ABS

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: tharis στις 10/02/2011 7:59 μμ.

Ρε Sprinter ελεος προφανως δε λεμε οτι το ABS ενεργοποιειται ταυτοχρονα μπρος και πισω.. Αυτο δε σημαινει οτι δεν υπαρχει συνδεση..

Συμφωνα με τον τροπο λειτουργιας που περιγραφεις απλα ενεργοποιειται σε περιπτωση αρνητικης διαφορας ταχυτητας του μπροστα-πισω και οχι θετικης.

Για να βγει ομως αυτη η διαφορα σιγουρα μετραται πρωτα ξεχωριστα η ταχυτητα του μπροστα και ξεχωριστα η ταχυτητα του πισω (με τις εγκοπες που λεει κι ο Native). Και λεω εγω.. γτ να μην ειναι τελειως ανεξαρτητα και οταν μηδενιζεται καποια ταχυτητα τοτε να ενεργοποιειται στον συγκεκριμενο τροχο.. Θα μου πεις, με τον τροπο που αναφερεις μπορει να προβλεπει/αντιλαμβανεται γρηγοροτερα το μπλοκαρισμα και να δρα πιο αμεσα. Να ομως που σε περιπτωσεις οπως στο φρεναρισμα που ανεφερες το συστημα δε λειτουργει σωστα και δε νομιζω αυτη η περιπτωση να ειναι αεροπλανικο .. ( ο οποιοσδηποτε ασχετος που λες και συ μπορει να φρεναρει μονο με το μπροστα).
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: tharis στις 10/02/2011 8:22 μμ.

Τελος παντων μπαχαλο εγινε .. ποσταρει κι ο καθενας ταυτοχρονα και χασαμε τη μπαλα..

Γνωμη μου ειναι οτι στις περισσοτερες μηχανες αυτη τη στιγμη το ABS ειναι μια φθηνη συσκευη, αναλογη και των φθηνων περιφεριακων της μηχανης αλλωστε, που μπαινει γτ το επιβαλλει η αγορα.. Αυτο δε σημαινει οτι δε σωζει η δεν κανει δουλεια αλλα σιγουρα υπαρχουν πολυ μεγαλα περιθωρια βελτιωσης..!
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 10/02/2011 8:55 μμ.

haris"ΡΚαι λεω εγω.. γτ να μην ειναι τελειως ανεξαρτητα και οταν μηδενιζεται καποια ταχυτητα τοτε να ενεργοποιειται στον συγκεκριμενο τροχο.. Θα μου πεις, με τον τροπο που αναφερεις μπορει να προβλεπει/αντιλαμβανεται γρηγοροτερα το μπλοκαρισμα και να δρα πιο αμεσα."


Ετσι θα δούλευε τόσο καθυστερημένα ειδικά στις μεγαλύτερες ταχύτητες που δε θα δούλευε καθόλου. Και στα αμάξια και στις μηχανές με την ίδια αρχή λειτουργίας δουλεύει. Η λειτουργία του είναι αυτό που λέμε predictive σε μεγάλο βαθμό και όχι reactive.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: lucifsg στις 10/02/2011 9:43 μμ.

Sprinter"EAN EXETE ABS KAI ΚΑΘΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΛΪΓΟ ΤΟ ΝΙΩΘΕΤΕ ΝΑ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΡΑΒΑ. ΤΕΡΜΑ (μιλάμε για σύγχρονες μηχανές χωρίς βλάβη βέβαια)

"


εχμ.. εδω θα διαφωνησω λιγο. Δε ξερω αν ειναι επειδη το tiger ειναι η πρωτη μηχανη με abs που εχω αλλα το νιωθω να μπαινει σε φρεναρισματα που με το ζ απλα θα σταματαγα. Το πηρα με abs και δεν εχω κανενα παραπονο σταματαει μια χαρα το μηχανακι απλα επειδη το ζ ειδικα στα φαναρια το σταματαγα στα ορια του , στο τιγρη νιωθω κ ενα μικρο "τρρρ" απ το abs λιγο πριν σταματησω. Απλα θα πρεπει να φρεναρω πιο μαλακα λογο abs δε νομιζω οτι φταει το φρεναρισμα μου και ειμαι σιγουρος οτι δε θα χανα το μπροστινο στα φρεναρισματα που τωρα στο τιγρη μπαινει λιγο το abs.

οσο για τη τεχνολογια των abs εχουν εξελιχθει παρα πολυ σε σημειο που διαβαζουν σαμαρακια λακουβες κλπ ... πως ? δε ξερω (κ δε μ απασχολει κιολας αλλα αμφιβαλω αν εχει ο τιγρης απ αυτα). το μονο που ξερω για τα δικα μου ειναι οτι διαβαζουν το τροχο 100 φορες το δευτερολεπτο

edit : με βαση οσα διαβασα το endo το ξεχναω δηλαδη στο τιγρη με abs ?

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: tharis στις 10/02/2011 11:19 μμ.

@Sprinter
Αφου το ειπα οτι θα μου το πεις ..

