περι αγοράς Speed Triple 955i

περι αγοράς Speed Triple 955i  

  Από: gid στις 11/08/2015 1:52 μμ.

Γεια σας,

Έχω hornet 600, αλλά εδώ και λίγα χρόνια διαβάζοντας αριστερά-δεξιά έχω καταλήξει πως ο ιδανικός αριθμός κυλίνδρων είναι οι τρεις!

Θα ήθελα το Yamaha Mt-09, ωστόσο είναι μάλλον απλησισίαστο αφού είναι φρέσκο και δεν κυκλοφορεί στα μτχ. Με ενδιαφέρει η ροπή του από γαμηλά, αλλά και η ισχύς του. Γενικά μου αρέσει να οδηγώ σε χαμηλές στροφές (γι' αυτό και θέλω να ξεφορτωθώ το 600άρι που κάτω από τις 5000 είναι ψόφιο), θέλω όμως να έχω το περιθώριο να ανέβω, έτσι δεν μου γυαλίζουν τα δικύλινδρα που στις 8000 στροφές περίπου τελειώνουν.

Αναρωτιέμαι, το 955, με τα 100 κυβικά παραπάνω, και την υψηλότερη ισχύ/ροπή, δεν θα έχει αντίστοιχες επιδόσεις με το ΜΤ-09; Εντάξει είναι βαρύτερο και παλιότερης τεχνολογίας, αλλά υποθέτω πως θα αξίζει.

Υπάρχει κανείς εδώ που να έχει δοκιμάσει το ΜΤ-09 και κάποιο 955 ;

Αν το πάω στο μηχανίκό μου να το κοιτάξει, που δεν ειδικεύεται στα Triumph (αλλά στα ιαπωνέζικα), θα μπορέσει να βρει τυχόν ελαττώματα; Ή απατείται η ειδίκευση για να ξέρει κανείς τι να κοιτάξει; Μιλάω για μοντέλο 2004.

Ευχαριστώ!

Re: περι αγοράς Speed Triple 955i  

  Από: orange στις 17/08/2015 1:18 μμ.

έχω κάνει ένα mini test ride το yamaha. Δεν μου είπε σχεδόν τίποτα. Δεν ένιωσα καμία από την αίσθηση του τρικύλινδρου της Triumph στο τρικύλινδρο της yamaha. Έχουν διαφορετικό τρόπο απόδοσης. Θα έλεγα ότι το yamaha έχει ιαπωνική κουλτούρα! Ενώ το ευρωπαϊκό είναι διαφορετικό. Δεν εννοώ τα έξυπνα περί μοναδικότητας στον τρόπο απόδοσης των ευρωπαϊκών κλπ και δεν ξέρω αν μπορώ να σου μεταφέρω την αίσθηση αν δεν έχεις οδηγήσει κάποιο Triumph. Λειτουργούν με διαφορετικό τρόπο. Ούτε ο ήχος τους μοιάζει. Το speed triple 1050 παρόλο που μοιράζεται τον ίδιο κυβισμό με τα Tiger 1050 που είναι αρκετά διαδεδομένα πλέον και ίσως βρεις πιο εύκολα από φίλο να οδηγήσεις, έχει διαφορετική απόδοση. Πολύ πιο γεμάτο χαμηλά.
Σου περιγράφω είναι η αλήθεια ένα 1050 speed triple [γιατί τέτοιο έχω και το έχω προς πώληση ] και δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω με το 955 speed triple. Μεταξύ τους τα δύο triple (1050 και 955) έχουν σημαντικές διαφορές (USD, φρένα, απόδοση, σχεδιασμό,κλπ).

Το yamaha μπορείς να το οδηγήσεις σε test ride, το speed triple αν το έχει κάποιος φίλος σου.
Μηχανάκι που να αξίζει ή να μην αξίζει δεν θα στο πούμε εμείς, δεν θα στο πει κανείς. Τι σημαίνει "αξίζει";

Ένας οποιοσδήποτε μηχανικός θα μπορεί να κρίνει τη συνολική εικόνα της μοτοσυκλέτας όπως πιθανόν και ένας έμπειρος αναβάτης. Ένας μηχανικός της triumph (δεν έχω κάποιον να συστήσω αν είσαι στην Αθήνα) αν έχει εμπειρία από τον ήχο του κινητήρα θα καταλάβει κάποια πράγματα. Για τα εσωτερικά του κινητήρα... δεν μπορεί να πει κανείς με βεβαιότητα αν δεν ανοίξει να δει. Εκτός κι αν το μηχανάκι ακούγεται σα ducati (!!!) που τότε σίγουρα κάτι δεν θα πηγαίνει καλά. Όχι ότι έχουν πρόβλημα τα ducati, απλά κανένα triumph δεν ακούγεται σα ducati

Re: περι αγοράς Speed Triple 955i  

  Από: gid στις 19/08/2015 9:32 μμ.

