Επιλογή φίλτρου αέρος DNA vs K&N vs OEM

Επιλογή φίλτρου αέρος DNA vs K&N vs OEM  

  Από: stamatisx στις 24/08/2014 11:28 μμ.

Ποιό aftermarket φίλτρο αέρος θα συνηστούσατε για Daytona 675 '13? Είμαι μεταξύ DNA και K&N.
Επίσης για μεγαλύτερη μακροζωία του κινητήρα μήπως να προτιμούσα να παραμείνω με το μαμά φίλτρο?
Ο λόγος είναι οτι βάζω τελικό arrow και σκέφτομαι να το βοηθήσω να αναπνεύσει λίγο καλύτερα.

Re: Επιλογή φίλτρου αέρος DNA vs K&N vs OEM  

  Από: gpal στις 25/08/2014 2:02 μμ.

Με Tiger 1050 του 10 και ανοικτή εξάτμιση ΤΟR έχω το DNA.
Eίμαι ευχαριστημένος, στα χαμηλά είναι λίγο μπουκωμένη, μετά αναπνέει καλά.
Το Daytona είναι πολύστροφο δεν ξέρω να σου πώ

Re: Επιλογή φίλτρου αέρος DNA vs K&N vs OEM  

  Από: dimchrist στις 25/08/2014 3:16 μμ.

Αν δεν αλλάξεις εξάτμιση μην κάνεις αλλαγή. Μείνε με το OEM.
Τα φίλτρα μεταξύ τους δεν έχουν μεγάλες διαφορές.
Το Pippercross έχει αναφερθεί αρκετές φορές να το αποφεύγουμε καθώς το σφουγγάρι του θρυμματίζεται εύκολα.
Για όσους αναζητούν κάτι πιο αγωνιάρικο στο εξωτερικό χρησιμοποιούν πολύ το MWR HE (High Efficient).

Triple Way

Re: Επιλογή φίλτρου αέρος DNA vs K&N vs OEM  

  Από: DimSTriple στις 25/08/2014 6:09 μμ.

Αν οι αναζητήσεις σου εμπεριέχουν τον όρο "βελτίωση" και "αύξηση απόδοσης" άρα και αλλαγή χαρτογράφησης με ό,τι αυτό συνεπάγεται θα σου πρότεινα MWR "HE" όπως προανέφερε ο φίλος πιο πάνω. Αν ο παράγοντας μακροβιότητα και σιγουριά είναι η προτεραιότητα σου, έστω για την ώρα, θα πρότεινα εργοστασιακό φίλτρο.

Re: Επιλογή φίλτρου αέρος DNA vs K&N vs OEM  

  Από: memis στις 25/08/2014 9:29 μμ.

Εγώ στο δικό μου έχω open εξάτμιση με αντίστοιχη χαρτογράφηση και φίλτρο K&N και είδα μεγάλη διαφορά...κυρίως από μεσαίες και πάνω... για το K&N λένε ότι είναι long life... θα δείξει ο χρόνος..!!!

Re: Επιλογή φίλτρου αέρος DNA vs K&N vs OEM  

  Από: stamatisx στις 25/08/2014 9:42 μμ.

Η εξάτμιση θα αλλαχτεί καθώς έχω παραγγείλει από Αμερική το τελικό της Arrow και θα περαστεί η αντίστοιχη χαρτογράφηση που έχει η Triumph για τη συγκεκριμένη εξάτμιση. Αν το OEM φίλτρο μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις και γω πιστεύω ότι θα είναι η πιο ασφαλής επιλογή.
Τώρα αν μου πείτε ότι η διαφορά στην απόκριση είναι αισθητή με την αλλαγή φίλτρου τότε μάλλον θα προσανατολιστώ σε αυτό που προτείνετε εσείς (MWR "HE"). Τουλάχιστον για το [url=http://www.telematica.gr/product_info.php?prod=DNA-0435&name=Triumph-Daytona-675-%282013%29-DNA-Air-Filter&model=TRM-DAY675N&osCsid=1274361221a543bf4a8000e0029cee1b:3r7dnwbb]DNA φίλτρο που είδα, η διαφορά στη ροή σε σχέση με το OEM είναι αρκετή:

Ροή αέρα με φίλτρο κατασκευαστή (OEM): 125.00 CFM
Ροή αέρα με φίλτρο DNA: 175.20 CFM
Αύξηση ροής αέρα DNA: 40.16%
Απόδοση φιλτραρίσματος DNA: 98-99%

Υποθέτω ότι και για το MWR "HE" η απόδοση θα είναι πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα και ότι ο χάρτης της Triumph για την Arrow επαρκεί.

Re: Επιλογή φίλτρου αέρος DNA vs K&N vs OEM  

  Από: gotting στις 24/03/2015 2:23 μμ.

Μια παρόμοια ερώτηση και από μένα. Εγώ έχω Daytona του 2008 θα βάλω το τελικό της arrow μαζί με το αντίστοιχο πρόγραμα της Τ ποιο φίλτρο θα δώσει την καλύτερη απόδοση;

Re: Επιλογή φίλτρου αέρος DNA vs K&N vs OEM  

  Από: stamatisx στις 24/03/2015 2:30 μμ.

Ενημερωτικά φόρεσα το DNA

Re: Επιλογή φίλτρου αέρος DNA vs K&N vs OEM  

  Από: dimchrist στις 24/03/2015 4:48 μμ.

Δεν νομίζω να έχεις διαφορά. Καλό θα ήταν να αποφύγεις pippercross.
H Triumph εδώ συνεργάζεται με K&N από όσο ξέρω.
Όπως έχει ξ αναφερθεί MWR "HE", BMC, DNA όλα καλά είναι με παραπλήσια απόδοση. Δες και τις τιμές που παίζουν και αποφάσισε.

Triple Way

Re: Επιλογή φίλτρου αέρος DNA vs K&N vs OEM  

  Από: gotting στις 17/04/2015 9:03 μμ.

Μόλις 1 ώρα πριν έβαλα arrow και kn. Φυσικά υπάρχει και το αντίστοιχο πρόγραμα της Τ. Ο ήχος δεν υπάρχει. Πρώτες εντυπώσεις: στις χαμηλές δεν έχει διάφορα μετά τις 6 με 7 Κ στροφές βλέπεις διαφορά.

Re: Επιλογή φίλτρου αέρος DNA vs K&N vs OEM  

  Από: HelenKoR στις 18/04/2015 9:31 μμ.

Μπράβο! Καλοφορετα!
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.