Daytona to street triple conversion

Daytona to street triple conversion  

  Από: denthnpalevw στις 21/08/2017 10:32 πμ.

Να μην λεω πολλά.
Μπαίνοντας στο τρυπάκι της αλλαγής του Daytona και μη βρίσκοντας αγοραστή, επιλέχθηκε ο δρόμος της μετατροπής του σε γυμνο. H μαμά triumph φρόντισε να έχει γίνει ήδη οπότε θεώρησα ότι θα ταν αρκετά εύκολο. Και για κάποιο γνώστη ίσως να ταν. Για μένα που καταπιάστηκα πρώτη φορά με τέτοια εργασία, σε ορισμένες φάσεις λίγο πελαγωνα.

Άρχισε σαν ένα


Κάποια πρόχειρη real φωτο δεν βρίσκω τώρα.

Στα χέρια μου είχε πάρει αυτή την μορφή


Ψάχνοντας λίγο στο νετ βρήκα ότι έχει γίνει αρκετές φορές και υπήρχαν πολλές πληροφορίες
Οπότε ξεκίνησα αναζήτηση ανταλλακτικών σε Ελλάδα, triumph675.net και ebay. Τελικά βρήκα τα πρώτα απαραίτητα και απαγγέλθηκαν τιμονοπλακες τιμόνι φανάρια φιλτροκουτι και πλεξούδα.

Αφού ξεκινήσαμε αλλαχθηκαν λάστιχα, λάδια, αλυσιδα και γραναζια, μπουζι, σέρβις μπροστινό, υγρά ψυγείου, υγρά
Φρένων (θα αναφερθώ και αργοτερα) και τακάκια. Και φτάσαμε περίπου σε αυτή την μορφή.


Κάπου εδώ έβγαλα μπροστινά και ήμουν σε αναμονή εργαλείων για μπροστά γρανάζι και κεντρικό παξιμάδι τιμονοπλακες.

Αφού ήρθαν συνεχίζουμε. Αρχικά βγήκαν όλα και φτάσαμε εδώ. Αφαιρέθηκε ram air, exup, ντεπόζιτο φιλτροκουτι.
Φαίνεται λίγο χαμός γιατί έχω ακουμπήσει και την δεύτερη πλεξούδα πάνω.
Μπήκαν τα εύκολα τιμονοπλακες αλυσίδες λάδια βάση οργάνων και ήμουν σε αναμονή τιμονιού.
Ακόμα δεν τολμούσα να πιάσω τα ηλεκτρικά και σκεφτόμουν θα θα έβαζα τον ανόρθωση. Φυσικά εδώ να αναφέρω ότι με βόλεψε ότι δεν είχε γίνει η ανάκληση οπότε πήρα τον νέο με την βάση για να μπει πίσω από πίσω ανάρτηση. Η τοποθέτηση ήταν αρκετά απλή αλλά ελαφρώς χρονοβόρα.

Ήρθε και τιμόνι οπότε αρκετά εύκολα μπήκε και αυτό μαζί με τα φανάρια. Εδω ντιζες γκαζιου και συμπλεκτη αλλαχτηκαν με του street triple γιατι ηταν κοντα. Επισης και η βαση του δοχειου υγρων φρενων της τρομπας αλλαχθηκε με του r.
Σιγά σιγά άρχισε να δείχνει λίγο μηχανάκι.


Αλλά στα ηλεκτρικά χαμός ακόμα.
Ένα πρωινό αποφασίζω ήρθε η ώρα. Ότι γίνει. Ξήλωνω πλεξούδα και αρχιζει η τοποθέτηση της νέας. Όλα σχετικά εύκολα γιατί κουμπωνουν μόνο σε αντίστοιχη φυσά αλλά πρόβλημα. Η διαδρομή της πλεξούδα δεν είναι όπως η άλλη και μάλλον έχω ανάποδα συνδεδεμένα την τροφοδοσία και τα μπουζι.
Λίγη σκέψη, ξηλωμα και ξανά από την αρχή.
Τώρα αρκετά καλύτερα και με το σχεδιάγραμμα από το service manual βρήκα και την σωστή σειρά. Συνδέθηκαν όλα και άρχισα το δέσιμο.
Ωρα για δοκιμή, να δουμε αν παίρνει. Πήρε με την πρώτη και η χαρά ήταν απερίγραπτη. Αίσθηση ικανοποίησης.

