Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;!

Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;!  

  Από: voyager1970 στις 25/07/2014 12:25 πμ.

Ολο και περισσότερο γράφει ο διεθνής τύπος για μελλοντικά μοντέλα παραγωγής μοτοσυκλετών (Honda, Suzuki, Kawasaki) με υπετροφοδοτούμενους κινητήρες (Turbo) από 600 έως 1000 κυβικά.

http://www.motorcycle.in.th/article.php ... in-Develop

http://www.motorcyclistonline.com/featu ... _to_speed/

http://www.motorcyclenews.com/mcn/news/ ... ed-engine/

Αυτό σημαίνει πως θα δούμε κάτι σαν τις παλιές «σκοτώστρες» της δεκατίας του 1980 (Honda CX500, Yamaha XJ 650, Kawasaki GPz750, Suzuki XN85) με μοντέρνα εμφάνηση;

Σίγουρα όχι! Πάρα πολλά έχουν αλλάξει απο τότε (φρένα, αναρτήσεις, πλαίσια, ψεκασμός, κλπ).
Ομως το βασικό πλεονέκτημα είναι τα ηλεκρονικά «καλούδια» που επεμβαίνουν σε κάθε δυσκολή στιγμή και σου δίνουν την ψευδαίσθηση ότι είσαι «πιλότος» και πως μπορείς από το παπάκι/ σκουτεράκι να πας και να καβαλάς μοτοσυκλέτα με 150+ άλογα (ABS, traction control, launch control, κλπ.)

Και ουσιαστικά πως το επιτυγχάνουν;; Απλά... δεν αφήνουν να χειριστεί όλη την ιπποδύναμη ο αναβάτης παρά μόνο υπο ορισμένες συνθήκες (π.χ. σε μεγάλη ευθεία)!! Δηλαδή, από τα 200-άλογα την δεδομένη στιγμή (π.χ. σε στροφή), όσο και να το «στύβεις» δεν σου δίνει ούτε 60-άλογα!
Έτσι, ο εκάστοτε «πιλότος» νομίζει πως το "πάει" ... αλλά ουσιαστικά αυτό τον "πάει"!!!

Αυτό βέβαια το θέμα το ξεκίνησαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες εδώ και δεκαετίες που πουλάνε αυτοκίνητα με 200~1000 άλογα στον κάθε πελάτη (που έχει τα χρήματα φυσικά), χωρίς κανένα προβλημα.
Βέβαια, για να μην χαρακτηριστούν ως «σκοτώστρες», φυσικά τα έχουν εξοπλίσει με τα αντίστιχα ηλεκρονικά που θα βοηθήσουν πάρα πολύ τον οδηγό να χειριστεί τέτοια μεγάλη ιπποδύναμη.

Το ερώτημα είναι σε τι βαθμό οι αναβάτες θα γίνουν (καταντήσουν) απόλυτα εξαρτημένοι απο αυτά τα ηλεκρονικά συστήματα στις επόμενες δεκατίες ;; Xωρίς αυτά, η πλειοψηφία των αναβατών θα είναι σχεδόν ανίκανοι να οδηγήσουν μια συμβατική μοτοσυκλέτα;;

Η εξέλιξη στις μοτοσυκλέτες σίγουρα δεν σταματά. Δεν είμαι σίγουρος εάν ισχύει όμως για τους αναβάτες;;!!

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: sprint900 στις 29/07/2014 3:05 μμ.

Αν θα γίνει η επιστροφή των turbo θα γίνει όπως και τότε για λόγους μάρκετινγκ και μόνο .
Το πιθανό κέρδος για μια μοτοσυκλέτα σήμερα πια είναι ελάχιστο , αν προσθέσεις την πολυπλοκότητα και το επιπλέον βάρος από ένα ακόμα ψυγείο το intercooler του αέρα δηλαδή .
Για όλα τα υπόλοιπα φίλε μου η φράση σου ((( νομίζει πως το "πάει" ... αλλά ουσιαστικά αυτό τον "πάει"!!! ))) τα λέει όλα .
Απλα να προσθέσω , ότι όσα fly by wire και να έβαλαν , αεροπλάνα συνεχίζουν να πέφτουν και άνθρωποι οδικώς να σκοτώνονται βλακωδώς από άγνοια .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: voyager1970 στις 01/08/2014 10:48 μμ.

Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;!


Φίλε και συνονόματε Γίωργο!

