VFR 'adventure' road motorcycle...

VFR 'adventure' road motorcycle...  

  Από: Sprinter στις 15/10/2010 2:27 μμ.

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... aks-cover/

Κάτι σαν τον Τίγρη 1050 ενα πράμα να υποθέσω, μόνο βαρύτερο και δυνατότερο ή σα το μουλτιστράδα?

Ελεος με τα ψηλά στρήτ (θα με βαρέσουν μερικοί αλλά η άποψή μου άποψή μου...)
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: VFR 'adventure' road motorcycle...  

  Από: noxelikos στις 15/10/2010 2:50 μμ.

Sprinter ποιά είναι η γνώμη σου για αυτό το είδος μηχανής;
Εμένα αυτό το υβρίδιο είδος μηχανής μου λέει πολλά.
Αρκεί να μην στερείτε,αν οχι τίποτα,λίγα πράγματα απο κάθε κατηγορία που συνδιάζει.
Όπως multistrada 1200.Μου κάνει αρκετά για την μηχανή του μέλλοντος.
Όλα αυτά είναι απόψεις χωρίς εμπειρία!
Το τονίζω και γι'αυτό σε ρωτάω,για να πεις τα αρνητικά αυτού του είδους μηχανών,να ακουστούν απόψεις και εμπειρίες σίγουρα.

Re: VFR 'adventure' road motorcycle...  

  Από: Sprinter στις 15/10/2010 3:01 μμ.

Εγω εχω πεί κι άλλες φορές πως ψηλά όρθια στρητ δε μου λένε τίποτα. Βαριέμαι να αναλύσω το γιατί, απλώς να πώ πως όλο το πακέτο ειναι χτισμένο πάνω στο δήθεν και όχι στην ουσία. Γιατί ενα στρητ μηχανάκι να συνδυάζει στοιχεία από άλλου τύπου μηχανάκια? Τι χρειάζονται η καρατιμόνα, οι τόσο μεγάλες διαδρομές και η απόσταση από το έδαφος για την άσφαλτο? Τι αρνητικά φορτώνουν ακριβώς αυτά τα βασικά άχρηστα στοιχεία? Γιατί νομίζουν οι περισσότεροι πως μια τελείως όρθια στάση ειναι πιο άνετη σε ταξιδιάρικη μηχανή από μια ελαφρώς σκυμένη? Και τι σημαίνει η εντελώς όρθια στάση για την κάλυψη από τον αέρα αλλά και την αεροδυναμική, στοιχεία βασικά σε μια ταξιδιάρικη μηχανή?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:45, διορθώθηκε 3 φορές συνολικά.

Re: VFR 'adventure' road motorcycle...  

  Από: noxelikos στις 15/10/2010 3:11 μμ.

Sprinter"Εγω εχω πεί κι άλλες φορές πως ψηλά όρθια στρητ δε μου λένε τίποτα. Βαριέμαι να αναλύσω το γιατί, απλώς να πώ πως όλο το πακέτο ειναι χτισμένο πάνω στο δήθεν και όχι στην ουσία."



Ευχαριστώ..

Re: VFR 'adventure' road motorcycle...  

  Από: Sprinter στις 15/10/2010 3:14 μμ.

noxelikos"
Sprinter"Εγω εχω πεί κι άλλες φορές πως ψηλά όρθια στρητ δε μου λένε τίποτα. Βαριέμαι να αναλύσω το γιατί, απλώς να πώ πως όλο το πακέτο ειναι χτισμένο πάνω στο δήθεν και όχι στην ουσία."



Ευχαριστώ.."


να σαι καλά. Είπα κι άλλα τελικώς αν δείς πιο πάνω
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: VFR 'adventure' road motorcycle...  

  Από: noxelikos στις 15/10/2010 3:33 μμ.

