θέματα ανόρθωσης-μπαταρίας ΤΕΛΟΣ

θέματα ανόρθωσης-μπαταρίας ΤΕΛΟΣ  

  Από: Polymhxanos στις 20/02/2013 1:58 μμ.

1-Βολτόμετρο αγορασμένο για λίγα ευρώ. (το συγκεκριμένο από εδώ >>> http://www.car.gr/parts/view/3155703/ υπάρχουν βέβαια πολλές επιλογές για τα γούστα του καθενός στο εμπόριο)

2-Αδιαβροχοποίηση με εποξική κόλλα και στερέωση στο ταχύμετρο.

3-Σύνδεση στο κύκλωμα ώστε να ανάβει στο κλειδί στο ΟΝ. (στο συγκεκριμένο, πήρε τάση από το φις που έφερνε τροφοδοσία στο κύκλωμα του κόφτη στο ταχύμετρο, που μας έχει αφήσει χρόνους εδώ και πολύ καιρό, οπότε αφού υπήρχε το φις έτοιμο...)

4-Τοποθέτηση όλων, δοκιμή, έτοιμο, μεγειά και να προσέχω να μην τρέχω.



Με το βολτόμετρο μπορώ να ελέγχω κάθε ώρα και στιγμή σε τι κατάσταση απόδοσης είναι η μπαταρία και το κύκλωμα φόρτισης. Τώρα πια, αν κάτι χαλάσει, θα φανεί ΑΜΕΣΑ και θα αντιμετωπιστεί εγκαίρως. Η μπαταρία πρέπει να είναι στο 12.+ και όσο λειτουργεί το μοτέρ, να πηγαίνει 13+ , 14+. Επίσης στην μιζιά, μεγάλες βουτιές κάτω από 9 δείχνουν λειψό φορτίο μπαταρίας. Μόλις παρατηρηθεί απόκλιση από αυτά, ψάξιμο, και γλυτώνουμε μεγαλύτερη ζημειά.

Δυσάρεστες εκπλήξεις τέλος. Κακώς δεν έχουν όλες οι μοτό από το εργοστάσιο όργανο τάσης συστήματος. Σας το προτείνω.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: θέματα ανόρθωσης-μπαταρίας ΤΕΛΟΣ  

  Από: Polymhxanos στις 20/02/2013 2 μμ.

Και επειδή εδώ είναι φόρουμ Τ. προσεχώς εφαρμογή σε Street Triple, απλά το VFR πρόλαβα πρώτο...
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: θέματα ανόρθωσης-μπαταρίας ΤΕΛΟΣ  

  Από: batinaki στις 20/02/2013 2:46 μμ.

Αν ήταν ενσωματωμένο στο κοντέρ θα ήταν καλύτερο..διαφορετικά θα μπορούσαμε να έχουμε άπειρα τέτοια καλούδια..
Σαν DIY όμως εξαιρετικό!! Μπράβο!!
Αλίμονο σε αυτούς που περιμένουν να σταματήσουν πατώντας φρένο..!!!!
[quote="Theozed":3c1qbi2i]
Δεν υπάρχει ρε συ γενιά πριν ή μετά τον batinaki!
Τον έφτιαξε ο Μέγιστος Θεός και πέταξε το καλούπι στο Mount Doom!
Τ-Ε-Λ-Ο-Σ[/quote:3c1qbi2i]

Re: θέματα ανόρθωσης-μπαταρίας ΤΕΛΟΣ  

  Από: Polymhxanos στις 20/02/2013 3:01 μμ.

Η αρχική ιδέα αυτή ήταν, να είναι ενσωματωμένο, μέσα από το τζαμάκι, αλλά ατύχησε, διότι πίσω από την μαύρη πλάκα του κοντέρ, έχει σχεδόν παντού μηχανισμό, και ακόμη κι αν κόψω την πλάκα για να φυτέψω το βολτόμετρο, έβρησκε μετά στον μηχανισμό απο πίσω.

Μάλιστα δοκιμάζοντάς το αυτό, χάλασα την πλάκα από ένα άλλο κοντέρ ''κασκαντέρ'' μέχρι να καταλήξω ότι στο συγκεκριμένο δεν γίνεται.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html