Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: psilo_paidi στις 02/09/2011 9:36 μμ.

Επιτέλους!!! Μια ανακοίνωση!!
Τόσο καιρό πίστευα οτι είμαι τρελός-άσχετος-σιδεροφάγος-καγκουρας-κουλός
Μου χει σπάσει το μηχανακι 2 φορές και άκουγα απίστευτες ερωτήσεις <<Το δουλεύεις πάνω απο 4000 στροφές?>> << Κάνεις σούζες>> << Μήπως το χρησιμοποιείς σαν παπί?>>
Η απάντηση μου θα είναι τώρα <<ΑΜΑ ΔΕ ΒΑΖΕΙΣ 100αρα ΣΠΑΕΙ!>>
Μπράβο η Τ !!!!

σοβαρά τώρα....
Δε θα μπω σε υποθέσεις αν κάνανε έρευνα και δειγματοληψία, και αν όντως φταίει η βενζίνη...
Αφού καταλήξανε σε συμπέρασμα το αποδέχομαι.
Αφού το επισημοποιησανε, για να είναι σωστοί και καλυμμένοι, πάνω στα ετοιμοπαράδοτα καινούρια μηχανάκια να βάλουν αυτοκόλλητο που θα λέει ότι ----> Α Π Α Ι Τ Ε Ί Τ Α Ι Χ Ρ Η Σ Η 1 0 0 Α Ρ Α Σ. <---------
να το μάθουν ολοι τι πουλατε μ@λ@κες !

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: sprint900 στις 02/09/2011 9:59 μμ.

Sprinter"Sprint900 ,

στην ερώτησή σου για τα πειράκια, έχω ξαναγράψει πως στην πραγματικότητα το 'knocking' είναι παρόμοιο αλλά διαφορετικό πρόβλημα από την προανάφλεξη αλλα είναι και σχετιζόμενα θέματα και το ενα μπορεί να οδηγήσει στο άλλο. Για περισσότερα επειδή βαριέμαι εδώ, αλλά η ουσία είναι πως δεν χρειάζεται να 'ακούς' 'πειράκια' για να υπάρχει πρόβλημα άλλωστε το να ακούς τα πειράκια με κράνος και τον θόρυβο του κινητήρα δεν είναι πάντα εφικτό. Στο αμάξι είναι εύκολο.

http://en.wikipedia.org/wiki/Engine_knocking"


Φίλε επειδή είσαι γνώστης δεν χρειάζεται πράγματι περαιτέρω ανάλυση και των δυο που είναι ουσιαστικά με μια διαφορά το ίδιο πράγμα .
Και κάνουν και ακριβώς τον ίδιο ήχο .

Αυτό που θέλω να πω εγώ , ισως δεν το διατύπωσα σωστά είναι , πως τώρα που ξέρουμε το κουσούρι τους , αυτές η μηχανές έστω και με τα ελαττωματικά πιστόνια στα χέρια ενός γνώστη δεν θα έχουν πρόβλημα , αξιοπιστίας .

Αλλά διαφωνώ στο ότι δεν ακούγεται στην μοτοσυκλετα και ακούγεται στα φοβερά ειδικά στα καινούργια και σύγχρονα αυτοκίνητα με τους καλά ηχομονωμένους κινητήρες .

Άλλωστε συνήθως η προανάφλεξη συμβαίνει σε ανηφόρες , σε κρεμάσματα με μεγάλη σχέση που ούτε ο θόρυβος του κινητήρα είναι μεγάλος ούτε του αέρα στο κράνος .

Υπάρχει πάντα και το κόψιμο της απόδοσης που σε βάζει αμέσως σε υποψίες για το τι συμβαίνει .

Τελ πα , εύχομαι να μας δοθεί η ευκαιρία να τα πούμε κάποια στιγμή από κοντά σε κάποιο χάπενινγκ .

Αυτό βέβαια δεν έχει καμιά σχέση με το πόσο έχουν οι όχι δίκιο οι ιδιοκτήτες των μοντέλων με το πρόβλημα .
Και γνώμη μου ότι η triumph είναι λάθος σε αυτό το σημείο .

Ναι μεν να εξέδιδε την οδηγία , αλλά όχι να έκανε ανάκληση εγγύησης ειδικά στο σημερινό περιβάλλον της αγοράς , ο χρόνος θα δείξει .
Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: fagadakis στις 03/09/2011 12:39 πμ.

