ABS

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Native στις 10/02/2011 2:49 μμ.

Το κυριότερο πάντως είναι οτι θα επρέπε να παρεβαίνει με παλμο πολυ γρηγορότερο ωστε να προσομοιόνει το threashold breaking...και τότε πραγματικά θα ήταν πολυ πιο σωστό...νομίζω οτι κάποια μέρα θα γίνει κι αύτο. Ηδη στα αυτοκίνητα το τρανταγμα που καταλαβαίνεις στο πόδι ειναι πολυ πιο έντονο και γρήγορο απ οτι σε παλαιότερα μοντέλα με ABS...

Δεν ξέρω η BMW στα μεγάλα της μοντέλα τι κάνει, συνήθως αυτοι λόγο και οτι η BOSCH ειναι γερμανική, πρωτοπορούν...

Οσο αφορά το πίσω φρενο έχει να κάνει και με το στύλ οδήγησης του καθενός...αν και νομιζω οτι θα μπορουσε να υπαρξει και περίπτωση που να θέλουμε ακομα και να ρίξουμε στο πλάι την μηχανη ώστε να μην καρφωθούμε κάπου...Αυτο πώς το κάνεις με ABS???

Είναι πολλά και τα + και τα - κατα την γνώμη μου...γιάυτο ας τα ζυγίσει ο καθένας κι ας κάνει τις επιλογές του στην αγορα
Είναι γλυκό το γκάζι...στο φρένο είναι η πίκρα...

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 10/02/2011 3:04 μμ.

Native"Το κυριότερο πάντως είναι οτι θα επρέπε να παρεβαίνει με παλμο πολυ γρηγορότερο ωστε να προσομοιόνει το threashold breaking."


Αυτά είναι θέμα εξέλιξης. Αν και ενα παθητικό σύστημα ποτέ δε μπορεί να κάνει αυτό που λές γιατί πρέπει ο τροχός πρώτα να μπλοκάρει (όσο και στιγμιαίο να είναι αυτό) πρίν ελευθερώσει. Οπότε το θέμα είνα θέμα προσέγγισης Τώρα αυτά τα ηλεκτρονικά EC ABS και πως τα λένε μπορεί να είναι άλλη ιστορία αλλά εκεί το πρόβλημα αλλάζει και γίνεται πρόβλημα παραμετροποίησης. Για αυτό και τα συστήματα αυτά επηρεάζονται από την αλλαγή σε 'μη χαρτογραφημένα' ελαστικά π.χ.

Τίποτα από τα παραπάνω δεν αλλάζει αυτό που είπα. Δεν οδηγείς μηχανάκι με ABS τσαρουχώνοντας τα φρένα σε πρώτη ευκαιρία χωρίς να έχεις αίσθηση τι κάνεις. Το οδηγείς σα κανονικό μηχανάκι, έχοντας όμως την γνώση πως δε θα γλιστρίσει αμα το παρακάνεις.

Και καμπόσες ασφαλείς δοκιμές για το πως αντιδράει αμα ενεργοποιηθεί το ABS δεν έβλαψαν κανένα. Πολλές φορές αναβάτες με μικρή πείρα νομίζουν πως το ABS τους πούλησε ενω στη πραγματικότητα αυτοί ελευθέρωσαν τρομάζοντας από την αντίδραση του ABS...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: tharis στις 10/02/2011 5:06 μμ.

Aris." σε γρηγορη οδηγηση με στροφιλικια το ελαφρυ driftακι του πισω τροχου σε συνδιασμο με "αναποδο τιμονι" ειναι ολη η μαγεια και η ευχαριστηση της μηχανης. "


Ενταξει αυτο το κανεις κυριως κατεβαζοντας ταχυτητες κι οχι με το πισω φρενο ...

Native"αν και νομιζω οτι θα μπορουσε να υπαρξει και περίπτωση που να θέλουμε ακομα και να ρίξουμε στο πλάι την μηχανη ώστε να μην καρφωθούμε κάπου...Αυτο πώς το κάνεις με ABS???"


