Πρόβλημα στους δίσκους συμπλέκτη ¶
Από: ΝΙΝΟ στις 16/05/2017 5:45 μμ.
Από: ΝΙΝΟ στις 16/05/2017 5:45 μμ.
Από: Mercury στις 16/05/2017 9:03 μμ.
Από: ΝΙΝΟ στις 18/05/2017 12:19 πμ.
Από: sprint900 στις 18/05/2017 10:46 μμ.
ΝΙΝΟ"Καλησπερα φιλε mercuri.
Οι δισκοι που εβαλε ο μηχανικος, μου ειπε πως ειναι οι γνήσιοι. Απλα στην αρχή η Triumph τους έδινε σκέτους. Αργότερα άλλαξε κωδικό ανταλλακτίκου και τους δίνει μαζί με τους μεταλλικούς και στοιχίζουν 300€.
Όσο για το λάδι, τους ειχε βαλει πανω απο 6 ωρες να μουλιάζουν. Το περιεργο ειναι οτι το κανει μολις ξεκίνα να ζεσταίνεται."
Από: ΝΙΝΟ στις 19/05/2017 12:19 πμ.
sprint900"Mετα απο πολυ συζητηση εχει καταληξη ο μηχανηκος μου το αξονακι δα αλλαχτη και μπωρη και το δυχαλο θα επανελθω για νεοτερα μετα την αλλαγηΝΙΝΟ"Καλησπερα φιλε mercuri.
Οι δισκοι που εβαλε ο μηχανικος, μου ειπε πως ειναι οι γνήσιοι. Απλα στην αρχή η Triumph τους έδινε σκέτους. Αργότερα άλλαξε κωδικό ανταλλακτίκου και τους δίνει μαζί με τους μεταλλικούς και στοιχίζουν 300€.
Όσο για το λάδι, τους ειχε βαλει πανω απο 6 ωρες να μουλιάζουν. Το περιεργο ειναι οτι το κανει μολις ξεκίνα να ζεσταίνεται."
Μουλιάσματα λες και είναι κουλουράκια οι δίσκοι που δουλεύουν μέσα σε καυτό λάδι!
Η ιστορία ξεκινάει, από το αν σου έβαλε τους σωστούς μαμά δίσκους και από το γιατί δεν άλλαξε και τους μεταλλικούς! Στο 95% των περιπτώσεων αν έχεις τερματίσει τα φερμουί των δίσκων και σου έχει πατινάρει, έχεις ανάψει πετσικάρει και τους μεταλλικούς και εκεί είναι συνήθως η καρδιά του προβλήματος, εφόσον αν κατάλαβα καλά δεν τους άλλαξε και αυτούς.
Αν και το πρόβλημα σου δείχνει μπορεί να είναι και από το αξονάκι, εφόσον αποσυμπλέκουν στην αρχή παρόλο που είναι κρύο το λάδι και έχει χειρότερο συντελεστή ολίσθησης για τους δίσκους και όχι όταν ζεσταίνεται και λεπταίνει άρα για τους δίσκους είναι καλυτέρα στην αποσύμπλεξη.
Η λύση σου δεν είναι αν θα δώσεις η όχι τα 300€ που μπορεί να χρειαστεί, αλλά κατά την ταπεινή μου γνώμη, να πας σε ένα σωστό μηχανικό!
"