Κι όμως τελικα κάποιος απάντησε!

range"έχω κάνει ένα mini test ride το yamaha. Δεν μου είπε σχεδόν τίποτα. Δεν ένιωσα καμία από την αίσθηση του τρικύλινδρου της Triumph στο τρικύλινδρο της yamaha. Έχουν διαφορετικό τρόπο απόδοσης. Θα έλεγα ότι το yamaha έχει ιαπωνική κουλτούρα! Ενώ το ευρωπαϊκό είναι διαφορετικό. Δεν εννοώ τα έξυπνα περί μοναδικότητας στον τρόπο απόδοσης των ευρωπαϊκών κλπ και δεν ξέρω αν μπορώ να σου μεταφέρω την αίσθηση αν δεν έχεις οδηγήσει κάποιο Triumph. Λειτουργούν με διαφορετικό τρόπο.
"


Με ρωτάς παρακάτω "τι σημαίνει 'αξίζει' "; Σου φαίνεται αόριστο, έτσι δεν είναι;

Οπότε ευλόγως σε ρωτώ κι εγώ, τι σημαίνουν ΟΛΑ τα παραπάνω; Τι σημαίνει "δεν ένιωσα την αίσθηση του τρικύλινδρου" και "λειτουργούν διαφορετικά" ; Πώς πρέπει να τα ερμηνεύσω;;;;

Παρότι το έχεις οδηγήσει το ΜΤ-09, και έχεις και το 1050, δεν καταλαβαίνω απολύτως τίποτε από τη σύγκριση που κάνεις, έτσι αόριστα όπως μου τη μεταφέρεις.

Αν το είχε κάποιος φίλος μου δε θα έγραφα εδώ... Θα το είχα οδηγήσει ήδη και θα ήξερα κι ένα σωρό πράγματα γι' αυτό,,, Έτσι δεν είναι;

Σε κάθε περίπτωση δε νομίζω πως θέλω να μπλέξω με μηχανάκι που έπαψε να βγαίνει πριν 11 χρόνια, αργά ή γρήγορα θα έχω σοβαρό θέμα ανταλλακτικών, οπότε θα το ξεχάσω το 955. Ίσως στο μέλλον μου προκύψει κάποιο 1050 σε καλή τιμή. Προς το παρόν θα κοιταξω αλλού ή ΄θα μείνω σε ό,τι έχω. κι ευχαριστώ που ασχολήθηκες.

Re: περι αγοράς Speed Triple 955i  

  Από: Menkara στις 20/08/2015 4:12 μμ.

Από ένα παλαιότερο άρθρο για το MT09 που είχα γράψει.

Καλημέρα, εχθές οδήγησα ένα MT-09 STREET RALLY και είπα να σας γράψω τις εντυπώσεις μου.
Το συγκεκριμένο μηχανάκι το μόνο έχτρα που είχε ήταν μια ελεύθερη Akrapovic. Το οδήγησα μόνο στην χαρτογράφηση Α (full).

-Θέση οδήγησης ήταν σαν να οδηγούσες μοτάρντ.
-Ήχος ...αλλού. Πολύ δυνατός, μπάσος με μικρά σκασίματα στο κλείσιμο γκαζιού, και πλησίαζε σε δικύλινδρο.
-Η πίσω ρόδα (καινούριο λάστιχο Battlaxe) δεν έλεγε να πιάσει κάτω ούτε με 3η κυρίως λόγο του ότι το βάρος του αναβάτη πέφτει μπροστά (θέση οδήγησης + για να μην σηκώνει όλη την ώρα σούζες).
-Με λίγο παίδεμα σηκώνει τον μπροστινό τροχό και με 4η !!! Με 3η πολύ εύκολα.
-Σε ανοίγματα που κάναμε ρολαριστά με 2ες και 3ες το Speed Triple έμενε πίσω 3-6 μέτρα μέχρι και τους κόφτες ! ίσως λόγο βάρους ίσως λόγο κλιμάκωσης. Από στάση τα πράγματα ήταν διαφορετικά...
-Ανεβάζει στροφές στο κοντέρ τουλάχιστον 30% πιο γρήγορα από το Speed.
-Χρειάζεται πιο σκληρές αναρτήσεις. ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ ... φταίει η ανάρτηση ? φταίει η ανάρτηση σε συνδυασμό με το πλαίσιο ? ...γεγονός πάντως είναι ότι μέσα στην στροφή δεν σου δίνει καθόλου σιγουριά, αλλού το βάζεις να πάει και αλλού πάει, παλαντζάρει ανεβοκατεβαίνει και κουνάει. Με βαθμολογία από το 1 έως το 10 για το πόσο στριφτερό είναι θα του έβαζα 2. Χρειάζεται επίσης και stabilizater τιμονιού, έχει σοβαρό πρόβλημα και σε αυτόν τον τομέα.
-Με το 14lt ρεζερβουάρ και την συγκεκριμένη θέση οδήγησης δεν βοηθάει στο να βγαίνει εκτός πόλης για ταξίδια. Φυσικά με λίγη καλή θέληση όλα γίνονται.

Συμπέρασμα: Φοβερό fun-bike/street figher, πολύ ελαφρύ για την κατηγορία του (188 κιλά με φουλ υγρά όταν το Speed triple είναι στα +26 !). Με το πακέτο Street Rally, η εμφάνισή του βελτιώνεται αρκετά, φρέσκο και νεανικό. Η αχίλλειος πτέρνα του είναι οι αναρτήσεις σε συνδυασμό με το πλαίσιο που το κάνουν να μη μπορεί να στρίψει. Η απόδοση του τρικύλινδρου κινητήρα με τα 850cc νομίζω είναι αυτό που ξεχωρίζει.

Re: περι αγοράς Speed Triple 955i  

  Από: gid στις 20/08/2015 4:46 μμ.

Σύγκρινες με το 1050 και όχι με το 955, σωστά;

Re: περι αγοράς Speed Triple 955i  

  Από: Menkara στις 21/08/2015 8:44 πμ.

gid"Σύγκρινες με το 1050 και όχι με το 955, σωστά;"

Σωστά
Έτσι και αλλιώς γράφεις ότι "Σε κάθε περίπτωση δε νομίζω πως θέλω να μπλέξω με μηχανάκι που έπαψε να βγαίνει πριν 11 χρόνια, αργά ή γρήγορα θα έχω σοβαρό θέμα ανταλλακτικών, οπότε θα το ξεχάσω το 955. Ίσως στο μέλλον μου προκύψει κάποιο 1050 σε καλή τιμή."

Κατά την γνώμη μου να βρεις ένα 1050 σε καλή κατάσταση με 5.000-6.000 ευρώ και θα μείνεις απόλυτα ευχαριστημένος.

Re: περι αγοράς Speed Triple 955i  

  Από: orange στις 21/08/2015 1:53 μμ.

φίλε μου λυπάμαι που δεν μπόρεσα να βοηθήσω περισσότερο, γιατί όντως το τεστ ήταν mini.
Νομίζω όμως ότι ο menkara πρέπει να σε κάλυψε. Λάβε υπόψη σου ότι το 955 είναι πλέον ένα παλιό μηχανάκι και σε οποιαδήποτε σύγκριση αισθάνομαι ότι θα έχανε σε σχέση με το yamaha ή οποιοδήποτε άλλο σύγχρονο μηχανάκι. Αλλά το ένα το βρίσκεις με λιγότερα από 3.000 (μη πω και με 2χιλ) και το άλλο καινούριο. Αυτά όμως έχουν να κάνουν με τα τεχνικά χαρακτηριστικά και με το κόστος. Αν όμως σε ενθουσιάζει η εικόνα του τότε να το επιλέξεις. Οπότε θα έλεγα ότι αξίζει Αν τα κριτήρια που βάζεις είναι στα τεχνικά χαρακτηριστικά τότε δεν έχει νόημα.

Πρόβλημα ανταλλακτικών δεν νομίζω ότι θα αντιμετωπίσεις. Ή μάλλον θα αντιμετωπίσεις ό,τι αντιμετωπίσει οποιοσδήποτε άλλος με τη σημερινή κατάσταση στην Ελλάδα. Ανταλλακτικά υπάρχουν και να μη το σκέφτεσαι καθόλου αυτό το θέμα. Αλλά δεν ξέρω ποια ανταλλακτικά μπορεί να είναι άμεσα διαθέσιμα στην Ελλάδα. Διαφορετικά η triumph (στην Αγγλία) έχει σίγουρα ό,τι χρειαστείς.

Πάντως και μένα η γνώμη μου είναι να επιλέξεις ένα 1050, αν το αντέχει η τσέπη σου.

Τα τρικύλινδρα της Triumph δουλεύουν εξαιρετικά στις χαμηλές στροφές, είναι ιδιαιτέρως γραμμικά και φιλικά στον χρήστη. Γρήγορα ανεβάζουν τα daytona 675 και μετά το street triple. Αλήθεια, γιατί δεν κοιτάς και το street triple που έχει τα χαρακτηριστικά των τρικύλινδρων και θα έλεγα ότι είναι ίσως το γρηγορότερο triumph σε επαρχιακό στροφιλίκι μιας και τη δύναμη έχει, αλλά είναι και αισθητά ελαφρύτερο από τα 1050.

Re: περι αγοράς Speed Triple 955i  

  Από: gid στις 21/08/2015 3:33 μμ.

To Street Triple είναι η πρώτη μου επιλογή αλλά θέλω το μοντέλο 2012 που έχει τα όμορφα φώτα, όχι τα διπλα στρογγυλοφάναρα, τα οποία είναι άσχημα και έχουν κοστίσει πολύ σε πωλήσεις στην εταιρία, είμαι βέβαιος. Θέλω λοιπόν το Street Triple R 2012 που κι αυτό ξεφεύγει από τον προϋπολογισμό μου. Αυτό σίγουρα τραβάει πολύ καλύτερα από το χόρνετ μου στις χαμηλές στροφές, και έχει και τα ίδια τέλη κυκλοφορίας, και καίει το ίδιο ή λιγότερο, και είναι ελαφρύ, και έχει υπέροχο θόρυβο, είναι επάξια πρώτο στην κατηγορία του.

Re: περι αγοράς Speed Triple 955i  

  Από: kyrkyriakos στις 03/09/2015 7:53 μμ.

gid"To Street Triple είναι η πρώτη μου επιλογή αλλά θέλω το μοντέλο 2012 που έχει τα όμορφα φώτα, όχι τα διπλα στρογγυλοφάναρα, τα οποία είναι άσχημα και έχουν κοστίσει πολύ σε πωλήσεις στην εταιρία, είμαι βέβαιος. Θέλω λοιπόν το Street Triple R 2012 που κι αυτό ξεφεύγει από τον προϋπολογισμό μου. Αυτό σίγουρα τραβάει πολύ καλύτερα από το χόρνετ μου στις χαμηλές στροφές, και έχει και τα ίδια τέλη κυκλοφορίας, και καίει το ίδιο ή λιγότερο, και είναι ελαφρύ, και έχει υπέροχο θόρυβο, είναι επάξια πρώτο στην κατηγορία του."



Αγαπητέ φίλε gid (μάλλον ο Βασίλης είσαι ) ,όλα τα μηχανάκια είναι καλά ,ανάλογα με τα γούστα του καθένα...
Δεν υπάρχει ιδανικό ,ένα που να τα κάνει όλα και να αρέσει σε όλους!
Και εγώ πιστεύω ότι ένα Street θα σου ταίριαζε περισσότερο,τα πολλά κυβικά ΔΕΝ αισθάνονται καλά μέσα στην πόλη,ανεβάζουν πιο εύκολα θερμοκρασία καίνε περισσότερο ,έχουν περισσότερα έξοδα,λάστιχα τρώνε ....κλπ
Όμως έχουν άλλη αίσθηση , τα κυβικά είναι πάντα κυβικά!
Τώρα εάν είναι καλύτερο το MT09 .... καλό είναι ,σύγχρονο είναι ,αλλά έχει και αυτό κάποια "θέματα" όπως περιέγραψε ο φίλος πιο πάνω,που εμένα με παραπέμπουν σε φθηνή κατασκευή
Όσο για το ποιες γκόμενες είναι πιο ωραίες.... είπαμε γούστα είναι αυτά!!! Δεν μπορούμε να πούμε ότι τα στρόγγυλα φανάρια είναι άσχημα ενώ τα άλλα είναι τα ωραία....γιατί και αυτό νομίζω είναι θέμα γούστου και όσο για τις πωλήσεις και πόσο στοίχισε στην εταιρία... άστο καλύτερα! Μη ξεχνάς όμως ότι το ένα (το στρόγγυλο) παρουσιάστηκε πριν πολλά χρόνια και το άλλο μόλις πριν από 4!
Αυτά από μένα,ελπίζω να βοήθησα και να μη κούρασα!

Re: περι αγοράς Speed Triple 955i  

  Από: gid στις 03/09/2015 8:18 μμ.

Δεν "μπορούμε" να πούμε πως τα διπλά στρογγυλά φανάρια είναι πιο άσχημα σίγουρα όμως ΜΠΟΡΩ να το πω αφού δεν μου αρέσουν καθόλου, οπότε δεν καταλαβαίνω τη διαφωνία σου.

Ούτε με βοήθησες, ούτε με κούρσαες, οπότε άθροισμα ουδέτερο.