Η Kawasaki "παγώνει" την πώληση του ZX-10R 2011

Η Kawasaki "παγώνει" την πώληση του ZX-10R 2011  

  Από: Costas στις 29/12/2010 3:51 μμ.

Η επόμενη ανακοίνωση από την Kawasaki βγήκε το προηγούμενο Σάββατο,αναφερόμενη σε "technical hold" για το ZX-10R μοντέλο 2011.Τα 11 κομμάτια που έχουν μεταφερθεί στις Η.Π.Α. θα αγοραστούν ξανά πίσω από την Kawasaki.Εκπρόσωπος της εταιρίας είπε οτι οι λόγοι δεν έχουν σχέση με την ασφάλεια ή την ποιότητα της μοτοσυκλέτας.Δεν υπάρχουν άλλες πληροφορίες προς το παρόν.Αυτή η ανακοίνωση δεν ισχύει μόνο για τις Η.Π.Α. αλλά παγκόσμια.Συγκεκριμένα:
The following actions are being initiated through the Kawasaki dealer network:

* Unsold units will be returned to KMC warehouses. The units will be redistributed once Kawasaki is 100 percent confident they reflect company standards for this highly technical, race-bred machine.
* Those who have taken delivery of a unit will be instructed to return the unit to the dealership for a full refund and will be among the first to have the option of receiving a new unit once the technical hold has been lifted.


Φαίνεται οτι η εταιρία δέχτηκε να αλλάξει κινητήρα σε μηχανή η οποία είχε πωληθεί.Ενώ πάντως δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία,ορισμένοι πεπειραμένοι μηχανικοί,κατασκευαστές κινητήρων φημολογούν οτι πρόκειται για σχεδιαστικό λάθος στον κινητήρα που μακροπρόθεσμα μπορεί να επηρεάσει την αξιοπιστία,οδηγώντας σε υψηλή κατανάλωση λαδιού.

Re: Η Kawasaki "παγώνει" την πώληση του ZX-10R 2011  

  Από: nfot στις 29/12/2010 10:59 μμ.

Costas"...ορισμένοι πεπειραμένοι μηχανικοί,κατασκευαστές κινητήρων φημολογούν οτι πρόκειται για σχεδιαστικό λάθος στον κινητήρα που μακροπρόθεσμα μπορεί να επηρεάσει την αξιοπιστία,οδηγώντας σε υψηλή κατανάλωση λαδιού."


Ενω η Τ σου απανταει οτι 300 ml ανα 1.000 χλμ, σε κουτα κινητηρα, ειναι ΟΚ και ξεμπερδευει. Ανακλησεις και χαζα.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Η Kawasaki "παγώνει" την πώληση του ZX-10R 2011  

  Από: vagtyrp στις 29/12/2010 11:59 μμ.

nf"
Costas"...ορισμένοι πεπειραμένοι μηχανικοί,κατασκευαστές κινητήρων φημολογούν οτι πρόκειται για σχεδιαστικό λάθος στον κινητήρα που μακροπρόθεσμα μπορεί να επηρεάσει την αξιοπιστία,οδηγώντας σε υψηλή κατανάλωση λαδιού."


Ενω η Τ σου απανταει οτι 300 ml ανα 1.000 χλμ, σε κουτα κινητηρα, ειναι ΟΚ και ξεμπερδευει. Ανακλησεις και χαζα. "


έτσι είναι νίκο.....δεν υπάρχει θέμα με την triumph.......

Re: Η Kawasaki "παγώνει" την πώληση του ZX-10R 2011  

  Από: Costas στις 30/12/2010 12:07 πμ.

Εξαρτάται για τί ποσότητα μιλάμε.Μπορεί να ήταν πολύυυυυυυ λάδι Εφόσον δεν αναφέρεται δεν έχουμε μέτρο σύγκρισης.Κι αυτοί μπορεί να σου έλεγαν πως τα 300ml είναι μια χαρά.

Re: Η Kawasaki "παγώνει" την πώληση του ZX-10R 2011  

  Από: guraki στις 30/12/2010 10:47 πμ.

