"Αγόρι μου, ρύθμισε τα φώτα σου"

"Αγόρι μου, ρύθμισε τα φώτα σου"  

  Από: HelenKoR στις 15/05/2014 8:06 μμ.

Συγγνώμη, κυκλοφορείς με τη μηχανή και δεν έχεις ρυθμίσει σωστά τα φώτα σου; Ο Pissaman παρατηρεί τις μηχανές στο δρόμο και κατέληξε στο συμπέρασμα: ΠΡΕΠΕΙ να δείξει πως ρυθμίζεις τα φώτα -πάνω, κάτω, δεξιά, αριστέρα- στο δίκυκλο σου γιατί μάλλον δεν το χεις…ακόμα!


http://ipop.gr/webtv/automoto/pissaman/ ... episode-7/
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

Re: "Αγόρι μου, ρύθμισε τα φώτα σου"  

  Από: pragias στις 15/05/2014 11:35 μμ.

Καλά ο τύπος δεν παίζεται, πολύ γέλιο....
Το γκάζι είναι ύπουλο πράγμα!!
Σε πείθει ότι το χρειάζεσαι,
Σε ωθεί να το αποκτήσεις,
Σε ψήνει να το ανοίξεις...
και μετά κάθεσαι, μετρας τα "σπασμένα και αναρωτιέσαι τι λάθος έκανες !!!!!

Re: "Αγόρι μου, ρύθμισε τα φώτα σου"  

  Από: Tigris3 στις 16/05/2014 12:28 πμ.

Είναι απολαυστικός πραγματικά.
Δείτε και τα προηγούμενα έξι!

Re: "Αγόρι μου, ρύθμισε τα φώτα σου"  

  Από: Polymhxanos στις 16/05/2014 1:26 πμ.

Αμ εκεί που λέει ''χριστιανό'' τον ιάπωνα κατασκευαστή της μοτοσυκλέτας (στο επεισόδιο με το kill switch)

1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: "Αγόρι μου, ρύθμισε τα φώτα σου"  

  Από: vemar στις 16/05/2014 11:43 πμ.

Re: "Αγόρι μου, ρύθμισε τα φώτα σου"  

  Από: voyager1970 στις 16/05/2014 5:37 μμ.

Γενικά καλά τα λέει ο Pissaman, όμως σχεδόν 50% αυτών που σε στραβώνουν, είναι λόγο του συνεπιβάτη!
Οσο "μινιόν" και να είναι (εκτός βρέφους) το βάρος του είναι χαλαρά γύρω στα 55~75+++ κιλά μικτό βαρος (κράνος, ένδυση, κλπ.)!!!
Εάν λάβουμε υπόψιν τις αναρτήσεις που έχει απο το εργοστάσιο, τότε μην περιμένει κανείς να μην "καθήσει" το μηχανάκι και τα φώτα του να σημαδεύουν "μπεκάτσες"!
Ναι, και καλά θα κάτσει να ρυθμίσει ο μέσος αναβάτης την ανάρτησή του ή τα φώτα του! Τι ώρα;;; Εδώ στην καλύτερη να ελένξει την πίεση του αέρα στα ελαστικά του!!!
Φυσικά, περιττό να αναφέρω πως μετά απο τα 40.000km οι αναρτήσεις γίνονται... σομιέδες!!!


Για όποιον ενδιαφέρεται, υπάρχει σχετική οδηγία για το Βρετανικό ΚΤΕΟ (ΜΟΤ)
http://www.motobulbs.co.uk/2012/04/head ... nment-mot/
{το "kick-up" για εμάς (και όλη την υπόλοιπη Ευρώπη) είναι στα δεξιά}

Re: "Αγόρι μου, ρύθμισε τα φώτα σου"  

  Από: Polymhxanos στις 16/05/2014 6:11 μμ.

voyager1970"
Φυσικά, περιττό να αναφέρω πως μετά απο τα 40.000km οι αναρτήσεις γίνονται... σομιέδες!!!"


Δεν ισχύει αυτό. Άλλες γίνονται, άλλες όχι, είναι 25 χρόνια εκεί το αμορτισέρ και δεν έχει καταλάβει τπτ, αποσβέσεις δουλεύουν, ακούνε και τα ρυθμιστήρια, δικών μου παραδειγμάτων συμπεριλαμβανομένων
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:58, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: "Αγόρι μου, ρύθμισε τα φώτα σου"  

  Από: sprint900 στις 16/05/2014 9:07 μμ.

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: "Αγόρι μου, ρύθμισε τα φώτα σου"  

  Από: voyager1970 στις 16/05/2014 10:01 μμ.

Polymhxanos" Δεν ισχύει αυτό. Άλλες γίνονται, άλλες όχι, είναι 25 χρόνια εκεί το αμορτισέρ και δεν έχει καταλάβει τπτ, αποσβέσεις δουλεύουν, ακούνε και τα ρυθμιστήρια, δικών μου παραδειγμάτων συμπεριλαμβανομένων "


Φίλε Μιχάλη.

Μην γράφεις τέτοια γιατί αμαυρώνεις το nick-name σου!
Για μοτοσυκλέτες όπου οι αναρτήσεις δεν έχουνε δυνατότητα ρύθμησης, εκεί απλά αποδέχεσαι οτι οι αναρτήσεις σου είναι κάτι μέτριο και αναγκαστικά σε αυτό θα μάθεις και θα προσαρμοστείς. Αλλά και πάλι αυτές έχουν έχουν περιορισμένη «ζωή».

Στην περίπτωση σου τώρα!
Μήπως θες να πεις μετά απο 25-ΧΡΟΝΙΑ... ακινησίας;; Έτσι μπορεί να μην έχει καταλάβει πολλά πράματα, αλλά τουλάχιστον οι τσιμούχες του πιρουνιού έχουν γίνει "φρυγανιές" κλπ.!

Τώρα, εάν εικάζεσαι πως τα 25-ΧΡΟΝΙΑ είναι σε φυσιολογική χρήση, με ένα μέσο όρο 10.000χλμ ανά έτος x 25 έτη = 250.000χλμ, και η ανάρτηση σου δεν τα έχει γίνει σομιές... τότε έχεις την καλύτερη μοτοσυκλέτα απο πλευράς αναρτήσεων και πρέπει να πάει στα ρεκόρ του Guinness... και στον πλανήτη Άρη έχει εξωγήινους!

Και άλλοι είχαμε Honda κάποτε, αλλά μετά απο κάποια χιλιόμετρα οι αναρτήσεις τους ήταν για μόνο για χαλαρές βολτούλες του καφέ!

Το πιό πιθανό είναι να έχεις προσαρμοστεί στην συμπεριφορά των αναρτήσεων σου και νομίζεις πως λειτουργούν σωστά. Αυτό είναι το κλασσικό & σύνηθες με ιδιοκτήτες μοτοσυκλέτας οι οποιοι την οδηγούν για πολλά χρόνια.

Re: "Αγόρι μου, ρύθμισε τα φώτα σου"  

  Από: Polymhxanos στις 16/05/2014 10:27 μμ.

Δεν γράφω πράγματα στην τύχη.

Και δεν εννοώ φυσικά αναλώσιμα όπως λάδια ή τσιμούχες του μπροστινού συστήματος. Χρειαζόταν να το εξηγήσω αυτό, θεωρούσα πως όχι...

1-Το ένα VFR400R-NC30 μου έχει ΑΓΝΩΣΤΟ πόσα χιλιόμετρα. Κατασκευή στην Ιαπωνία το 1989. Μόνο στα δικά μου χέρια έχει 103.000χμ. Το πίσω αμορτισέρ δεν παρουσιάζει κανένα ίχνος κόπωσης, αποσβένει κανονικά, και όπως προέγραψα ακούει και στην ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς με βιδάκι στο κάτω μέρος του. Στα χρόνια που το έχω εγώ, σε κάποια φάση έτριζε, αποδείχθηκε ότι απλά είχε στεγνώσει από γράσσο το πάνω δέσιμό του, γρασσαρίστηκε, κανένα άλλο θέμα. Ακόμα και αυτό, έφταιγε που έχαναν εκείνη την εποχή καυσαέριο οι λαιμοί των πίσω κυλίνδρων και το ψήνανε-βρωμίζανε.

2-Το άλλο μου VFR400R-NC30 επίσης άγνωστα χιλιόμετρα, κατασκευή 1991, απολύτως κανένα θέμα το αμορτισέρ του, αν και κάποιος πριν από εμένα έχει βάλει αφτερ μάρκετ ελατήριο. Το υδραυλικό μέρος του αμορτισέρ δουλεύει εξαιρετικά.

3-Το πρώτο μου VFR400K-NC21, κατασκευής 1987, έσκασε αμορτισέρ επί κατοχής μου, αλλάχθηκε με άλλο μεταχειρισμένο από ίδιο μοντέλο που αγοράστηκε για εξαγωγή ανταλλακτικών και δουλεύει εκείνο μια χαρά από τότε. Ακούει στην ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς και δουλεύει άριστα η υδραυλική τηλεπροφόρτιση του ελατηρίου που έχει το μοντέλο αυτό. Συνολικά έχει κι αυτό καμιά 80ριά χιλιάδες χιλιόμετρα στα χέρια μου.

4-Το CBR600F που είχα, ομοίως δεν είχε κανένα θέμα όσο το είχα, ούτε καν αλλαγή λαδιών και τσιμουχών μπροστά. Το είχα πάρει και λίγα χιλιόμετρα, κάτι του στυλ 20.000 και το είχα δώσει 4 χρόνια μετά με κάτι του στυλ 40.000. Είχε μπει πίστα, πήγε ταξίδια, έγραψε καταδρομικές, έκανε αρκετό δικάβαλο, γενικά βασανίστηκε αρκετά. Αναρτήσεις κιχ δεν κάνανε.

Αυτά είναι τα δικά μου, για τα οποία γνωρίζω και ξέρω τι γράφω 100%. Ξέρω και παλιές μοτό, με πολλά χιλιόμετρα φίλων μου. Μια χαρά είναι τα αμορτισέρ τους, χρόνια και εκατοντάδες χιλιομέτρων τώρα.

ΓΕΝΙΚΑ, μην υιοθετείτε κάτι που λέει κάποιος, επειδή αυτός έχει τους λόγους του. Είπε κάποιος μια σαχλαμάρα ότι χαλάνε οι αναρτήσεις, τρέχετε και την αναπαράγετε χωρίς να την κρίνετε οι ίδιοι.

Μην αναπαράγετε κλισέ, κοιτάξτε να γράφετε πράγματα που πράγματι ξέρετε και έχετε διαπιστώσει εσείς οι ίδιοι.
1748 μίλια >>> http://forcev4.blogspot.gr/2017/08/1748-miles.html

Re: "Αγόρι μου, ρύθμισε τα φώτα σου"  

  Από: voyager1970 στις 17/05/2014 10:20 πμ.

Φίλε Μιχάλη

1) Οταν αρχικά γράφεις «δεν καταλαβένει τίποτα...», συγνώμη, αλλά υποδηλώνεις πως ΔΕΝ χρειάστηκε ποτέ να κανεις ΚΑΜΙΑ συντήρηση (λάδια, τσιμούχες ή ελατήρια).

2) Οταν γράφεις 250.000 χλμ, δεν εννοήτε πως αθροίζουμε τα χιλιόμετρα απο 2 ή 3 όμοια μηχανάκια που έχουν περάσει στην κατοχή μας. Αλλά, μιλάμε για ΕΝΑ όχημα. Τώρα, εκεί που γράφεις «ΑΓΝΩΣΤΟ πόσα χιλιόμετρα», εαν αυθαίρετα θεωρείς πως μπορεί να έχει άλλα 100~150.000χλμ, δικαίωμα σου! Αλλά δεν είναι σωστό.

3) Ολα τα ελατήρια (πιρουνιού και πίσω αμορτισέρ) με την χρήση... φθείρονται.

Γενικά ολα τα μεταλλικά υλικά, όταν καταπονούνται από επαναλαμβανόμενες ή χρονικά μεταβαλλόμενες (δυναμικές) τάσεις, μπορούν να αστοχήσουν σε θραύση, ακόμη και όταν οι τιμές των τάσεων αυτών βρίσκονται αρκετά χαμηλότερα από την αντοχή του υλικού σε θραύση. Η αστοχία που εμφανίζεται στα μεταλλικά υλικά λόγω της επίδρασης δυναμικών καταπονήσεων ονομάζεται ΚΟΠΩΣΗ (fatigue).

Χαρακτηριστικά, αυτό το διαπιστώνεις εάν το εξαρμώσεις και μετρήσεις το ελεύθερο μήκος το ελατηρίου σε σχέση με τις προδιαγραφές και τα όρια του κατασκευαστή.

4) Τα δοχεία αζώτου ή λαδιού δεν χρειάζονται συντήρηση;;; Το μεν άζωτο μετά απο μερικά χρόνια λειτουργίας έχει «φύγει» μεγάλος μέρος του, όσο για τα λάδια του αμορτισέρ μετά απο 100,000 χλμ σίγουρα δεν κάνουν σωστά την δουλεία τους. Εαν και εδώ πάλι ενοήτε πως κάνεις συντήρηση.... no problem!

5) Εάν όπως λές έχεις μπεί και πίστα (CBR600F), μόλις αρχίζεις και ζορίσεις το μηχανάκι στις στροφές... το πρώτο πράγμα που θα αρχίζει να τα «παίζει» είναι η αναρτήσεις. Τώρα, εάν είσουν ταλεντάρα και με τις «μαμά» αναρτήσεις έκανες γρήγορους γύρους μπράβο... είσαι η εξαίρεση! Εάν πάλι έκανες χαλαρούς γύρους .. no problem!

6) Οι αναρτήσεις ΓΕΝΙΚΑ... δεν είναι άφθαρτες! Η Honda εν γένει ΕΒΑΖΕ καλές αναρτήσεις ΤΟΤΕ. Οχι όμως πως τα showa είναι αθάνατα! Και εγώ είχα ένα XRV650 ’89 και του είχα μηδενίσει το κοντέρ 3-φορές!!!! Η "μαμίσια" αναρτηση ήταν το πρώτο που άλλαξα με aftermarket, και έγινε τον 2ο χρόνο (42.000χλμ). Απο τότε, το πήγαινα στον Τασούλη για σερβις κάθε 60~70.000χλμ

7) Περιτό να πούμε σε αγώνες οι αναρτήσεις (και όχι μονο) δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που έχουν οι μοτοσυκλέτες του εμπορίου!

Τέλος, δεν υιοθετώ και δεν αναπαράγω κλισέ! Τα άνωθεν τα έχω δεί έμπρακτα σε δικές μου μοτοσυκλέτες μετά την αλλαγή τους με σοβαρή ανάρτηση, όπου είδα ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ αποτελεσματα!
Βεβαια, δέχομαι πως υπάρχουν αναβάτες που είναι ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ – ΤΑΛΕΝΤΑ, οι οποίοι και με σούστες στην μοτοσυκλέτα τους την οδηγούν γρήγορα και χωρίς πρόβλημα!