Το νεο Daytona 675 στην πίστα της Cartagena ¶
Από: HelenKoR στις 05/01/2009 6:08 μμ.
Εν συντομία λοιπον σας γραφω τις αλλαγές που δέχτηκε η supersport μοτοσυκλέτα της Triumph
3 κιλά ειναι καλά ? να τ' αφήσω ? - τοσα κιλά έχασε το 675 (από 165 σε 162 κιλά)
έχει 400 στροφές περισσότερες (απο 13500 σε 13900 rpm)
απέκτησε 3 αλογα παραπάνω
νέες ακτινικές δαγκάνες monoblock με 15% μεγαλύτερη ισχύ
νέο τελικό εξάτμισης
πιρούνι και αμορτισέρ με νεες εσωτερικές ρυθμίσεις με την δυνατότητα ρύθμισης της συμπίεσης (αργο και γρηγορο)
νεες μπιέλες για μεγαλύτερη αντοχή
μεγαλύτερες χοάνες εισαγωγής για καλύτερη απόδοση στις υψηλές στροφές
νεες βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής
νεος εκκεντροφόρος εξαγωγής
νεο καπάκι εκκεντροφόρων
μεγαλύτερη σε χωρητικότητα μπαταριά (απο 6 σε 8Αh)
η πρωτη σχεση ειναι πιο μακρια
νεο φέρινγκ , νεα φώτα και νεος πίνακας οργάνων
[youtube:zffg1xsj]MuCz1MqB9Uo[/youtube:zffg1xsj]