Τελικά ύστερα απ την βοήθεια του μάστορα και την προσωπική μου δουλειά, κατάλαβα ότι δεν φταίει ο μαγνήτης, ή μαγνητικό πικ απ, ή απλώς αισθητήρας ταχύτητας, αλλά τα καλώδια που φεύγουν απ αυτόν.
Βραχυκυκλωμένα τελικά ήταν τα δικά μου.
Σύμφωνα με τον μάστορα τις περισσότερες φορές κάποιο καλώδιο κόβεται και έτσι δεν φτάνει το ρεύμα στο κοντέρ.
Ο μαγνήτης σπάει μόνο αφαίρεση της ρόδας και την κακή τοποθέτηση του, κατά την οποία δεν κουμπώνει σωστά ο όλος μηχανισμός και έτσι σπάει. Αυτό βέβαια γίνεται μόνο άμεσα και όχι μετά από κάποια χιλιόμετρα.
Ή θα κουμπώσει σωστά, ή όχι.
Ή θα σπάσει άμεσα, ή όχι.
Τα γράφω όλα αυτά γιατί ο αισθητήρας αυτός είναι ίδιος σε πολλά μοντέλα με τον κινητήρα 955 και απ ότι κατάλαβα οι περισσότεροι μάστορες αντί να μπουν στον κόπο να ψάξουν για κομμένα καλώδια αλλάζουν ολόκληρο τον μηχανισμό, που κοστίζει κοντά στα 180€ μαζί με εργασία.....