Καινούργιο Pirelli sport touring - Angel ST

Καινούργιο Pirelli sport touring - Angel ST  

  Από: Sprinter στις 03/04/2009 5:35 μμ.

http://www.pirellityre.com/web/motorcyc ... fault.page

Προφανώς αντικαθιστά το Diablo Strada και υπόσχεται σημαντικές βελτιώσεις σε σχέση με αυτό σε πολλά σημεία

http://www.pirellityre.com/web/motorcyc ... fault.page
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Καινούργιο Pirelli sport touring - Angel ST  

  Από: liberal στις 07/04/2009 7:54 μμ.

Λοιπόν,

Τα έβαλα στις 10/3/2009 έχοντας κάνει 21500 χλμ με τον τίγρη, σε αντικατάσταση των ROSSO. Σήμερα, έχοντας 24500 χλμ στη μηχανή (δηλαδή, 3000 χλμ με τα λάστιχα), μπορώ να τα εξής:

Πρώτον, είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με την απόδοση των ελαστικών σε όλες, μα όλες, τις συνθήκες! Δεν χρειάζονται ζέσταμα! Είναι πολύ σταθερά όταν ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα! Πολύ σταθερά σε κάθε είδους στροφή και άσφαλτο, τόσο όσον αφορά την κλίση που επιλέγω για να στρίψω, όσο και σε σχέση με τα γλυστρίματα του πίσω τροχού στο απότομο άνοιγμα του γκαζιού! Πλέον, η τάση της μηχανής, είναι σαφώς υπερ της σούζας, παρά του γλυστρίματος.

Δεύτερον, είμαι εντυπωσιασμένος από την διάρκεια ζωής του... Μετά από 3000 χλμ, η φθορά του πέλματος περιορίζεται κάτω από το 1 χιλιοστό. Πιστεύω, πως στην ελληνική άσφαλτο θα μπορούσε κανείς να φτάσει μέχρι και τα 15000 χλμ. Α! Έκανε και νέο ρεκόρ όσον αφορά την διάρκεια... http://www.motorcycle-usa.com/599/2795/ ... ecord.aspx

Τρίτον και τελευταίο, δεν ξέρω τι μαγικά έκαναν στην Pirelli, βάζοντας αγγέλους και δαίμονες στη γόμα του ελαστικού, πιστεύω όμως, πως στην Metzeler θα ξέρουν πολλά περισσότερα!

Τα ROSSO τα άλλαξα στις 9000 χλμ (και μάλλον τα κράτησα πολύ...)

Αυτά από μένα, προς το παρόν. Τον Ιούλιο θα ξέρω και την διάρκεια ζωής τους...

Edit: Ξέχασα ν' αναφέρω πως οι πιέσεις που τα δουλεύω είναι 34/38.
Δημήτρης

Re: Καινούργιο Pirelli sport touring - Angel ST  

  Από: Sprinter στις 07/04/2009 10:29 μμ.

Thanks για το report. Αλλά με μπέρδεψες λίγο. Καλά για τη διάρκεια ζωής. Αλλα για τη συμπεριφορά και το κράτημα σε σχέση με τα Rosso με μπερδεύει. Τα Rosso είναι δύο κατηγορίες πιό σπορ υποτίθεται στην γκάμα της Πιρέλλι. Δεν είμαι σίγουρος ποια είναι η αίσθησή σου σε σύγκριση. Βεβαίως ή αυξημενη αίσθηση σταθεροτητας στη ευθεία είναι λίγο πολύ αναμενόμενη από ενα τουριστικό σε σχέση με ενα σπορ λάστιχο αλλά η συμεριφορά στη στροφή και το κράτημα θέλει λιγο εξήγηση.

Αν βρίσκεις τα Angel ανώτερα σε κρατήματα 2 τινα συμβαίνουν (το ενα ή και τα δύο). 1. Το στύλ σου ταιριάζει περισσότερο με τουριστικό λάστιχο πολύ ομαλής κορώνας 2. Επαθες αυτό που παθαίνουμε όλοι όταν αλλάζουμε ενα παλιό λάστιχο: το καινούργιο μας φαίνεται μαγικό σε σχέση με το φθαρμένο / ξεραμένο / σκονισμένο παλιό και είναι δύσκολο να κάνουμε σύγκριση με το πώς είταν καινούργιο.

