χε χε αυτός είναι γνωστός και έχει συζητηθεί πολύ. Το γεγονός είναι πως κάπως έτσι στρώνονται οι αγωνιστικοί κινητήρες από όσο έχω διαβάσει. Με τη διαφορά ότι εκεί δε σε νοιάζει η αντοχή στο χρόνο και ούτε αν κανένας σπάσει κατα το στρώσιμο... Εχει ο τύπος κάποια δίκια και εγώ το λέω πως δε χρειάζεται πολύ πολύ χάιδεμα στο στρώσιμο όσον αφορά σε συνθήκες υπό φορτίο (με άλλα λόγια το sticker στο ρεζερβουάρ σας είναι υπερβολικά συντηρητικό και άλλωστε αλλα γράφει στο manual
.) Δεν θα πάθει ζημιά στο στρώσιμο αν το ανοίξετε κάπως παραπάνω αρκει να σέβεστε τις θερμοκρασίες και το ανεβοκατέβασμα στροφών. Οπως έχω πεί το χειρότερο είναι το κρύο δούλεμα, η υπερθέρμανση και το ρετάρισμα (υπερβολικά χαμηλές στροφές).
Από την άλλη, αν δε σας νοιαζει να καίει λίγο λαδάκι και θεωρείτε ότι θα πείσετε την Τ ότι σωστά κάνετε το στρώσιμο αλλα δυστυχώς έσπασε, ακολουθείστε με ευλάβεια τις συμβουλές του. Μπορεί να δείτε κάνα - δύο αλογακια παραπάνω στο τέλος.
Οσον αφορά στο 'κατσιμο' των ελατηρίων, εχω την εντύπωση ότι οι κινητήρες στροφάρονται στο εργοστάσιο ακριβως για αυτό τον λόγο ούτως ή άλλως. Αν κάποιος ξέρει ας μας πεί.
Ακολουθήστε το δρόμο της γκαμήλας.....