επιλογη ελαστικου

Re: επιλογη ελαστικου  

  Από: ΛΑΜΔΑ στις 19/09/2013 2:05 μμ.

Pirelli με τίποτα

Re: επιλογη ελαστικου  

  Από: johnygalan στις 19/09/2013 4:14 μμ.

Γιατί βρε Πολύκαρπε τι έχουν τα pirelli... μια χαρά λάστιχα είναι
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: επιλογη ελαστικου  

  Από: Max Manos στις 19/09/2013 10:41 μμ.

johnygalan"Γιατί βρε Πολύκαρπε τι έχουν τα pirelli... μια χαρά λάστιχα είναι"


Μαλλον ειναι ασχετοι στην AGUSTA και στη DUCATI που τα φορανε ως ελαστικα πρωτης τοποθετησης στην F3 και στην 899 panigale,αντιστοιχα... .
Και τι να ξερουν απο λαστιχα και στα superbikes που επισης χρησιμοποιουν pirelli....αυτα τα ιδια που μπορει ο καθενας μας να βαλει αμα το θελει..
"No Guts,No Glory"

Re: επιλογη ελαστικου  

  Από: ΛΑΜΔΑ στις 19/09/2013 11:27 μμ.

Max Manos"
johnygalan"Γιατί βρε Πολύκαρπε τι έχουν τα pirelli... μια χαρά λάστιχα είναι"


Μαλλον ειναι ασχετοι στην AGUSTA και στη DUCATI που τα φορανε ως ελαστικα πρωτης τοποθετησης στην F3 και στην 899 panigale,αντιστοιχα... .
Και τι να ξερουν απο λαστιχα και στα superbikes που επισης χρησιμοποιουν pirelli....αυτα τα ιδια που μπορει ο καθενας μας να βαλει αμα το θελει.."

Και τη δική σου προσωπική εμπειρία θα μας την εκμυστηρευτείς; Γιατί για να είσαι τόσο σίγουρος για τα υπόλοιπα λάστιχα μάλλον τα έχεις δοκιμάσει όλα!

Re: επιλογη ελαστικου  

  Από: Max Manos στις 20/09/2013 11:53 πμ.

[[/quote]
Και τη δική σου προσωπική εμπειρία θα μας την εκμυστηρευτείς; Γιατί για να είσαι τόσο σίγουρος για τα υπόλοιπα λάστιχα μάλλον τα έχεις δοκιμάσει όλα![/quote]

Φιλε ΛΑΜΔΑ...
Οταν πηρα το street to '08 φορουσε τα dunlop qualifier...καλα σε γενικες γραμμες αλλα δεν εντυπωσιαστηκα.Να σημειωσω εδω οτι ηταν made in Spain.To αναφερω διοτι το ιδιο διαστημα ενας φιλος ειχε το Z 750 με τα ιδια μαμισια λαστιχα made in Japan,τα οποια θα τα χαρακτηριζα αθλια...

Στη πρωτη αλλαγη ελαστικων,ειχαν πρωτοκυκλοφορησει τοτε τα Continental και ειπα να τα δοκιμασω..εβαλα τα race attack.Ισως οχι και η καλυτερη επιλογη για το συγκεκριμενο μηχανακι..δεν θα μπω σε λεπτομερειες αλλα υπηρξαν στιγμες που τρομαξα με το τι γινοταν στο μπροστινο μου τροχο..συντομα τα πουλησα...

...Και εβαλα τα pirelli dragon supercorsa γομες,για τα οποια ειχα ακουσει τα καλυτερα απο ενα φιλο με daytona...
Kαι φυσικα επαθα πλακα με το ποσο καλα λαστιχα ειναι και για χρηση στο δρομο.Για οσο κρατησαν βεβαια,γιατι μετα τα 4000χλμ ,κυριως σε επαρχιακο δικτυο αλλα και εθνικες, μας τελειωσαν.

Και λεω τι να βαλω τωρα?Fοραει ενας φιλος με Ζ1000 τα rosso 2 και μου λεει καλα ειναι και βγαζουν και χιλιομετρα-δυσκολοι καιροι κλπ.- αλλα δεν ειναι και για πολλα πολλα....

Στο καπακι βγαζει η pirelli τα supercorsa sp,αυτα που φοραει το φετεινο daytona απο το εργοστασιο,μαζι με τα επισης ολοκαινουργια rosso corsa που τα φοραει μαμισια το καινουργιο street triple,και τα αλλα "αθλια" που προανεφερα.