Για την στάση του αναβάτη σε ταξίδι,ελπίζω πως δεν υπάρχει άνθρωπος που έχει κάνει ταξίδι (και σε όρθια θέση και σε ελαφρώς σκυφτή) και να διαφωνεί μαζί σου!
Εννοείτε πως η λίγο σκυφτή είναι καλύτερη.
Τώρα για το μηχανάκι,μιλάω για multistrada 1200,δεν είναι ένα στρίτ,που θέλει να συμπεριφέρεται σαν ον-οφ, αλλά ένα ον-οφ που θέλει και λίγο..δεν θα το έλεγα ακριβώς στρίτ..δεν ξέρω πως να το πω..
Ίσως το χαμηλό βάρος να κάνει το μηχανάκι πιο φιλικό.Ούτε το πολύ ελαφρύ όμως είναι για ταξίδι!
Και μπορώ να συνεχίσω και άλλο με τέτοια παραδείγματα.
Όπως η επιλογές ύψους στις αναρτήσεις και στην σκληρότητα..και εδώ δεν θέλουμε ούτε πολύ σκληρό ούτε πολύ μαλακό..
Λέω πάλι μήπως αυτή η κατηγορία δεν έχει πολλά αρνητικά τελικά;
Φίλε Sprinter όπως είδες και γώ με ερωτηματικά είμαι!Δεν το παίζω γνώστης για το θέμα.
Αλλά ναί!Ακούγονται πολύ ωραία!Στην ουσία..Μακάρι να είχα 20χιλιάρικα να το δοκίμαζα!
Και για να καταλήξω κάπου,τα ρωτάω αυτά γιατί το να καταλήξεις σε ένα είδος μηχανής που θα ταιριάξει στον τρόπο ζωής σου γενικά,είναι πολύ δύσκολο!Ενώ με αυτές τις μηχανές , ίσως να γλιτώνεις αρκετά χιλιάρικα στο τέλος!
(Άν βαριέσαι να διαβάσεις άστο!Έγραψα πολλά! )

Re: VFR 'adventure' road motorcycle...  

  Από: Tigrisss στις 18/10/2010 12:41 μμ.

με το tiger εχω κανει πολλές φορες 500-550 χλμ σε ημερησια εκδρομη, δικαβαλος, με γρηγορο ρυθμό, τα μισα εθνικη τα μισα κλειστο επαρχιακο. Οταν γυρναγα σπίτι, ημουν χαλαρός και ξεκούραστος!
χτες πηγα με το ninja στο πορο.....μονοκάβαλο.....ακόμα ποναω σε σημεία του σωματος που ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ οτι μπορει να πονανε!! βεβαια δε το εχω μαθει ακόμα καλά....

ισως αυτη είναι η διαφορά...οτι ενα ψηλό street (και μάλλον όχι SS ) σε παει γρηγορα, το ευχαριστιέσαι, χανεις λίγο απο σταθερότητα / στιβαρότητα και κερδίζεις σε άνεση / ξεκούραση.


μάλλον....

Re: VFR 'adventure' road motorcycle...  

  Από: Sprinter στις 18/10/2010 1:14 μμ.

Tigrisss"με το tiger εχω κανει πολλές φορες 500-550 χλμ σε ημερησια εκδρομη, δικαβαλος, με γρηγορο ρυθμό, τα μισα εθνικη τα μισα κλειστο επαρχιακο. Οταν γυρναγα σπίτι, ημουν χαλαρός και ξεκούραστος!
χτες πηγα με το ninja στο πορο.....μονοκάβαλο.....ακόμα ποναω σε σημεία του σωματος που ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ οτι μπορει να πονανε!! βεβαια δε το εχω μαθει ακόμα καλά....

ισως αυτη είναι η διαφορά...οτι ενα ψηλό street (και μάλλον όχι SS ) σε παει γρηγορα, το ευχαριστιέσαι, χανεις λίγο απο σταθερότητα / στιβαρότητα και κερδίζεις σε άνεση / ξεκούραση.


μάλλον...."


Αμα είχες το σπριντ θα ήσουν μάλλον ξεκουραστότερος.. μάλλον. Τι βοηθάει το ύψος σ' όλα αυτά (εκτός κι αν είσαι 2μέτρα οπότε πάσο)?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: VFR 'adventure' road motorcycle...  

  Από: tharis στις 18/10/2010 1:28 μμ.

To υψος βοηθαει στη "διασκεδαση" ..
. Εμπειρία είναι αυτό που κερδίζεις, όταν δεν κερδίζεις αυτό που θες ..

Re: VFR 'adventure' road motorcycle...  

  Από: johnygalan στις 18/10/2010 4:54 μμ.

Sprinter"
Tigrisss"με το tiger εχω κανει πολλές φορες 500-550 χλμ σε ημερησια εκδρομη, δικαβαλος, με γρηγορο ρυθμό, τα μισα εθνικη τα μισα κλειστο επαρχιακο. Οταν γυρναγα σπίτι, ημουν χαλαρός και ξεκούραστος!
χτες πηγα με το ninja στο πορο.....μονοκάβαλο.....ακόμα ποναω σε σημεία του σωματος που ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ οτι μπορει να πονανε!! βεβαια δε το εχω μαθει ακόμα καλά....

ισως αυτη είναι η διαφορά...οτι ενα ψηλό street (και μάλλον όχι SS ) σε παει γρηγορα, το ευχαριστιέσαι, χανεις λίγο απο σταθερότητα / στιβαρότητα και κερδίζεις σε άνεση / ξεκούραση.


μάλλον...."


Αμα είχες το σπριντ θα ήσουν μάλλον ξεκουραστότερος.. μάλλον. Τι βοηθάει το ύψος σ' όλα αυτά (εκτός κι αν είσαι 2μέτρα οπότε πάσο)?"


Ο συγκεκριμένος είναι όντως δυο μέτρα
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: VFR 'adventure' road motorcycle...  

  Από: Sprinter στις 18/10/2010 5:14 μμ.

Πάσο

[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: VFR 'adventure' road motorcycle...  

  Από: Thimios στις 18/10/2010 6:37 μμ.

Sprinter"
Tigrisss"με το tiger εχω κανει πολλές φορες 500-550 χλμ σε ημερησια εκδρομη, δικαβαλος, με γρηγορο ρυθμό, τα μισα εθνικη τα μισα κλειστο επαρχιακο. Οταν γυρναγα σπίτι, ημουν χαλαρός και ξεκούραστος!
χτες πηγα με το ninja στο πορο.....μονοκάβαλο.....ακόμα ποναω σε σημεία του σωματος που ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ οτι μπορει να πονανε!! βεβαια δε το εχω μαθει ακόμα καλά....

ισως αυτη είναι η διαφορά...οτι ενα ψηλό street (και μάλλον όχι SS ) σε παει γρηγορα, το ευχαριστιέσαι, χανεις λίγο απο σταθερότητα / στιβαρότητα και κερδίζεις σε άνεση / ξεκούραση.


μάλλον...."


Αμα είχες το σπριντ θα ήσουν μάλλον ξεκουραστότερος.. μάλλον. Τι βοηθάει το ύψος σ' όλα αυτά (εκτός κι αν είσαι 2μέτρα οπότε πάσο)?"


Καλησπέρα κι από εμένα.
Έχεις δίκιο sprinter, το ύψος σ' όλα αυτά δεν βοηθάει πουθενά, μάλλον το αντίθετο.
Αλλά την άλλη μέρα θα πάρεις το ίδιο μηχανάκι και θα πας στη δουλεία σου όπου θα χρειαστεί να περάσεις ανάμεσα από μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα, ν' ανέβεις και κατέβεις ένα δύο πεζοδρόμια και το ΣΚ θα πας μια βόλτα στα Μέγαρα και να διασκεδάσεις στην πίστα.

Θέλω να πω ότι με πολύ μικρούς συμβιβασμούς κάνεις σχεδόν τα πάντα με αξιοπρέπεια.

Re: VFR 'adventure' road motorcycle...  

  Από: johnygalan στις 19/10/2010 12:05 πμ.

Thimios"

Αλλά την άλλη μέρα θα πάρεις το ίδιο μηχανάκι και θα πας στη δουλεία σου όπου θα χρειαστεί να περάσεις ανάμεσα από μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα, ν' ανέβεις και κατέβεις ένα δύο πεζοδρόμια και το ΣΚ θα πας μια βόλτα στα Μέγαρα και να διασκεδάσεις στην πίστα.

Θέλω να πω ότι με πολύ μικρούς συμβιβασμούς κάνεις σχεδόν τα πάντα με αξιοπρέπεια. "

+1050
" Ω ΞΕΙΝ, ΑΓΓΕΛΕΙΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ ΟΤΙ ΤΗΔΕ ΚΕΙΜΕΘΑ ΤΟΙΣ ΚΕΙΝΩΝ ΡΗΜΑΣΙ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ"

Re: VFR 'adventure' road motorcycle...  

  Από: Tigrisss στις 19/10/2010 1:05 μμ.

Νίκο ο Γιάννης με πρόλαβε........

1.96 για την ακριβεια....