Αδυναμία εκκίνησης μετά απο ταξίδι.

Αδυναμία εκκίνησης μετά απο ταξίδι.  

  Από: Παντελής στις 12/06/2012 4:58 μμ.

Καλησπέρα σε όλους !
Λιγοστά τα ποστ μου στο φόρουμ, αλλά απο διάβασμα δόξα το Θεό.

Πρόβλημα που επιζητά την λύση του. Έχω ένα τίγρη 885 ψεκαστό και μετά απο ταξίδι (πάνω απο 1 ώρα λειτουργείας ) σε καλούς ρυθμούς (5500 - 7000 sal) όταν σταματήσω ή για βενζίνη ή για ξεκούραση, δεν πέρνει μπροστά. Η τάση της μπαταρίας είναι στο 12,4 αλλά μετά την πρώτη μιζιά πέφτει στα 9,5 και μετά απο δυό τρείς φορές στα 8,9v. Αποτέλεσμα είναι να περιμένω 20 λεπτά και μόλις κρυώσει λίγο, πέρνει με την μία ! Τότε το βολτόμετρο λέει 11V στην μιζιά. Με έχει μουρλάνει το μηχανάκι....
Ξεκίνησα Κυριακή απο αθήνα και στα καμμένα βούρλα που έβαλα βενζίνη, με άφησε σαν τον ^#@#@ μέσα στο πρατήριο. Ύστερα απο λίγη ώρα...μιά χαρά !
Ξέρει κανείς τι μπορεί να είναι ?????

Re: Αδυναμία εκκίνησης μετά απο ταξίδι.  

  Από: john doufexis στις 12/06/2012 5:25 μμ.

Καλησπερα...

Την μπαταρια ποσο καιρο την εχεις ?
Βρε θα αργησεις και θα σου κρυωσει η μπριτζολα !!!!

Re: Αδυναμία εκκίνησης μετά απο ταξίδι.  

  Από: Παντελής στις 12/06/2012 10:44 μμ.

john doufexis"Καλησπερα...

Την μπαταρια ποσο καιρο την εχεις ?"


Γειά και χαρά !

Η μπαταρία είναι πάνω στην μηχανή 10 μήνες... Δεν νομίζω πως η αιτία είναι αυτή, γιατί όταν την βάζω στην φόρτιση μου την δείχνει φορτισμένη και έχει ρεύμα πάνω απο 12V.

Re: Αδυναμία εκκίνησης μετά απο ταξίδι.  

  Από: Polymhxanos στις 12/06/2012 10:47 μμ.

Όσο δουλεύει το μοτέρ με στροφές >3000 και αναμμένα φώτα, τι λέει το βολτόμετρο;

Αυτό μέτρα και πες μας.

Οι τιμές που έγραψες, δείχνουν εξαντλημένη μπαταρία. Είναι εξαντλημένη γιατί τελειώνει η ζωή της και δεν κρατάει φορτίο; Είναι εξαντλημένη γιατί η ίδια είναι καλή αλλά ΔΕΝ της δίνει φορτίο το κύκλωμα φόρτισης; Και τα δύο; Απάντα το παραπάνω και θα ξέρουμε...
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Αδυναμία εκκίνησης μετά απο ταξίδι.  

  Από: Polymhxanos στις 12/06/2012 10:50 μμ.

Παντελής"έχει ρεύμα πάνω απο 12V."


Έχει τάση μεγαλύτερη από 12V. Το ρεύμα μετριέται σε Α (αμπέρ) και είναι άλλη λογική έννοια από την τάση.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Αδυναμία εκκίνησης μετά απο ταξίδι.  

  Από: Παντελής στις 12/06/2012 11:13 μμ.

Polymhxanos"Όσο δουλεύει το μοτέρ με στροφές >3000 και αναμμένα φώτα, τι λέει το βολτόμετρο;
Συνήθως λέει 14,1. Έχω βάλει ένα βολτόμετρο στο ταμπλό...

