Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: john doufexis στις 13/11/2013 12:30 μμ.

μιλαμε για κλασικη περιπτωση βλαβης (οχι με τον τσακωνα) μιζας, εμενα παλι ξεπατωθηκε κ παω για 2ρη μιζα στο 800....κατι πρεπει να γινει με αυτο το θεμα, η μιζα του 675 με τα κυβικα κ το τερας μπαταρια ειναι μη συμβατη κ τα αποτελεσματα φαινοντε πλεον σε ολους τους 800ριδες
Βρε θα αργησεις και θα σου κρυωσει η μπριτζολα !!!!

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Panos69 στις 13/11/2013 12:56 μμ.

Σε forum του εξωτερικού, Ισπανός με 65000 χλμ και δυόμιση χρόνια, μόλις άλλαξε την τρίτη μίζα στο 800 του...

Περιμένω να δω την ανάκληση κύριοι της Triumph!

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: billis_patra1991 στις 14/11/2013 4:22 πμ.

Panos69"
billis_patra1991"και εγω το ιδιο προβλημα εχω οταν ζεσταθει λιγακι το μηχανακι δεν παίρνει μπροστα... μου ειπαν οτι ειναι μονο η μπαταρια αλλα πως γινετε να μην το χρησιμοποιω για μια ολοκληρη βδομαδα και να περνει τσακμακι και με μια βολτα με το που ζεσταθει να μην παίρνει με τιποτα..??"


Για ρίξε μια ματιά κι εδώ...

sumbainei-kerato-mou-t5738.html#p75865"



το ειχα δει ειχα γραψει και σε αυτο απλα δεν εχω βγαλει ακρη και φοβαμαι στο τελος μην προκαλεσει καμια πιο χοντρη ζημια...!!

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Airzizel στις 17/11/2013 9:07 μμ.

Πρόσφατα άλλαξα πηνία έχοντας το ίδιο πρόβλημα με την μίζα αλλά αφού μετρήθηκε ότι δεν φορτιζε.
Το πρόβλημα όμως επιμένει. Όχι όσο έντονα όσο πριν αλλά υπάρχει.
Τελευταία φορά ζεστό αφού έκανε μια μιζιά , πριν προλάβει να πάρει μπρος η μίζα ψόφησε και ενω μερικές φορές η μίζα δεν γύριζε καθόλου μετά απο 7-8 λεπτά έκανε ένα μπραφ και πήρε.
Τρελά φάντασματα.
Παω για μιζα τώρα με τον Σταύρο στο χέρι.
I fear you have mistaken me for someone who gives a shit

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Airzizel στις 27/11/2013 11:21 μμ.

Επειδή έχω αρχίσει να σαλτάρω αλλά σιγουρη απάντηση δεν έχω πάρει ας περιγράψω το πρόβλημα ολοκληρωμένα

Αφού έκανα μια κλασική διαδρομή λίγο πριν φτάσω στο προορισμό μου σταμάτησα για βενζίνη. Μετά το γέμισμα απλά η μίζα δεν ήθελε να γυρίσει αλλά μετά από κάνα τέταρτο πήρε μπρος. Φυσικά κανένα πρόβλημα δεν υπήρξε αργότερα.

Για να μην πολυλογώ, αφού συνέβηκε μερικές φορές το πρόβλημα να μην παίρνει μπροστά ζεστό, το πρώτο που κοιτάχτηκε ήταν η φόρτιση της μπαταρίας. Το σύστημα έδειξε προβληματικό με φόρτιση στα 12 κόμμα κάτι V και αναγκαστικά αλλάχτηκαν τα πηνία.
Τώρα η φόρτιση παίζει από 13.8V-14.1V ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα οπότε όλα καλά (Θα μπορούσε και καλύτερα). Το πρόβλημα όμως δεν έφυγε. Μετά από μια διαδρομή πχ 15χλμ αν το έσβηνα και πήγαινα να βάλω μπροστά δεν έπαιρνε πάλι, βέβαια κανένα πρόβλημα δεν υπήρχε μετά από λίγες ώρες. Δηλαδή ξυπνάω το πρωί, πάω στο γραφείο. Μετά από 8-9 ώρες φεύγω, όλα καλά. Αν σταματήσω για βενζίνη όμως παίζω ρώσικη ρουλέτα.

Μετά από προτροπή του συνεργείου Triumph αλλάχτηκε και η μπαταρία γιατί η παλιά "είχε ταλαιπωρηθεί", από την μειωμένη παρατεταμένη φόρτιση. Έβαλα και gel πανάθεμα με.

Π@π@ρια. Έμεινα πάλι σε βενζινάδικο

Το "κουλό" τώρα είναι ότι με καλώδια παίρνει αμέσως μπροστά Ήρθε ο τύπος από την Interamerican και με την πρώτη μιζιά με το μηχάνημα, τσακμάκι.

Επειδή έχω αρχίσει να βλέπω φαντάσματα, και είναι από αυτά που σου τρώνε τα Ευρώ. Οι επόμενες κινήσεις είναι αλλαγή μίζας ή/και ρελέ μίζας, αν και ακόμα δεν μπορώ να εξηγήσω πως γίνεται να φταίει η μίζα ή το ρελέ όταν παίρνει μπροστά απροβλημάτιστα όταν συνδέεται με άλλη μπαταρία. Αν μπορεί να το εξηγήσει κάποιος άλλος είμαι όλος αυτιά

Οποιαδήποτε σοβαρή ιδέα δεκτή. (εκτός από να το ανταλλάξω με V-Strom γιατί αυτό είναι ήδη στο πλάνο )
I fear you have mistaken me for someone who gives a shit

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: CK1 στις 28/11/2013 9:46 πμ.

Airzizel"Επειδή έχω αρχίσει να σαλτάρω αλλά σιγουρη απάντηση δεν έχω πάρει ας περιγράψω το πρόβλημα ολοκληρωμένα

Αφού έκανα μια κλασική διαδρομή λίγο πριν φτάσω στο προορισμό μου σταμάτησα για βενζίνη. Μετά το γέμισμα απλά η μίζα δεν ήθελε να γυρίσει αλλά μετά από κάνα τέταρτο πήρε μπρος. Φυσικά κανένα πρόβλημα δεν υπήρξε αργότερα.

Για να μην πολυλογώ, αφού συνέβηκε μερικές φορές το πρόβλημα να μην παίρνει μπροστά ζεστό, το πρώτο που κοιτάχτηκε ήταν η φόρτιση της μπαταρίας. Το σύστημα έδειξε προβληματικό με φόρτιση στα 12 κόμμα κάτι V και αναγκαστικά αλλάχτηκαν τα πηνία.
Τώρα η φόρτιση παίζει από 13.8V-14.1V ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα οπότε όλα καλά (Θα μπορούσε και καλύτερα). Το πρόβλημα όμως δεν έφυγε. Μετά από μια διαδρομή πχ 15χλμ αν το έσβηνα και πήγαινα να βάλω μπροστά δεν έπαιρνε πάλι, βέβαια κανένα πρόβλημα δεν υπήρχε μετά από λίγες ώρες. Δηλαδή ξυπνάω το πρωί, πάω στο γραφείο. Μετά από 8-9 ώρες φεύγω, όλα καλά. Αν σταματήσω για βενζίνη όμως παίζω ρώσικη ρουλέτα.

Μετά από προτροπή του συνεργείου Triumph αλλάχτηκε και η μπαταρία γιατί η παλιά "είχε ταλαιπωρηθεί", από την μειωμένη παρατεταμένη φόρτιση. Έβαλα και gel πανάθεμα με.

Π@π@ρια. Έμεινα πάλι σε βενζινάδικο

Το "κουλό" τώρα είναι ότι με καλώδια παίρνει αμέσως μπροστά Ήρθε ο τύπος από την Interamerican και με την πρώτη μιζιά με το μηχάνημα, τσακμάκι.

Επειδή έχω αρχίσει να βλέπω φαντάσματα, και είναι από αυτά που σου τρώνε τα Ευρώ. Οι επόμενες κινήσεις είναι αλλαγή μίζας ή/και ρελέ μίζας, αν και ακόμα δεν μπορώ να εξηγήσω πως γίνεται να φταίει η μίζα ή το ρελέ όταν παίρνει μπροστά απροβλημάτιστα όταν συνδέεται με άλλη μπαταρία. Αν μπορεί να το εξηγήσει κάποιος άλλος είμαι όλος αυτιά

Οποιαδήποτε σοβαρή ιδέα δεκτή. (εκτός από να το ανταλλάξω με V-Strom γιατί αυτό είναι ήδη στο πλάνο )"



Καλημέρα, δηλαδή δεν γυρίζει καθόλου η μίζα ή μιζάρει αλλά δεν παίρνει? Δοκίμασες να έχεις το γκάζι λίγο ανοιχτό όταν πατάς την μίζα? Πάντως μπαταρία και φόρτιση κατά την γνώμη μου δεν είναι. Δεν γίνεται να φορτίζει η μπαταρία μέτα από ένα τέταρτο σβηστό και να παίρνει. Κάτι ηλεκτρόνικο (ECU map) ή κάτι με το stepper του ρελαντί όταν είναι ζεστό γίνεται. Ρίξε μια ματιά εδώ: http://www.tiger800.co.uk/index.php/topic,3800.0.html Πάντως το ότι πήρε αμέσως με άλλη μπαταρία είναι το πιο περίεργο. Μήπως όταν ήρθε ο τύπος της οδικής έιχε ήδη περάσει εκείνο το τέταρτο που λες και γι’αυτό πήρε?

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Panos69 στις 28/11/2013 10:38 πμ.

Πιστεύω ότι είναι η μίζα.

Να σημειωθεί ότι αν προλάβει να κρυώσει έστω και ελάχιστα, το πρόβλημα εξαφανίζεται.

Στο μεταξύ, επειδή η κολλημένη μίζα τραβάει πολύ ρεύμα, μπορεί να γονατίζει και την μπαταρία προσωρινά αλλά και μόνιμα τελικά αν συμβεί το ίδιο πολλές φορές.

Το βασικό σύμπτωμα είναι ότι η μίζα γυρίζει αργά-αργά ακριβώς όπως όταν η μπαταρία είναι εκφορτισμένη. Για το λόγο αυτό μπερδεύει πολύ κόσμο.

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Airzizel στις 28/11/2013 1:51 μμ.

Panos69"Πιστεύω ότι είναι η μίζα.
Στο μεταξύ, επειδή η κολλημένη μίζα τραβάει πολύ ρεύμα, μπορεί να γονατίζει και την μπαταρία προσωρινά αλλά και μόνιμα τελικά αν συμβεί το ίδιο πολλές φορές."


Σε διπλανό forum, μου δώσανε εμπεριστατομένη αποψη που παραπέμπει στην μιζα.
1. Ζεστή η μοτοσυκλέτα έχει ψηλότερη συμπίεση για αυτό και μια μίζα που έχει τάση να κολλάει...κολλάει.
2. Η μίζα που έχει προβληματικά καρβουνάκια έχει μεγαλύτερη αντίσταση και τραβάει πιο πολύ ρεύμα (όπως ανέφερες κι εσύ)

Συμπέρασμα μίζα (επισκευή ή αλλαγή) δαγκωτό.
Κι αν είναι κάτι άλλο στην υγειά μας.
I fear you have mistaken me for someone who gives a shit

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Aris. στις 28/11/2013 5:39 μμ.

Γενικα οι περισσοτεροι εχουν καταληξει πως ειναι θεμα της μιζας. Οχι οτι τα συμπτωματα δεν παραπεμπουν επισεις και σε αντλια βενζινης...
Ερωτηση : το street triple με σμπρωξιμο ειναι εφικτο να παρει μπρος?
Αν ναι τοτε ειναι ενας καλος τροπος να δοκιμασεις αν ειναι οντως η μιζα.
Κανεις την βολτα σου , την ζεσταινεις και σταματας στην πρωτη καλη κατηφορα που θα βρεις, με καλη ασφαλτο.
Την σβηνεις και δοκιμαζεις να μιζαρεις.
Αν δεις οτι δεν παιρνει μπρος , επιτοπου κατηφοριζεις και το σκας με 2α ή 3η ταχυτητα.
Αν παρει, εισαι σιγουρος οτι ειναι μιζα.
Αν δεν παρει, κατα 99%, πρεπει να ψαχτεις αλλου.


Βεβαια το ολο σκηνικο προυποθετει πως η συνεχεια της κατηφορας καταληγει προς το σπιτι σου.. ( για να μην χρειαστει να την ανεβεις ξανα σμπρωχνοντας ) και πως εισαι σιγουρος πως ακριβως "σκαει" μια μεγαλου κυβισμου μηχανη...

γκουντ λακ!
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Giourkas στις 08/12/2013 1:54 μμ.

Αδερφέ δεν ξέρω αν είδες και στο ποστ με τα "κέρατα", αλλά ακριβώς το ίδιο αντιμετώπιζα.
Στον Σάκη με 120 ευρώ και αλλαγή στα καρβουνάκια η κατάσταση σχεδόν έφτιαξε. (Λέω σχεδόν γιατί άλλη μια φορά που το μηχανάκι ζεστάθηκε, ίσως πιο πολύ από ποτέ,ξαναέδειξε σημάδια κουρασμένου μιζαρίσματος).
Να σου πω την αλήθεια προσανατολίζομαι και σε αλλαγή μπαταρίας σε LiFePo4. Έχω αλλάξει τρεις gel μέχρι τώρα (μετά από προτροπή της Intermoto και μάλιστα η μία 14άρα) αλλά αρχίζω να πιστέυω ότι ειδικά τις κρύες μέρες είναι πιο αδύναμες από τις Lead Acid. Οι LiFePo4 δεν έχουν την χωρητικότητα των Lead Acid αλλά στην εκκίνηση μπορούν και δίνουν αρκετά ισχυρότερη τάση. Ακόμα το ψάχνω πάντως γιατί και ακριβές είναι και δεν είμαι σίγουρος ότι θα λύσουν και τα προβλήματα εκκίνησης.

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Airzizel στις 16/12/2013 9:56 μμ.

Αλλαχτηκε η μίζα με μεταχειρισμενη απο UK και φαίνεται να πηγαίνει καλά. Έβαλα μπροστά με ζεστό μοτέρ τέσσερις συνεχόμενες φορές...!!!
Μπαταρία έβαλα καινούργια gel και όλα καλά για αρχή.
Να δούμε ισως είναι απλά το πνεύμα των Χριστουγέννων
I fear you have mistaken me for someone who gives a shit

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: stathis στις 20/12/2013 2:26 μμ.

Παιδια καλησπερα παθαινω και εγω σχεδον το ιδιο προβλημα στο Street triple οταν ειναι ζεστη η μηχανη δεν παιρνει μπροστα δεν γυριζει την μιζα μαλλον παει να την γυρισει κανει ενα τσαφ μου αναβει ολες τις μπαρες της θερμοκρασιας και σβηνει. Απλα μερικες φορες τυχαινει να μιζαρει κανονικα και δυνατα και να μην σκαει.. Δεν ξερω τι να πω στο συνεργειο στη Μιχαλακοπουλου μου προτειναν να αλλαξω πηνια και οχι μιζα.. Κατι εχει παθει το ματακι στο πηνιο λενε. Περιμενω και θα δω.
Ξενερωσα.........

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Airzizel στις 20/12/2013 3:04 μμ.

stathis"Παιδια καλησπερα παθαινω και εγω σχεδον το ιδιο προβλημα στο Street triple οταν ειναι ζεστη η μηχανη δεν παιρνει μπροστα δεν γυριζει την μιζα μαλλον παει να την γυρισει κανει ενα τσαφ μου αναβει ολες τις μπαρες της θερμοκρασιας και σβηνει. Απλα μερικες φορες τυχαινει να μιζαρει κανονικα και δυνατα και να μην σκαει.. Δεν ξερω τι να πω στο συνεργειο στη Μιχαλακοπουλου μου προτειναν να αλλαξω πηνια και οχι μιζα.. Κατι εχει παθει το ματακι στο πηνιο λενε. Περιμενω και θα δω.
Ξενερωσα........."

Μπουρδέλα...με ολο το συμπάθιο.

Αν δεν φορτίζει η μπαταρία θέλεις πηνία, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η μίζα είσαι εντάξει.

Αν διαβάσεις πιο πάνω τα άλλαξα όλα με τη σειρά
Πηνία
Μπαταρία
Μίζα

Από την Triumph με αγάπη και Καλές Γιορτές.
I fear you have mistaken me for someone who gives a shit

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Giourkas στις 02/01/2014 4:14 μμ.

Airzizel"
Μπουρδέλα...με ολο το συμπάθιο. "

Αν πάρει μπροστά είναι από τα πιο απολαυστικά μηχανάκια αλλά γενικά...

Re: Με ζεσταμένο μηχανάκι μίζα γιόκ..  

  Από: Airzizel στις 02/01/2014 8:24 μμ.

Airzizel"
Μπουρδέλα...με ολο το συμπάθιο.
"

Giourkas"ΑΝ πάρει μπροστά είναι από τα πιο απολαυστικά μηχανάκια αλλά γενικά...
"


Έτσι είναι, οδηγικά είναι κορυφή. Αλλά αν είναι να σε τρώει το άγχος κάθε φορά που πατάς την μίζα βράστα
I fear you have mistaken me for someone who gives a shit