Προβλημα με σασμαν η μερη του σασμαν (Speed Triple 1050)

Προβλημα με σασμαν η μερη του σασμαν (Speed Triple 1050)  

  Από: Lambros_ST στις 27/01/2011 1:14 πμ.

Θα ηθελα να ρωτησω αν καποιος κατοχος Speed Triple 1050 εχει αντιπετωπισει προβλημα με το σασμαν του..Ξεκινησα λοιπον μια κρυα μερα του χειμωνα να παω βολτα εξω απο την πατρα οταν πηγαινα ολα καλα, μεχρι που συναντησα ενα κομματι στο δρομο το οποιο ειχε λασπη περιπου για 200 μετρα, συνεχισα την πορεια μου προσεκτικα γιατι ειχε ριξει χιονι στην γυρο περιοχη.Καποια στιγμη αποφασησα να γυρισω προς το σπιτι και συνανταω το εξης προβλημα, το μηχανακι μου δεν επερνε ταχυτητες παρα μονο 1η 2α 3η και 4η με το ζορι τις υπολοιπες ουτε κατα διανοια.
Λοιπον το εφερα μεχρι το σπιτι με αυτες τις ταχυτητες και μολις εφτασα πηρα τηλ τον μαστορα μου (δεν ειναι της Τ αλλα ειναι καλος μαστορας) το πηγα εκει το εκανε μια βολτα και μου λεει οτι μαλλον δεν ειναι σασμαν γιατι μπορεσε να βαλει και τις υπολοιπες ταχυτητες με λιγο παιξιμο του λεβιε.Μου ειπε πως μαλλον ειναι ο επιλογεας των ταχυτητων η μπορει και κατι λιγοτερο σοβαρο, θα το δει την παρασκευη αναλυτικοτερα.Να ΤΟΝΙΣΩ οτι η μηχανουλα μου ειναι μεταχειρισμενη με ενα καρο πραγματα επανω της οχι στο μοτερ και εχει τωρα 50.000χλμ.Ειναι λετε φυσικη φθορα η λογω κακης χρησης???Πριν μου παρουσιασει αυτο το προβλημα μου φαινοταν σκληρο το σασμαν αλλα ανακουφηστηκα μολις ακουσα οτι ειναι γενικα σκληρο σασμαν στα Τ , μου φαινοταν σκληρο κυριως οταν εκανα αλλαγη απο 2α σε 3η και οταν κατεβαζα απο τριτη σε 2α, επισης σε καποιες γρηγορες αλλαγες απο 1η σε 2α ακουγοταν ενας ανατριχιαστικος 8ορυβος σαν να ειναι γραναζια που μπερδευονται, απο την μερα εκεινη εκανα πιο μαλακα την αλλαγη της 1ης με 2α.Επισης ειχα αλλα3ει και δισκους πριν 2 βδομαδες (225ευρο) παιζουν ρολο στην κακη λειτουργια του σασμαν???

Ελπιζω να ακουσω και απο εσας καποιες απαντησεις για να ξερω σε τι δρομο βρισκομαι....
Υπαρχει καποιο ποστ που να αναφερουν προβληματα που εχουν παρουσιαστει σε αλλα Τ????

Re: Προβλημα με σασμαν η μερη του σασμαν (Speed Triple 1050)  

  Από: vassat στις 27/01/2011 12:04 μμ.

Γενικά από ότι ακούγεται/διαβάζεται υπάρχει θέμα με το σαζμάν του 1050. Στο δικό μου πχ οι 3 πρώτες ταχύτητες είναι δύσκολη υπόθεση ότι και να έχουμε δοκιμάσει στον (εξουσιοδοτημένο) συνεργείο που το αναλαμβάνει. Εξαιρέσεις υπάρχουν (Sprinter), αλλά προσωπικά έχω παρατηρήσει ότι κάθε δεύτερη αλλαγή λαδιών είναι απαραίτητος και ο καθαρισμός των δίσκων γιατί "κολλάνε".

@Αdmin: Το καινύργιο Sprint GT που λέγεται ότι έχει βελτιώσεις στο κιβώτιο, μήπως είναι δυνατό να "δανείσει" εξαρτήματα του προς επίλυση του θέματος; είναι γνωστό τι αλλαγές έχει;
/ΒΣ

ΥΓ: Δίσκους έβαλες ΟΕΜ("μαμά"); γιατί έχω ακούσει ότι ταιριάζουν από άλλο κατασκευαστή (SUZUKI;) οι οποίοι έχουν καλύτερη απόδοση. Υπάρχουν βέβαια και aftermarket EBC χωρίς να γνωρίζω απόψεις για αυτούς.