Αυτο ξαναπες το !!!

Παντως μεχρι πριν λιγους μηνες, επειδη δεν το ειχα ψαξει το θεμα, πιστευα οτι ABS εχει μονο ο εμπρος τροχος.. Ουτε καν μου ειχε περασει απ το μυαλο οτι μπορει να το ειχαν βαλει και πισω.. και δε μπορω να καταλαβω το λογο οταν στην πλειοψηφια των μηχανων κανενας κατασκευαστης δεν δινει ιδιαιτερη σημασια στο πισω πισω φρενο ...
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 10/02/2011 5:45 μμ.

Γιατί υπάρχουν 4 κατηγορίες μοτοσυκλετιστών που προστατεύονται πολύ από την υπαρξη ABS στον πίσω τροχό:

1. Οι άσχετοι
2. Οι πρώην παπάκηδες
3. Οι αμερικανοτσοπεροχαρλεάδες
4. Ολοι οι άλλοι υπο ειδικές συνθήκες (βλέπε παρακάτω high side από μπλοκάρισμα του πίσω τροχού)


Επίσης να πω κάτι για σας τους μάγους της κωλιάς κυρίως αν αρχίσετε τις μαγκιές πλαγιασμένοι. Εχετε δεί μηχανάκι να κάνει high-side από πίσω φρένο? Γίνεται ακριβώς για τον ίδιο λόγο (όταν αφήσουμε το φρένο) που γίνεται και το power high siding. Δεν είναι ωραίο θέαμα. Προσοχή με τις κωλιές σε δρομους με καλή ή εναλλασόμενη πρόσφυση.

Και για να το λήξουμε:

EAN EXETE ABS KAI ΚΑΘΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΛΪΓΟ ΤΟ ΝΙΩΘΕΤΕ ΝΑ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΡΑΒΑ. ΤΕΡΜΑ (μιλάμε για σύγχρονες μηχανές χωρίς βλάβη βέβαια)

Αντιγράφω από αμερικάνικο φόρουμ γιατί είναι σχεδόν αστείο αλλά δείχνει τι εννοω

'ABS has that shuddering feel as the system releases and reapplies the brake. It is normal. What is not normal is that you are provoking the ABS to apply. The California Highway Patrol guys have to file an incident report every time their ABS is fired.'
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: tharis στις 10/02/2011 6:29 μμ.

Στις περισσοτερες μηχανες το πισω φρενο ειναι τοσο αδυναμο που πρεπει να ασκησεις μεγαλη δυναμη για να το μπλοκαρεις (εκτος περιπτωσεων πολυ μειωμενης προσφισης )

Παποβιοι χαρλεαδες κτλ μαλλον ειναι καλυτερα εκπεδευμενοι στη χρηση του πισω φρενου και πιθανον να αντιλαμβανονται καλυτερη πληροφοριση.

Οπως ειπα και παραπανω δε νομιζω κανενας να ντριφταρει με το φρενο καθως η αισθηση ειναι κακιστη (εκτος αν μιλαμε για κανενα καλοστημενο ελαφρυ SM). Αντιθετα ντριφταροντας με τον κινητηρα η προσφυση επανερχεται σταδιακα και δεν υπαρχει κινδυνος για HS (ασχετο με το ABS).

Sprinter"
EAN EXETE ABS KAI ΚΑΘΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΛΪΓΟ ΤΟ ΝΙΩΘΕΤΕ ΝΑ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΡΑΒΑ. ΤΕΡΜΑ (μιλάμε για σύγχρονες μηχανές χωρίς βλάβη βέβαια)"


Σ αυτο ελπιζω να μη διαφωνει κανενας ..!!
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 10/02/2011 6:32 μμ.

Συνεχίζω το θέμα του ABS, για να πω τον μόνο προβληματισμό που έχω με το ABS της Τ.

Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι ακριβώς γίνεται αν, την ώρα που πηγαίνεις φρεναριστός μόνο με μπροστινό, για οποιοδήποτε λόγο βρεθεί ο πίσω τροχός στον αέρα. Αυτό μπορεί να γίνει στο endo ή απλώς γιατί φρενάρεις σε σαμαράκια. Τότε επεμβαίνει το ABS και αμολάει το μπροστινό οσπου να συγχρονισθεί η ταχύτητα των δύο τροχών, ναι ή όχι?

Δεν είμαι σίγουρος για την συμπεριφορά, αλλά νομίζω πώς το κάνει. Αυτό δημιουργεί το μόνο θέμα με τα φρένα που έχω στο Sprint. Αλλά όπως είπα και παραπάνω, το 'πρόβλημα' αυτό δεν σημαίνει πως δεν είμαι και 100% υπέρ του ABS. Ούτως η άλλως αν συνηθίζεις να φενάρεις και λιγουλάκι με το πίσω, συνήθως το φαινόμενο αυτό δεν δημιουργείται.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 10/02/2011 6:33 μμ.

haris"Στις περισσοτερες μηχανες το πισω φρενο ειναι τοσο αδυναμο που πρεπει να ασκησεις μεγαλη δυναμη για να το μπλοκαρεις (εκτος περιπτωσεων πολυ μειωμενης προσφισης )

Παποβιοι χαρλεαδες κτλ μαλλον ειναι καλυτερα εκπεδευμενοι στη χρηση του πισω φρενου και πιθανον να αντιλαμβανονται καλυτερη πληροφοριση.

Οπως ειπα και παραπανω δε νομιζω κανενας να ντριφταρει με το φρενο καθως η αισθηση ειναι κακιστη (εκτος αν μιλαμε για κανενα καλοστημενο ελαφρυ SM). Αντιθετα ντριφταροντας με τον κινητηρα η προσφυση επανερχεται σταδιακα και δεν υπαρχει κινδυνος για HS (ασχετο με το ABS).

Sprinter"
EAN EXETE ABS KAI ΚΑΘΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΛΪΓΟ ΤΟ ΝΙΩΘΕΤΕ ΝΑ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΡΑΒΑ. ΤΕΡΜΑ (μιλάμε για σύγχρονες μηχανές χωρίς βλάβη βέβαια)"


Σ αυτο ελπιζω να μη διαφωνει κανενας ..!! "



Εσύ τα λές αυτά αλλά ο άλλος παραπάνω διαφωνεί...
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Aris. στις 10/02/2011 6:33 μμ.

Hθελα να ρωτησω κατι τους εχοντες ABS.
Θα φερω για παραδειγμα το μονο ABS που εχω δουλεψει παρα πολυ με παρα πολλους διαφορετικους παραγοντες, το οποιο ειναι του Hiundai accent (2006 νομιζω),του οποιου προφανως και το θεωρω "φθηνο".

Εχω παρατηρησει -και ειμαι σιγουρος γι'αυτο- πως , καθ'ολη την διαρκεια ενος εντονου φρεναρισματος , αν πεσω σε μια λακουβα και ενεργοποιηθει το abs, υστερα, δεν επανερχεται στην αρχικη κατασταση φρεναρισματος και ας ειναι "γυαλοχαρτο" ο δρομος.
Την αλλη φορα εκανα την κλασσικη διαδρομη για το σπιτι ,(ο δρομος εκει εχει πολυ καλη προσφυση) εφτανα στην διασταυρωση και κλασικα παντα φρεναρω αρκετα δυνατα , την τελευταια στιγμη και σταματαω λιγο πριν το Stop εχωντας πληρη ελεγχο. Για κακη μου τυχη μια μερα ,λιγο αφοτου αρχισα να φρεναρω εντονα , περασα μια καθετη -στο δρομο- λωρηδα αμμου, πλατους 10cm(ειχαν περασει οπτικες ινες νομιζω) και ενω ηταν καλα πατημενο απο οδοστρωτηρα και δεν καταλαβα ταρακουνημα στο αμαξι , επιασε το ABS και παρεμεινε ενεργοποιημενο με αποτελεσμα να βγω στην μεση της διασταυρωσης και παλι χωρις να εχει ακινητοποιηθει εντελως το οχημα ...(Παλι καλα δεν περνουσε αλλος)
Ο μονος τροπος για να το επαναφερω στην αρχικη του θεση ειναι να ελευθερωσω ΑΡΚΕΤΑ το πενταλ του φρενου και να το ξαναπατησω.


Τα ABS στις σημερων μηχανες εχουν τετοιου ειδους κουσουρια ?

Του εχει τυχει κανενος ή απλα να πεταξω το Accent ?
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: tharis στις 10/02/2011 6:36 μμ.

Συγνωμη δεν ειναι ανεξαρτητα το μπρος και το πισω ?? Δηλαδη αν μπλοκαρεις τον πισω αμολαει και μπροστα ??
Αυτο ειναι τουλαχιστον επικινδυνο ...

ΥΓ υπαρχουν πολλες περιπτωσεις που ο μπροστινος τροχος μπορει να εχει διαφορετικη ταχυτητα απ τον πισω ..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 10/02/2011 6:37 μμ.

Aris."Hθελα να ρωτησω κατι τους εχοντες ABS.
Θα φερω για παραδειγμα το μονο ABS που εχω δουλεψει παρα πολυ με παρα πολλους διαφορετικους παραγοντες, το οποιο ειναι του Hiundai accent (2006 νομιζω),του οποιου προφανως και το θεωρω "φθηνο".

Εχω παρατηρησει -και ειμαι σιγουρος γι'αυτο- πως , καθ'ολη την διαρκεια ενος εντονου φρεναρισματος , αν πεσω σε μια λακουβα και ενεργοποιηθει το abs, υστερα, δεν επανερχεται στην αρχικη κατασταση φρεναρισματος και ας ειναι "γυαλοχαρτο" ο δρομος.
Την αλλη φορα εκανα την κλασσικη διαδρομη για το σπιτι ,(ο δρομος εκει εχει πολυ καλη προσφυση) εφτανα στην διασταυρωση και κλασικα παντα φρεναρω αρκετα δυνατα , την τελευταια στιγμη και σταματαω λιγο πριν το Stop εχωντας πληρη ελεγχο. Για κακη μου τυχη μια μερα ,λιγο αφοτου αρχισα να φρεναρω εντονα , περασα μια καθετη -στο δρομο- λωρηδα αμμου, πλατους 10cm(ειχαν περασει οπτικες ινες νομιζω) και ενω ηταν καλα πατημενο απο οδοστρωτηρα και δεν καταλαβα ταρακουνημα στο αμαξι , επιασε το ABS και παρεμεινε ενεργοποιημενο με αποτελεσμα να βγω στην μεση της διασταυρωσης και παλι χωρις να εχει ακινητοποιηθει εντελως το οχημα ...(Παλι καλα δεν περνουσε αλλος)
Ο μονος τροπος για να το επαναφερω στην αρχικη του θεση ειναι να ελευθερωσω ΑΡΚΕΤΑ το πενταλ του φρενου και να το ξαναπατησω.


Τα ABS στις σημερων μηχανες εχουν τετοιου ειδους κουσουρια ?

Του εχει τυχει κανενος ή απλα να πεταξω το Accent ? "



Αν δεν έχει κουσουρι το αμάξι, τότε συνέβη το φαινόμενο του damming που στην ουσία είναι και ο λόγος που όχι μόνο φρενάρεις πολύ καλύτερα χωρίς ABS στο χωμα αλλά το ΑBS γίναται ακόμα και επικύνδινο.

