MV Agusta Dragster 800

MV Agusta Dragster 800  

  Από: Costas στις 07/02/2014 3:57 μμ.

Ανακοινώθηκε το MV Agusta Dragster 800.

MV Dragster 800

Αυτές είναι οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του καινούριου MV Agusta Dragster 800, το οποίο έρχεται με τον τρικύλινδρο κινητήρα 798cc και 125 άλογα.

Το Dragster 800 είχε θεαθεί δύο φορές κατά τη διάρκεια δοκιμών στους δρόμους γύρω από το Varese factory στην Ιταλία, αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που φαίνεται σε εντελώς ολοκληρωμένη μορφή. Η πώλησή του θα ξεκινήσει στην αγορά της Αγγλίας στα μέσα του 2014.

Σύμφωνα με την MV Agusta, το Dragster 800 έχει φτιαχτεί για συναρπαστικές βόλτες με τις "πραγματικές αισθήσεις" και "πραγματικές συγκινήσεις" να είναι μέρος του σχεδιασμού του. Πέρα από το μοτο του marketing πάντως, το Dragster 800 έχει βασιστεί πολύ στο Brutale 800 και μοιράζεται ντεπόζιτο, αναρτήσεις, ψαλίδι, εξατμίσεις και φρένα (παρόλο που το Dragster έχει το τελευταίο Bosch 9+ ABS System) και φυσικά τον 3κύλινδρο κινητήρα.

Ανεξαρτήτως από τα πολλά εξαρτήματα που είναι κοινά, το Dragster δείχνει σημαντικά διαφορετικό από το Brutale 800, λόγω της κομμένης ουράς και το επιβλητικό πίσω τμήμα του ελαστικού το οποίο το κάνει να φαίνεται αρκετά πιο επιθετικό. Το Dragstrer επίσης έχει καινούρια footrests και heelguards όπως και επανασχεδιασμένο μπροστινό φτερό και φανάρι για να σιγουρέψει οτι φαίνεται διαφορετικό από τα υπόλοιπα μοντέλα της MV γκάμας.

Το Dragster θα πωλείται περίπου στις 11.000 λίρες (σχεδόν 13.000 ευρώ) και θα είναι διαθέσιμο σε δύο χρώματα: άσπρο και μεταλλικό γκρι με υποσχόμενο βάρος 167kg άδειο, τα οποίο θα φτάνουν μέχρι τα 190kg με γεμάτο ρεζερβουάρ και τα υπόλοιπα υγρά.

MV Dragster 800 2

MV Dragster 800 3


Πηγή: http://www.motorcyclenews.com

Re: MV Agusta Dragster 800  

  Από: acratosa στις 08/02/2014 2:10 μμ.

εντυπωσιακό!!

Re: MV Agusta Dragster 800  

  Από: voyager1970 στις 05/03/2014 3:40 πμ.

Είναι απο τα πιο όμορφα naked/ street-fighter μοτο της αγοράς, με πάρα πολύ καλά πράματα επάνω της (πλαίσιο, ψαλίδι, αναρτήσεις, φρένα, quickshifter, κλπ)!

Το μοναδικό θέμα που έχει, είναι το μικρό του μέγεθος για αναβάτες απο 1.77m ++ (ομοίως και στο Rivale 800)! Βέβαια στις φωτογραφίες δεν μπορείς να το αντιληφθείς! Μόλις ανέβεις στην σέλα του, νομίζεις πως είναι mini-bike (εάν είσαι πάνω απο 1.80m)

Ενα ακόμη θέμα είναι η έλλειψη stabilizer τιμονιού, μια και τα 125hp και τα 167kg "σηκώνει" τον εμπρός τροχό πάρα πολύ εύκολα και σε έξοδο στροφής, εαν το βάλεις δυνατά, το τιμόνι "κοσκινίζει".

Τέλος, εαν πέρασεις απο βρεγμένο δρόμο έχεις γίνει χάλια (λίαν επιεικώς), μια και το πίσω φτερό είναι σχεδόν ανύπαρκτο!!!

Re: MV Agusta Dragster 800  

  Από: geod στις 05/03/2014 12:17 μμ.

Αυτό το ride by wire είναι απλά άθλιο και αρκετά επικίνδυνο θα έλεγα αν δεν ξέρεις, αφού σε απότομα άνοιγμα του γκαζιού σου σηκώνει την μπροστά ρόδα για πλάκα, είτε έχεις 1η είτε 3η.

Κατα τα άλλα, μου αρέσει πολύ περισσότερο απο τον νορμαλ brutale ενώ όπως είπε και ο φίλος πιο πάνω αν ο δρόμος έχει νερά, γειά σας !

Re: MV Agusta Dragster 800  

  Από: Costas στις 05/03/2014 12:37 μμ.

Μόνο σε μένα φαίνεται περίεργο που όσο πάνε και τρώνε και τη σέλα; Στο τέλος ο οδηγός θα κάθεται στο ντεπόζιτο.
Για τον συνεπιβάτη δεν το συζητάω, ηδη το μισό κ@λομέρι πρέπει να είναι στον αέρα

Re: MV Agusta Dragster 800  

  Από: Tigris3 στις 05/03/2014 11:41 μμ.

Costas"Μόνο σε μένα φαίνεται περίεργο που όσο πάνε και τρώνε και τη σέλα; Στο τέλος ο οδηγός θα κάθεται στο ντεπόζιτο.
Για τον συνεπιβάτη δεν το συζητάω, ηδη το μισό κ@λομέρι πρέπει να είναι στον αέρα "


Ναι αυτή η μόδα τα τελευταία χρόνια που σχεδόν δεν υπάρχει ουρά, ούτε εμένα μου αρέσει. Είναι πιο άσχημα τα μηχανάκια από πίσω. Και φώτα μικροσκοπικά και να στέκονται όπως όπως και όπου περισσέψει λίγο πλαστικό. Σε κανα δυο χρόνια θα τα φοράει ο αναβάτης στην πλάτη του (γιατί ο συνεπιβάτης θα χει πάρει ταξί)!

Re: MV Agusta Dragster 800  

  Από: koukounaros στις 06/03/2014 12:49 πμ.

Πολύ εντυπωσιακό μηχανάκι και με πολύ δυνατά τεχνικα χαρακτηριστικά. για κάποιο περίεργο λόγο όμως δέν μου κάθεται καθόλου καλά το πίσω μέρος του. σάν να είναι ξένο με το υπόλοιπο σώμα της μοτοσικλέτας...