Για εξήγα λίγο περισσότερο..γιατί προχωράει μεν η τεχνολογία αλλά στα θαύματα (κορυφαίο κράτημα, συμπεριφορά ΚΑΙ φοβερή αντοχή) δύσκολα πιστεύω...

(PS. Δεν κατάλαβα ακριβώς τι λές για τα Metzeler, πάντως Pirelli - Metzeler είναι η ίδια εταιρεία και φαντάζομαι μοιράζονται τεχνολογίες. Η ζώνη 0 μοιρών που διαφημίζει το Angel χρησιμοποιείται στα Metz χρόνια - βλέπε Μ3).
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Καινούργιο Pirelli sport touring - Angel ST  

  Από: liberal στις 08/04/2009 12:47 πμ.

Sprinter"Thanks για το report. Αλλά με μπέρδεψες λίγο. Καλά για τη διάρκεια ζωής. Αλλα για τη συμπεριφορά και το κράτημα σε σχέση με τα Rosso με μπερδεύει. Τα Rosso είναι δύο κατηγορίες πιό σπορ υποτίθεται στην γκάμα της Πιρέλλι. Δεν είμαι σίγουρος ποια είναι η αίσθησή σου σε σύγκριση. Βεβαίως ή αυξημενη αίσθηση σταθεροτητας στη ευθεία είναι λίγο πολύ αναμενόμενη από ενα τουριστικό σε σχέση με ενα σπορ λάστιχο αλλά η συμεριφορά στη στροφή και το κράτημα θέλει λιγο εξήγηση."


Επίτηδες απέφυγα να κάνω σύγκριση μεταξύ των ROSSO και των ANGEL ακριβώς γιατί ανήκουν σε δύο πολύ διαφορετικές κατηγορίες, με εντελώς διαφορετικούς στόχους για κάθε ελαστικό. Πέρα από το προφανές, που κατά τη γνώμη μου είναι η σταθερότητα στην ευθεία (υπέρ του ANGEL), η διαφορά στις στροφές έχει περισσότερο να κάνει με τον σχεδιασμό της κορώνας των δύο ελαστικών.

Η "αίσθηση" που μου έδινε το ROSSO, ήταν η μεγάλη προθυμία να "πέσει", δηλαδή, να πλαγιάσει η μοτοσυκλέτα (γρήγορη κορώνα). Αυτό ήταν εξαιρετικό για το κλειστό στροφιλίκι, ή όταν τα λάστιχα ήταν ζεστά και μπορούσα να πλαγιάσω πολύ την μοτοσυκλέτα, πιέζοντας τα φρένα στην είσοδο της στροφής και ανοίγοντας νωρίτερα το γκάζι στην έξοδο. Στην πόλη, ή ακόμη και σε παρατεταμένες στροφές, όπου η κλίση της μοτοσυκλέτας δεν ήταν μεγάλη, υπήρχε μια ασάφεια, ή αλλιώς η μοτοσυκλέτα δεν ήταν απολύτως σταθερή - βιδωμένη όπως με τα ANGEL.

Αντίθετα, με τα ANGEL, η αίσθηση που έχω είναι ότι επιλέγω την κλίση και η μοτοσυκλέτα παραμένει σταθερή, χωρίς να θέλει να "πέσει" παραπάνω, χωρίς όμως και να αποφεύγει να το κάνει (αργή κορώνα). Θέλω να καταλήξω στο ότι τα ROSSO θα ταίριαζαν καλύτερα σε χρήση πίστας, ή σε μηχανή με λιγότερα κιλά και χαμηλότερο κέντρο βάρους από το tiger, ενώ αντίθετα, τα ANGEL λειτουργούν υποδειγματικά στην καθημερινή μετακίνηση και πραγματικά εκπληκτικά (για τον χαρακτήρα τους) στις ορεινές διαδρομές και στην εθνική.

Sprinter"Αν βρίσκεις τα Angel ανώτερα σε κρατήματα 2 τινα συμβαίνουν (το ενα ή και τα δύο). 1. Το στύλ σου ταιριάζει περισσότερο με τουριστικό λάστιχο πολύ ομαλής κορώνας 2. Επαθες αυτό που παθαίνουμε όλοι όταν αλλάζουμε ενα παλιό λάστιχο: το καινούργιο μας φαίνεται μαγικό σε σχέση με το φθαρμένο / ξεραμένο / σκονισμένο παλιό και είναι δύσκολο να κάνουμε σύγκριση με το πώς είταν καινούργιο."


Το πρώτο πιστεύω πως το απαντάω παραπάνω. Το δεύτερο δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να ισχύει, από την στιγμή που τα ROSSO τα κράτησα για λιγότερο από έξι μήνες, για 9000 χλμ. Δεν θεωρώ όμως τα ANGEL ανώτερα σε κρατήματα από τα ROSSO. Αυτό που προσπαθώ να πω (και ίσως να μην το καταφέρνω ) είναι πως τα ANGEL είναι καλύτερα σε κάποιους τομείς από τα ROSSO (πόλη, εθνική), ενώ δεν υστερούν ιδιαίτερα στα κομμάτια που τα ROSSO είναι κορυφαία (κλειστό στροφιλίκι και πίστα).

Sprinter"Για εξήγα λίγο περισσότερο..γιατί προχωράει μεν η τεχνολογία αλλά στα θαύματα (κορυφαίο κράτημα, συμπεριφορά ΚΑΙ φοβερή αντοχή) δύσκολα πιστεύω...

(PS. Δεν κατάλαβα ακριβώς τι λές για τα Metzeler, πάντως Pirelli - Metzeler είναι η ίδια εταιρεία και φαντάζομαι μοιράζονται τεχνολογίες. Η ζώνη 0 μοιρών που διαφημίζει το Angel χρησιμοποιείται στα Metz χρόνια - βλέπε Μ3)."


Αν καταφέρουν και βγάλουν 15000 χλμ τα ANGEL χωρίς να μειωθεί η απόδοσή τους δραματικά, τότε μιλάμε για ΘΑΥΜΑ! Η αναφορά που έκανα στην Pirelli και την Metzeler, έχει να κάνει ακριβώς με την προηγούμενη πρόταση. Μου κάνει τρομερή εντύπωση πως η Pirelli κατάφερε να συνδυάσει τα κορυφαία χαρακτηριστικά (κράτημα - συμπεριφορά) με την μεγάλη διάρκεια ζωής του ελαστικού (χαρακτηριστικό των Metzeler) και πιστεύω πως οι Ιταλοί αξιοποίησαν στο έπακρο τα οφέλη της εξαγοράς! Θα μπορούσε κάλλιστα να πει κανείς ότι τα ANGEL και τα Ζ6 interact, έχουν πολλά κοινά σημεία.

Εύχομαι να ξεκαθάρισα κάπως τα πράγματα, αν όχι, έδω είμαστε...

ΥΓ: Η συμπεριφορά τους στην βροχή είναι απλά ΑΨΟΓΗ!
Δημήτρης

Re: Καινούργιο Pirelli sport touring - Angel ST  

  Από: Sprinter στις 08/04/2009 9:20 πμ.

Ετσι που τα περιγράφεις φαίνεται σαν ενα λάστιχο που συνδυάζει πχ τη συμπεριφορά ενος Μ3 με την αντοχή ενος Ζ6. Ενδιαφέρον αν και ακόμα δε πιστεύω στα θαύματα.

Συμφωνώ απόλυτα ότι εκτός από το οδηγικό στύλ και την προσωπική προτίμηση, μεγάλο ρόλο παίζει και το μηχανάκι και το πού κυρίως οδηγείται.

9000 με τα Ροσσο, σε συνθήκες πόλης και εθνικής τα έχουν ξεφτιλίσει, εστω κι αν οπτικά αυτό μπορεί να μη φαίνεται. Και τετραγωνισμός του προφίλ και συσσωμμάτωση σκόνης στο κεντρικό τμήμα, φαντάζομαι πώς καμμια σχέση δεν έχουν με καινούργια. Εδώ τα Μ3 τά άλλαξα στα 10.000 με πολύ ψωμί πάνω τους όσον αφορα το πέλμα, και όταν έβαλα καινούργια Μ3 πάλι, είπα πως έβαλα φοβερό λάστιχο...

Θα είμαι για καινούργιο λάστιχο σε λίγο και προβληματίζομαι. Τα Πιρελλι ακούγονται προκληκτικά και σίγουρα θα τα δοκίμαζα αν ήμουν χιλιομετροφάγος όπως εσύ (ή εγώ παλιά...) ή ετοίμαζα μεγάλο ταξίδι ή οδηγουσα πολύ δικάβαλα. Τώρα δε ξέρω... Θα χρειασθεί πολύ ψυχολογική υποστήριξη για να εμπιστευθώ ενα ST λάστιχο στην Ελλάδα που εχουμε μάθει να πάμε τουλάχιστον μια κατηγορία πιο σπορ (με ότι αυτό σημαίνει για βρεγμένο, ζεστάματα, σταθερότητα κλπ) για χρήση δρόμου μόνο και μόνο λόγω της γαμημένης ασφάλτου που έχουμε. Οταν ακούμε υμνους για ST ή τουριστικό λάστιχο από τους ξένους, εχουμε μάθει να κουνάμε το κεφάλι μας με θλίψη.

Τεσπα, μπαίνουν και αυτά στα υποψήφια: 1. Πάλι Μ3 2. ΒΤ016 3. Rosso 4. Angel ST άλλο κανένας?

Υπάρχει κάποιος που μπορεί να συγκρίνει M3 με Angel?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Καινούργιο Pirelli sport touring - Angel ST  

  Από: JOSBI στις 08/04/2009 9:28 πμ.

Sprinter"Ετσι που τα περιγράφεις φαίνεται σαν ενα λάστιχο που συνδυάζει πχ τη συμπεριφορά ενος Μ3 με την αντοχή ενος Ζ6. Ενδιαφέρον αν και ακόμα δε πιστεύω στα θαύματα.

Συμφωνώ απόλυτα ότι εκτός από το οδηγικό στύλ και την προσωπική προτίμηση, μεγάλο ρόλο παίζει και το μηχανάκι και το πού κυρίως οδηγείται.

9000 με τα Ροσσο, σε συνθήκες πόλης και εθνικής τα έχουν ξεφτιλίσει, εστω κι αν οπτικά αυτό μπορεί να μη φαίνεται. Και τετραγωνισμός του προφίλ και συσσωμμάτωση σκόνης στο κεντρικό τμήμα, φαντάζομαι πώς καμμια σχέση δεν έχουν με καινούργια. Εδώ τα Μ3 τά άλλαξα στα 10.000 με πολύ ψωμί πάνω τους όσον αφορα το πέλμα, και όταν έβαλα καινούργια Μ3 πάλι, είπα πως έβαλα φοβερό λάστιχο...

Θα είμαι για καινούργιο λάστιχο σε λίγο και προβληματίζομαι. Τα Πιρελλι ακούγονται προκληκτικά και σίγουρα θα τα δοκίμαζα αν ήμουν χιλιομετροφάγος όπως εσύ (ή εγώ παλιά...) ή ετοίμαζα μεγάλο ταξίδι ή οδηγουσα πολύ δικάβαλα. Τώρα δε ξέρω... Θα χρειασθεί πολύ ψυχολογική υποστήριξη για να εμπιστευθώ ενα ST λάστιχο στην Ελλάδα που εχουμε μάθει να πάμε τουλάχιστον μια κατηγορία πιο σπορ (με ότι αυτό σημαίνει για βρεγμένο, ζεστάματα, σταθερότητα κλπ) για χρήση δρόμου μόνο και μόνο λόγω της γαμημένης ασφάλτου που έχουμε. Οταν ακούμε υμνους για ST ή τουριστικό λάστιχο από τους ξένους, εχουμε μάθει να κουνάμε το κεφάλι μας με θλίψη.

Τεσπα, μπαίνουν και αυτά στα υποψήφια: 1. Πάλι Μ3 2. ΒΤ016 3. Rosso 4. Angel ST άλλο κανένας?

Υπάρχει κάποιος που μπορεί να συγκρίνει M3 με Angel?"



Τα CORSA III δεν τα σκεφτεσαι καθολου? τα εχω βαλει εδω και 2000χιλ και ειμαι πολυ ικανοποιημενος!
VALE FOR EVER

Re: Καινούργιο Pirelli sport touring - Angel ST  

  Από: Sprinter στις 08/04/2009 11:21 πμ.

Βρε παιδάκι μου τα Corsa III είναι ακόμα πιο σπόρ απο τα Rosso. Σπριντ έχω δεν έχω 675 ουτε Fireblade.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Καινούργιο Pirelli sport touring - Angel ST  

  Από: JOSBI στις 08/04/2009 11:23 πμ.

Sprinter"Βρε παιδάκι μου τα Corsa III είναι ακόμα πιο σπόρ απο τα Rosso. Σπριντ έχω δεν έχω 675 ουτε Fireblade."


Καλα βρε παιδι μου!!!
VALE FOR EVER

Re: Καινούργιο Pirelli sport touring - Angel ST  

  Από: Sprinter στις 08/04/2009 11:36 πμ.

Απλώς λέω ότι δε μπορεί κάποιος να έχει shortlist που περιλαμβάνει από λάστιχο ST μέχρι semi-πισταδόρικο για όποιο μηχανάκι. Καπου πρέπει να τραβήξει τη γραμμή είτε από δώ είτε από εκεί. Αλλιώς και τρελλαίνεται και δείχνει πώς δεν εχει την ωριμότητα να εχει κατανοήσει που πατάει και που βρίσκεται και αυτός και η μηχανή του.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Καινούργιο Pirelli sport touring - Angel ST  

  Από: JOSBI στις 08/04/2009 11:59 πμ.

Sprinter"Απλώς λέω ότι δε μπορεί κάποιος να έχει shortlist που περιλαμβάνει από λάστιχο ST μέχρι semi-πισταδόρικο για όποιο μηχανάκι. Καπου πρέπει να τραβήξει τη γραμμή είτε από δώ είτε από εκεί. Αλλιώς και τρελλαίνεται και δείχνει πώς δεν εχει την ωριμότητα να εχει κατανοήσει που πατάει και που βρίσκεται και αυτός και η μηχανή του."


Ναι σαφως εχει να κανει με το τι θελει ο καθενας και το πως οδηγει! προσωπικα το θελω στριφτερο κι ας εχω κουνηματα στα πολλα.
VALE FOR EVER

Re: Καινούργιο Pirelli sport touring - Angel ST  

  Από: spyro στις 08/04/2009 1:49 μμ.

Νικόλα, μετά απο 5,000χλμ με τα ΒΤ-16 είμαι αρκετά ευχαριστημένος αλλά μοιράζομαι τις ανησυχίες σου. Στις 8-9 Μαΐου ειναι το 36ωρο (1.900 χλμ σε 2 μερες). Εάν κάνω και καμιά βόλτα μέχρι τότε ήθελα να ξέρα εαν θα με κρατήσουν η αν θα χρειαστώ να αλλάξω πριν... είδωμεν

Πάντως εχω αποφασίσει στην επόμενη αλλαγή να δοκιμάσω τα ROSSO. Δεν ξέρω γιατί του Liberal του βγάλανε μόνο 9.000 χλμ εχω ακούσει απο πολλούς οτι χωρίς πίστα σε βγάζουν εύκολα 12.000 χλμ.

Re: Καινούργιο Pirelli sport touring - Angel ST  

  Από: Cpt. Haddock στις 08/04/2009 4:42 μμ.

spyr"Πάντως εχω αποφασίσει στην επόμενη αλλαγή να δοκιμάσω τα ROSSO. Δεν ξέρω γιατί του Liberal του βγάλανε μόνο 9.000 χλμ εχω ακούσει απο πολλούς οτι χωρίς πίστα σε βγάζουν εύκολα 12.000 χλμ. "


Spyro, βάλε τα Metzeler κ θα με θυμηθείς

Και τουριστικά, και "γρήγορη" κορώνα και αντέχουν περιπου 15 χιλ χιλιόμετρα και δεν ειναι και πανάκριβα όπως άλλα
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Καινούργιο Pirelli sport touring - Angel ST  

  Από: Sprinter στις 08/04/2009 4:52 μμ.

15000 μάλλον πολλά λες αν μιλάς για τα Μ3.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Καινούργιο Pirelli sport touring - Angel ST  

  Από: Cpt. Haddock στις 08/04/2009 5:05 μμ.

Sprinter"15000 μάλλον πολλά λες αν μιλάς για τα Μ3."


Ζ6, Ιnteract
"...all I ask is a tall ship and a star to steer her by..."

Re: Καινούργιο Pirelli sport touring - Angel ST  

  Από: spyro στις 08/04/2009 6:11 μμ.

ROADTEC Z6 INTERACT? http://www.metzelermoto.com/web/catalog ... rt_touring



τι σχέση έχουν με τα Μ3 ρε συ Cpt? http://www.metzelermoto.com/web/catalog ... supersport