MotoGP 2017

MotoGP 2017  

  Από: voyager1970 στις 10/02/2017 1:41 πμ.

Αναρτήθηκε και επίσημα το ημερολόγιο του πρωταθλήματος για το 2017.
Φέτος έχουμε έξι (6) εργοστασιακές ομάδες – HONDA, YAMAHA, DUCATI, SUZUKI, APRILIA και την νεόφερτη KTM (στα MotoGP)

H εργοστασιακή ομάδα της HONDA παραμένει (εννοείτε) με τον περσινό πρωταθλητή Marquez αλλά και τον κλασικό Dani τον τρομερό όπου από εκεί θα πάρει και την «σύνταξη» του. Σαν πρώτη δορυφορική ομάδα της HONDA παραμένει η LCR Honda με τον Εγγλέζαρο Cal Crutchlow (7ος στο πρωτάθλημα του ’16, πίσω από τον Pedrosa)

Το στρατόπεδο της εργοστασιακή YAMAHA είναι με τον μπάρμπα-Rossi και τον Maverick Vinales ο οποίος έφτασε την 4η θέση στο πρωτάθλημα του ’16. Εδώ έγκειται να γίνει μεγάλη μάχη μεταξύ τους αφού, ο Vale θα έχει την ύστατη του ευκαιρία για να πάρει τον 10ο παγκόσμιο τίτλο! Κάτι που προσωπικά το θεωρώ πάρα, πάρα, πολύ δύσκολο έως εξωπραγματικό, ο Γιατρός στα 38-έτη του, να πάρει το πρωτάθλημα. Ειδικά εάν αναλογιστεί κανείς το πόσο κοντά είναι οι 4 μεγάλες εργοστασιακές ομάδες – (HONDA, YAMAHA, DUCATI, SUZUKI) και το επίπεδο των αναβατών τους.

Στην Τρίτη Ιαπωνική εργοστασιακή ομάδα της SUZUKI είναι ο μανιακός «δολοφόνος» Andrea Iannone ως πρώτος αναβάτης, ενώ σαν 2ος αναβάτη είναι ο νεόφερτος στα MotoGP, Alex Rins (3ος πέρσι στα Moto2)

Στην ιταλιδάρα εργοστασιακή DUCATI έχουμε σαν πρώτο αναβάτη της τον αχώνευτο Lorenzo (αλλά είναι πιλοτάρα με 5 παγκόσμια πρωταθλήματα) και ως 2ος αναβάτης (ομόσταυλος) θα έχει τον Andrea Dovizioso που παρέμεινε από πέρσι στην ομάδα.


Όσο για τις εργοστασιακές Aprilia και ΚΤΜ… δεν έχω ιδιαίτερες προσδοκίες (όπως και αυτές)!
Ο βασικός λόγος είναι η προβολή τους στους αγώνες και με στόχο να τερματίσουν μέσα στην πρώτη δεκάδα του εκάστοτε αγώνα για να μένουν ευχαριστημένοι οι χορηγοί τους!



Υπόψιν πως πριν 10 μέρες έγιναν οι επίσημες δοκιμές όλων των ομάδων στα MotoGP για το 2017, στην πίστα Sepang της Μαλαισίας (30/1/2017 εως 1/2/2017).
Τον καλύτερο χρόνο έκανε ο πιτσιρικάς Vinales (εργοστασιακή YAMAHA) με 2ο τον Iannone (SUZUKαρα) και 3ος ο περσινός πρωταθληταράς Marquez (που έχει σοβαρέψει πολύ).