@lucifsg
Δοκιμασε να φρεναρεις λιγο πιο μαλακα ωστε να μη το ενεργοποιησεις.. Κατι μου λεει οτι θα σταματησεις το ιδιο γρηγορα..!
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Native στις 11/02/2011 12:45 πμ.

Οσο αφορά την καθεαυτη λειτουργία, διάβασα κάποια άρθρα και η αλήθεια ειναι οτι μπερδευτικα λίγο( μαλλον μετα τις μπυρες είμαι για υπνο). Αυτο που λεει πάντως ειναι οτι όντως απο την μείωση περιστρoφών διακρίνει την ταση της ρόδας που πάει να μπλόκαρει και ελευθερώνει την ασκούμενη πίεση...

Αυτο που είπες για την πίσω ρόδα, κατι λεει εδω:

http://largiader.com/abs/abs2.html
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: lucifsg στις 11/02/2011 11:02 πμ.

Native" διακρίνει την ταση της ρόδας που πάει να μπλόκαρει και ελευθερώνει την ασκούμενη πίεση...

"


αυτο ακριβως ειναι το προβλημα μου ! ταση να μπλοκαρει δε παει να πει κιολας οτι θα μπλοκαρει .

τεσπα οτι και να λεμε ναι στον ιδιο χρονο φρεναρω (αμελητεες διαφορες και με μεγαλεσ ταχυτητες δε το χω νιωσει ποτε). μπορει να μου τι σπαει οποτε το νιωθω σε δυνατα φρεναρισματα αλλα ξερω πως θα ρθει η ωρα που θα με ξεπληρωσει σε φρεναρισμα πανικου. για αυτο το πηρα κιολας..

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 11/02/2011 11:32 πμ.

Native, διάβασε αυτό. Το πιο ωραίο απλοποιημένο που έχω βρεί.
http://forum.motorcycle-usa.com/default ... 2&m=314718
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 11/02/2011 11:35 πμ.

lucifsg"[

edit : με βαση οσα διαβασα το endo το ξεχναω δηλαδη στο τιγρη με abs ?"


Τι μας ρωτάς? Δοκίμασέ το και πές μας. Εγώ λέω πώς σε καλή άσφαλτο δεν θα έχεις κανένα θέμα αλλά δε μπορώ να γνωρίζω. Ολα είναι θέμα της ρύθμισης του ABS, της ταχύτητας και του τι γίνεται σε κάποια κλασματα του δευτερολέπτου. Ειναι αδύνατο να προβλέψεις απλώς γνωρίζοντας την αρχή λειτουργίας του συστήματος. Θεωρητικά σε ένα endo δε μπλοκάρεις τον εμπρός τροχό, είσαι ακριβώς πρίν μπλοκάρει. Δοκίμασε αν μπορείς και πατώντας το πίσω φρένο (αφού φύγει το βάρος από πίσω).
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

ABS  

  Από: Native στις 11/02/2011 12:36 μμ.

Καλό , αναλυτικό και λογική προσέγγιση. Αναφέρει και κάποιες δίκες μου ανησυχίες στα μείον όπως είχα πει.

Βέβαια δεν έχει references αλλά σίγουρα το παλικάρι δεν τα έβγαλε απο το κεφάλι του όλα αυτά.

Οσο για το endo νομίζω οτι πρέπει να δαγκώσεις λίγο απότομα το φρένο στην αρχη (δηλαδη περισσότερο απο 20% που λεει το παλικάρι) για να σηκωθεί η μηχανή και εκέινη ακριβώς την στιγμή μπαίνει το abs, το είχα δοκιμασει και έφαγα άκυρο...

Η αποσταση φρέναρίσματος με μπλοκαρισμένα λάστιχα ειναι μεγαλύτερη διοτι αυξανεται η θερμοκρασία μεταξυ ελάστικου και δρόμου , με αποτέλεσμα το πρώτο να καίγεται και να δημιουργεί ενα γλυστερό στρώμα.

Αυτο το λεω διότι με το Endo πρέπει να πάς ουσιαστικα για μια απότομη ελεγχόμενη εμπλοκη το μπροστινο (στιγμιαια) και μετά να μετριάσεις τα φρένα σου. Αυτο όμως δεν σημαινει οτι το λαστιχο θα ολισθησει όπως έγραψα παραπανω διοτι είναι ακομα κρύο και γι΄αυτο παρουσιάζει αυτο το "γράπωμα" με αποτέλεσμα την ανύψωση της πίσω ρόδας...

Γνώμη μου...όλα είναι σχέτικα...το ABS αλλου θα βοηθήσει, αλλου θα ειναι αδιάφορο, αλλου θα γινει επικiνδυνο. Έχουμε 2 ρόδες, οχι 4. Οι δυνατότητες, οι χειρισμοι και οι ισορροπιες που χειριζόμαστε ειναι πολυ περισσοτερες απο το να καθόμαστε σε μιά καρέκλα αυτοκινήτου. Επομένως αναλόγιστείτε όλα αυτά και κάντε τις πράξεις σας. Δοκίμαστε και εξοικιωθείτε με το ABS όσοι έχετε και πάντα αφήνετε αποστάσεις και οδηγήτε αμυντικά..ειτε με, ειτε χώρις...
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 11/02/2011 1:20 μμ.