Μετά έβαλα μπροστινό και έπρεπε να αλλάξω ένα σωληνάκι. Ήταν πολύ κοντό πλέον και δεν έφτανε η τρόμπα στο τιμόνι. Φτιάχτηκε ένα (βγήκε λίγο μεγάλο αλλά οκ)
Τοποθέτηση και κουμπωμα όλα πάνω.
Τελικά τώρα που τελειώσε αν αναλογιστω το δυσκολότερο πράγματα ήταν η εξαερωση μετα την αντικατάσταση της γραμμής φρένων. Έφαγα μια μέρα. Τρελό ιδρώτα και άγχος ότι δεν θα το καταφέρω ποτέ.
Με τα πολλά έγινε και φτάσαμε εδώ.

Εδώ έγινε και η πρώτη βόλτα. Το πρώτο τεστ ride. Και test ride ήταν
Όλα κύλησαν καλώς και τώρα αναμονή για άδειασμα ντεποζιτου, για να κάνουμε την αλλαγή στο κανονικό του.
Αφού έγινε και αυτό τελική μορφή έως τώρα η ακόλουθη.


Δηλώνω πολύ ευχαριστημένος από το όλο εγχείρημα.
Το παρόν θέμα έγινε για να υπάρχει σαν αρχείο. Αν κάποιος θέλει να κάνει κάτι παρόμοιο και μπορώ να βοηθήσω με οποιοδήποτε τρόπο ας στειλει pm.
Φιλικα
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Daytona to street triple conversion  

  Από: Polymhxanos στις 21/08/2017 3:35 μμ.

Ωραίος.

Απορία, γιατί ήθελε άλλη πλεξούδα; Η Daytona πλεξούδα τι πρόβλημα είχε;
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Daytona to street triple conversion  

  Από: Max Manos στις 21/08/2017 8:12 μμ.

Πολυ ωραιο κ χαιρομαι ιδιαιτερα που το εκανες στρογγυλοφαναρο...
Καλες βολτες!
"No Guts,No Glory"

Re: Daytona to street triple conversion  

  Από: denthnpalevw στις 21/08/2017 8:58 μμ.

Polymhxanos"Ωραίος.

Απορία, γιατί ήθελε άλλη πλεξούδα; Η Daytona πλεξούδα τι πρόβλημα είχε;"


Η πλεξούδα του daytona τα χε όλα τα καλώδια από έξω. Δεν είχε τίποτα σχεδόν κάτω από το ντεπόζιτο. Έπρεπε να κόβω και να κολλάω πολλά μικρά καλωδιακά. Και πάλι με αμφίβολο αποτέλεσμα.
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Daytona to street triple conversion  

  Από: papakias στις 22/08/2017 1:12 πμ.

Μπράβο σου φίλε τρομερή δουλειά να το χαίρεσαι το μοτορι. Αν σου δώσω ένα yamaha townmate μπορείς να το κάνεις r6?
I ride so slow on the streets that the flies crash on the back of my helmet.

Re: Daytona to street triple conversion  

  Από: Polymhxanos στις 22/08/2017 12:20 μμ.

A μάλιστα οπότε για αισθητικό λόγο την άλλαξες.

Δεύτερη ερώτηση: Το Daytona έχει βαλβίδα εξάτμισης (exup) και ανάλογη καλωδίωση προς το ηλεκτρικό μοτέρ της. Το Street triple, όχι. Πως συνδέεται τώρα το ''exup''; Έχει βύσμα σύνδεσης η street triple πλεξούδα;
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Daytona to street triple conversion  

  Από: denthnpalevw στις 22/08/2017 2:42 μμ.

Δεν ήταν για αισθητικούς λόγους. Δεν γινόταν να είναι τα καλώδια όλα έξω. Όλες η ασφάλειες θα ταν έξω. Ανόρθωτης θα ταν στον αέρα η κάπου θα πρέπε να τοποθετηθεί σε κοινή θέα. Φώτα δεν ταίριαζαν. Θα πρεπε να κόπουν και να συνδεθούν με πολύ ψάξιμο.
Μια πλεξούδα από street triple που τα χε όλα αυτά λυμένα κόστισε 80 ευρώ. Τα άξιζε και με το παραπάνω.

Όσο για exup καταργήθηκε. Όπως και το air flapper φυσικά.
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Daytona to street triple conversion  

  Από: martin στις 22/08/2017 8:20 μμ.

Πολυ καλη δουλεια που ισως ανθρωποι με πολυ μερακι μπορουν να το καταφερουν.Στη θεση σου θα διατηρουσα τα clip on εκτος και αν το ηθελες τελειως ορθιο.

Re: Daytona to street triple conversion  

  Από: Polymhxanos στις 22/08/2017 8:42 μμ.

Ναι ξέρω η ασφαλειοθήκη είναι φτιαγμένη στο daytona να απαιτεί ύπαρξη φέρινγκ για να στηριχθεί, εγώ βέβαια ΟΛΑ αυτά θα τα βόλευα χωρίς να αλλάξω πλεξούδα.

Καλοτάξιδο το λοιπόν, έχεις και εμφάνιση-τιμόνι τριπλ, και απόδοση μοτέρ daytona τώρα...

Υποπλαίσιο και σελα θα αλλάξεις; Η μεγαλύτερη διαφορά στην αίσθηση μεταξύ streettriple-daytona, είναι η θέση οδήγησης.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Daytona to street triple conversion  

  Από: denthnpalevw στις 22/08/2017 9:46 μμ.

Polymhxanos"Ναι ξέρω η ασφαλειοθήκη είναι φτιαγμένη στο daytona να απαιτεί ύπαρξη φέρινγκ για να στηριχθεί, εγώ βέβαια ΟΛΑ αυτά θα τα βόλευα χωρίς να αλλάξω πλεξούδα.

Καλοτάξιδο το λοιπόν, έχεις και εμφάνιση-τιμόνι τριπλ, και απόδοση μοτέρ daytona τώρα...

Υποπλαίσιο και σελα θα αλλάξεις; Η μεγαλύτερη διαφορά στην αίσθηση μεταξύ streettriple-daytona, είναι η θέση οδήγησης."

Δεν ήμαστε όλοι ίδιοι..... χεχεχε. Δεν το χα να το κάνω και ούτε διάθεση για τόσο κόπο. Περίπου μια ώρα την εβδομάδα ασχολουμουν και μου πήρε σχεδόν ένα τρίμηνο.
Όχι θα παραμείνει ως έχει.
Μια εξάτμιση κάτω χαμηλά θα μπει . Μετά ανάρτηση , stab και τέρμα.
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Daytona to street triple conversion  

  Από: denthnpalevw στις 22/08/2017 9:51 μμ.

martin"Πολυ καλη δουλεια που ισως ανθρωποι με πολυ μερακι μπορουν να το καταφερουν.Στη θεση σου θα διατηρουσα τα clip on εκτος και αν το ηθελες τελειως ορθιο."


Ναι ο λόγος της αλλαγής ήταν κυρίως για να μπει τιμόνι. Να γίνει λίγο πιο άνετο. Με clip ons μια από τα ίδια θα ταν. Θα το κρατούσα έτσι. Σκέφτηκα και παραμονή φερινγκς και τοποθέτηση τιμονιού αλλά δεν με έψησε η αλήθεια να λέγεται.
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/

Re: Daytona to street triple conversion  

  Από: grgasteus στις 16/09/2017 10:09 μμ.

Ωραίος!!! Πόσο καιρό πήρε πάνω κάτω;

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
..κοίτα...δεν το έχω πάρει ακόμα, αλλά...

Re: Daytona to street triple conversion  

  Από: denthnpalevw στις 16/09/2017 11:29 μμ.

Το δούλευα κάνα δυο μήνες. Ίσως λίγο παραπάνω. Όσο το σκέφτομαι κοντά στο τρίμηνο πήγε. Αλλά μην φανταστείς μπορεί να περνούσε βδομάδα που να μην είχα ασχοληθεί καθόλου. Έτσι κι αλλιώς υπήρχαν και μεγάλες αναμονής για ανταλλακτικά.
Δεν έχω υπογραφή.......

http://betform.blogspot.com/