Ολοι βουρ για 800.... ¶
Από: Aris. στις 05/05/2010 12:48 πμ.
Ο κινητήρας προέρχεται από το Hypermotard 796, δηλαδή πρόκειται για ένα αερόψυκτο, δικύλινδρο, σε διάταξη «L» μηχανικό σύνολο, χωρητικότητας 803 κ.εκ. Η τροφοδοσία του γίνεται μέσω ηλ. ψεκασμού, ενώ οι δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο, κινούνται μέσω του γνωστού δεσμοδρομικού (desmo) σύστηματος της Ducati.
Η απόδοση ωστόσο παρουσιάζεται βελτιωμένη σε σχέση με το Hypermotard, χωρίς όμως η Ducati να διευκρινίζει αν έχουν πραγματοποιηθεί αλλαγές στον κινητήρα. Συγκεκριμένα, η ισχύς φθάνει πλέον τους 87 ίππους στις 8.250σ.α.λ. (Hypermotard: 81 στις 8.000) και η ροπή τα 8 κιλά στις 6.250σ.α.λ. (Hypermotard: 7,7 στις 6.250). Με κάθε επιφύλαξη, υποθέτουμε ότι το κέρδος στην απόδοση, οφείλεται στο διαφορετικό συνδυασμό φιλτροκούτι – εξατμίσεις σε σχέση με το Hypermotard.
Eιναι και μονομπρατσο το ατιμο ... θα το χτυπουσα πολυ ανετα ...