Αυτό μέτρα και πες μας.

Οι τιμές που έγραψες, δείχνουν εξαντλημένη μπαταρία. Είναι εξαντλημένη γιατί τελειώνει η ζωή της και δεν κρατάει φορτίο; Είναι εξαντλημένη γιατί η ίδια είναι καλή αλλά ΔΕΝ της δίνει φορτίο το κύκλωμα φόρτισης; Και τα δύο; Απάντα το παραπάνω και θα ξέρουμε..."

Στο ταξίδι δεν ανάβω φώτα... έχω 2 προβολάκια λέντ τα οποία δουλεύουν παράλληλα με τα πορείας (κι αυτά λεντ)....

Re: Αδυναμία εκκίνησης μετά απο ταξίδι.  

  Από: Polymhxanos στις 12/06/2012 11:21 μμ.

Με 14.4 volt σε λειτουργία κινητήρα, το κύκλωμα φόρτισης μάλλον δουλεύει σωστά.

Οπότε μάλλον η μπαταρία σου τα έπαιξε και δεν κρατάει το φορτίο, όπως θα έπρεπε.

Επιβεβαίωση από κοντά από κάποιον ειδικό και αλλαγή μπαταρίας.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Αδυναμία εκκίνησης μετά απο ταξίδι.  

  Από: epistimon στις 13/06/2012 12:33 πμ.

το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να πας σε εναν ηλεκτολογο να μετριση την μπαταρια και αν φορτιζει η μηχανη κατα τη λειτουργια της.αν εχεις προβλημα στη φορτηση να ξερεις οτι την μπαταρια θα στη χαλασει πολυ συντομα

Re: Αδυναμία εκκίνησης μετά απο ταξίδι.  

  Από: Παντελής στις 13/06/2012 7:47 πμ.

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις....
Θα βάλω στην εντατική την μπαταρία κι αν δείξει πως κάνει τσαλιμάκια, θα πάει για άλλαγμα.

Re: Αδυναμία εκκίνησης μετά απο ταξίδι.  

  Από: PTiger800 στις 13/06/2012 3:16 μμ.

Μια λίγο διαφορετική προσέγγιση,

τω καιρώ εκείνω είχα έναν σκαραβαίο.
Ο σκαραβαίος λοιπόν, ιδιαίτερα σε συνθήκες ζέστης, μετά από κάποια χιλιόμετρα πορείας παρουσίαζε το ίδιο πρόβλημα.
Έσβηνα τη μηχανή και μετά δεν ξαναέπαιρνε μπροστά, δεν γύρναγε καν η μίζα.
Σε εκείνη την περίπτωση χρειάστηκε τελικά να αλλάξω μίζα για να λυθεί το πρόβλημα και όχι μπαταρία.
Η μίζα για κάποιο λόγο με την θέρμανση του κινητήρα "κόλλαγε" και δεν μπορούσε να γυρίσει.

Διευκρινίζω ότι δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων ή μοτοσυκλετών. Απλώς είχα αυτή την περίπτωση.
...metal under tension, begging you to touch and go...

Re: Αδυναμία εκκίνησης μετά απο ταξίδι.  

  Από: giannis andreou στις 16/06/2012 5:23 μμ.

Παντελής"Καλησπέρα σε όλους !
Λιγοστά τα ποστ μου στο φόρουμ, αλλά απο διάβασμα δόξα το Θεό.

Πρόβλημα που επιζητά την λύση του. Έχω ένα τίγρη 885 ψεκαστό και μετά απο ταξίδι (πάνω απο 1 ώρα λειτουργείας ) σε καλούς ρυθμούς (5500 - 7000 sal) όταν σταματήσω ή για βενζίνη ή για ξεκούραση, δεν πέρνει μπροστά. Η τάση της μπαταρίας είναι στο 12,4 αλλά μετά την πρώτη μιζιά πέφτει στα 9,5 και μετά απο δυό τρείς φορές στα 8,9v. Αποτέλεσμα είναι να περιμένω 20 λεπτά και μόλις κρυώσει λίγο, πέρνει με την μία ! Τότε το βολτόμετρο λέει 11V στην μιζιά. Με έχει μουρλάνει το μηχανάκι....
Ξεκίνησα Κυριακή απο αθήνα και στα καμμένα βούρλα που έβαλα βενζίνη, με άφησε σαν τον ^#@#@ μέσα στο πρατήριο. Ύστερα απο λίγη ώρα...μιά χαρά !
Ξέρει κανείς τι μπορεί να είναι ?????"