Τα πρωτα ειναι 80/20 πιστα- δρομος,σαν και τα dragon supercorsa που αντικατεστησαν δλδ,πολλα λεφτα και λιγα χλμ για τη χρηση που περιγραφει ο φιλος ilikeyourbike,αλλα για οσο κρατανε ,θεωρω οτι ειναι οτι καλυτερο υπαρχει για χρηση σε ελληνικους δρομους.

Εβαλα τα rosso corsa τα οποια χαρακτηριζονται 50/50 και πραγματικα ειδα φως!Ειναι ΛΑΣΤΙΧΑΡΕΣ..
Διγομα,μπαινουν ανετα στη πιστα,ζεστενονται πολυ γρηγοροτερα απο τα dragon , πανε στο δρομο το ιδιο καλα και τα θεωρω πιο σταθερα καθως εχουν σταματησει καποιες μικροταλαντωσεις που ειχα μπροστα, κοντα στην τελικη της μηχανης.Ολα αυτα,χωρις ενα σκασμο λεφτα, με διαρκεια χωρις να τετραγωνιζει το πισω αμα κανεις και κανενα ταξιδακι και χωρις να σταυροκοπιεσαι αμα σε πιασει βροχη..

Πες μας τωρα γιατι "pirelli με τιποτα" και τι προτεινεις να βαλει ο φιλος μας...για να σου πω τη γνωμη μου.
"No Guts,No Glory"

Re: επιλογη ελαστικου  

  Από: dimchrist στις 20/09/2013 2:03 μμ.

Μα ήδη έχει πει τη γνώμη στην προηγούμενη σελίδα.

Χωρίς να ξέρω γιατί λέει "με τίποτα Pirelli" ο Πολύκαρπος, θα ήθελα να κάνω μία παρένθεση και να μιλήσω για το τι ενδεχομένως μας επιρρεάζει αρκετές φορές. Πιο παλιά (π.χ.2007) οι τιμές λιανικής ήταν στο θεό. Τα Dragon Supercorsa έφταναν τα 450 ευρώ (για να μην πω πόσο είχαν τα Supercorsa) oπότε καταφεύγαμε στα μεταχειρισμένα από το πανελλήνιο μιας και πολύ αγωνιζόμενοι βάζανε πιρέλλια ασόδυο (SC1 μαλακό μπροστα, SC2 πίσω) και με κανά 200άρι και κάναμε τη δουλειά μας. Ωραίο λάστιχο τίμιο. Λίγο αργό στην γεωμετρία του για γόμα και έβγαζε 5000 χλμ αν δεν πήγαινες τάπα στην εθνική. Μέχρι που πέσανε οι τιμές και βγήκε το νέο Metzeler K3 και είδαμε φως. Φανταστικο λάστιχο είδαμε κατευθείαν διαφορές. Μετά λέμε δε βάζουμε και Dunlop. Ε και εκεί κλειδώσαμε με όλη τη σειρά της τεχνολογίας N-TEC. Αν και κάναμε κάτι παρασπονδίες με Michelin (Power One & Slick) & Pirelli Superbike.
Θα μου πεις τι δουλειά έχουν οι γόμες/slick με τα δρομίσια που συζητάμε. Έχει και παραέχει. Παρασύρεσε από το brand loyalty και ρίχνεις μαύρο στα υπόλοιπα. Κάπως έτσι πιστεύω την πατάμε.

Όπως και να εχει η συγκεκριμένη επιλογή (του Rosso Corsa) είναι αρκετά καλή. Όταν είχα ρωτήσει πάντως είχε κανά 30άρι περίπου παραπάνω (όταν είχε πρωτοβγει) από το Sportmax Sprortsmart. Τώρα αν έχει αλλάξει η τιμή και είναι παρεμφερή τότε είναι καλή εναλλακτική. Δε μπορώ να πω παραπάνω μιας και δεν ξέρω αρκετά για το συγκεκριμένο λάστιχο για να έχω ολοκληρωμένη εικόνα.

Triple Way

Re: επιλογη ελαστικου  

  Από: ilikeyourbike στις 20/09/2013 5:46 μμ.

Το sportsmart θα βαλω για να κρατησει και λιγο περισσοτερα χιλιομετρα. Και επειδη αναγκαστικα η μηχανη θα γραφει χλμ εντος Αθηνων δεν υπαρχει λογος πηγαινει ανεκμεταλευτο ενα λαστιχο σαν το gpracer.

Re: επιλογη ελαστικου  

  Από: ΛΑΜΔΑ στις 20/09/2013 7:58 μμ.