Το παράδοξο είναι πως.... ένας Αυστραλός δοκιμαστής της εργοστασιακή DUCATI και ενίοτέ... ερασιτέχνης ψαράς... με το όνομα Casey Stonerρρρ (που είσαι ρε Παγκόσμιε… dimchrist????!!!!) έκανε τον καλύτερο χρόνο την πρώτη μέρα των δοκιμών και τον 8ο καλύτερο στην γενική κατάταξη όλων των δοκιμών!!!!!
Ενώ ο πρωτοκλασάτος αχώνευτος Lorenzo δεν κατάφερε να ξεπεράσει την 10η θέση στην γενική κατάταξη δοκιμών!!! (παραθέτω τις σχετικές λίστες αποτελεσμάτων για μελέτη)

Βέβαια παρατηρώντας τους χρόνους είναι ξεκάθαρο πως η διαφορά μεταξύ των 3 Ιαπωνικών εργοστασιακών ομάδων και των εργοστασιακών DUCATI, είναι εντελώς οριακή (κάτω από 0,3 δευτερόλεπτου)!!!

Αυτό σημαίνει πως φέτος στο πρωτάθλημα θα έχει πολλές και καλές ΜΑΧΕΣ!



Οι ομάδες και οι αναβάτες που απαρτίζουν το φετινό πρωτάθλημα είναι οι εξής:

1. Repsol Honda Team
Marc Marquez
Dani Pedrosa

2. Movistar Yamaha MotoGP
Valentino Rossi
Maverick Vinales

3. Ducati Team
Jorge Lorenzo
Andrea Dovizioso

4. Team Suzuki ECSTAR
Andrea Iannone
Alex Rins

5. Aprilia Racing Team Gresini
Aleix Espargaro
Sam Lowes

6. Red Bull KTM Factory Racing
Pol Espargaro
Bradley Smith

7. Monster Yamaha Tech 3
Johann Zarco
Jonas Folger

8. Octo Pramac Racing
Danilo Petrucci
Scott Redding

9. LCR Honda
Cal Crutchlow
(δεν θα έχουν 2ο αναβάτη)

10. EG 0,0 Marc VDS
Tito Rabat
Jack Miller

11. Pull & Bear Aspar Team
Alvaro Bautista
Karl Abraham

12. Reale Esponsorama Racing
Hector Barbera
Loris Baz



Το φετινό πρόγραμμα αγώνων απαρτίζεται από τους ακόλουθους 18-αγώνες:

FIM World Championship Grand Prix 2017 calendar


Round - Date - Grand Prix - Circuit

1. - 26/03 - Qatar - Losail International Circuit
2. - 09/04 - Argentina - Termas de Río Hondo
3. - 23/04 - U.S.A/ Texas - Circuit of The Americas
4. - 07/05 - Spain - Circuito de Jerez
5. - 21/05 - France - Le Mans
6. - 04/06 - Italy - Autodromo del Mugello
7. - 11/06 - Spain/ Catalunya - Circuit de Barcelona-Catalunya
8. - 25/06 - Netherlands - TT Circuit Assen
9. - 02/07 - Germany - Sachsenring
10. - 06/08 - Czech Republic - Automotodrom Brno
11. - 13/08 - Austria - Red Bull Ring / Spielberg
12. - 27/08 - Great Britain - Silverstone
13. - 10/09 - Italy - Gran Premio di San Marino e della Riviera di Rimini/ Misano World Circuit Marco Simoncelli
14. - 24/09 - Spain /Aragon - MotorLand Aragon
15. - 15/10 - Japan - Twin Ring Motegi
16. - 22/10 - Australia - Phillip Island
17. - 29/10 - Malaysia - Sepang International Circuit
18. - 12/11 - Spain - Comunitat Valenciana/ Ricardo Tormo

Re: MotoGP 2017  

  Από: dimchrist στις 10/02/2017 6:09 μμ.

Μακάρι να έπαιζε λίγο "μπαλίστα" και ο ψαράς αλλά από επιλογή του δεν θα τρέξει ούτε φέτος. Ας ελπίσουμε μπας και τον δούμε σε καμιά Μαλαισία και Αυστραλία σαν wild card.
Ο μπαρμπα Ρόσσι θα συμφωνήσω πολύ δύσκολα θα καταφέρει να πάρει το 10ο πρωτάθλημα και μεταξύ μας αν δε το πάρει φέτος δε θα το πάρει ούτε του χρόνου.
Τον teamate του τον "πιστολά" Βινιάλες τον έχω σαν φαβορί για τον τίτλο μαζί φυσικά με το κωλόπαιδο (αλλά τιμονάρα) Μαρκέθ.
Θεωρώ οι δυό τους θα πάνε μέχρι το νήμα.
Τον Λορένζο τον βάζω τελευταίο και δύσκολα θα καταφέρει να περάσει τον Ντοβιτζιόζο. Ο Ιταλός είναι πολύ σταθερός και το παρτάλι της Ντουκάκι πιο δυνατό/ολοκληρωμένο από ποτέ. Φέτος σίγουρα θα πάρουνε και νίκη/νίκες.
Το Σουζούκι έχει βελτιωθεί πολύ και αν καταφέρουν να βελτιώσουν τη δύναμη του μοτέρ τότε σίγουρα θα ανέβουν στο βάθρο με τον τρελό Ιαννόνε. Τον νεόφερτο Ρινς δε τον βλέπω να καταφέρνει πολλά. Δείχνει να μη του κάθεται καλά η μεγάλη κατηγορία. Ίσως να παίζει ρόλο και η ψυχολογία του που έμεινε εκτός διεκδίκησης του τίτλου στη μοτο2 στους τελευταίους αγώνες και ενώ ήταν φαβορί για τον τίτλο.
Παραπάνω δεν αναφέρθηκε η Απρίλια με ένα αρκετά συμπαθητικό δίδυμο τον Aleix Espargaro και τον Sam Lowes. Λογικά θα τα πάνε καλύτερα από τα ΚΤΜ κυρίως λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας στα MotoGP.
Η φετινή χρονιά δείχνει αν μη τη άλλο ανταγωνιστική (ίσως και περισσότερο από την περσινή). Αναμονή λοιπόν μόλις ενάμιση μήνα μέχρι τον πρώτο (νυχτερινό) αγώνα στο Κατάρ (26/3/17).

Triple Way

Re: MotoGP 2017  

  Από: Tigrisss στις 12/02/2017 7 μμ.

εχω μια περίεργη αίσθηση για το φετινό μαραθώνιο...
τόσο πολύ που ήδη ψωνισα εισιτήρια για το misano!!

πιθανόν να είναι και ο τελευταίος αγώνας του γερο-ροσι στη γειτονιά του, φανταζεστε τι έχει να γίνει...

Re: MotoGP 2017  

  Από: dimchrist στις 13/02/2017 11:57 πμ.

Tigrisss"εχω μια περίεργη αίσθηση για το φετινό μαραθώνιο...
τόσο πολύ που ήδη ψωνισα εισιτήρια για το misano!!

πιθανόν να είναι και ο τελευταίος αγώνας του γερο-ροσι στη γειτονιά του, φανταζεστε τι έχει να γίνει... "


Ωραίος ο Κώστας! Δεν έχω αξιωθεί ακόμα να δω από κοντά MotoGP. Απαράδεκτος!
Ελπίζω σύντομα να κανονίσω κάτι αλλά ίσως εκτός Ιταλίας (αν και φιλοροσσικός). Ίσως Assen, Brno, Jerez είναι πιο πιθανές.

Αν πήγαινα Ιταλία θα επιδίωκα Mugello. Μία που είναι δίπλα στην Φλωρεντία (είναι πολύ ενδιαφέρον πόλη και αν πας οδικός έχει πολύ ωραίο επαρχιακό στροφιλίκι) και από την άλλη είναι ο ναός της ταχύτητας. Ειδικά το μεσαίο κατηφορικό κομμάτι των στροφών Casanova και Savelli και στο καπάκι οι πολύ γρήγορες Arrabbiata 1-2 είναι αρρώστια!

Πάντως τελευταίος αγώνας του γιατρού δεν είναι αφού έχει υπογράψει για μία ακόμα χρονιά (2018). O Μπαρμπα-Ρόσσι θα πάρει σύνταξη σχεδόν στα 39 (16/02/1979). Αν δεν πάρει το 10ο ας παίρνει τουλάχιστον νίκες μέχρι τέλους γιατί του αξίζει να φύγει σαν βασιλιάς.

Triple Way

Re: MotoGP 2017  

  Από: voyager1970 στις 13/02/2017 11:34 μμ.

Salad-box… σαλάτα αλά Ducati racing!!!!

Αν και ο τίτλος ξεγελά τον πολύ κόσμο, για άλλη μια φορά η εργοστασιακή Ducati παρουσιάζει μια πρωτοποριακή καινοτομία στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες !!!

Φέτος υπάρχει απαγόρευση της χρήσης των spoiler στα πλαϊνά των φέριγκ, τα οποία πρώτη η Ducati τα τοποθέτησε στις μοτοσυκλέτες πέρσι (μονά & διπλά) και λειτουργούσαν σαν "αερόφρενα" ώστε να κρατάνε τον μπροστινό τροχό της μοτοσυκλέτα στο έδαφος, ώστε να μην σουζάρει και χάνει χρόνο.

Στην αρχή του 2016 οι άλλες εργοστασιακές εταιρίες χλευάζανε αυτές τις κατασκευές και λέγανε πως δεν τα χρειαζόντουσαν… ΑΛΛΑ γύρω στα μέσα της αγωνιστικής σεζόν, τοποθετήσανε αντίστοιχα πτερύγια (spoilers) ΟΛΕΣ ΤΟΥΣ...!!!


Εδώ θα διερωτηθεί κανείς αφού έχουν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα (anti- wheelie) που κάνουν την ίδια δουλειά, γιατί τα βάζουν;; Ναι μεν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα την κάνουν την δουλειά αυτή, αλλά με κόστος στην παροχή της ισχύος του κινητήρα. Δηλαδή «κόβει» τις στροφές του κινητήρα, με αποτέλεσμα στην έξοδο της στροφής ή στην επιτάχυνση μιας ευθείας να μην μπορεί να δώσει όλη την ισχύ του κινητήρα άμεσα. Δηλαδή κάτι σαν το κόψιμο του traction control, απλά σε πιο χαλαρή μορφή!
Έτσι φέτος η Yamaha τα spoiler τα «έχωσε» εσωτερικά στα πλαϊνά των φέρινγκ, ενώ η Honda «μεγέθυνε» την κεντρική εισαγωγή του αέρα.

Πάμε λοιπόν φέτος στο Salad-box… “σαλάτα αλά Ducati racing”…!!!

Είναι απλά μια ιδέα βασισμένη στις αρχές του φαινόμενου Βεντούρι της Μηχανικής των ρευστών, το οποίο χρησιμοποιείτε ευρέως στα ακροφύσια την κινητήρων αεροσκαφών από το 2ο Π.Π. μέχρι σήμερα, για άμεση απόδοση στην αύξηση της ώση του κινητήρα.

Δηλαδή μέχρι πέρσι, στους αγώνες των MotoGP, τα καυσαέρια δεν μπορούσαν να αξιοποιηθούν και απλά φεύγαν από τις εξόδους των εξατμίσεων.
Φέτος στα εργοστασιακά Ducati, θα μπορεί να τα εκμεταλλευτεί με δύο τρόπους (σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών):
1) Να έχει επιπλέων ιπποδύναμη στις υψηλές στροφές του κινητήρα.
2) Να κρατάνε τον μπροστινό τροχό την μοτοσυκλέτα στο έδαφος (anti- wheelie).

Βέβαια όλα αυτά είναι θεωρητικές εκτιμήσεις και μελέτες από την εργοστασιακή Ducati. Το πόσο αποτελεσματικό θα είναι στους αγώνες… θα το δούμε στην πράξη φέτος!

Re: MotoGP 2017  

  Από: Menkara στις 14/02/2017 9:13 πμ.

Καλημέρα στην ομάδα.
Πολύ ωραία άρθρα για motoGP που αξίζει να διαβάζετε είναι του Mat Oxley και θα τον βρείτε εδώ:
http://www.motorsportmagazine.com/motogp

Συγκεκριμένα ωραία άρθρα για το πως δουλεύουν στο motoGP τα launch control, anti wheelie, traction control κτλ.
http://www.motorsportmagazine.com/opini ... trol-works
http://www.motorsportmagazine.com/opini ... trol-works
http://www.motorsportmagazine.com/opini ... elie-works
http://www.motorsportmagazine.com/opini ... trol-works


see you

Re: MotoGP 2017  

  Από: Tigrisss στις 14/02/2017 10:16 μμ.

dimchris"
Tigrisss"εχω μια περίεργη αίσθηση για το φετινό μαραθώνιο...
τόσο πολύ που ήδη ψωνισα εισιτήρια για το misano!!

πιθανόν να είναι και ο τελευταίος αγώνας του γερο-ροσι στη γειτονιά του, φανταζεστε τι έχει να γίνει... "


Ωραίος ο Κώστας! Δεν έχω αξιωθεί ακόμα να δω από κοντά MotoGP. Απαράδεκτος!
Ελπίζω σύντομα να κανονίσω κάτι αλλά ίσως εκτός Ιταλίας (αν και φιλοροσσικός). Ίσως Assen, Brno, Jerez είναι πιο πιθανές.

Αν πήγαινα Ιταλία θα επιδίωκα Mugello. Μία που είναι δίπλα στην Φλωρεντία (είναι πολύ ενδιαφέρον πόλη και αν πας οδικός έχει πολύ ωραίο επαρχιακό στροφιλίκι) και από την άλλη είναι ο ναός της ταχύτητας. Ειδικά το μεσαίο κατηφορικό κομμάτι των στροφών Casanova και Savelli και στο καπάκι οι πολύ γρήγορες Arrabbiata 1-2 είναι αρρώστια!

Πάντως τελευταίος αγώνας του γιατρού δεν είναι αφού έχει υπογράψει για μία ακόμα χρονιά (2018). O Μπαρμπα-Ρόσσι θα πάρει σύνταξη σχεδόν στα 39 (16/02/1979). Αν δεν πάρει το 10ο ας παίρνει τουλάχιστον νίκες μέχρι τέλους γιατί του αξίζει να φύγει σαν βασιλιάς. "



mugello εχω παει
δε γινεται να μη παω στο san marino, νομιζω εχει και αφορολογητα, κατι θα ψωνίσει και το κοριτσι!
Τωρα, αν το παρει ο γιατρος το πρωταθλημα, πιστεψε με θα είναι η τελευταια του χρονια

Re: MotoGP 2017  

  Από: voyager1970 στις 17/02/2017 12:56 μμ.

Σήμερα τελείωσαν τα δοκιμαστικά στην πίστα του Phillip Island (Αυστραλία)

Γενικά αυτό που φαίνεται ξεκάθαρα, είναι πως ο νέος πιτσιρικάς που πάει καθαρά να διεκδικήσει τον τίτλο για φέτος είναι ο VIÑALES! Κατάφερε το καλύτερο χρόνο από όλους τους άλλους αναβάτες και μόνο ο MARQUEZ μπόρεσε να πλησιάσει τον χρόνο του, μια και μόνο αυτοί οι δύο κατάφεραν να «γυρίσουν» την πίστα στο το 1’.28’’

Ιδού και τα αναλυτικά αποτελέσματα και το σχετικό promo video-clip!

https://www.youtube.com/watch?v=8eMSVlBQ-b8