engine tunning

engine tunning  

  Από: tripleloup στις 29/08/2010 10:55 πμ.

παιδες εχει σκαλισει κανενας κανα μοτερ...?????? υπερκυβισμο-ροικη-ηλετρικα....???? οτιδοιποτε τελος παντων εχει να κανει με αυξηση αποδοσης.....λιγο παλιοτερα ειχε ξεκινηση καποιος ενα project σε ενα T595 αλλα μαλλον δεν προχωρισε....!!!!!!!!!!!
και....τα μυαλα στα καγκελα...!!!!!!!!!!!!

Re: engine tunning  

  Από: theatiss στις 29/08/2010 11:22 πμ.

Λιγο δυσκολο να βρεις καποιον που να χει σκαλισει ειδικα τετοιο μοτερ.
Απο ηλεκτρικα καλυπτεσαι με ενα Tuneboy κ ενα σωστο προγραμματιστη
Τωρα ροϊκη εξαρταται που θα κανεις.Καποτε ειχα δει σε ενα φορουμ δν θυμαμαι τωρα (ξενο ηταν) να χει βαλει εκκεντρα απο το παλιο το Daytona to 955 to RS με τα 148 αλογα
Για υπερκυβισμο θα λεγα μν το σκεφτεις καν θα ξεφυγεις απο το προτζεκτ κατα πολυ

Re: engine tunning  

  Από: tripleloup στις 29/08/2010 3:27 μμ.

σε ελληνικο φορουμ το ειχα δει ...το παλικαρι ειχε αυξησει την συμπιεση ,βελτιωσε την ροικη σε σημεια που εργοστασιακα δεν ηταν και η καλυτερη και ενω ηταν ετοιμος να αρχισει τον πελεκη στο σωμα του ψεκασμου βρηκε ενα ετοιμο απο αγγλια......αλλα μετα χαθηκε.......
και....τα μυαλα στα καγκελα...!!!!!!!!!!!!

Re: engine tunning  

  Από: tripleloup στις 29/08/2010 3:56 μμ.

http://www.bikenet.gr/index.php?option= ... ic=19442.0
και....τα μυαλα στα καγκελα...!!!!!!!!!!!!

Re: engine tunning  

  Από: Polymhxanos στις 29/08/2010 6:22 μμ.

O άνθρωπος από το θέμα που πόσταρες, γράφει και εδώ, νομίζω T595 είναι εδώ το nickname του.

Στείλτου ένα ΠΜ, να σου πει τι έγινε και που βρήσκεται.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: engine tuning  

  Από: T595 στις 30/08/2010 10:55 μμ.

Καλησπέρα,

Λοιπόν, το πρότζεκτ έφτασε μέχρι το σημειο να δεθεί το μοτέρ με τους εκκεντροφόρους χρονισμένους, την κεφαλή "σκαλισμένη", την πειραγμένη τριπλέτα αυλών εισαγωγής και μια εξάτμιση τιτανίου της MHP (Mark Hill Performance). Μπήκε πάνω στην μοτοσυκλέτα και έμενε μόνο η ρύθμιση της χαρτογράφισης. Δυστυχώς όμως δεν ήταν γραφτό. Μετά από λίγο, η αυξημένη συμπίεση επιβάρυνε το κόμπλερ, οπότε το μοτέρ ξανακατέβηκε για να το αλλάξουμε και μετά με κάποιον τρόπο αποφάσισε να αρχίσει να ξερνάει από κάπου λάδι μέσα στο κύκλωμα της ψύξης (αλλά όχι ψυκτικό στο κύκλωμα της λίπανσης), οπότε και τα πήρα στο κρανίο και το γύρισα σε στοκ μορφή, εκτός από τους αυλούς εισαγωγής και την εξάτμιση. Καλό και εκπαιδευτικό το εγχείρημα, αλλά πολύς ο χρόνος και ο κόπος και πολλά τα απρόβλεπτα...
SELECT * FROM ForumUsers WHERE Clue > 0

0 rows returned