Φίλε Μάνο το με τίποτα pirelli είναι η ειρωνική μου απάντηση στη δική σου δαμασκηνοελιά. Το να έχεις δοκιμάσει τα μαμά, κάτι continental, και μετά μόνο pirelli δεν σου δίνει τον "αέρα" να μιλάς τόσο σιγουράτζα. Τώρα επειδή το δεύτερο σου post ήταν σοβαρό να σου απαντήσω κι εγώ σοβαρά. Το συγκεκριμένο λάστιχο που προτείνεις είναι καλό και μέχρι εκεί. Σε σχέση με αυτό που πρότεινε ο παγκόσμιος κι εγώ είναι ένα κλικ κάτω, αν εξαιρέσεις τη βροχή που κι εκεί δεν το λες και κορυφαίο. Σου λέω λοιπόν ότι το k3 για ένα daytona σε επαρχιακό στροφιλίκι και πίστα σε σχέση με το pirelli σου είναι δύο κλικ πάνω. Όσο αφορά την πόλη δεν είναι κορυφαίο αλλά εγώ δεν αντιμετώπισα κανένα σοβαρό πρόβλημα.Έβγαλα 14.000χλμ και τρία track day. Και τέλος να σου πω ότι τα τελευταία χρόνια στην πίστα έχω δει ΌΛΑ τα λάστιχα και έχω πλήρη άποψη κι όχι από φίλους και γνωστούς. Και τέλος ειδικά τα τελευταία δύο χρόνια έχω χαλάσει σε λάστιχα πάνω από 4.000€ οπότε κάτι ξέρω. Συγγνώμη φίλε ilikeyourbike αν σου χαλασα το θέμα

Re: επιλογη ελαστικου  

  Από: Max Manos στις 21/09/2013 12:32 πμ.

Φιλε Πολυκαρπε..
Δεν ειμαι και γω κανενας χθεσινος,καβαλαω σχεδον 30 χρονια τωρα ..Οποτε θα μου επιτρεψεις να εχω αποψη περι ελαστικων.

Το metzeler δεν το εχω δοκιμασει...πανε χρονια απο τοτε που φορουσα κατι M1 σε ενα bandit.Παντα τα θεωρουσα πολυ σκληρα λαστιχα για τους δρομους μας,ιδιαιτερα εδω στη Κρητη.Δεν ξερω τι εχει αλλαξει απο τοτε αλλα και τα 14000χλμ.που αναφερεις οτι σου εβγαλαν μου φαινονται υπερβολικα πολλα...με τα λινα κυκλοφορουσες?Και εμπαινες και πιστα?Kαι αντε να στα εβγαλε το μπροστινο,αλλα το πισω?Με τρειλερ τα εκανες τα χιλιομετρα μεχρι τη πιστα?

Τα rosso corsa τα εχεις δοκιμασει?Και στο κατω κατω,θεωρεις οτι η pirelli θα εβγαζε ενα λαστιχο χειροτερο απο εναν ανταγωνιστη που τυγχανει να ειναι θυγατρικη της εταιρια?Και μη μου πεις οτι ειναι θεμα μαρκετινγκ το οτι τα φορανε σοβαρα εργαλεια ως πρωτη τοποθετηση.Αυτα για 1 και 2 κλικ πανω-κατω ετσι αοριστα δεν μου λενε τιποτα...Το οτι τα βγαζει test winners το performance bikes και το γερμανικο motorrad εσενα σου λεει κατι?

http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motor ... .tab?tab=4

Τεσπα,ο φιλος αποφασισε οπως βλεπω για dunlop οποτε θεωρω οτι δεν ειναι απαραιτητη περαιτερω αναλυση.
Ορθιοι παντα,οτι και να φοραμε..
"No Guts,No Glory"
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:57, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: επιλογη ελαστικου  

  Από: ΛΑΜΔΑ στις 21/09/2013 8:39 πμ.

Κλείνω κι εγώ το θέμα και σου λέω ότι απλώς τα pirelli είναι πιο ακριβά χωρίς να προσφέρουν τίποτα παραπάνω. Επίσης όχι δεν είχαν βγει τα λινά έξω και όχι τότε δεν πήγαινα με τρέιλερ στην πίστα. Και κάτι τελευταίο επειδή πάλι είσαι προκλητικός και ειρωνικός. Αν θέλεις έλα στα Μέγαρα μία μέρα να σου κάνω ένα σεμινάριο ελαστικών από κοντά γιατί από ότι βλέπω τα παίρνεις δύσκολα τα γράμματα.

Re: επιλογη ελαστικου  

  Από: Thimios στις 21/09/2013 7:41 μμ.

Max Manos"Φιλε Πολυκαρπε..
Δεν ειμαι και γω κανενας χθεσινος,καβαλαω σχεδον 30 χρονια τωρα ..Οποτε θα μου επιτρεψεις να εχω αποψη περι ελαστικων.

Το metzeler δεν το εχω δοκιμασει...πανε χρονια απο τοτε που φορουσα κατι M1 σε ενα bandit.Παντα τα θεωρουσα πολυ σκληρα λαστιχα για τους δρομους μας,ιδιαιτερα εδω στη Κρητη.Δεν ξερω τι εχει αλλαξει απο τοτε αλλα και τα 14000χλμ.που αναφερεις οτι σου εβγαλαν μου φαινονται υπερβολικα πολλα...με τα λινα κυκλοφορουσες?Και εμπαινες και πιστα?Kαι αντε να στα εβγαλε το μπροστινο,αλλα το πισω?Με τρειλερ τα εκανες τα χιλιομετρα μεχρι τη πιστα?

Τα rosso corsa τα εχεις δοκιμασει?Και στο κατω κατω,θεωρεις οτι η pirelli θα εβγαζε ενα λαστιχο χειροτερο απο εναν ανταγωνιστη που τυγχανει να ειναι θυγατρικη της εταιρια?Και μη μου πεις οτι ειναι θεμα μαρκετινγκ το οτι τα φορανε σοβαρα εργαλεια ως πρωτη τοποθετηση.Αυτα για 1 και 2 κλικ πανω-κατω ετσι αοριστα δεν μου λενε τιποτα...Το οτι τα βγαζει test winners το performance bikes και το γερμανικο motorrad εσενα σου λεει κατι?

http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motor ... .tab?tab=4

Τεσπα,ο φιλος αποφασισε οπως βλεπω για dunlop οποτε θεωρω οτι δεν ειναι απαραιτητη περαιτερω αναλυση.
Ορθιοι παντα,οτι και να φοραμε.. "


Φίλε maxManos καλησπέρα. Κανένας δεν σου είπε ότι είσαι χθεσινός οδηγός ή ότι δεν έχεις άποψη. Απλά σου ζητήθηκε να την καταθέσεις. Ολοκληρωμένα και χωρίς ειρωνείες όπως παραπάνω.
Ο Λάμδα έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα μέσα στις πίστες και έξω από αυτές (και σίγουρα όχι πάνω στο τρέιλερ) και έχει δοκιμάσει πολλά ελαστικά.

Τώρα από το Μ1 και το Bandit μέχρι σήμερα έχουν αλλάξει πολλά πράγματα. Δεν μπορείς να έχεις ολοκληρωμένη άποψη για τα σημερινά ελαστικά επειδή κάποτε φόραγες Μ1 στο μηχανάκι σου και δεν σου άρεσε.

Τα σημερινά ελαστικά είναι όλα πάρα πολύ καλά. Έχει να κάνει πάντα με την χρήση,τον τρόπο οδήγησης και σίγουρα δεν μπορείς να τα έχεις 'ολα δλδ καλά κρατήματα με μεγάλη αντοχή.

Εγώ πάντως με την μικρή μου εμπειρία θα πρότεινα το sportsmart ή το metzeler το Κ3.

Re: επιλογη ελαστικου  

  Από: jimdom στις 25/09/2013 6:35 μμ.

φιλε ΛΑΜΔΑ επειδη βλεπω εχεις κανει πολλα χιλιομετρα.
Εχω ενα φουσκωτο 4 μετρα με 25 αρα μηχανη κ το μετακινω με τρειρελ,τα πιο πολλα χλμ ειναι σε αυτοκινητοδρομο αλλα παταω επαρχιακο κ μπαινω σε κ λιγο αμμο για να το ριξω στη θαλασσα,τι λαστιχα μου προτεινεις κ με τι πιεση να τα δουλευω?


Το τρειλερ ειναι με μονό αξονα

screw u guys,i am going home...
See ain't nothing stopping me, I feel like ain't nothing after me

Re: επιλογη ελαστικου  

  Από: dimchrist στις 25/09/2013 6:46 μμ.

Ρε jimπ@π@ρ@dom ειπαμε... μόνο dunlopelli. Τι δεν καταλαβαίνεις?

Triple Way

Re: επιλογη ελαστικου  

  Από: ΛΑΜΔΑ στις 26/09/2013 12:43 πμ.

Εσύ μωρή κουλάτζα ότι λάστιχο και να του βάλεις πάλι κουλομαρία θα είσαι

Re: επιλογη ελαστικου  

  Από: mapcentral στις 26/09/2013 2:08 μμ.

ΟΧΙ Dunlop Sportsmart Sportmaxx......
Τα έφερα από Γερμανία και τα έβαλα πάνω σε 1050 τίγρη......γλυστρίματα από το 1ο χλμ!
Αν αρέσουν σε κάποιους τους τα πουλαω...... (δεν αστειεύομαι)
Από κει και πέρα κρίνετε εσείς