Παει η μίζα!!τα έσπασε ολα!!

Παει η μίζα!!τα έσπασε ολα!!  

  Από: xristosxal στις 29/05/2010 10:45 πμ.

Λοιπόν παιδιά ακούστε τι έπαθα με το τιγράκι μου.Έχω βγει την κυριακάτικη βόλτα μου με παρέα (ο τίγρης μου 2 gs bmw ενα fjr και ένα r6) και ενώ έχουμε πάρει τα βούνα και γουστάρουμε μετά απο μια στάση και ενώ όλοι παινέυουν το τιγρακι για το πως στρίβει κτλ κτλ καβαλάμε τις μηχανές για να φύγουμε.Παίρνουν όλα μπροστά αλλά το τιγράκι τίποτα..βρε καλό μου βρε χρυσό μου!!τίποτα!!Έδινε ρεύμα έκανε να πάρει και έσβηνε.Ξανά εγω εκεί πατάω μίζα αλλά τίποτα.Άρχισε να μου κάνει και reset στα όργανα μου μηδένιζε τον χιλιομετρίτη βενζίνης μου έδιχνε την θερμοκρασία στο fuel και κάτι τέτοια κουλά.Και καθώς όλοι ήταν πάνω στισ μηχανές τους και με κοιτούσαν έρχεται το αποκορύφομα!!Πατάω άλλη μια φορά παίρνει για λίγο και μόλις σβήνει δίνει μια ανάποδη στη μίζα και ακούγοντε κατι θόρυβοι που δεν θέλω να τους ξανακούσω ποτέ στη ζωή μου!!!Πωωω!!μου φυγε όλη η μαγκιά!!Πάει η μιζα παιδιά δεν άφησε γρανάζι για γρανάζι όρθιο!Τα μάμισε όλα!!διαλύθηκε!!Ρόμπα εγώ οπως καταλαβαίνετε!!Να μη τα πολυλέμε το έσπρωξα με 3η το έβαλα μπρος έκανα 250 χλμ(τοσο απείχε το συνεργείο) το πηγα στον μάστορα ανοίξαμε την μίζα και τα είδαμε μέσα όλα σπασμένα.Ολα τα γρανάζια είχαν χάσει και από 4-5 δόντια.Και τώρα η ερώτηση.Που πήγαν όλα αυτά τα σπασμένα δοντάκια...μήπως στο κάρτερ??πρέπει να ανοιχτεί η μήχανή εκτος της μίζας??Πειράζει που το έκανα 250 χλμ με σπασμένη μίζα??Πείραζει που το έσπρωξα για να πάρει μπροστά??Εχω ξενερώσει παιδιά!Τι λέτε να παίζει??Λέτε να έχω προβλήματα στο μέλλον??Ευχαρίστω προκαταβόλικά.

Re: Παει η μίζα!!τα έσπασε ολα!!  

  Από: Sprinter στις 29/05/2010 11:43 πμ.

Είσαι στην εγγύηση?

Πώς να το παθε αυτό? Φαντάζομαι πρόβλημα με το κόμπλερ. Περίεργο αν ειναι 09 όπως έχεις πεί σε άλλο ποστ.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:43, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Παει η μίζα!!τα έσπασε ολα!!  

  Από: xristosxal στις 29/05/2010 11:50 πμ.

Ναι είναι στην εγγύηση ευτυχώς.Ο μάστορας μου είπε λόγο εξασθενιμένης μπαταρίας..Δεν έδινε τα σωστά volt η μπαταρία και έχασε την μπάλα.(Κάτι τέτοιο).Αλλά δεν μου άνοιξε μοτέρ ή κάτι άλλο εκτός από το καπάκι της μίζας.Περιμένει τα γρανάζια απο Αγγλία θα τα βάλει πάνω θα την κλείσει και όλα ok λέει.Ρε παιδιά τι παίζει?μήπως πρέπει να ανοιχτεί και να ελεγχθεί και κάτι άλλο??Please HELP!!!!!

Re: Παει η μίζα!!τα έσπασε ολα!!  

  Από: Sprinter στις 29/05/2010 11:55 πμ.

Δεν έδινε τα σωστά βολτ και πήρε ανάποδες η μίζα? Δεν ξέρω, ειδικός δεν είμαι, να μας πεί ο αντμιν η ο Φίλιππας αλλά περίεργο μ' ακούγεται αυτό. Πρόβλημα στο κόμπλερ λέω εγώ αλλά όπως είπα τι ξέρω γώ?

