Αναμενόμενο και καλά έκανε.
Εφόσον δεν μπόρεσε να το κάνει μηχανάκι και να ταιριάξει πάνω σε αυτό μετά από 1,5 χρόνο δε θα μπορούσε να το κάνει άμεσα ανταγωνιστικό.
Στα 33 του χρόνια δε του μένει πλέον καιρός για πειραματισμούς. Ήθελε να είναι ο πρώτος οδηγός που θα έχει πάρει με 3 διαφορετικές εταιρίες παγκόσμιους τίτλους στην μεγάλη κατηγορία αλλά όπως δείχνουν τα πράγματα δε θα το καταφέρει.
Δε πειράζει θα τον δούμε όμως και πάλι να παλεύει για τη νίκη με το πλέον ανταγωνιστικό μηχανάκι.
Η Honda λόγω Repsol (Ισπανικός πετρελαϊκός κολοσσός) ψώνισε από Ισπανία. Διατήρησε/ανανέωσε τον μόνιμα δευτεροτρίτο κοντό Dani Pedrosa και φέρνει από την Moto2 το μεγάλο τους ταλέντο Marc Marquez στη θέση του συνταξιούχου-ψαρά Casey Stoner...
O Rossi θα πάρει τη θέση του Spies ο οποίος είναι πολύ πιθανό να επιστρέψει στα WSBK και στην BMW με το ανταγωνιστικό S1000RR και με teamate τον Marco Melandri.
Στην Ducati η μία από τις δύο θέσεις της εργοστασιάκης έχει κλείσει από τον δουλευταρά Nicky Hayden. Πήγαν να κάνουν οι Ιταλοί το φιάσκο και να μην του ανανεώσουν το συμβόλαιο θέλοντας να φέρουν τον Cal Crutchlow. Όμως οι απανταχού ντουκατίστοι ξεσυκώθηκαν και τους έκραξαν καθώς το Kentucky Kid τους είναι ιδιαίτερα αγαπητό. Τώρα με την αποχώρηση του Vale ακούγεται και το όνομα του teamate του Crutchlow στην Yamaha Tech3 του Ιταλού Andrea Dovizioso.
Το λυπηρό στα φετινά Motogp είναι τα λίγα μηχανάκια που πέρνουν μέρος. Τα CRT (Claiming Rules Team) δε με εντυπωσιάζουν και μεταξύ τους δεν δίνουν ιδιαίτερες μάχες. Μόνο βαθμολογικό ενδιαφέρον για το ποιος θα βγει πρώτος μεταξύ των δύο ART Aprilia (στην ουσία RSV4 είναι αρκετά τροποποιημένο) του Γάλλου Randy de Puniet και Ισπανού Pol Espargaro.
Ας ελπίσουμε να βελτιωθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς η Ducati και να βγάλει μια ανταγωνιστική δορυφορική ομάδα με απευθείας σύνδεση με το εργαστάσιο. Οι αναβάτες που δοκίμασε ο Ιταλός Andrea Iannone & ο Άγγλος Scott Reading πραγματικά αξίζουν να πάρουν μία καλή ευκαιρία στη μεγάλη κατηγορία.
http://www.bikesportnews.com/news-detai ... ewsid=7656Διαφορετικά θα μείνουμε στις μικρες κατηγορίες των Moto3 - Moto2 αλλά και στα WSBK, BSB & AMA που συνεχίζουν και προσφέρουνε πλούσιο θέαμα μέχρι τον τελευταίο γύρο.