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνίσω. Η επερχόμενη επιστροφή των turbo, δεν γίνεται λόγο μάρκετινγκ και μόνο!
Το ΚΑΚΟ είναι οι Ευρωπαικές οδηγίες & standards για τα καυσαέρια και γενικά για τις εκπομπές ρύπων (Euro-6 / Σεπτεβριος 2015).

Οπως θα έχεις παρατηρήσει σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν παρουσιάσει κινητήρες turbo μικρών & μεσαίων κυβικών. Οχι πως είχαν καμία όρεξη να "βοηθήσουν" τους κατασκευαστές των Turbo (KKK/Borg Warner, Garrett, Mitsui, Hitachi etc.), αλλά Αναγκάστηκαν να εξελίξουν και να προσαρμοστούν με τους νέους κανονισμούς για τα καυσαέρια!

Και καλά οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες σε μικρά οχήματα πόλης (που δεν έχουν ιδιαίτερες επιδόσεις και ρύπους καυσαερίων), αλλά στα μεγάλα οικογενειακά οχήματα με πιο μεγάλη ισχύ κινητήρα το πρόβλημα των καυσαερίων δεν λύνεται παρα μόνο με turbo ή με υβριδικό κινητήρα (πανάκριβος).


Αντίστοιχα, στις μοτοσυκλέτες που έχουν ιπποδύναμη απο 90+ άλογα, τα καυσαέρια τους οριακά περνάνε τις προδιαγραφές Euro-6 και μάλιστα μερικοί κατασκευαστές έχουν κάνει πατέντες για να «παραπλανούν» και να είναι εντός προδιαγραφών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Honda, όπου μέρος απο την εισαγωγή του αέρα το στέλνει κατευθείαν στην εξαγωγές των καυσαερίων για να πάρουν «καθαρό αέρα»!!!

Ισως κάποιοι να μην καταλάβουν γιατί ο turbo-κινητήρας παράγει λιγότερα καυσαέρια, πολύ απλά έχουμε με τις ίδιες στροφές (όπου ξεκινάει και λειτουργεί το turbo) ο ιδιος ατμοσφαιρικός κινητήρας παράγει λιγότερη ιπποδύναμη απο τoν όμοιο του που έχει turbo. Οπότε, για να επιτύχει αυτήν την ιπποδύναμη ο «φουκαράς» ο ατμοσφαιρικός, θέλει πιό πολλές στροφές και άρα περισσότερο καύσιμο = περισότερα καυσαέρια!!!

Αρα, αναγκαστικά για το μελλοντικό Euro-7, οι κατασκευαστές μοτοσυκλετών θα πρέπει να πουλάνε μόνο σκουτεράκια & παπάκια ή θα πρέπει να εφαρμόσουν μια μηχανολογική λύση για να κυκλοφορούμε μοτοσυκλέτες σοβαρών επιδόσεων (100+ άλογα) και όχι «οικολογικά σερνοκομεία»!

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: sprint900 στις 02/08/2014 10:30 πμ.

voyager1970"Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;!


Φίλε και συνονόματε Γίωργο!

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνίσω. Η επερχόμενη επιστροφή των turbo, δεν γίνεται λόγο μάρκετινγκ και μόνο!
Το ΚΑΚΟ είναι οι Ευρωπαικές οδηγίες & standards για τα καυσαέρια και γενικά για τις εκπομπές ρύπων (Euro-6 / Σεπτεβριος 2015).

Οπως θα έχεις παρατηρήσει σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν παρουσιάσει κινητήρες turbo μικρών & μεσαίων κυβικών. Οχι πως είχαν καμία όρεξη να "βοηθήσουν" τους κατασκευαστές των Turbo (KKK/Borg Warner, Garrett, Mitsui, Hitachi etc.), αλλά Αναγκάστηκαν να εξελίξουν και να προσαρμοστούν με τους νέους κανονισμούς για τα καυσαέρια!

Και καλά οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες σε μικρά οχήματα πόλης (που δεν έχουν ιδιαίτερες επιδόσεις και ρύπους καυσαερίων), αλλά στα μεγάλα οικογενειακά οχήματα με πιο μεγάλη ισχύ κινητήρα το πρόβλημα των καυσαερίων δεν λύνεται παρα μόνο με turbo ή με υβριδικό κινητήρα (πανάκριβος).


Αντίστοιχα, στις μοτοσυκλέτες που έχουν ιπποδύναμη απο 90+ άλογα, τα καυσαέρια τους οριακά περνάνε τις προδιαγραφές Euro-6 και μάλιστα μερικοί κατασκευαστές έχουν κάνει πατέντες για να «παραπλανούν» και να είναι εντός προδιαγραφών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Honda, όπου μέρος απο την εισαγωγή του αέρα το στέλνει κατευθείαν στην εξαγωγές των καυσαερίων για να πάρουν «καθαρό αέρα»!!!

Ισως κάποιοι να μην καταλάβουν γιατί ο turbo-κινητήρας παράγει λιγότερα καυσαέρια, πολύ απλά έχουμε με τις ίδιες στροφές (όπου ξεκινάει και λειτουργεί το turbo) ο ιδιος ατμοσφαιρικός κινητήρας παράγει λιγότερη ιπποδύναμη απο τoν όμοιο του που έχει turbo. Οπότε, για να επιτύχει αυτήν την ιπποδύναμη ο «φουκαράς» ο ατμοσφαιρικός, θέλει πιό πολλές στροφές και άρα περισσότερο καύσιμο = περισότερα καυσαέρια!!!

Αρα, αναγκαστικά για το μελλοντικό Euro-7, οι κατασκευαστές μοτοσυκλετών θα πρέπει να πουλάνε μόνο σκουτεράκια & παπάκια ή θα πρέπει να εφαρμόσουν μια μηχανολογική λύση για να κυκλοφορούμε μοτοσυκλέτες σοβαρών επιδόσεων (100+ άλογα) και όχι «οικολογικά σερνοκομεία»! "


Ομολογώ ότι τυγχάνω συνεληφθείς κλέβοντας οπώρας .
Υπό αυτό το πρίσμα δεν το είχα δει το ζήτημα και σε ευχαριστώ που το έθιξες και θα το έχουμε υπό όψιν σαν παράμετρο για της μελλοντικές κινήσεις των κατασκευαστών .

Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: voyager1970 στις 29/09/2014 6:43 μμ.

Η Kawasaki "επιτίθεται" μετά απο δεκαετίες ΠΡΩΤΗ στα σύγχρονα superbikes με TURBO!!!

Με την ονομασία Ninja H2 η μοτοσυκλέτα αυτή θα αποκαλυφθεί την 1η Οκτωβρίου στην Έκθεση της Κολωνίας.
Οι φήμες λένε πως πρόκειται για ένα Ninja 636 με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα (Turbo)!!

Χαρακτηριστικό είναι και το promo-video:
http://www.youtube.com/watch?v=y8Yw3AedPzY

Επίσεις υπάρχει και το σχετικό link απο την Kawa:
http://www.ninja-h2.com/

Υπομονή μερικά 24ωρα για να το δούμε (σε κανονική φωτο)!

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: voyager1970 στις 30/09/2014 5:59 μμ.

Σήμερα αποκαλύφθηκε το ΤΕΡΑΣ της Kawasaki!!!

Τελικά είναι ο κινητήρας του ΖΧ-10 με μηχανικό υπερσυμπιεστή και Ram Air (η κίνηση του δίνεται απο τον στρόφαλο και όχι από τα καυσαέρια της εξάτμισης) που σύμφωνα με την Kawasaki αποδίδει περίπου 300 ίππους !!!!

Μιλάμε για το απόλυτο Ultrabike παραγωγής! (Hayabusa, ΖΧ-14, γίνονται "γατάκια" μπροστά του)!

Με ατσάλινο χωροδικτύωμα (πράσινο), μονόμπρατσο ψαλίδι, ανθρακονημάτινο φέρινγκ με τις αεροτομές stabilizer fins εκατέρωθεν αλλά F1 (να μην πω Eurofighter), 330mm δισκόπλακες με Brembo ακτινικές 4-πίστονες, ABS, traction control, TPS, fly-by-wire, και δεν συμμαζεύεται....σε ηλεκτρονικά gadgets!

Βέβαια απο τιμή... Ε! Καμιά 20000€ υπολογίζω όταν θα μας έρθει στην Ελλαδάρα μας!

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: epistimon στις 30/09/2014 6:53 μμ.

φανταστικο πανεμορφο και εξωπραγματικο,πολλα τα αλογα και δεν ξερω αν μπορει καποιος να το κανει καλα.ειπαμε να υπαρχει βελτιωση αλλα η kawasaki τα ξεπερασε ολα και τωρα μια απορια.φωτα εχει η δεν χρειαζονται γιατι θα ειναι μονο για πτησεις?

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: voyager1970 στις 30/09/2014 7:38 μμ.

Φίλε και συνονόματε Γιώργο,

Θα βγεί σε δύο (2) εκδόσεις:

1) H Ninja H2R - special edition που θα είναι ΜΟΝΟ για χρήση πίστας... και ΤΙ πίστας (όχι για Μέγαρα βέβαια)!!!;;;

2) H Ninja H2 που θα είναι για πολιτική χρήση (street legal). Δηλαδή φώτα LED, φλας, καθρέφτες και βάση για πινακίδα!!! Βέβαια το τι θα κάνει μετά ο εκάστοτε ιδιοκτήτης... είναι "αλλουνού παπά ευαγγέλιο"!

Για τα φώτα που ρωτάς, ρώτα φίλους με Hayabusa να σου πουν τι βλέπουν με τα φώτα τους (τα μαμίσια - οχι με xenon) μετά τα 200+χλμ/ώρα το ΒΡΑΔΙ...!!!
Πέρα της πλάκας, τα φωτα, φλας κλπ. που θα υπάρχουν στην πολιτική έκδοση, θα είναι για να βγάζει άδεια κυκλοφορίας και μόνο!
Εάν είναι κάποιος τόσο τρελός να "πετάει" 350+χλμ/ώρα (97μ/δευτερόλεπτο) την νύχτα, δεν νομίζω πως υπάρχουν φώτα κάποιου οχήματος που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στο οπτικό πεδίο του!

Ως αναφορά "πως μπορεί κάποιος να το κάνει καλά", στο ίδιο θέμα προ καιρού είχα αναφέρει πως σχεδόν όλες οι εταιρίες χρησιμοποιούν ηλεκρονικά «καλούδια» (ABS, traction control, launch control, κλπ.)
Το ίδια λύση έχει κάνει και η Kawasaki.

Και μην πιστεύεις πως όλοι αυτοί με τα ήδη γρήγορα αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες έχουν τις κατάληλες ικανότητες!!!
Δυστηχώς η Ηλιθιότητα βρίθει στο ανθρώπινο είδος!

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: stamatisx στις 30/09/2014 8:08 μμ.

Και 80 άλογα λιγότερα να έχει το Η2 πάλι πολλά θα είναι... To Η2R είναι πανέμορφο... αλλά κάτω από 24.000 δεν το κόβω να έχει...

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: voyager1970 στις 30/09/2014 8:46 μμ.

Φίλε Σταμάτη,

Μιά και πρό ολίγου μίλησα με φίλο που ήταν σε συνέντευξη τύπου στη έκθεση της Κολονίας, μου ανέφερε πως είπαν οι εκπρόσωποι της εταιρίας πως η αρχική πρόθεση του εργοστασίου είναι για 500~1000 κομμάτια παραγωγής! Χωρίς να διευκρινήσουν πόσα θα είναι H2R και πόσα H2 (πολιτικά).

Με αυτά τα νούμερα προβλέπω να διπλασιάζεται χαλαρά το νούμερο που λές, δηλαδή το κόστος θα πάει χαλαρά γύρω στις 50000€+++

Μου θυμίζει την εποχή του Honda NR όπου παράχθηκαν τότε περίπου στα 500-κομμάτια παραγωγής μόνο και τότε κόστιζε καμιά 10ρια εκατομμύρια δραχμές (κατόπιν παραγγελίας και λίστα προτεραιότητας) !!

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: johnygalan στις 30/09/2014 8:54 μμ.

Υπερβολή σε όλο της το μεγαλείο, πέρα από την διαφήμιση και τον ντόρο που προσωπικά πιστεύω πως αυτός
είναι και ο λόγος που το δημιούργησε η kawasaki εμπορικά θα είναι μεγάλη αποτυχία.
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: voyager1970 στις 30/09/2014 9:27 μμ.

Φίλε Γιάννη,

Εάν αναφέρεσαι για την Ελλαδαρα μας θα συμφωνίσω πως δεν νομίζω να πουλήσει πανω απο 2~3 κομμάτια.
Υπερβολή σε όλο της το μεγαλείο... 100% έχεις δίκιο! Αλλά είναι όνειρο εεεε!!!!

Ομως, σε παγκόσμιο επίπεδο... τα πρώτα 500 κομμάτια είμαι βέβαιος πως είναι ήδη sold-out. Την μερίδα του Λέοντος θα την πάρει η ΗΠΑ (κλασικα) και μετά η Δ. Ευρώπη και Ασια.
Βλέπεις εκεί υπάρχει άπειρο ΧΡΗΜΑ και τρέλα!

Πληροφοριακά ο "παπούς" του Η2 ήταν το Kawasaki H2 Mach IV 750 cc διχρονίλα του κερατά το 1972! Αυτό το μοντέλο φτιάχτικε αρχικά για τους Αμερικάνους του κ@$%γκαζους και εκεί έκανε χιλιάδες πωλήσεις. Πολύ περιορισμένα κομμάτια ήρθαν στην Ευρώπη μια και το θεωρούσαν την απόλυτη "σκοτώστρα"! Είναι όμως ένα κλασικό μοντέλο που έμεινε στην ιστορία της μοτοσυκλέτας και πάλι το επαναλμβάνει μετά απο 42-χρόνια.

Μην ξεχνάς την δεκαετεία του '90, τα ίδια δεν λέγανε για το ZZR1100;; Και τώρα μπροστά σε Daytona-675 δεν μπορεί να κάτσει!

Ενα είναι σίγουρο, πως την κίνηση αυτή την έχει σχεδιάσει καλά η Kawasaki και δεν θα περιοριστεί μόνο στο Η2 στο μέλλον.
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:58, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: sprint900 στις 30/09/2014 11:34 μμ.

voyager1970"Σήμερα αποκαλύφθηκε το ΤΕΡΑΣ της Kawasaki!!!

Τελικά είναι ο κινητήρας του ΖΧ-10 με μηχανικό υπερσυμπιεστή και Ram Air (η κίνηση του δίνεται απο τον στρόφαλο και όχι από τα καυσαέρια της εξάτμισης) που σύμφωνα με την Kawasaki αποδίδει περίπου 300 ίππους !!!!

Μιλάμε για το απόλυτο Ultrabike παραγωγής! (Hayabusa, ΖΧ-14, γίνονται "γατάκια" μπροστά του)!

Με ατσάλινο χωροδικτύωμα (πράσινο), μονόμπρατσο ψαλίδι, ανθρακονημάτινο φέρινγκ με τις αεροτομές stabilizer fins εκατέρωθεν αλλά F1 (να μην πω Eurofighter), 330mm δισκόπλακες με Brembo ακτινικές 4-πίστονες, ABS, traction control, TPS, fly-by-wire, και δεν συμμαζεύεται....σε ηλεκτρονικά gadgets!

Βέβαια απο τιμή... Ε! Καμιά 20000€ υπολογίζω όταν θα μας έρθει στην Ελλαδάρα μας!"


Πάντως αυτό ειδικά το μοντέλο δεν του έβαλαν κομπρέσορα για τα την μείωση των καυσαερίων , άλλα για άλογα και μόνο με λιγότερο βάρος .
Ευτυχώς στην νορμάλ έκδοση έχει μονό 200 ίππους άλλα θα είναι φυσικά πολύ ποιο ροπάτο από το ZX10 ninja που δεν πήγε και τόσο καλά σε αριθμούς κάτι η ζημία που έχε βγάλει στην αρχή στους εκκεντροφόρους κάτι τα κάρτερ που άνοιγαν τρύπα μετά , τλς πα , αυτό να το δω πως θα πάει με της ελληνικές βενζίνες το φουκαριάρικο.


Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: voyager1970 στις 01/10/2014 1:38 πμ.

Φίλε Γιώργο,

Οντως ο γνώμονας στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν οι υπερ-επιδόσεις εκτοπίζοντας τους αντιπάλους (Suzuki). Σε όλα τα παγκόσμια ΜΜΕ της μοτοσυκλέτας και όχι μόνο μιλάνε για αυτό το "θηρίο"!

Για τις βενζίνες δεν θα ανησυχούσα. Αλλοστε ο εκάστοτε μελλοντικός ιδιοκτήτης δεν νομίζω να του βάλει απλή αμολυβδη στο βενζιναδικο ΑΚ. Εδώ και πολλά χρόνια κυκλοφορούν τα τουρμπάτα αμάξια στην Ελλαδαρα μας..."εχουσιν γνώσιν οι φύλακες"!

Σίγουρα πιο πολλές πληροφορίες θα μάθουμε στην επόμενη έκθεση του Μιλάνου (EICMA 2014) στις αρχές του Νοέμβρη. Ακούγεται πως η επίσημη παρουσίαση θα γίνει πριν της γιορτές των Χριστουγέννων σε πίστα για τους δημοσιογράφους. Εκεί θα μάθουμε την συμπεριφορά του "Τέρατος"!

Σκέψου πως στα motoGP οι εργοστασιακές μοτοσυκλέτες (Honda, Yamaha, Ducati) έχουν ιπποδύναμη περίπου στους 250 ίππους και ζυγίζουν 160 κιλά. Η αναλογία ίππων ανά κιλό είναι στο 1,56
Το ΖΧ10R ζυγίζει 200 κιλά. Φαντάσου λοιπόν το Η2R με τα ίδια κιλά (που μάλλον λιγότερο θα ζυγίζει απο το ΖΧ10R) αλλά με 300 ίππους, τότε η αναλογία ίππων ανά κιλό είναι στο 1,5

Είναι όντος πολύ κοντά στα σύχρονα motoGP απο θέμα ιπποδύναμης ΚΑΙ ΜΟΝΟ..!!
Γιατί στα motoGP τα πλαίσια τους, οι αναρτήσεις τους, τα φρένα, οι τροχοί, ελλαστικά, ηλεκτρονικά... είναι απο "άλλο πλανήτη"!

Re: Επιστροφή των Turbo σε Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες παραγωγής;  

  Από: sprint900 στις 01/10/2014 8:58 μμ.

voyager1970"Φίλε Γιώργο,

Οντως ο γνώμονας στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν οι υπερ-επιδόσεις εκτοπίζοντας τους αντιπάλους (Suzuki). Σε όλα τα παγκόσμια ΜΜΕ της μοτοσυκλέτας και όχι μόνο μιλάνε για αυτό το "θηρίο"!

Για τις βενζίνες δεν θα ανησυχούσα. Αλλοστε ο εκάστοτε μελλοντικός ιδιοκτήτης δεν νομίζω να του βάλει απλή αμολυβδη στο βενζιναδικο ΑΚ. Εδώ και πολλά χρόνια κυκλοφορούν τα τουρμπάτα αμάξια στην Ελλαδαρα μας..."εχουσιν γνώσιν οι φύλακες"!

Σίγουρα πιο πολλές πληροφορίες θα μάθουμε στην επόμενη έκθεση του Μιλάνου (EICMA 2014) στις αρχές του Νοέμβρη. Ακούγεται πως η επίσημη παρουσίαση θα γίνει πριν της γιορτές των Χριστουγέννων σε πίστα για τους δημοσιογράφους. Εκεί θα μάθουμε την συμπεριφορά του "Τέρατος"!

Σκέψου πως στα motoGP οι εργοστασιακές μοτοσυκλέτες (Honda, Yamaha, Ducati) έχουν ιπποδύναμη περίπου στους 250 ίππους και ζυγίζουν 160 κιλά. Η αναλογία ίππων ανά κιλό είναι στο 1,56
Το ΖΧ10R ζυγίζει 200 κιλά. Φαντάσου λοιπόν το Η2R με τα ίδια κιλά (που μάλλον λιγότερο θα ζυγίζει απο το ΖΧ10R) αλλά με 300 ίππους, τότε η αναλογία ίππων ανά κιλό είναι στο 1,5

Είναι όντος πολύ κοντά στα σύχρονα motoGP απο θέμα ιπποδύναμης ΚΑΙ ΜΟΝΟ..!!
Γιατί στα motoGP τα πλαίσια τους, οι αναρτήσεις τους, τα φρένα, οι τροχοί, ελλαστικά, ηλεκτρονικά... είναι απο "άλλο πλανήτη"!"


Το απλό βέβαια να το δούμε κιολας σε τεστ φίλε μου , με τα 200 άλογα δεν είναι πολύ μακριά από τους ατμοσφαιρικούς αντιπάλους σε άλογα .

Αυτό βέβαια με τα 300 ; που θα βγει από ότι λέγεται και πολύ περιορισμένη παραγωγή απλά σε δρόμο δεν θα οδηγιέται .

Με της βενζίνες σίγουρα θα έχει 99% anti knock sensors οι γιαπωνέζοι είναι προσεκτικοί σε τέτοια , απλά θα πέφτει η απόδοση δραματικά .

Βέβαια για αξιοπιστία και κοστολόγιο σέρβις μάλλον η BMW θα αισθάνεται πολύ προσιτή στης τιμές της .

Σίγουρα όμως μάλλον θα ταρακουνηθούν τα νερά για τα καλά στα SS , στο μέλλον .


Μάταιόν εστι παρά θεών αιτείσθαι ά τις εαυτώ χορηγήσαι ικανός εστι.