο άλογα, ξέρουμε όλοι μας πως θα τον χαρακτηρίζαμε.
Τα δύο άλογα είναι εντελώς αμελητέα ποσότητα, και δεν είναι και αυτός ο λόγος αγοράς εξάτμισης, φίλτρου κλπ κλπ.
Την πρώτου σταδίου βελτίωση (φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση) την κάνουμε, ή μάλλον θα πρέπει να την κάνουμε, για να γεμίσουμε τις τρύπες εκεί όπου σκόπιμα τις έχει αφήσει η εταιρεία παραγωγής, για να περάσει η μηχανή τις προδιαγραφές ρύπων, θορύβου κλπ.
Είναι πολλοί αυτοί οι οποίοι δεν το καταλαβαίνουν, και κάνουν τις μηχανές τους να απιοδίδουν τα τρελά άλογα ψηλά, και να κρεμάνε κάπου στα χαμηλομεσαία.
User avatar
ndim
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 75
Joined: 01 Jul 2011, 11:54
Motorcycle: TIGER 1050 '11
Name: Νίκος


Re: TIGER 800 pics

Postby Native » 25 Jul 2011, 10:34

Απο την άλλη, εγω κι ενας φίλος, έιχαμε αγορασει leovince για τα scooter, αυτος την 4road , εγω vintage, και οι δυο χάλασαν εσωτερικά (σπάσαν τα διαφράγματα) μετα απο 5 μήνες, τις αλλάξαμε στην εγγύηση και μετα απο άλλους 3 ξαναχάλασαν. Προσώπικα δεν θα ξαναγόραζα ποτέ αυτην την μάρκα. το μονο που εχω να πω ειναι οτι ειναι φτηνοκατασκευές.


Επιπλέον, σε mail που εστειλα στην μαμα εταιρία για παράπονα, δεν πήρα απάντηση ποτέ...μια χαρά...

Τωρα θα μου πεις έσεις αγοράζετε εξάτμισεις ελευθέρας, μονο με φλόγέρα μέσα...τι να πω, αυτες είναι απο την φυση τους δυσκολο να χαλάσουν γιατι δεν έχουν διαφράγματα, οποτε ζυγίστε λίγο τα πράγματα...

Και στο θέμα μας,

Πολύ όμορφο το μηχανάκι Νικο και εμφανισιακά του πάει η εξάτμιση.
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...
User avatar
Native
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1010
Joined: 11 Dec 2008, 11:28
Location: Αθήνα
Motorcycle: Vespa Gts300


Re: TIGER 800 pics

Postby ndim » 25 Jul 2011, 11:42

Native wrote:Πολύ όμορφο το μηχανάκι Νικο και εμφανισιακά του πάει η εξάτμιση.


Σ'ευχαριστώ πολύ!

Άσε με, γιατί μου φαίνεται με γκαντέμιασε ο dimchrist. Μου έχει βγει η πίστη να τραβάω τον @#$%σιγαστήρα, και δεν λέει να βγει. Τρελό σφίνωμα!!!
User avatar
ndim
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 75
Joined: 01 Jul 2011, 11:54
Motorcycle: TIGER 1050 '11
Name: Νίκος


Re: TIGER 800 pics

Postby Native » 25 Jul 2011, 12:28

Πρόσεξε μηπως θέλεις να τον ξαναβάλεις μετα και κουδουνάει...για κάποιο λόγο ειναι σφηνωμένος...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...
User avatar
Native
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1010
Joined: 11 Dec 2008, 11:28
Location: Αθήνα
Motorcycle: Vespa Gts300


Re: TIGER 800 pics

Postby ndim » 25 Jul 2011, 13:41

Θα ακολουθήσω το ρητό του λαού: "Με WD40 και υπομονή.... ο σιγαστήρας κάποτε θα βγει"!
User avatar
ndim
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 75
Joined: 01 Jul 2011, 11:54
Motorcycle: TIGER 1050 '11
Name: Νίκος


Re: TIGER 800 pics

Postby nfot » 25 Jul 2011, 18:04

ndim wrote:
Native wrote:Πολύ όμορφο το μηχανάκι Νικο και εμφανισιακά του πάει η εξάτμιση.


Σ'ευχαριστώ πολύ!

Άσε με, γιατί μου φαίνεται με γκαντέμιασε ο dimchrist. Μου έχει βγει η πίστη να τραβάω τον @#$%σιγαστήρα, και δεν λέει να βγει. Τρελό σφίνωμα!!!


Το βιδακι ασφαλειας το εβγαλες ωρε μπουρτζε; Ρωταω εγω τωρα :happyface:
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.
User avatar
nfot
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 1380
Joined: 08 Sep 2007, 17:30
Location: ΒΟΛΟΣ
Motorcycle: Daytona 675 '09
FZ6


Re: TIGER 800 pics

Postby ndim » 25 Jul 2011, 22:18

nfot wrote:Το βιδακι ασφαλειας το εβγαλες ωρε μπουρτζε; Ρωταω εγω τωρα :happyface:


Ναι βρε μάπα! Σώπα, τον έβγαλα.
Καλά, ο ήχος είναι τρελή πόρωση!
User avatar
ndim
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Posts: 75
Joined: 01 Jul 2011, 11:54
Motorcycle: TIGER 1050 '11
Name: Νίκος

Advertisement
PreviousNext

Return to Board index


Return to Φωτογραφία και περιγραφή μελών

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests