R-οποιηση Tripleακιου

R-οποιηση Tripleακιου  

  Από: karpol στις 07/08/2016 11:30 πμ.

Επειδη οταν ο διαολος δεν εχει δουλεια ξερουμε πολυ καλα τι κανει στα παιδια του, παρθηκαν αποφασεις. Αναβαθμιση σε R και οτι παραπανω αντεξει η τσέπη μου. Το έχει κανει καποιος εδω για να μου δωσει τα φώτα του;;;
Οσων αφορα το πιρουνι στο παρελθον που ειχα ρωτησει τον Παναγιωτη (Μαυρικο της αντιπροσωπιας της Θεσσαλονικης) μου ειχε πει :
Καλαμια και την κατω τιμονοπλακα από street triple r ή Daytona (μοντέλα μεχρι 12) και την πανω τιμονοπλακα την δικια του που ταιριαζει.
Αμορτισερ απο από street triple r ή Daytona (μοντέλα μεχρι 12)
Φρενα εμπρος : δαγκανες, τακακια και τρομπα από street triple r ή Daytona (μοντέλα μεχρι 12) και δισκοι-σωληνακια τα δικα του.
Επισης απο τα παραπανω ποια ταιριαζουν απο Daytona R;;;;; Συγκεκριμενα τα καλαμια του R (Ohlins) με τι τιμονοπλακες μπαινουν στο street;;
Οι δαγκανες της Brembo μπαινουν χωρις μετατροπες στο πιρουνι του triple R ή απλου Daytona (Kayaba αν δεν κανω λαθος);;;
Το τρικυλινδριζειν εστι φιλοσοφειν...

Re: R-οποιηση Tripleακιου  

  Από: Polymhxanos στις 08/08/2016 2:57 πμ.

Το αμορτισέρ του Daytona, είναι λίγο πιο μακρύ να ξέρεις και σηκώνεται λίγο το πίσω μέρος, είναι μια δημοφιλής μετατροπή για το Streetriple, το είχα κάνει κι εγώ στο δικό μου εδώ http://www.forumtriumph.gr/viewtopic.php?f=17&t=3185

Τα άλλα που ρωτάς, δεν τα ξέρω.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: R-οποιηση Tripleακιου  

  Από: dimchrist στις 08/08/2016 11:12 πμ.

Τα Brembo δεν μπαίνουν. Λογικά με αποστάτες μπορεί να παίξουν. Είναι λίγο υπερβολή όπως και το ohlins.
Τα μπροστινά καλάμια του daytona από 06-08 κάνουν, όμως είναι λίγο διαφορετικές οι βαλβίδες και οι ρυθμίσεις που παίρνει είναι ελάχιστα περισσότερες. Λογικά πρέπει να κάνει και του Daytona 09-12 (δεν είμαι σίγουρος όμως). Είναι ακόμα καλύτερα (έχουν δεχτεί βελτιώσεις) και συνδυάζονται με τις μονομπλόκ δαγκάνες της Nissin! Μεταχειρισμένα λογικά θα βρίσκεις γιατί για καινούρια δε νομίζω να συμφέρει είτε πάρεις τα παλιά πιρούνια/δαγκάνες είτε τα πιο πρόσφατα.
Επίσης, δεν ξέρω αν σε ενδιαφέρει το θέμα μοτέρ, μπορείς να βάλεις εκκεντροφόρους από daytona (06-08) και αν βάλεις ανάλογο πρόγραμμα (κάνεις καυσανάλυση/δυναμομέτρηση) μπορεί να πάρει περίπου 6-7 άλογα.

Triple Way

Re: R-οποιηση Tripleακιου  

  Από: karpol στις 08/08/2016 8:41 μμ.

Ευχαριστω πολυ για τα φωτα σας.
Με τις τιμονοπλακες τι παιζει;; Τα προαναφερθεντα καλαμια μπαινουν στις μαμα του απλου ή θελουν αυτες του triple r ή του daytona;;;
Το τρικυλινδριζειν εστι φιλοσοφειν...

Re: R-οποιηση Tripleακιου  

  Από: dimchrist στις 09/08/2016 10:43 πμ.

Αυτό δεν ξέρω να στο πω. Αν ξέρει κάποιος άλλος ας μας πει.

Αν δεν μπορέσεις να μάθεις ρίξε μια ματιά εδώ:
http://www.triumph675.net/forum/forumdisplay.php?f=38

Triple Way

Re: R-οποιηση Tripleακιου  

  Από: karpol στις 17/08/2016 9:07 μμ.

Παντως σε περιπτωση που το χρειαστει και καποιος μελλοντικα εβγαλα ακρη με τις τιμονοπλακες οι οποιες ειναι ιδιες, παρα τα διαφορετικα καλαμια του πιρουνιου, στο απλο και στο R καθως εχουν και ιδιο part number στους καταλογους ανταλλακτικων της μαμας Triumph. Μια μικρη διαφορα στην γεωμετρια προκυπτει απο το λιγο μεγαλυτερο μηκος του αμορτισερ.
Το τρικυλινδριζειν εστι φιλοσοφειν...