Κατι ακουστηκε ο,τι η ανακληση εχει να κανει με αστοχια σε πιστονια σε καποια κομματια στην Αμερικη....

Re: Η Kawasaki "παγώνει" την πώληση του ZX-10R 2011  

  Από: dimchrist στις 30/12/2010 3:27 μμ.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα της KMC (χτες 29/12/10) το πρόβλημα εντοπίστηκε στο ελατήριο της βαλβίδας εισαγωγής

Kawasaki Motors Corp (KMC) - USA Press Release 29/12/2010

Triple Way

Re: Η Kawasaki "παγώνει" την πώληση του ZX-10R 2011  

  Από: Tasos1050 στις 31/12/2010 4 πμ.

300ml ανα 1000km? δλδ καθε 5000 που αλλαζουμε λαδια αν εχει χασει 1,5l ειναι ok?

Re: Η Kawasaki "παγώνει" την πώληση του ZX-10R 2011  

  Από: Cpt. Haddock στις 31/12/2010 9:35 πμ.

Διχρονο ειναι κι αυτο σαν το CBR1000RR
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Η Kawasaki "παγώνει" την πώληση του ZX-10R 2011  

  Από: NikosV στις 31/12/2010 6:38 μμ.

2011 Kawasaki ZX-10R returns to sale, problem identified

Kawasaki USA has just announced that the mysterious stop-sale on the 2011 Kawasaki ZX-10R will be lifted, identifying the previously-mysterious fault as residing in the intake valve springs. As stated when the not-a-recall was announced on December 11, the problem isn’t related to safety, performance or the modifications made to reduce power for the North American market. Instead, Kawasaki says there were fears the intake valves could seat improperly, impacting engine performance. Before the new superbike king of the hill goes back on-sale, all units will benefit from new camshafts, valve springs and spring retainers. Kawasaki isn’t naming a precise date, instead saying sales will resume in, “late January.”
http://mototriumphhellas.blogspot.com/

Re: Η Kawasaki "παγώνει" την πώληση του ZX-10R 2011  

  Από: nfot στις 31/12/2010 6:59 μμ.

Tasos1050"300ml ανα 1000km? δλδ καθε 5000 που αλλαζουμε λαδια αν εχει χασει 1,5l ειναι ok?"


Οχι βεβαια. Παντα εχω λαδι στη καβατζα και συμπληρωνω ανα 1.000 χλμ.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Η Kawasaki "παγώνει" την πώληση του ZX-10R 2011  

  Από: jimdom στις 31/12/2010 7:48 μμ.

nf"
Tasos1050"300ml ανα 1000km? δλδ καθε 5000 που αλλαζουμε λαδια αν εχει χασει 1,5l ειναι ok?"


Οχι βεβαια. Παντα εχω λαδι στη καβατζα και συμπληρωνω ανα 1.000 χλμ."




Εχει ξεχωριστο δοχειο ή το ριχνεις μαζι με τη βενζινη;

screw u guys,i am going home...
See ain't nothing stopping me, I feel like ain't nothing after me

Re: Η Kawasaki  

  Από: nfot στις 31/12/2010 7:51 μμ.

[quote="jimdom":1579za0p]
nf"
Tasos1050"300ml ανα 1000km? δλδ καθε 5000 που αλλαζουμε λαδια αν εχει χασει 1,5l ειναι ok?"


Οχι βεβαια. Παντα εχω λαδι στη καβατζα και συμπληρωνω ανα 1.000 χλμ."




Εχει ξεχωριστο δοχειο ή το ριχνεις μαζι με τη βενζινη; [/quote:1579za0p]



Στο Zundapp που ειχα, το εριχνα μαζι με τη βενζινη παντως
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.

Re: Η Kawasaki "παγώνει" την πώληση του ZX-10R 2011  

  Από: triplelover στις 31/12/2010 8:43 μμ.

κριμα για την Kawasaki γιατι νομιζω οτι τμημα προωθησης ειχε κανει πολυ καλη δουλεια ( παρουσιαζοντας πρωτα το αγωνιστικο και αυτο με το σταγονομετρο ) αλλα απ οτι φαινεται η πραγματικοτητα τους τα χαλασε λιγο .

Re: Η Kawasaki  

  Από: Cpt. Haddock στις 03/01/2011 9:28 πμ.

[quote="jimdom":1vx4gjwt]
nf"
Tasos1050"300ml ανα 1000km? δλδ καθε 5000 που αλλαζουμε λαδια αν εχει χασει 1,5l ειναι ok?"


Οχι βεβαια. Παντα εχω λαδι στη καβατζα και συμπληρωνω ανα 1.000 χλμ."




Εχει ξεχωριστο δοχειο ή το ριχνεις μαζι με τη βενζινη; [/quote:1vx4gjwt]


"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Αλλαγή εκκεντροφόρων στο νέο ZX-10R  

  Από: dimchrist στις 04/01/2011 9:05 μμ.

Αλλαγή εκκεντροφόρων στο νέο ZX-10R

Η Kawasaki προχώρησε σε αλλαγές στο εσωτερικό του κινητήρα του Ninja

New Kawasaki ZX-10R 2011


Η ανάκληση του καινούριο Ninja ZX-10R της Kawasaki στις ΗΠΑ έκανε το γύρο του κόσμου και συζητήθηκε αρκετά στο τέλος του 2010. Το ιαπωνικό εργοστάσιο κράτησε χαμηλούς τόνους για το θέμα και δεν θέλησε να δώσει συνέχεια στο θέμα προχωρώντας άμεσα σε επιδιόρθωση του προβλήματος που προέκυψε.

Το πρόβλημα ανακαλύφθηκε όταν οι μοτοσικλέτες παρουσίασης του μοντέλου και οι μοτοσικλέτες δοκιμών επέστρεψαν στο εργοστάσιο για μετρήσεις. Εκεί διαπιστώθηκε ότι τα ελατήρια των βαλβίδων σε κάποια μοντέλα προκαλούσαν ένα είδος ταλάντωσης το οποίο επηρέαζε τη θέση των βαλβίδων.

Η ανακοίνωση της Kawasaki έλεγε τα εξής: «Ανακαλύψαμε ότι μερικές καινούριες μοτοσικλέτες Ninja ZX-10R του 2011 όταν λειτουργούσαν σε υψηλές στροφές σε ιδιαίτερες συνθήκες – όπως στην πίστα – υπήρχε περίπτωση τα ελατήρια των βαλβίδων εισαγωγής να αστοχήσουν. Όταν συνέβαινε αυτό το σπάνιο φαινόμενο μία ή δύο βαλβίδες υπήρχε περίπτωση να μην καθίσουν σωστά με αποτέλεσμα να μην αποδίδει σωστά ο κινητήρας».

Οι διορθωτικές κινήσεις της Kawasaki ήταν να αλλάξει τους εκκεντροφόρους και τα ελατήρια των βαλβίδων, όπως δήλωσε στο βρετανικό MCN ο Martin Lambert, διευθυντής marketing της Kawasaki UK. «Δεν θα αλλάξουμε τους εκκεντροφόρους λόγω φθοράς ή πρόβλημα στην επιφάνειά τους – όλα έγιναν για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα του ανοίγματος των ελατηρίων. Όλες οι μοτοσικλέτες προ-παραγωγής και οι μοτοσικλέτες που χρησιμοποιήθηκαν στην παρουσίαση – συνολικά 50 ή 60 – επέστρεψαν στο εργοστάσιο για να μετρηθούν. Περιμένεις να υπάρχει διακύμανση στο όριο αντοχής – είναι οι πρώτες μοτοσικλέτες με εξαρτήματα παραγωγής τα οποία θα χρησιμοποιηθούν σκληρά από τους αναβάτες. Αλλά αν έχεις έστω και μία ή δύο μοτοσικλέτες έξω από τις αποδεκτές προδιαγραφές πρέπει να αποφασίσεις τι θα κάνεις. Είναι δύσκολο».

Ο Lambert ωστόσο υπογράμμισε πως η ισχύ της μοτοσικλέτας έπειτα από τη συγκεκριμένη αλλαγή θα παραμείνει στους 197 ίππους.

http://msfree.gr/

Triple Way