Login

Πινακας βοηθειας

Εδώ μπορείτε να βρείτε χρήσιμες απαντήσεις για ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Forum Triumph Hellas.

Εάν δε βρίσκετε απάντηση στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να στείλετε ένα προσωπικό μήνυμα στο διαχειριστή.

Βοήθεια

Διακόπτης Φώτων για Street Triple 675F


Διακόπτης Φώτων για Street Triple 675F

Δημοσίευσηαπό Polymhxanos » 28 Μάιος 2010, 13:51

Τα παρακάτω ισχύουν για Street Triple 675F, παραγωγής 2009. Άλλα μοντέλα της εταιρίας ή το ίδιο μοντέλο άλλης χρονιά παραγωγής ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ να έχει διαφορές, τέτοιες ώστε τα παρακάτω να μην ισχύουν άμεσα και να θέλουν επαναπροσδιορισμό. Το Daytona 675 αν και αδερφό μοντέλο για παράδειγμα έχει άλλα χρώματα στις καλωδιώσεις του.

Σε κάθε περίπτωση τα παρακάτω δεν συνιστούν καμία δέσμευση ευθύνης για τον γράφοντα. Αν κάποιος κάνει την τοποθέτηση και προκύψει οποιαδήποτε βλάβη, είτε από λάθος εφαρμογή των παρακάτω, είτε και από σωστή εφαρμογή των παρακάτω, ο γράφων φέρει ουδεμία ευθύνη. Ο σκοπός της τοποθέτησης του διακόπτη είναι για να μην αδειάζει η μπαταρία σε σύντομες στάσεις, για όσο ο κινητήρας δεν δουλεύει ή δουλεύει στο ρελαντί ΚΑΙ ΟΧΙ για να σβήνουμε τα φώτα ενώ είμαστε σε κίνηση.

Σε όλη την διαδικασία, πρέπει να προσέχουμε, έτσι ώστε σε κάθε περίπτωση, να ΜΗΝ αγγίξει γυμνό καλώδιο σε οποιοδήποτε μέταλο της μοτοσυκλέτας ή ακόμα χειρότερα σε απόληξη άλλου καλωδίου.

_____________________________________________________________________

Θα χρειαστούμε ένα διακοπτάκη on-off που να ταιριάζει το σχήμα του ώστε να το δέσουμε κάπου, φισάκια για το διακοπτάκι, κολλητήρι+καλάι, θερμοσυστελόμενο κατάλληλου μεγέθους+αναπτήρα, καλής ποιότητας καλώδιο, tie wrap, ένα σταυροκατσάβιδο, μια πένσα ή καλύτερα το ειδικό εργαλείο για το δέσιμο των φις και ένα μαχαίρι για να απογυμνώσουμε καλώδια ή το ειδικό πάλι εργαλείο.

Ξεκινάμε λύνοντας το χειριστήριο, από τις δύο σταυρόβιδες που το συγκρατούν από κάτω του. Παρατηρούμε τον μηχανισμό του επιλογέα μεσσαίας-μεγάλης σκάλας. Σε αυτόν πάνε 3 καλώδια, ένα καφέ, ένα κόκκινο με μαύρη ρίγα και ένα κόκκινο με κίτρινη ρίγα.
diakopths 1.jpg



Εύκολα διαπιστώνουμε (με ένα πολύμετρο) το καφέ καλώδιο φέρνει την τάση, και την μοιράζει στα δύο κόκκινα που αντιστοιχούν το ένα στην μεσαία και το άλλο στην μεγάλη σκάλα. Η λογική είναι απλή. Αν κόψουμε το καφέ καλώδιο και παρεμβάλουμε ένα διακόπτη on-off τότε θα μπορούμε να ελέγχουμε όχι μόνο σε πια σκάλα πάει το ρεύμα, αλλά και ΑΝ πάει. Δλδ on-off για φώτα.

Λύνουμε τα δύο βιδάκια και το πλαισιάκι που συγκρατούν τα καλώδια και αφαιρούμε τον μηχανισμό του επιλογέα μεσαίας-μεγάλης από την θέση του. Δεν είναι απαραίτητο, αλλά βοηθάει πολύ για να έχουμε καλύτερη προσπέλαση για τις εργασίες στο καλώδιο.
diakopths 2.jpg


Κόβουμε το καφέ καλώδιο και γυμνώνουμε κατάλληλα.
diakopths 3.jpg



Κολλάμε το νέο καλώδιο που θα οδηγεί στον διακόπτη που θα εγκαταστήσουμε. Προσέξτε ότι το θερμοσυστελόμενο έχει ήδη φορεθεί ΠΡΙΝ κολλήσουμε, γιατί προφανώς αν κολλήσουμε μετά δεν υπάρχει τρόπος να το βάλουμε.
diakopths 4.jpg


Φέρνουμε το θερμοσυστελόμενο στην κατάλληλη θέση και το ζεσταίνουμε με τον αναπτήρα να πάρει το στενό σχήμα.
diakopths 5.jpg


Ξαναδένουμε τα πάντα και τοποθετούμε το χειριστήριο στην θέση του. Διακρίνεται το καλώδιο που προσθέσαμε να βγαίνει από το άνοιγμα που έχει το χειριστήριο και για τα υπόλοιπα καλώδια. Φροντίζουμε κατά το δέσιμο, έτσι ώστε το πρόσθετο καλώδιο να μην πιέζεται, τσακίζει ή γενικότερα ζορίζει το κλείσιμο του χειριστηρίου.
diakopths 6.jpg


Μετράμε που περίπου θα τοποθετήσουμε τον διακόπτη, κόβουμε ανάλογα το καλώδιο και τοποθετούμε τα φισάκια του διακόπτη.
diakopths 7.jpg

Λεπτομέροιες: προσωπικά δεν μου αρέσει απλά το σφίξιμο μέταλο με μέταλο, και όπως διακρίνεται στην φωτογραφία, έκανα ΚΑΙ κόλληση με καλάι. Τα φισάκια εδώ είναι τελείως γυμνά, αλλά υπάρχουν και σε έκδοση με λαστιχένιο κάλυμα γύρω γύρω. Εδώ τοποθετήθηκαν γυμνά διότι απλά μου είχαν τελειώσει τα με κάλυμα. Αφού τοποθετήθηκαν τα γυμνά της φωτογραφίας, ντύθηκαν και αυτά με κατάλληλο θερμοσυστελόμενο, έτσι ώστε να μετατραπούν σε καλυμένα. Σε κάθε περίπτωση ΜΗΝ αφήσετε γυμνά τα φισάκια, μια και στιγμιαία επαφή με το μέταλο της μοτοσυκλέτας θα δημιουργήσει πρόβλημα.

Ενώνουμε τα φισάκια στον διακόπτη και τον τοποθετούμε στην θέση που επιλέξαμε. Όπως πάντα η κοινή λογική χρειάζεται παντού: Φροντίζουμε η θέση που θα τον τοποθετήσουμε να είναι ασφαλής, να μην επηρεάζεται από την κίνηση του τιμονιού, να μην τεντώνει-χαλαρώνει το καλώδιο, να μην δημιουργεί γενικότερα πρόβλημα ή εμπόδιο.
diakopths 8.jpg


Μεγειά, καλορίζικο, οι ουρανοί είναι δικοί σας, και να προσέχετε μην τρέχετε στους δρόμους. Κάντε και μια δοκιμή ΠΡΙΝ βραδιάσει, ε;
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
Άβαταρ μέλους
Polymhxanos
Εγγεγραμένος χρήστης
 
Δημοσιεύσεις: 1011
Εγγραφή: 27 Αύγ 2008, 15:42
Τοποθεσία: Μεσόγεια
Μοτοσυκλέτα: NC21, 2*NC30, NC35, RC36, SC45
Όνομα: Οδυσσέας

Πληροφορια

Αυτό το θέμα έχει 31 απαντήσεις

Πρέπει να είστε εγγεγραμένο μέλος ή να έχετε κάνει login για να δείτε τις απαντήσεις..


Εγγραφή ή Σύνδεση
Advertisement

  • Similar topics
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Συγγραφέας

Επιστροφή στο Ευρετήριο Δ. Συζήτησης


Επιστροφή στο Street Triple 675

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης