check engine και ενας περιεργος θορυβος

check engine και ενας περιεργος θορυβος  

  Από: ilikeyourbike στις 30/11/2013 6:37 μμ.

Καλησπερα.

Το καλοκαιρι σε ενα ταξιδι προς Πατρα το daytona μου προς το τελος του ταξιδιου εμεινε απο ανορθωτη. Λιγο πριν συμβει το μοιραιο ειχα παρατηρησει οτι ο φωτισμος του καντραν "επαιζε". Ο ανορθωτης αλαχτηκε με αλλον και απο τοτε το μονο κουσουρι που ειχε η μηχανη ηταν οτι δεν λειτουργουσε η μεγαλη σκαλα.

Τη προηγουμενη Δευτερα πηγα το daytona μου για το service των 30.000 χλμ μια ωρα αρχιτερα, στα 28.500. Ρυθμισαμε βαλβιδες και ολα τα σχετικα στο συνεργειο της intermoto στο Πειραια. Αλλαχτηκε και ο ανορθωτης με αυτον της ανακλησης και μαζι αλλαχτηκε δωρεαν και ο μηχανισμος των xenon που ειχε απο το προηγουμενο ιδιοκτητη γιατι συμφωνα με το μηχανικο ειχε καιει (η κατι τετοιο) ολη η πλακετα του κυκλωματος των φωτων και οχι απλα το λαμπακι.

Σημερα, μια βδομαδα μετα το service παρατηρησα στο καντραν να "παιζει" παλι ο φωτισμος οπως τοτε. Μετρησα σε ενα συνεργειο διπλα στο σπιτι μου τη μπαταρια και ηταν ολα αψογα. Μετα τη βολτα μου λοιπον παω να τη βαλω μπροστα για να τη βγαλω να την πλυνω και ακουω ενα περιεργο και δυνατο θορυβο κοντα η κατω απο τη σελα παρομοιο με αυτο που κανουν οι ασφαλειες του σπιτιου οταν πεφτουν. Η μηχανη παιρνει μπροστα αλλα το κιτρινο λαμπακι του check engine μενει αναμμενο. Την κλεινω αμεσως παω να τη ξαναβαλω μπροστα και παρατηρω οτι η μηχανη στο τελευταιο γυρισμα του κλειδιου που περιμενει να τη βαλεις μπροστα κανει το κλασσικο ηχο απο τον εγκεφαλο που παιρνει μπροστα οχι 1 φορα οπως παντα αλλα πολλες φορες. Ξαναπαιρνει με τη μια μπροστα με το το λαμπακι ακομα αναμμενο αλλα με το που τη σβηνω ο ηχος απο τα ηλεκτρονικα συνεχιζεται μεχρι να βγαλω το κλειδι.

Η ερωτηση μου ειναι. Αυτο ειναι το γνωστο προβλημα με το exup η κατι χειροτερο; ΕΙναι δυνατον να εχω δωσει 300 ευρω για το service της 1 βδομαδα πριν στην Ιντερμοτο και να παθαινει τωρα κατι τετοιο;

Αν υπαρχουν σφαλματα ζητω συγνωμη μιας και δεν ειμαι γνωστης των τεχνικων θεματων. Επισης υπαρχουν και αλλες λεπτομερειες αλλα για να μην κουρασω δεν τις εγραψα ολες μιας και θεωρω πως δεν σχετιζονται αμεσα με το προβλημα.

Re: check engine και ενας περιεργος θορυβος  

  Από: dimack στις 30/11/2013 7:53 μμ.

Ετσι οπως το περιγραφεις κατα πασα πιθανοτητα ειναι το γνωστο προβλημα με το exup. Aν το κανεις μια βολτα και παρατηρησεις διαφορετικο ηχο απο την μηχανη και πτωση της αποδοσης σε καποιες στροφες ειναι σιγουρα θεμα exup. Οπως και να εχει αν το βαλεις σε διαγνωστικο θα σου δειξει την βλαβη.

Re: check engine και ενας περιεργος θορυβος  

  Από: ilikeyourbike στις 30/11/2013 7:58 μμ.

dimack"Ετσι οπως το περιγραφεις κατα πασα πιθανοτητα ειναι το γνωστο προβλημα με το exup. Aν το κανεις μια βολτα και παρατηρησεις διαφορετικο ηχο απο την μηχανη και πτωση της αποδοσης σε καποιες στροφες ειναι σιγουρα θεμα exup. Οπως και να εχει αν το βαλεις σε διαγνωστικο θα σου δειξει την βλαβη."