Ουσιαστικά, μάζεψες χωματάκι μπροστά αλλά και κάτω από τον τροχό και πήγαινες παρέα με αυτό.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 10/02/2011 6:39 μμ.

haris"Συγνωμη δεν ειναι ανεξαρτητα το μπρος και το πισω ?? Δηλαδη αν μπλοκαρεις τον πισω αμολαει και μπροστα ??
Αυτο ειναι τουλαχιστον επικινδυνο ...

ΥΓ υπαρχουν πολλες περιπτωσεις που ο μπροστινος τροχος μπορει να εχει διαφορετικη ταχυτητα απ τον πισω .."


Τώρα με αφορμή τι ρωτάς. Αυτά που είπα εγω παραπάνω ή ο Αρης?

Αν ρωτάς εμένα, ανεξάρτητα είναι. Αλλά πάντα υπολογίζεται η ταχύτητα του οχήματος και από τους δύο τροχούς και πάντα το ABS δουλευει αν την ώρα που φρενάρεις τον ενα, η ταχύτητα του είναι μικρότερη κατα ενα ποσοστό και πάνω από τον άλλο και από την αναμενόμενη ταχύτητα (πρίν αρχίσει το φρενάρισμα). Είναι περίπλοκοι αλγόριθμοι αλλά το ABS τις μηχανές δουλεεύ μόνο στον τροχό που φρενάρει και αρχίζει να μπλοκάρει. Αλλά για να καταλάβει οτι μπλοκαίρνει συγκρίνει την ταχύτητά με αυτή του άλλου τροχού.

Δηλαδή να το κάνω λιανά. Και μόνο μπροστά να είχες ABS, αισθητήρες θα είχες μπρός-πίσω.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:47, διορθώθηκε 2 φορές συνολικά.

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: tharis στις 10/02/2011 6:41 μμ.

Sprinter"
Εσύ τα λές αυτά αλλά ο άλλος παραπάνω διαφωνεί..."


Διαφωνει μεν αλλα δε νομιζω ουτε αυτος να τσαρουχωνει τα φρενα ..

Aris."
Του εχει τυχει κανενος ή απλα να πεταξω το Accent ? "


Βγανε την ασφαλεια φιλε .. !!
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: tharis στις 10/02/2011 6:42 μμ.

Sprinter"
haris"Συγνωμη δεν ειναι ανεξαρτητα το μπρος και το πισω ?? Δηλαδη αν μπλοκαρεις τον πισω αμολαει και μπροστα ??
Αυτο ειναι τουλαχιστον επικινδυνο ...

ΥΓ υπαρχουν πολλες περιπτωσεις που ο μπροστινος τροχος μπορει να εχει διαφορετικη ταχυτητα απ τον πισω .."


Τώρα με αφορμή τι ρωτάς. Αυτά που είπα εγω παραπάνω ή ο Αρης? "


Πανω σ αυτο που ανεφερες εσυ το ειπα.
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: tharis στις 10/02/2011 6:43 μμ.

Sprinter"
Αν δεν έχει κουσουρι το αμάξι, τότε συνέβη το φαινόμενο του damming που στην ουσία είναι και ο λόγος που όχι μόνο φρενάρεις πολύ καλύτερα χωρίς ABS στο χωμα αλλά το ΑBS γίναται ακόμα και επικύνδινο.

Ουσιαστικά, μάζεψες χωματάκι μπροστά αλλά και κάτω από τον τροχό και πήγαινες παρέα με αυτό."


Δε νομιζω να φταιει το χωματακι ... Μαλλον το ABS του ειναι πολυ μακρια απ το ιδανικο φρεναρισμα .. !
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: να το παρω ? θα το ξαναπαιρνες ?  

  Από: Sprinter στις 10/02/2011 6:43 μμ.

Δες τι απάντησα παραπάνω. Μπερδεύτηκες με τους δυό τροχούς
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε