Φίλε αν έχεις αυτό το διακόπτη στο ρεκόρ της βενζίνης , όταν το βελάκι κοιτά επάνω είναι στο pri δηλαδή κάνει παράκαμψη την αυτόματη υποπίεση στο άνοιγμα κλείσιμο του διακόπτη και ανοίγει την παροχή βενζίνης με σβηστή μηχανή χωρίς υποπίεση δεν κάνει να είναι εκεί μόνιμα και είναι χρήσιμη θέση αν έχει πολύ καιρό να πάρει μπροστά η μοτοσυκλέτα , βάζουμε αυτή την θέση 2-3 λεπτά πριν πατήσουμε την μίζα για να μην της βγάλουμε την ψύχη ώστε με την υποπίεση που θα δημιουργηθεί με το μιζάρισμα να κατεβεί βενζίνη στα καρμπυρατέρ και να πάρει μπροστά .
Στην οριζόντια θέση είναι στο on το αυτόματο με την υποπίεση και με το βελάκι προς τα κάτω στην ρεζέρβα .
Άλλα και αν μείνει στην θέσει PRI λογικά αν δεν έχεις πρόβλημα με τους πλωτήρες των καρμπυρατέρ να υπερχειλίζουν βενζίνη δεν έχει πρόβλημα , βέβαια δεν κάνει να είναι εκεί μακροχρόνια
Α ξέχασα και συμπληρώνω αν δεν κάθεται στην σωστή θέση και μετακινιέται κάπου στης ενδιάμεσες των διαστημάτων θέσεις σταμάταει την παροχή βενζίνης , εδω θέλει λίγο πατέντα δέσιμο με κάτι να μην γυρίζει τρελά και να κάτσι στην θέση που εσύ επιλέγεις .
Αν μείνει ακίνητο καιρό το ρακόρ σκουριάζει και δεν μπαίνει λίγο μέσα εύκολα να απελευθερωθεί αυτή είναι η ασφάλεια του και αν το ζορίσεις σπάει τελείως το κουμπί η γυρίζει τρελά .
http://thumbs1.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... D3IJGA.jpg
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.