Ρε αντμίν, δεν είχαν αλλάξει κάποια στιγμή στον 1050 τη μίζα γιατί είχε προβλημα η αρχικη? Η κάνω λάθος?

Φίλε μου του πότε ακριβώς ειναι το μηχανάκι?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Παει η μίζα!!τα έσπασε ολα!!  

  Από: xristosxal στις 29/05/2010 12:02 μμ.

Κάποιος να μπορέσει να με συμβουλέψει για το πως να το χειρήστω!!
Ανυσήχω για το τιγράκι μου!!
thanks sprinter!!

Re: Παει η μίζα!!τα έσπασε ολα!!  

  Από: Sprinter στις 29/05/2010 12:15 μμ.

Λοιπόν διάβασα λίγο και ο μάστορής σου μπορεί να έχει δίκιο μερικώς. Αδύνατο κόμπλερ μίζας μπορεί να καταπονηθεί από πεσμένη μπαταρία γιατί δεν παίρνει τις σωστές στροφές, το κόμπλερ γλιστράει πιάνει γλιστράει πιάνει και πάνω εκεί μπορεί να σπάσει γρανάζια ή και το κόμπλερ ολόκληρο.

Αν έχεις παλιότερο μοντέλο με το παλιό κόμπλερ εγώ θα ζήταγα αντικατάσταση με το καινούργιο κόμπλερ που φοράνε τα νεότερα μοντέλα. Δεν θυμαμαι από πότε, μπορεί απ' το 08 και έπειτα.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:43, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Παει η μίζα!!τα έσπασε ολα!!  

  Από: xristosxal στις 29/05/2010 12:26 μμ.

Φίλε μου sprinter μακάρι να ήξερα τι είναι το κομπλέρ για να είχα και εγώ μια άποψη.(είμαι ολίγον τι άσχετος με μηχανολογικά).Η μηχανή ειναι 08.Δεν είναι σωστή δουλειά λέτε να αλλαχθεί μόνο η μίζα χωρίς να γίνει περεταιρω έλεγος ε?

Re: Παει η μίζα!!τα έσπασε ολα!!  

  Από: Sprinter στις 29/05/2010 12:31 μμ.

Το κόμπλερ ειναι ενας μηχανισμός σα φυγοκεντρικός συμπλέκτης που παρεμβάλεται μεταξύ του μοτέρ της μίζας και των γραναζιών που μεταφέρουν την κίνηση στο μοτέρ. Εμπλέκεται όταν γυρνά η μίζα και ο κινητήρας δεν γυρίζει και απεμπλέκεται όταν πάρει στροφές ο κινητήρας. Χωρίς αυτό θα ηταν διαρκώς συνδεδεμένο το μοτέρ της μίζας με τον κινητήρα.

Αγγλιστί sprag clutch.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:43, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

Re: Παει η μίζα!!τα έσπασε ολα!!  

  Από: Γιωργος στις 29/05/2010 12:31 μμ.

Η εξασθενημένη μπαταρία είναι αλήθεια οτι ταλαιπωρεί τα κομπλερ μίζας γιατι δουλεύουν με σταγκαλισμό του άξονα που πρόκειτε να γυρίσουν. Για να το καταλάβεις φαντάσου πως με έναν κάβουρα έχεις πιάσει μια σωλήνα και προσπαθείς να τον στρείψεις. Αν βάλεις δύναμη στο σφύξιμο θα τον στρείψεις χωρίς να τον γρατσουνίσεις,αλλίως άν γλυστράει ο κάβουρας πάνω στην σωλήνα θα την τραυματίσει και συνάμα δεν θα μπορέσει και νατην στρείψει. άρα λοιπόν για να καταλάβεις τον συσχετισμό η μπαταρία είναι τα χέρια σου , ο κάβουρας το κόμπλερ και η σωλήνα ο άξονας. Τώρα όσον αφορά τις βλάβες μίζας του τιγρη 1050 μπορεί να είναι με δύο συνέπειες. μίζα+γρανάζι μίζας ή τα προηγούμενα και κόμπλερ. Να προσέξει ό μάστορας σου τα αυλάκια του γαρναζιού της μίζας γιατί μου φαίνεται απίθανο να είναι σε καλή κατάσταση άν έσπασε το διπλανό γρανάζι.
Οσο για τα κομμάτια πρέπει να βγούν και τα τρία καπάκια από την πλευρά της καμπάνας για να καθαριστεί όλη περιοχή και αν δεν βρεθούν ικανοποιητική ποσότητα από γράζια καλό θα ήταν να βγεί η ελαιολεκάνη για καθαρισμό και φυσικά αλλαγή λαδιών και φίλτρου. Η εγγύηση δεν θα σου καλυψει φίλτρο και λάδια αλλά μην τσιγκουνευτείς να τα αλλάξεις

Re: Παει η μίζα!!τα έσπασε ολα!!  

  Από: xristosxal στις 29/05/2010 12:53 μμ.

Δηλαδή πως να το χειριστώ πρέπει να τον υποχρεώσω να τα κάνει τα παραπάνω??Έχω πελαγώσει δεν ξέρω πώς να το χειριστώ.thnx πάντως admin για τον χρόνο σου!

Re: Παει η μίζα!!τα έσπασε ολα!!  

  Από: Sprinter στις 29/05/2010 1:01 μμ.

Να του πείς το εξής

' ΡΕ ΦΙΛΑΡΑ ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΡΕ??? ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΕΖΙΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΕΞΑΕΡΩΘΗΚΑΝ? ΑΝΟΙΞΕ ΤΗ ΚΑΜΠΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΤΕΡ ΜΗ ΓΑΜ***ΣΩ ΚΑΝΑ .... '

και παρομοίως για τα υπόλοιπα.

 Σε βοήθησα στον χειρισμό?

PS Αν το παραπάνω σου ακούγεται λίγο χαμουτζίδικο, μετάφρασέ το στη τοπική διάλεκτο
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Παει η μίζα!!τα έσπασε ολα!!  

  Από: xristosxal στις 29/05/2010 1:26 μμ.

χαχαχαχα!!Λες ε?Να είστε καλά ρε παιδιά αν δεν σας συμβουλευόμουνα θα έτρωγα φόλα μάλλον.(όχι τώρα πως είναι σίγουρο ότι δεν θα φάω)Οπως και να έχει ευχαριστώ!!Πετάχτηκα να τον βρω αλλά είναι κλειστά.Από δευτέρα τώρα.πω τι ήττα έχω φάει!

Re: Παει η μίζα!!τα έσπασε ολα!!  

  Από: ATN PANOS στις 29/05/2010 4:23 μμ.

καλα δεν ακους καθε μερα στις ειδησεις
οτι πηρε μιζα ο ενας και ο αλλος??
ε η δικια σου προτιμησε να σπασει!!

δεν εχω να συμπληρωσω κατι αλλο οι τεχνικοι αναλυτες τα
ειπαν ολα!!
http://www.atn-forever.com

4 wheels move the body, 2 wheels move the soul.

Re: Παει η μίζα!!τα έσπασε ολα!!  

  Από: Aris. στις 29/05/2010 4:27 μμ.

Αν καταλαβα καλα βαρουσες μιζα συνεχεια και εκει που εκανε να παρει και εσκαγε κανα 2 φορες, ξαναεσβηνε και επιανε παλι η μιζα και αντε παλι επαιρνε μπρος για μισο δευτερολεπτο και ξανα ματα εσβηνε ..
Ετσι ?
Ε , αμα ειναι ετσι , μπορει να ειμαι ασχετος , αλλα αδυναμια μπαταριας αυτο... δεν ειναι ...
Εχω μεινει απο μπαταρια αδυναμη, 4-5 φορες ( να τις εκατοστησεις , πες ... ) Η αδυναμη μπαταρια θα γυρισει μια φορα την μιζα και στοπ. Ουτε κομπιαζει ουτε κοβει γραναζια
Αντιθετως, αμα ειναι αδυναμη και δεν παρει με την πρωτη, μετα , οσο και να κρατας πατημενο το μπουτον της μιζας ,δεν θα κανει τιποτα μεχρι να ξανακανει check... Κανω λαθος μαστορια ?

Να σε ρωτησω... Αφοτου το εσκασες με τριτη και ξεκινησες , δουλευε φυσιολογικα ? ρελαντι ειχε ?


Εdit: Για το πως θα το χειριστεις , ο Sprinter σου απαντησε καταλληλα...
Εγω μεσα σε εγγυηση αλλαξα ολακαιρο το μοτερ και μου το λεγανε λες και πηγα για λαδωμα αλυσιδας...
Και... Σιγα μωρε τι εγινε ...
================================================================================================

I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.

Re: Παει η μίζα!!τα έσπασε ολα!!  

  Από: xristosxal στις 29/05/2010 5:43 μμ.

Αφού την έσπρωξα στην αρχή δεν κρατούσε ρελαντι μετά απο κάποια ώρα όμως ναι..Οσο από δούλεμα δούλευε κανονικά.Τι σημαίνει οτί δεν κρατούσε ρελαντί στην αρχή?Η μπαταρία υποθέτω.