Ποιά η διαφορά μεταξύ της απλής δαγκάνας και της ακτινικής;

Ποιά η διαφορά μεταξύ της απλής δαγκάνας και της ακτινικής;  

  Από: black_power στις 12/04/2011 7:13 μμ.

Έχω διαβάσει απο κάποιον-καποιους που αντικατέστησαν στο απλο triple τις μπροστινές αναρτήσεις , άρα και τις δαγκάνες , και βάλανε απο daytona ή από το R , και είχε μεγάλη διαφορά στην αίσθηση , είναι πιο δυνατά φρένα;
Η θέση που πιάνει τον δίσκο το καθιστά πιο δυνατό; η γεωμετρία; τι ; πιάνουν μικρότερες θερμοκρασίες;
Εντάξει πλέον όλα τα "καλά- ακριβά" μηχανάκια βγαίνουν με ακτινικές, μέχρι και τα motard εχουν... ενώ βλέπω κάτι supersport του 04 με μη ακτινικές (αν υπάρχει τέτοιος όρος ), με απλές αναρτήσεις... και αναρωτιέμαι κατά πόσο τα χρειαζόμαι-χρειαζόμαστε αυτα.
δε θέλω να πάει το θέμα στον αν αξίζει να πάρει κανείς το R ή το απλό.Ας αρκεστούμε στα φρένα

Re: Ποιά η διαφορά μεταξύ της απλής δαγκάνας και της ακτινικ  

  Από: tharis στις 12/04/2011 7:25 μμ.

Η διαφορα πλευστης και ακτινικης ειναι στον τροπο στηριξης της δαγκανας. Φανταζομαι ειναι κατανοητο οτι οσο πιο στιβαρη ειναι η εδραση της δαγκανας τοσο καλυτερη αισθηση και πληροφορηση μπορει να εχει ο οδηγος και ετσι μπορουν να χρησιμοποιηθουν και δυνατοτερα φρενα.

Παρατηρησε μια πλευστη και μια ακτινικη.. κουνα τες.. και θα καταλαβεις τη διαφορα !!
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Ποιά η διαφορά μεταξύ της απλής δαγκάνας και της ακτινικ  

  Από: Sprinter στις 12/04/2011 7:31 μμ.

Μη τα μπερδεύεις με πλευστές κλπ. Πλευστές στους μπροστινούς τροχούς έχω πολλά χρόνια να ακούσω (αλλο οι δίσκοι).

Οι ακτινικές δαγκάνες πλεονεκτούν ΕΛΑΦΡΩΣ λόγω τρόπου στήριξης ΣΤΑ ΑΝΑΠΟΔΑ ΠΗΡΟΥΝΙΑ, γιατί λόγω περιορισμένου μήκους μπότας, ο συμβατικός τρόπος στήριξης δημιουργεί μεγάλες ροπές στρέψης και απαιτείται πιο πολύ υλικό στο σύστημα στήριξης για να αντιμετωπισθεί το θέμα αυτό. Αρα είναι θέμα βάρους κυρίως και τίποτα άλλο. Στα συμβατικά πηρούνια (σπανίζουν σήμερα) θα είχε μικρότερη διαφορά. Δευτερευόντως έχει ελαφρώς πιο ομοιογενή φθορά το τακάκι.

Γενικώς, όπως και σε πολλές άλλες εξελίξεις, το μικρό πλεονέκτημα που δώσανε στους αγώνες, τις καθιερώσανε και ώς μόδα, οπότε όλες οι καλές δαγκάνες είναι πλέον ακτινικές. Οπερ και σημαίνει πως συνήθως οι ακτινικές είναι καλύτερες από τις συμβατικές, όχι τόσο επειδή είναι ακτινικές αλλά επειδή είναι καλύτερες δαγκάνες γενικώς.... Πλέον βγαίνουν και μηχανάκια με ψιλομάπες ακτινικές...

Το ίδιο σε μεγάλο βαθμό συνέβει και με τα ανάποδα πηρούνια... που btw σε τουριστικά μηχανάκια περισότερο κακό κάνουν λογω ευκολότερης φθοράς, παρά καλό.

Και όχι, δε μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά με το χέρι....
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:48, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Ποιά η διαφορά μεταξύ της απλής δαγκάνας και της ακτινικ  

  Από: Polymhxanos στις 12/04/2011 8:06 μμ.

Στην απλή οι βίδες στήριξης κοιτάνε κάθετα το επίπεδο του τροχού.

Στην ''ακτινική'' κοιτάνε προς το πηρούνι, δλδ παράλληλα στο επίπεδο του τροχού.

Στην πραγματικότητα ο όρος είναι καταχρηστικός, κανονικά ''ακτινικό'' λέγεται κάτι, όταν όλες του οι γραμμές συγκλίνουν προς ένα κέντρο, π.χ. όλοι οι άνθρωποι πάνω στην γη, όταν είναι όρθιοι, τα πόδια τους κοιτάνε πάντα προς το κέντρο της γης. Αυτό είναι ακτινικό. Οι βίδες στις ''ακτινικές'' δαγκάνες είναι παράλληλες μεταξύ τους, και κοιτούν προς το πηρούνι, κάθε μια σε άλλο σημείο όμως.

Πέραν αυτού, και όποιων γεωμετρικών διαφορών προκύπτουν από την τοποθέτηση σε ένα πηρούνι, είναι απλά ένα χαρακτηριστικό, ΟΧΙ ΟΥΣΙΩΔΕΣ. Δεν κάνει το δέσιμο την διαφορά στο φρένο, άλλα πράγματα είναι πολύ πιο σημαντικά.

Ένα πρακτικό πλεονέκτημα των ακτινικών, είναι ότι αν αλλάξει κανείς μέγεθος δίσκων, αρκεί να βάλει ροδέλες και πιο μακριές-κοντές βίδες, και η δαγκάνα έρχεται πιο μέσα πιο έξω όπως την θέλουμε για να ταιριάξει με τον δίσκο. Αυτό στα συμβατικά είναι αδύνατο, αφού πρέπει να αλλαχθεί η μπότα ή να κατασκευαστεί αποστάτης, που είναι δύσκολη υπόθεση. Ίσως ΚΑΙ για αυτόν τον λόγο, έχουν επικρατήσει στην αγωνιστική χρήση, όπου μια ομάδα μπορεί να δοκιμάζει διάφορες διαμέτρους δίσκων.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Ποιά η διαφορά μεταξύ της απλής δαγκάνας και της ακτινικ  

  Από: Polymhxanos στις 12/04/2011 8:11 μμ.

Sprinter"Μη τα μπερδεύεις με πλευστές κλπ. Πλευστές στους μπροστινούς τροχούς έχω πολλά χρόνια να ακούσω (αλλο οι δίσκοι)."


Μάλλον εννοεί με έμβολα από την μια μεριά και γλύστρες από την άλλη, όπως έχει το απλό Street Triple.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: Ποιά η διαφορά μεταξύ της απλής δαγκάνας και της ακτινικ  

  Από: Sprinter στις 12/04/2011 8:17 μμ.

αυτες δε λέγονται πλευστές αυτές λέγονται 2 εμβόλων (αντί τεσσάρων) όχι αντικρυστών.

Πλευστές είναι αυτές που απαντώνται μερικές φορές στους πίσω δίσκους και έχουν μια ράγα στην οποία κινούνται ελαφρώς.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Ποιά η διαφορά μεταξύ της απλής δαγκάνας και της ακτινικ  

  Από: tharis στις 12/04/2011 8:19 μμ.

Ναι τα εγραψα λιγο βιαστικα και ισως μπερδεψα καποια πραγματα..

Πιστευω παντως οτι υπαρχει διαφορα στην στιβαροτητα αναμεσα στα δυο συστηματα και σιγουρα κανει και διαφορα στο φρεναρισμα.
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Ποιά η διαφορά μεταξύ της απλής δαγκάνας και της ακτινικ  

  Από: Sprinter στις 12/04/2011 8:25 μμ.

Καλά αφου δε πιστεύεις εμάς, ίσως πιστεψεις αυτόν

http://www.motorcycle.com/how-to/radial ... -3414.html
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Ποιά η διαφορά μεταξύ της απλής δαγκάνας και της ακτινικ  

  Από: black_power στις 12/04/2011 8:38 μμ.

ωραία, αυτό ήθελα ν' ακούσω

Re: Ποιά η διαφορά μεταξύ της απλής δαγκάνας και της ακτινικ  

  Από: doohan στις 12/04/2011 9:39 μμ.

........
[size=200:29gvu26k]ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:48, διορθώθηκε 2 φορές συνολικά.

Re: Ποιά η διαφορά μεταξύ της απλής δαγκάνας και της ακτινικ  

  Από: sinister στις 12/04/2011 10:16 μμ.

doohan"
Άρα εν κατακλείδι:καλύτερη συμπεριφορά(όχι απόδοση)στην πίστα η γρήγορη βόλτα και αντίθετα χάλια συμπεριφορά στη χρήση δρόμου που κάνουμε όλοι μας κάθε μέρα.......και για να κλείσω ίσως και τα usb είναι υπερβολή για τον δρόμο!!"

εχεις να προτεινεις κατι καλυτερο,firewire ας πουμε αντι για usb?xaxaxaxaxa,ετσι για να ευθυμήσουμε λιγακι

Κατα τα αλλα συμφωνω μαζι σου απολυτα, σε συνδυασμό με τις ακτινικες τρομπες που ειναι "τυπου on-off" γινονται non user friendly ειδικα στους ελληνικους δρομους παγοδρομια και για εναν αρχαριο( και οχι μονο) μπορει να ειναι κ ο λογος αγορας οικοπεδου!
http://www.mrbike.gr/website/o-pagkos/A ... fotos.html

Re: Ποιά η διαφορά μεταξύ της απλής δαγκάνας και της ακτινικ  

  Από: doohan στις 12/04/2011 10:28 μμ.

......
[size=200:29gvu26k]ΚΑΛΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