Για την στάση του αναβάτη σε ταξίδι,ελπίζω πως δεν υπάρχει άνθρωπος που έχει κάνει ταξίδι (και σε όρθια θέση και σε ελαφρώς σκυφτή) και να διαφωνεί μαζί σου!
Εννοείτε πως η λίγο σκυφτή είναι καλύτερη.
Τώρα για το μηχανάκι,μιλάω για multistrada 1200,δεν είναι ένα στρίτ,που θέλει να συμπεριφέρεται σαν ον-οφ, αλλά ένα ον-οφ που θέλει και λίγο..δεν θα το έλεγα ακριβώς στρίτ..δεν ξέρω πως να το πω..
Ίσως το χαμηλό βάρος να κάνει το μηχανάκι πιο φιλικό.Ούτε το πολύ ελαφρύ όμως είναι για ταξίδι!
Και μπορώ να συνεχίσω και άλλο με τέτοια παραδείγματα.
Όπως η επιλογές ύψους στις αναρτήσεις και στην σκληρότητα..και εδώ δεν θέλουμε ούτε πολύ σκληρό ούτε πολύ μαλακό..
Λέω πάλι μήπως αυτή η κατηγορία δεν έχει πολλά αρνητικά τελικά;
Φίλε Sprinter όπως είδες και γώ με ερωτηματικά είμαι!Δεν το παίζω γνώστης για το θέμα.
Αλλά ναί!Ακούγονται πολύ ωραία!Στην ουσία..Μακάρι να είχα 20χιλιάρικα να το δοκίμαζα!
Και για να καταλήξω κάπου,τα ρωτάω αυτά γιατί το να καταλήξεις σε ένα είδος μηχανής που θα ταιριάξει στον τρόπο ζωής σου γενικά,είναι πολύ δύσκολο!Ενώ με αυτές τις μηχανές , ίσως να γλιτώνεις αρκετά χιλιάρικα στο τέλος!
(Άν βαριέσαι να διαβάσεις άστο!Έγραψα πολλά!
)