Δε θεωρω πως το ABS γίνεται πουθενά επικίνδυνο εκτός αν δεν ξέρεις να οδηγάς και να φρενάρεις οπότε ούτως η αλλως επικινδυνα θα πήγαινες είτε με ΑBS είτε χωρίς. Επιμένεις στην αποψή σου, επιμένω στη δικά μου μετά από 40000χλμ με ABS και άπειρα χωρίς.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Native στις 11/02/2011 1:39 μμ.

Είπα και στην αρχή, δεν έχω οδηγήσει 1050 με ABS, μπορει αυτα που ειχα οδηγήσει έγω να ήταν παλαιοτερης γενιάς ABS.
Και παραδέχτηκα οτι κι εμενα σε πολλες περιπτώσεις θα μου είχε φανει σωτήριο.

Γενικότερη κουβέντα κάνουμε και δεν επιμένω για τα υπέρ και κατα. Καθενας με τις ορέξεις του.

Τελικα δεν μας είπες lucifsg θα το πάρεις με η χώρις?

Το έχουμε ρημάξει το θέμα...μπορει κάποιος mod να μεταφερει τα posts που αφορουν κουβέντα ABS σε ξεχωριστό thread?
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Aris. στις 11/02/2011 2:31 μμ.

Στα αυτοκινητα τα abs πλεον (ισως τα πρωτα ηταν λιγο μαπα) ειναι ακρως απαραιτητα. Αν σκεφτεις οτι σου δινεται η δυνατοτητα ελεγχομενης αλλαγης πορειας με δαγκωμενα φρενα... αυτο τα λεει ολα.

Με μηδενικη πειρα, απλα νομιζω πως ειναι λαθος το abs στον πισω τροχο των μοτοσυκλετων.

@Tharis οταν λεω/κανω το ελεγχομενο "driftaki" πριν την στροφη , δεν κατεβαζω μονο ταχυτητες χωρις καθολου φρενο. Πιεζω αρκετα το πισω φρενο και με ενα "ηπιο" σχετικα κατεβασμα "ερχεται" το driftaki. Αναρωτιεμαι αν στην προκειμενη περιπτωση θα ειχα θεμα με το abs.
Αλλα και παλι , σαφως , υπερ του abs και στις μηχανες μιας που εξασφαλιζεις οτι δεν θα γλιστρισει ποτε το μπροστινο σου απο λαθος χειρισμο ή λογω απειριας ή λογω απροσδοκειτου συμβαντος.

Το κουρασαμε ,ματαια , αρκετα παλι
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: lucifsg στις 11/02/2011 5:12 μμ.

Native"Είπα και στην αρχή, δεν έχω οδηγήσει 1050 με ABS, μπορει αυτα που ειχα οδηγήσει έγω να ήταν παλαιοτερης γενιάς ABS.
Και παραδέχτηκα οτι κι εμενα σε πολλες περιπτώσεις θα μου είχε φανει σωτήριο.

Γενικότερη κουβέντα κάνουμε και δεν επιμένω για τα υπέρ και κατα. Καθενας με τις ορέξεις του.

Τελικα δεν μας είπες lucifsg θα το πάρεις με η χώρις?

Το έχουμε ρημάξει το θέμα...μπορει κάποιος mod να μεταφερει τα posts που αφορουν κουβέντα ABS σε ξεχωριστό thread?"


οσο καιρο μου πηδατε το topic (-πειτε ο,τι γουσταρετε ετσι κ αλλιως και γω να μαθω θελω )εχω παρει μεταχειρισμενο γκρι ματ se 6/10 με abs εχω παει απ το σακη , εχω βαλει μπαρες μετα αλλου το συναγερμο (που εκανα ξεχωριστο τοπικ για τον επιστημονα που μου το περασε sunagermos-meta-xeiropoiiti-fisa-ple-ouda-tsampe-read-info-t3183.html) και μολις εβαλα xenon. πολυ ωραια μηχανη ενα πραγμα με ξενερωνει μεχρι στιγμης και τιποτα αλλο... εκει που πας με 170 νιωθω οτι δε θα παει αλλο και παω να βαλω εβδομη...
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:47, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: lucifsg στις 11/02/2011 5:16 μμ.

Aris."@Tharis οταν λεω/κανω το ελεγχομενο "driftaki" πριν την στροφη , δεν κατεβαζω μονο ταχυτητες χωρις καθολου φρενο. Πιεζω αρκετα το πισω φρενο και με ενα "ηπιο" σχετικα κατεβασμα "ερχεται" το driftaki. Αναρωτιεμαι αν στην προκειμενη περιπτωση θα ειχα θεμα με το abs.

"


ναι θα ειχες , το χω και εγω. κατεβασμα και φρενο μπαινει κατευθειαν το abs