Γεια χαρα παιδια.Θα σας κουρασω λιγο με την <<εκθεση>> παρακατω:Πηρα τον Νοεμβρη του 15, ενα Explorer με 14.800χλμ μοντελο 2012 με πληρες bιβλιο service στον Πιερρακο.Eκανα το μεγαλο σερβις των16000χλμ σε εξουσιοδοτημενο(350E), στο οποιο ο κινητηρας δεν ανοιχτηκε.Πως εγινε τοτε ο χρονισμός εκκεντροφόρου(Camshaft timing στο manual)?Ουτε το φιλτρο αερος δεν αλλαχθηκε αφου δεν βγηκε το ντεποζιτο...Δεν ρυθμισε καν τα χλμ για το επομενο Service!!Δυστηχως δεν παρελαβα το μηχανακι ο ιδιος απο τ συνεργειο λογω φορτου εργασιας.Για τις ανακλησεις που τον ενημέρωσα ο ιδιος,απο το ενα αυτι μπηκε,απο το αλλο βγηκε.Το μοτερ κανει την κλασσικη μπουρμπουλιθρα μεχρι να ζεσταθει απο τους οδηγους βαλβιδων.To γνωστο θεμα αλλαγης κεφαλης.

Εν κατακλειδι ομως,αν εξαιρεσουμε το θεμα της κεφαλης των explorer(Ειχε κανεις προβλημα με τον κινητηρα ή τζαμπα ο ντορος?)που οπως προειπα δεν ειχα απαντηση,το μηχανάκι δουλευει ρολοι και το καταευχαριστιεμαι.Εκανα σε 10 μηνες 14000 απροβληματιστα χλμ!Επειδη βρισκομαι 500 χλμ απο την Αθηνα θελω οι ιδιοκτητες των Exp. να με απαντησουν στα εξής ερωτήματα καθως σε πολυ λιγο χρειαζομαι το σερβις των 32.000.
1. στο Σερβις των 16000 ανοιξαν κινητηρα?
2.στο Σερβις των 16000 αλλαξαν φιλτρο αερα?
3.Aναλυτικα τι περιειχε το μεγαλο σερβις των 32000χλμ στην Αθηνα/Πειραια,γιατι μου φαινεται το manual στην Ελλαδα δεν το υπολογιζουν ουτε οι επησιμοι αντιπροσωποι.
4.Eγινε σε καποιον αντικατασταση κεφαλης?
Ευχαριστω για τον χρόνο και την υπομονη.
Cheers mates!!!!!!!