Μιας και μολις βγηκε απο το συνεργειο σε περιπτωση που ειναι το exup (που συμφωνα με τα λεγομενα του μηχανικου της intermoto το ειχε ρυθμισει) ειναι λογικο να απαιτησω να μην πληρωσω για δευτερη φορα αν μου ζητηθει;

Re: check engine και ενας περιεργος θορυβος  

  Από: dimack στις 30/11/2013 8:23 μμ.

ilikeyourbike"
dimack"Ετσι οπως το περιγραφεις κατα πασα πιθανοτητα ειναι το γνωστο προβλημα με το exup. Aν το κανεις μια βολτα και παρατηρησεις διαφορετικο ηχο απο την μηχανη και πτωση της αποδοσης σε καποιες στροφες ειναι σιγουρα θεμα exup. Οπως και να εχει αν το βαλεις σε διαγνωστικο θα σου δειξει την βλαβη."


Μιας και μολις βγηκε απο το συνεργειο σε περιπτωση που ειναι το exup (που συμφωνα με τα λεγομενα του μηχανικου της intermoto το ειχε ρυθμισει) ειναι λογικο να απαιτησω να μην πληρωσω για δευτερη φορα αν μου ζητηθει;"


ΦΥΣΙΚΑ

Re: check engine και ενας περιεργος θορυβος  

  Από: pragias στις 01/12/2013 3:06 μμ.

το θέμα με το exup εχει μόνιμη λύση, αλλα χρειάζεσαι λεφτά... και η λύση είναι μία , αλλαγή εξάτμισης... το πρόβλημα είναι αλλού , τι κάνεις αν σου αρέσει η μαμά εξάτμιση ... εγω υπομονή , αν και μέχρι στιγμής το exup δεν μου έχει δώσει σημάδια... ( και μακάρι να μην δώσει) και έχω 40.000 χιλιόμετρα
Το γκάζι είναι ύπουλο πράγμα!!
Σε πείθει ότι το χρειάζεσαι,
Σε ωθεί να το αποκτήσεις,
Σε ψήνει να το ανοίξεις...
και μετά κάθεσαι, μετρας τα "σπασμένα και αναρωτιέσαι τι λάθος έκανες !!!!!

Re: check engine και ενας περιεργος θορυβος  

  Από: ilikeyourbike στις 01/12/2013 3:50 μμ.

pragias"το θέμα με το exup εχει μόνιμη λύση, αλλα χρειάζεσαι λεφτά... και η λύση είναι μία , αλλαγή εξάτμισης... το πρόβλημα είναι αλλού , τι κάνεις αν σου αρέσει η μαμά εξάτμιση ... εγω υπομονή , αν και μέχρι στιγμής το exup δεν μου έχει δώσει σημάδια... ( και μακάρι να μην δώσει) και έχω 40.000 χιλιόμετρα"


Φοβαμαι ομως πως δεν θα ειναι το exup γιατι οπως ανεφερα, πριν απο το λαμπακι του check engine προηγηθηκε το τραιμοπαιγμα του φωτισμου της οθονης και ο επαναλαμβανομενος (και οχι 1 φορα οπως συνηθως) ηχος του εγκεφαλου σαν να μην μπορουσε να ολοκληρωσει τις ενεργειες που κανει μολις παρει μπροστα γιατι κατι τον μπερδευει. Το μυαλο μου παει σε προβλημα του εγκεφαλου η κατι αλλο ηλεκτρονικης φυσεως. Ο κινητηρας παντως δουλευει και ακουγεται κανονικοτατα.

Προσωπικα παντως εχω απογοητευθει αρκετα. Ενω ειναι μακραν οτι ωραιοτερο στα ματια μου και οδηγικα ειναι αριστη εχω κανει μ ο ν ο 4000 χλμ απο τοτε που τη πηρα και εχω ηδη 2 σημαντικα προβληματα (ανορθωτης και τωρα αυτο). Και με α ψ ο γ η χρηση απο μερους μου και συντηρηση.

Re: check engine και ενας περιεργος θορυβος  

  Από: nfot στις 01/12/2013 10:10 μμ.

Ο ανορθωτης ειναι ενα θεμα για το οποιο εχει γινει ανακληση και ελπιζουμε οτι δε θα μας ξαναενοχλησει.

Το EXUP με ειχε τυρανησει αρκετες φορες στο παρελθον. Αποδειχτηκε οτι ηταν κυριως αγνοια του τοπικου συνεργειου, ως προς την ολοκληρωμενη ρυθμιση του. Απο τοτε που ρυθμιστηκε σωστα, εχω κανει πανω απο 10.000 χλμ και ελαχιστες φορες εχει προκαλεσει το αναμμα το check engine, το οποιο μετα απο λιγο σβηνει μονο του και συνεχιζω απτοητος. Οταν λεω ολοκληρωμενη ρυθμιση, εννοω οτι εκτος απο τη μηχανικη ρυθμιση, στο τελος γινεται και ενα Reset του συστηματος με το διαγνωστικο.

Οι θορυβοι που λες, ειναι μαλλον το EXUP και πιστευω οτι ειναι λογικοτατο να απαιτησεις ξανα ρυθμιση του, χωρις χρεωση φυσικα. Η απολυτη λυση ειναι οντως ολικη αλλαγη εξατμισης, αλλα κοστιζει πολυ. Μια αλλη λυση ειναι να βρεις πολλαπλη εξαγωγης, να κοψεις το τμημα του exup και να το αντικαταστησεις με ενα σωληνα. Επισης κοστιζει ομως.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: check engine και ενας περιεργος θορυβος  

  Από: ilikeyourbike στις 01/12/2013 10:59 μμ.

nf"Ο ανορθωτης ειναι ενα θεμα για το οποιο εχει γινει ανακληση και ελπιζουμε οτι δε θα μας ξαναενοχλησει.

Το EXUP με ειχε τυρανησει αρκετες φορες στο παρελθον. Αποδειχτηκε οτι ηταν κυριως αγνοια του τοπικου συνεργειου, ως προς την ολοκληρωμενη ρυθμιση του. Απο τοτε που ρυθμιστηκε σωστα, εχω κανει πανω απο 10.000 χλμ και ελαχιστες φορες εχει προκαλεσει το αναμμα το check engine, το οποιο μετα απο λιγο σβηνει μονο του και συνεχιζω απτοητος. Οταν λεω ολοκληρωμενη ρυθμιση, εννοω οτι εκτος απο τη μηχανικη ρυθμιση, στο τελος γινεται και ενα Reset του συστηματος με το διαγνωστικο.

Οι θορυβοι που λες, ειναι μαλλον το EXUP και πιστευω οτι ειναι λογικοτατο να απαιτησεις ξανα ρυθμιση του, χωρις χρεωση φυσικα. Η απολυτη λυση ειναι οντως ολικη αλλαγη εξατμισης, αλλα κοστιζει πολυ. Μια αλλη λυση ειναι να βρεις πολλαπλη εξαγωγης, να κοψεις το τμημα του exup και να το αντικαταστησεις με ενα σωληνα. Επισης κοστιζει ομως."


Δεν ξερω αν ειναι υπερβολη αλλα θα παω με την οδικη μεχρι το συνεργειο (για αυτο τη πληρωνουμε αλλοστε) ωστε σε περιπτωση που ειναι κατι πιο σοβαρο να μην εχω επιβαρυνει τη μοτοσυκλετα με χιλιομετρα. Θα επανελθω αυριο με τη διαγνωση για την οποια εχω πραγματικα πολυ περιεργεια...

Ευχαριστω για το ενδιαφερον.

Re: check engine και ενας περιεργος θορυβος  

  Από: pragias στις 01/12/2013 11:19 μμ.

σου ευχομαι να μην ειναι κάτι σοβαρά και να λυθεί γρήγορο και χωρίς προβλήματα. επίσης να έχεις στο νου σου αυτό που θα σου πώ έτσι ώστε να μην ξενερώνεις αυτό που καβαλάς, γενικά τα ηλεκτρονικά και τα μηχανικά είναι πράγματα περίεργης φύσης για όσους δεν ασχολούνται επαγγελματικά , αλλά και σοβαρά. και θέλω να πώ ότι το daytona είναι το καλύτερο μηχανάκι στην κατηγορία του. έχει αποδειχτεί ότι δεν βγάζει σοβαρά προβλήματα, αλλά μικροβλακειούλες. οπότε με αγάπη και υπομονή ασχολούμαστε με τα λιγοστά προβλήματα που έχει και συνεχίζουμε.
εμένα για παράδειγμα την προηγούμενη βδομάδα δεν έπαιρνε μπροστά καθόλου. πάταγα τον συμπλέκτη , πάταγα μίζα, τίποτα . δεν γύρναγε καν η μίζα. η μπαταρία την ελέγχω , οκ. λέω θα είναι η βαλβίδα στον συμπλέκτη , μόλις την κουνάω λιγάκι και ρίχνω σπρέι επαφών , τσακμάκι πηρε μπροστά.

ΑΛΛΑ μόλις το καβαλάω ξεχνάω τα πάντα....

και για να απαλύνω τον πόνο όσων το διαβάσουν αυτό που γράφω. το 2008 αγοράζω κούτα το Hornet . Πάνω στον χρόνο το τιμόνι ήταν σκληρό και έστριβε με δυσκολία, πάω αντιπροσωπία , μου λένε πρόβλημα το ρουλεμάν. Λέω γτ? Μου λένε κάνεις σούζες και καβαλάς πεζοδρόμια, του απαντάω σούζες δεν κάνς ούτε με το παπί και παρκάρω σε πάρκινγκ (τελίκα την πλήρωσα την ζημιά). Συνέχεια... μέτα από 3 μήνες έχω την κοπέλα μου πίσω (εγώ 60 κιλά και η κοπέλα μου 57 κιλα), πάω να ανέβω μια ανηφόρα, το μηχανάκι δεν πηγαινε πουθενά. Σημάδια δίσκο πλατό από αυτοκίνητο. Πάν αντιπροσωπία μου λέει κρατάτε όλη την ώρα τον συμπλέκτη μέσα στην πόλη , του απαντάω από τα 1000 χιλιόμετρα , τα 800 τα κάνω εθνική και τα 200 πόλη. τελικά την πλήρωσα και αυτή την ζήμια . THIS IS HONDA.
Το γκάζι είναι ύπουλο πράγμα!!
Σε πείθει ότι το χρειάζεσαι,
Σε ωθεί να το αποκτήσεις,
Σε ψήνει να το ανοίξεις...
και μετά κάθεσαι, μετρας τα "σπασμένα και αναρωτιέσαι τι λάθος έκανες !!!!!

Re: check engine και ενας περιεργος θορυβος  

  Από: ilikeyourbike στις 02/12/2013 6:24 μμ.

Λοιπον αρχικα να διευκρινίσω πως ο ηχος στον οποιο αναφερομουν ως επαναλαμβανομενος ηχος εγκεφαλου οταν γυρνας το κλειδι στη θεση της αναφλεξης ειναι ο ηχος του μηχανισμου του exup (συγχωρεστε με για τη μηχανολογικη αγνοια).

Τα προβληματα ηταν δυο. Ειχε κοπει το συρματοσχοινο του μηχανισμου του exup με αποτελεσμα το λαμπακι check engine. Ο μηχανισμος αλλαχτηκε ολος δωρεαν απο το συνεργειο και ξαναρυθμιστηκε το exup, διαδικασια που κρατησε πανω απο μια ωρα.

To αλλο προβλημα ηταν οτι στο ταξιδι στη Πατρα ο μεταχειρισμενος ανορθωτης που μου ειχαν πουλησει στο εκει συνεργειο ηταν απο 1050 triumph και οχι 675 με αποτελεσμα το μηχανακι να λειτουργει με λαθος ρευματα, να το πω ετσι χοντρικα. Μολις λοιπον μπηκε επανω ο ανορθωτης της ανακλησης και η μχανη δουλεψε με αλλη ταση για 2η φορα επρεπε να γινει reset στον εγκεφαλο και καποιες μικρορυθμισεις οπως πχ στον αισθητηρα της πεταλουδας ετσι ωστε να μην μπερδευεται η μηχανη απο τη δευτερη αλλαγη. Το θεμα του φωτισμου της οθονης ειναι διακριτικο και εμφανιζεται πλεον μονο στο ρελαντι, μολις οι στροφες ανεβουν κατα 200 πανω απο το ρελαντι ο φωτισμος δουλευει κανονικα.

Ευχαριστω για τη βοηθεια.
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:55, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: check engine και ενας περιεργος θορυβος  

  Από: dimack στις 02/12/2013 6:38 μμ.

Το ειδες κομμενο το συρματοσχοινο??

Re: check engine και ενας περιεργος θορυβος  

  Από: ilikeyourbike στις 02/12/2013 6:42 μμ.

dimack"Το ειδες κομμενο το συρματοσχοινο??"


Ναι. Καθησα πανω απο το μηχανικο μεχρι να τελειωσει. Ηταν κομμενο.