εδω δεν έχουν φτιάξει ακόμα το πρόγραμμα να δείχνει από την αρχή ο δείκτης βενζίνης σωστά ,τώρα τους φταίει η βενζίνα και αν δεν έχει αλλάξει ο τεχνικός διευθυντής τις αντιπροσωπείας Ελλάδος είμαι σίγουρος ότι έχει βάλει το χεράκι του ,μιλάμε για μεγάλο μα........α (μιλώ εκ πείρας ) θέλω όμως να κάνω μια ηλίθια ερώτηση, αυτοί που έχουν αλλάξει πιστόνια τους έχουν βάλει τα ίδια ? η άλλα? γιατί αν έχουν βάλει άλλα τότε αλλάζει το θέμα δικαστικά ,εγώ πάντως επειδή από την αρχή (1000 χλμ) έχω βάλει πρόγραμμα εξάτμιση βάζω κατοστάρα και δεν έχω πρόβλημα ακόμα αλλά είμαι στα 13000 χλμ και ας το έχω από το 2007

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: jimmakos1050 στις 03/09/2011 2:05 πμ.

Τα πραγματα για τα αγγλικα σωβρακομυαλα ειναι απλα.2 επιλογες μαγκες και τα ρεστα παγωτα.Μονο που σε οποιοδηποτε διαφημιστικη καταχωρηση του Τιγρη πρεπει να βαλουν ενα αστερακι που να παραπεμπει και να λεει επειδη ειστε στην Ελλαδα που ωε γνωστον δεν εχει βενζινη αλλα κατουρο το συγκεκριμενο μοντελο θα μετονομαστει σε PUSSY γτ ειτε θα το κανετε γατακι η θα σας φυγει το μ@υνι να το γεμιζετε με ανωτερας ποιοτητας μπενζινα

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: vagelis στις 03/09/2011 3:53 πμ.

Eιναι τσεκαρισμενο οτι σπανε μονο στην ΕΛΛΑΔΑ ειστε σιγουροι ?
Η μοτοσικλετα δεν ειναι επικινδυνη...επικινδυνη την κανουμε εμεις....

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: Sprinter στις 03/09/2011 11:45 πμ.

redf" . Αντι να εντοπισει σε ποια μηχανακια είναι το προβλημα και να τα ανακαλεσει"


ΕΛΕΟΣ!!!!!!! Σαν να μην έχουμε συζητήσει για αυτό 1000 φορές!! Τι να ανακαλέσει βρε για να φτιάξει τι? Να τα ανακαλέσει για να σου βάλει το πρόγραμμα για την κακιά βενζίνη? Ε μα το κάνει ουσιαστικά αλλά πολλοί (πιθανόν δικαίως) γκρινιάζουνε.

Ρε συ, πραγματικά δηλαδή, δε καταλαβαίνεις, κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις ή απλώς λέμε και καμμιά μακακία έτσι για να γράφουμε και να περνάει η ώρα?

Εμένα αυτό που δε μου αρέσει είναι πως κάνει πάσα την ενημερωση στον εδώ διανομέα ο οποίος ότι θέλει ας πράξει. Αυτό μου χτυπάει. Το περί ου ο λόγος γράμμα δεν απευθύνεται στους πελάτες αλλά στον Τζαφάρα ή πως λέγεται αυτός του Ηλιόπουλου.

Γιατί υποψιάζομαι πως όλα τα καινούργια παραδίδονται (η θα παραδιδονται) με το πρόγραμμα για 91RON, και αμα ο νέος ιδιοκτήτης δε ξέρει, συγκρίνει, διαβάσει ολα καλά και ούτε γάτα ούτε ζημιά?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:46, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: tharis στις 03/09/2011 11:47 πμ.

Δε σπανε μονο στην Ελλαδα.. σπανε πολυ περισσοτερα στην Ελλαδα.

Δηλαδη δε φταιει μονο η βενζινη.. φταιει κυριως η βενζινη?!
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: Sprinter στις 03/09/2011 11:51 πμ.

[quote="Barbadinos":2a7bdya1]
Sprinter"
Barbadinos"Sprinter αν εχεις χρονο και διαθεση και γνωριζεις βεβαια απαντησε και στο δικο μου ερωτημα "


τι απορία έχεις εσύ φίλε μου?"


