Για πιο λογο να την βαλεις μπρος ? Απαξ και πεσει μια φορα η μπαταρια μετα μη περιμενεις πολλα πραματα...
Γραψε σε ενα χαρτι τα στοιχεια και τις διαστασεις τις μπαταριας και πηγαινε αγορασε μια (ποσο και απο που , αυτο ειναι ενα μεγαλο θεμα
)
Δεν ξερω ποσο καιρο την εχεις την μηχανη, αλλα και η εγγυηση για την μπαταρια ειναι 6μηνες και αυτοι για τα ματια του κοσμου... Στην πραγματικοτητα η μπαταρια δεν εχει εγγυηση(πλην ακραιων εξαιρεσεων).
Αν το gps το περασες σε μαγαζι , πηγαινε ξανα και ζητα μετρησεις/καταναλωσεις του gps οσο ειναι σβηστη η μηχανη. Το ιδιο πρεπει να κανεις και αν εχεις συναγερμο ή -δεν ξερω 'γω τι- αλλα gadgets.
Επισεις, μεγαλο ρολο στην διαρκεια της μπαταριας παιζει η χρηση. Καθημερινη χρηση για τσιγαρα-ψωνια-καφε-δουλεια , Αναψε/σβησε =γονατισμα σε χρονο dt. Οπως μου ειπαν , για να φορτισει -ικανοποιητικα η μπαταρια- με μια βολτα, χρειαζεται -το λιγοτερο- 7 χιλιομετρα με πανω απο 4000 σαλ.
Eμενα -λογω καποιων προβληματων που ειχα στις αρχες και λογω καθημερινης , εντος πολης, χρησης- εχει γονατισει αρκετες φορες . (μαμα yuasa απο τον 9/08) και εχω και συντηρητη που τον χειμωνα... πηγαινε συννεφο... Πλεον ολα δουλευουν νορμαλ (μιζα-οργανα-φωτα) αλλα δεν φτανει για την κορνα και τον συναγερμο οσο ειναι σβηστη... Το πολυμετρο -στους πολους- μου διχνει 12,2-12,8 V (πεσμενη) οταν ειναι σβηστη , 11,7V(
) οταν ανοιγω κεντρικο διακοπτη και ειμαι ετοιμος να βαλω μπρος' και 14+V στο ρελαντι.
Μια καλη , γεματη, μπαταρια πρεπει να εχει μονιμα 13,7+V (αν κανω λαθος διορθωστε με).
Ημουν καπως γενικος αλλα στα ανεφερα για να εχεις , στο περιπου , μια ιδεα για το τι παιζει.
================================================================================================
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.