Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..

Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: incite στις 02/02/2013 12:19 μμ.

Καλησπέρα παιδιά

Θα ήθελα την "σοφία σας" για ένα θέμα που αντιμετωπίζω με την μίζα. Όταν το μηχανάκι είναι κρύο , η μίζα είναι τσακμάκι!
Άμα κάνεις μία βολτούλα και ζεσταθεί έστω και λίγο , αμα την σβήσω ... πρέπει να περιμένω να κρυώσει τελείως για να έχω ελπίδες να πάρει.

Μίζα καπουτ? Αλλαγή ή υπάρχει καποιος τροπος να λυθεί οικονομικά το ζήτημα ? Γιατί τα 400 που μου είπαν με πόνεσαν

Ευχαριστώ πολύ.

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: TZANNSPY στις 02/02/2013 3:24 μμ.

Είναι σίγουρα θέμα μίζας; Έτσι όπως το διαβάζω μάλλον σε άλλο πρόβλημα με παραπέμπει π.χ αντλία βενζίνης...
Μπαμπά μην... Πέφτεις !!!

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Costas στις 02/02/2013 3:55 μμ.

Από τη στιγμή που δε γυρνάει η μίζα δεν είναι λογικό να έχει πρόβλημα η αντλία βενζίνης.
Εμένα η Daytona που είχε το ίδιο πρόβλημα είχαν πρόβλημα τα καρβουνάκια και όταν περνούσε κάποια θερμοκρασία δε γυρνούσε η μίζα. Δοκίμασε να βρεις καμία μεταχειρισμένη. Εγώ είχα πάρει μία μεταχειρισμένη από 675 20 ευρώ από ebay, αλλάξαμε τα καρβουνάκια και από τότε παίζει μια χαρά. Άμα πας σε καινούρια λογικό είναι και να σε πονέσει και να σε τσούξει

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Polymhxanos στις 02/02/2013 4:27 μμ.

Περιέγραψε με ακρίβεια, τι συμβαίνει όταν πατάς το κουμπί και η μίζα δεν παίρνει.

-Η μίζα γυρνάει αλλά είναι ψόφια;

-Η μίζα δεν γυρνάει καθόλου και δεν ακούγεται και ΤΙΠΟΤΑ αλλο;

-Η μιζα δεν γυρνάει αλλά ακούγεται το ΤΑΚ από το ρελέ της μίζας;

-Παρατηρείς μια μικρή πτώση στην ένταση στον φωτισμό την στιγμή που πατάς το κουμπί;

----

Ακούγεται η αντλία βενζίνης όταν γυρνάς το kill switch στο RUN; Είναι υγειής ο ήχος της; Μπας και κάνει σαν να παραπαίει;
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Απ: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: jp7rgv στις 03/02/2013 2:26 πμ.

99% μπαταρια. Ειχα ακριβως το ιδιο συμπτωμα...

Re: Απ: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: jp7rgv στις 03/02/2013 2:29 πμ.

Εαν η μιζα γυρναει με δυσκολια ειναι 99% μπαταρια το προβλημα.το ιδιο συνεβη σε μενα πριν λιγο καιρο.

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Παντελής στις 03/02/2013 10:01 μμ.

Όπως το λένε και οι παραπάνω... Μάλλον μπαταρία είναι.

Όταν είχα κι εγώ αυτό το πρόβλημα, άλλαξε ο μηχανικός μου το καλώδιο απο την μίζα στο ρελέ. 'Ηταν καρβουνιασμένο μέσα αλλά δεν φαινόταν κάτι. Το να αλλάξεις τα καλώδια απο μπαταρία-ρελέ-μίζα είναι κάτι σχετικά απλό. Κοίτα πρώτα την μπαταρία και μετά τα καλώδια.

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: tommy στις 03/02/2013 11:01 μμ.

Καλησπέρα!
Είμαι κι εγώ ...παθός!
Αύριο μεθάυριο θα το πάω στον μάστορα.
και μια ερώτηση: αν ήταν μίζα δε θα το είχε πάθει μια και καλή και μετά πάπαλα; Όπως καταλαβατε εύχομαι να είναι μπαταρία και όχι μίζα (400 ευρά!!!!!!!??? )
Απ' την άλλη δε μπορώ ανα καταλάβω... τόσο για τον π@@@τσο είναι η μπαταρία;;!!
Έχετε υπόψιν σας αν η μίζα καλύπτεται από εγγύηση;;

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: tommy στις 03/02/2013 11:05 μμ.

...μιας και το 'φερε η κουβέντα μια ερώτηση, πληζ: αυτά τα battery chargers κάνουν δουλεά. αν είχα ένα τέτοιο συνδεδεμένο δε θα πάθαινε η μπαταρία αυτό το πράγμα;

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: epistimon στις 03/02/2013 11:47 μμ.

παιδια δεν μπορει να ειναι η μπαταρια γιατι το παλικαρι λεει πως οταν ειναι κρυο περνει αμεσως οταν ζεσταινεται ειναι το προβλημα.μπορεις ευκολα να βρεις λυση πηγαινοντας σε εναν ηλεκτρολογο να σου μετρηση τη μπαταρια για αρχη και η επομενη λυση ειναι να αλλαξεις καρβουνακια στη μιζα.πολυ ποιο οικονομικο απο το να αλλαξεις μιζα.μπορεις επισεις να ειναι το ρελε της μιζας.αν δεν το κοιταξει ηλεκτρολογος εμεις 100% απαντηση δεν μπορουμε να σου δωσουμε

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: incite στις 04/02/2013 11:01 πμ.

epistimon"παιδια δεν μπορει να ειναι η μπαταρια γιατι το παλικαρι λεει πως οταν ειναι κρυο περνει αμεσως οταν ζεσταινεται ειναι το προβλημα.μπορεις ευκολα να βρεις λυση πηγαινοντας σε εναν ηλεκτρολογο να σου μετρηση τη μπαταρια για αρχη και η επομενη λυση ειναι να αλλαξεις καρβουνακια στη μιζα.πολυ ποιο οικονομικο απο το να αλλαξεις μιζα.μπορεις επισεις να ειναι το ρελε της μιζας.αν δεν το κοιταξει ηλεκτρολογος εμεις 100% απαντηση δεν μπορουμε να σου δωσουμε"


Αγαπητέ επιστήμονα ,

Είναι το πιο σωστό που μπορώ να κάνω αυτή την στιγμή.
Απλά το συνεργείο με το που το πήγα από εκεί η πρώτη τους αντίδραση ήταν "μίζα".
Να σημειώσω πως ανορθωτή δεν έχω αλλάξει
Με το που έχω απάντηση από τον ηλεκτρολόγο θα σας πω τα νέα για κάθε ομοιπαθών

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για το ενδιαφέρων σας

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: incite στις 04/02/2013 11:09 πμ.

mmy"...μιας και το 'φερε η κουβέντα μια ερώτηση, πληζ: αυτά τα battery chargers κάνουν δουλεά. αν είχα ένα τέτοιο συνδεδεμένο δε θα πάθαινε η μπαταρία αυτό το πράγμα;"


Τα battery chargers , θα σου επιμηκύνουν το χρόνο ζωής της μπαταρίας σου ( για μένα τζάμπα κόπος) , δεν έχει να κάνει με την μίζα. Βέβαια αν έχεις τα battery chargers πάνω όποτε βάζεις μπροστα τη μίζα , τα battery chargers δίνουν περισσότερη τάση και κάνουν την μίζα " πιο δυνατή".
Τα έβαζα κι εγώ όλη την ώρα όποτε δεν έπερνε όταν ήταν ζεστή και είχε αποτέλεσμα , πλέον οχι..

Όσο για την εγγύηση , αν είναι το μηχανάκι σου στην εγγύηση καλύπτεται η μίζα

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: incite στις 04/02/2013 11:14 πμ.

Polymhxanos"Περιέγραψε με ακρίβεια, τι συμβαίνει όταν πατάς το κουμπί και η μίζα δεν παίρνει.

-Η μίζα γυρνάει αλλά είναι ψόφια;

-Η μίζα δεν γυρνάει καθόλου και δεν ακούγεται και ΤΙΠΟΤΑ αλλο;

-Η μιζα δεν γυρνάει αλλά ακούγεται το ΤΑΚ από το ρελέ της μίζας;

-Παρατηρείς μια μικρή πτώση στην ένταση στον φωτισμό την στιγμή που πατάς το κουμπί;

----

Ακούγεται η αντλία βενζίνης όταν γυρνάς το kill switch στο RUN; Είναι υγειής ο ήχος της; Μπας και κάνει σαν να παραπαίει;"


Φίλε μου η μίζα γυρνάει , αλλά όσο την ζορίζεις τρώει μπαταρία και μετά πέφτει η τάση της.
Φυσικά άμα κρυώσει τσακμάκι ... φαντάσματα?

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: incite στις 04/02/2013 11:18 πμ.

Polymhxanos"Περιέγραψε με ακρίβεια, τι συμβαίνει όταν πατάς το κουμπί και η μίζα δεν παίρνει.

-Η μίζα γυρνάει αλλά είναι ψόφια;

-Η μίζα δεν γυρνάει καθόλου και δεν ακούγεται και ΤΙΠΟΤΑ αλλο;

-Η μιζα δεν γυρνάει αλλά ακούγεται το ΤΑΚ από το ρελέ της μίζας;

-Παρατηρείς μια μικρή πτώση στην ένταση στον φωτισμό την στιγμή που πατάς το κουμπί;

----

Ακούγεται η αντλία βενζίνης όταν γυρνάς το kill switch στο RUN; Είναι υγειής ο ήχος της; Μπας και κάνει σαν να παραπαίει;"


Φίλε μου η μίζα γυρνάει , αλλά όσο την ζορίζεις τρώει μπαταρία και μετά πέφτει η τάση της.
Φυσικά άμα κρυώσει τσακμάκι ... φαντάσματα?

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: incite στις 04/02/2013 11:23 πμ.

Polymhxanos"Περιέγραψε με ακρίβεια, τι συμβαίνει όταν πατάς το κουμπί και η μίζα δεν παίρνει.

-Η μίζα γυρνάει αλλά είναι ψόφια;

-Η μίζα δεν γυρνάει καθόλου και δεν ακούγεται και ΤΙΠΟΤΑ αλλο;

-Η μιζα δεν γυρνάει αλλά ακούγεται το ΤΑΚ από το ρελέ της μίζας;

-Παρατηρείς μια μικρή πτώση στην ένταση στον φωτισμό την στιγμή που πατάς το κουμπί;

----

Ακούγεται η αντλία βενζίνης όταν γυρνάς το kill switch στο RUN; Είναι υγειής ο ήχος της; Μπας και κάνει σαν να παραπαίει;"


Φίλε μου η αντλία ακούγεται φυσιολογικά.
Όσο για την μίζα δεν είναι ψόφια , γυρνάει, αλλά όσο την ζορίζεις τρώει από την μπαταρία οπότε πέφτει η τάση της μπαταρίας με όλα τα επακόλουθα.
Έχει καταντήσει η κατηφόρα ο πιό πιστός μου φίλος!