Sorry,ειναι στη σελιδα 5 του thread και ρωτω για τα σφυρηλατα δηλαδη αλλαζοντας τα λυνεται το προβλημα η προκυπτουν αλλα θεματα;[/quote:2a7bdya1]

Αλλάζοντας τα θα αποκτήσεις ανθεκτικότερο πιστόνι. Αν αυτό θα καλύψει το πρόβλημα ή θα το βρείς πιο κάτω σε καμμιά μπιέλα ας πούμε ενας Θεός και η Τ ξέρει. Επίσης, ο θάλαμος καύσης από όσο έχω δεί μοιαζει διαφορετικός με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για την ανάγκη διαφορετικου προγράμματος.

Η τεχνική λύση θα μπορούσε να είναι ο προγραμματισμός με πλουσιότερο μείγμα σε συνδυασμό πιθανόν με το σφυρήλατο πιστόνι.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: Sprinter στις 03/09/2011 11:53 πμ.

vagelis"Eιναι τσεκαρισμενο οτι σπανε μονο στην ΕΛΛΑΔΑ ειστε σιγουροι ?"


Δηλαδή από όλα τα παραπάνω δε διάβασες τίποτα?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: Barbadinos στις 03/09/2011 12:42 μμ.

Νικολα νασαι καλα.ευχαριστω
Τα πραγματα ειναι απλα,το μπερδεμα ειναι να το...καταλαβεις

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: guraki στις 03/09/2011 5 μμ.

Έχω μια μηχανή χιλιαρα που την κάνω κέφι την γουστάρω και την έχω μεράκι....μου κοστίζει ένα σκασμο λεφτά η συντήρηση της και τα διάφορα έξτρα που της βάζω...τώρα αν ειναι να κάνω θέμα για τρία με τέσσερα ευρώ διάφορα στο γέμισμα σορρυ αλλα δεν βρίσκω λογική...ασε που τα παραπάνω χιλιόμετρα που βγάζει με την 100αρα μειώνει και άλλο το κόστος...χωριά την καλύτερη απόδοση.με βενζίνη κάτω των 95 οκτανιων όλες μα όλες οι μηχανές το ίδιο πρόβλημα θα βγάλουν άπαξ και δεν έχουν αισθητήρα προαναφλεξης η κατάλληλο προγραμμα.απλά η μαμά Τ φρόντισε με τις Παπαριες της το πρόβλημα να βγαίνει σχετικά γρήγορα όταν χρησιμοποιείς λάθος καύσιμο....

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: patapios στις 03/09/2011 5:11 μμ.

guraki"τώρα αν ειναι να κάνω θέμα για τρία με τέσσερα ευρώ διάφορα στο γέμισμα σορρυ αλλα δεν βρίσκω λογική...ασε που τα παραπάνω χιλιόμετρα που βγάζει με την 100αρα μειώνει και άλλο το κόστος"


Aν βεβαια βαζεις 100αρα ... που χλωμο το κοβω.

Υγ: 4 ευρω ανα γεμισμα = 150 ευρω το χρονο επιβαρυνση αναλογως χιλιομετρων
Για να γνωριζουμε τα μεγεθη που μιλαμε!

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: guraki στις 03/09/2011 5:25 μμ.

Τώρα αν με κοροϊδεύει το πρατήριο δεν είμαι σε θέση να ξέρω...προσπαθώ να επιλέγω σοβαρά πρατήρια οσο μπορώ...
150 ευρώ τον χρόνο ειναι ποσο σοβαρό τώρα?βγαίνει 12 ευρω τον μήνα και 3 ευρω την εβδομάδα....και χωριά τα παραπάνω χιλιόμετρα που βγάζει είπαμε ...

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: green-675 στις 03/09/2011 8:40 μμ.

ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΑΝΟΙΧΘΕΙ THREAD ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΑΘΟΝΤΕΣ ΠΙΣΤΟΝΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΜΕ TIGER & SPRINT ΓΙΑ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ...ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΣ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ.........ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΜΑΣ ΤΟ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΕΠΙΣΗΜΑ ΟΤΙ ΦΤΑΕΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΓΝΩΣΤΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ......ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ......
το triple 675 εγινε sprint st 1050 το 2009, το st έγινε tiger sport τέλους του 2016 και το tiger sport έγινε tiger 1200xca τον Φεβρουάριο του 2020!!!!

Re: Ενημέρωση από Triumph (αφορά τα πιστόνια)  

  Από: Sprinter στις 03/09/2011 9:40 μμ.

galileos για να έχουμε καλό ρώτημα πως έπεσε στα χέρια σου η επιστολή? Το triumphonline.net είναι επίσημο σαιτ για τους ντήλερ και για να μπείς χρειάζεσαι id και password. Να υποθέσω πως είσαι ντήλερ ή στο έδωσε ντήλερ?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε