Aris."Daytona 675 SE 11.790 €
GSX-R 1000 K8 11.995 €
GSX-R 750 K9 11.995 €
YZF R6 11.800 €
CBR 600RR8 11.300 €
Σαν να τα ζοριζει λιγο τα πραματα ο Αγλλος..
"
Στο διημερο που ημουνα στις Σερρες, το Daytona μου 2009 το οδηγησε ενας "μπαρμπας", πρωην αγωνιαρης. Πριν το Daytona, οδηγησε ενα CBR600RR 2007 (νομιζω). Το σχολιο του ηταν οτι για να γινει το CBR Daytona, θελει ακομη ενα CBR σε βελτιωσεις, με πιο σημαντικες το μπροστινο και το κιτ κινητηρα.
Σκεφτητε οτι οι τιμες για τα 2008 μοντελα ειναι ολα προσφορες για ξεστοκαρισμα.
Την ιδια μερα οδηγησε και ενα 848 και ενα monster S4R, αυτο με τον κινητηρα του 999.
Απο αυτα τα 4, θα επαιρνε το Daytona ως το πιο ολοκληρωμενο και φιλικο.
Δηλωσε επισης οτι σε σχεση με τα μοντελλα 2006-2008, ειναι αισθητα βελτιωμενο, πραγμα που δεν το περιμενε και του εκανε ιδιαιτερη εντυπωση.
Με το Daytona εκανε και τον καλυτερο χρονο, αναμεσα στα 4 αυτα μοτορια, χωρις ιδιαιτερη πιεση, μιας και δεν ηταν δικα του. Εκανε 1,42 οταν με το δικο του Fazer, με ψιλοχαλια αγωνιαρικο λαστιχο, εκανε 1,39 και με το S4R με σλικ, εκανε 1,44. Το προσωπικο του ρεκορ, 20 χρονια πριν και 20 κιλα λιγοτερα, ειναι 1,29 με διχρονο 250.
Ξαναγυρνωντας στις τιμες, η "Ηλιοφιλ", μ@λ@κιζεται αγριως, γιατι με τη λιρα να εχει πεσει 25% απο το Φθινοπωρο, θα μπορουσε να ριξει κανα χιλιαρικο τις τιμες και να παρει κεφαλια. Αλλα μαλλον τα ξυνουν αγρια και βγαζουν τιμες, σε σχεση με τις τιμες του ανταγωνισμου και οχι με βαση ενα φυσιολογικο κερδος.
"You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". -Marco Simoncelli R.I.P.