Καλησπέρα Παντελή..!
Ακριβώς με τα ίδια συμπτώματα,άλλαξα πρώτα μπαταρία,κ ξαφνικά μετά από 2 μήνες απροβλημάτιστης λειτουργίας μένω από δυναμώ κ ανορθωτή ταυτόχρονα!Στο απεύχομαι αλλά να έχεις το νού σου...!Μπαταρία όμως θέλεις άμεσα,αν σου δείχνει ότι φορτώνει κανονικά!
Φιλικά
Γιάννης.
Το καλύτερο ταξίδι είναι η ίδια η ζωή!Απολαμβάνεις τη διαδρομή χωρίς να σ΄ενδιαφέρει ο προορισμός...!

Re: Αδυναμία εκκίνησης μετά απο ταξίδι.  

  Από: Παντελής στις 27/06/2012 7:24 μμ.

Επανέρχομαι με νεότερα...

Δυστυχώς 50€ γίνανε καπνός, γιατί ενώ αλλάχτηκε η μπαταρία, το πρόβλημα επιμένει.
Μάλιστα επιδεινώθηκε και λίγο μιας και σβήνει τα φώτα κατά την εκκίνηση και τα ανάβει μετά απο 30 - 50 δευτερόλεπτα...
Είδομεν την συνέχεια. Κλείνω απο βδομάδα ραντεβού στον ''συνεργό'' και θα δούμε....

Re: Αδυναμία εκκίνησης μετά απο ταξίδι.  

  Από: Παντελής στις 24/07/2012 7:28 πμ.

Κατά 99% βρέθηκε ο αίτιος για την δυσλειτουργία του τίγρη... Καρβουνάκια μίζας διέγνωσε ο γιατρός !
Η αλήθεια είναι πως έγινε πιο εύστροφη η μίζα και δείχνει πιο δυνατή. Σε μία μικρή διαδρομή χτες, δεν έδειξε τα προηγούμενα συμπτώματα.
Οπότε λογικά, τέλος καλό όλα καλά !

Re: Αδυναμία εκκίνησης μετά απο ταξίδι.  

  Από: giannis andreou στις 24/07/2012 10:35 πμ.

Παντελής"Κατά 99% βρέθηκε ο αίτιος για την δυσλειτουργία του τίγρη... Καρβουνάκια μίζας διέγνωσε ο γιατρός !
Η αλήθεια είναι πως έγινε πιο εύστροφη η μίζα και δείχνει πιο δυνατή. Σε μία μικρή διαδρομή χτες, δεν έδειξε τα προηγούμενα συμπτώματα.
Οπότε λογικά, τέλος καλό όλα καλά ! "


Εύχομαι να ήταν τα κάρβουνα,αν κ τα συμπτώματα άλλα έδειχναν...!
Το καλύτερο ταξίδι είναι η ίδια η ζωή!Απολαμβάνεις τη διαδρομή χωρίς να σ΄ενδιαφέρει ο προορισμός...!

Re: Αδυναμία εκκίνησης μετά απο ταξίδι.  

  Από: Παντελής στις 24/07/2012 11:58 πμ.

giannis andre"
Εύχομαι να ήταν τα κάρβουνα,αν κ τα συμπτώματα άλλα έδειχναν...! "


To εύχομαι κι εγώ ! Δεν είμαστε για περαιτέρω αλλλαγές στο ηλεκτρικό σύστημα !