Όλα είναι συνάρτηση ηλικίας συνήθειας και εξάσκησης σώματος , μην σε τρομάζουν όσα διαβάζεις για την προστασία από τον αέρα .
Η σχετικά σκυφτή θέση οδήγησης και ο αέρας σε τέτοιου τύπου μηχανάκια πολλές φoρές αντισταθμίζοντας το βάρος του σώματος λειτουργούν με θετικά αποτελέσματα στην μέση .
Συνήθως τα ον οφ παραδείγματος χάριν είναι πολύ ποιο κουραστικά για την μέση ειδικά σε πολύωρα ταξίδια , ανεξάρτητα με το τι γράφουν οι δημοσιογράφοι για να προωθήσουν το μάρκετινγκ ορισμένων μοντέλων .
Η βασική επιλογή σου όμως στο speed triple φίλε είναι μια αν είσαι δικάβαλος η όχι στο ταξίδι . Φυσικά με τον σάκο πίσω σου χωρίς τσάντες και τα σχετικά που μετατρέπουν την μοτο σε ΙΧ στα στροφιλίκια στης Άλπεις θα πηγαίνεις φυσέκι μονοκάβαλος.
Η συγκεκριμένη μοτο πολύ δύσκολα φορτώνει τσάντες και σχετικά όμως αν έχεις συνεπιβάτη , χώρια το άβολο της πίσω θέσης .
Είναι κρίμα να φορτωθείς μια άλλη κατηγορία μοτοσυκλέτας από αυτή που θες αν ταξιδέψεις μόνος όπως βέβαια και να ταλαιπωρηθείς με αυτή αν έχεις συνήθως συνεπιβάτη .
Φυσικά μηλάω για ανθρώπινες μουαγέν των 140-160 κμ την ώρα που πάει μια χαρά με το μασκάκι της αντιπροσωπείας .
Εσύ ξέρεις τι θες , εγώ εύχομαι καλό ταξίδι .
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.