ARHS"Νικόλα δεν συμφωνώ για τα progressive ελατήρια και για μερικά άλλα..... αλλά δεν μπορώ να τα αναλύσω τώρα.
Εγώ μιλάω γενικά περι αναρτήσεων "
Εγώ μιλουσα σε όλα τα ποστ μου για το Σπριντ, σαν απάντηση στον Case... Το Σπριντ ώς γνωστό έχει progressive μπροστά με ρύθμιση προφόρτισης μόνο και πίσω προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς (του κώλου επίσης μια και επηρεάζει σαφώς και τη συμπίεση). Τι αλλο να του κάνεις?
Περί progressive, οποτε θές το συζητάω αν και δεν βλέπω τι να συζητήσω μια και είναι γνωστό και προφανές το πρόβλημά τους όσον αφορά το sag (αλλά και στην ρύθμιση της απόσβεσης επαναφοράς που δεν το συζητήσαμε γιατι το Sprint δεν έχει). Οτι και να σου πεί στη θεωρία ο ειδικός, τα progressive το κάνουν μαντάρα και οι συνταγές δεν παίζουν. Στα χωματερά είναι άλλο. Η αν το μόνο που σε νοιάζει είναι η τουρινγκ άνεση, επίσης. (BTW Η Ohlins γραμμικά δίνει...)
Να βάλετε γραμμικά στο Σπριντ? Αν θέλετε να θυσιάσετε αρκετή απο την άνεση, ναι. Το πρόβλημα είναι ότι οι κατεσκευαστές χρησιμοποιουν progressive για να 'βελτιώσουν' κακά πηρούνια με έλλειψη ρυθμίσεων. Το να βάλεις γραμμικά σε αυτά, δεν αλλάζει την κακή ποιότητα και ίσως την κάνει και λίγο πιο προφανή (π.χ. στο διάβασμα του δρόμου με χαμηλές - μέτριες ταχύτητες).
Οπότε τι λέω εγώ παραπάνω? Την προφόρτιση σε αυτή την περίπτωση δεν την χρησιμοποιείς για αυτό που στη θεωρία κάνει αλλά για να 'φάς' όσο χρειάζεται από την αρχική μαλακή διαδρομή των progressive. Αν είσαι τυχερός (βάρος) πέφτει και το sag καπου αποδεκτά. Αν όχι... πάς για ελατήρια...
Για τα μερικά άλλα