ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ..........

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ..........  

  Από: ARHS στις 29/05/2008 9:12 πμ.

Την Τετάρτη 4/6/2008 και ώρα 20:15 στο ΤDMHELLAS θα γίνει σεμινάριο αναρτήσεων απο τον Αντώνη Κοκοτσάκη (Κ-SHOCK).

Ελάτε να το δούμε παρεούλα

Η λέσχη βρίσκεται Δημοσθένους 224 Καλλιθέα.
Η Δημοσθένους είναι η πρώτη μεγάλη παράλληλη της Θησέως προς την μεριά της Ν. Σμύρνης.

Για απορίες και ο,τι άλλο call me η p.m.
Ολα είναι δρόμος..... http://www.tdmhellas.gr

Re: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ..........  

  Από: Case στις 29/05/2008 10:06 πμ.

Καλή ιδέα Άρη, θα προσπαθήσω να περάσω αν μπορέσω (αν και διστάζω να σκαλίσω μόνος μου τις αναρτήσεις)
Recipe for happiness.
1. Lean it.
2. Twist it.
3. Love it.
4. Repeat.

Re: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ..........  

  Από: Sprinter στις 29/05/2008 10:19 πμ.

Δεν έχει και πολλά να σκαλίσεις στο Sprint...

Αν θές έλα να στο σκαλίσω εγώ (ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ειναι σεξουαλική παρενόχληση). Οπως έρχεται το Sprint είναι σκατά. Χρειάζεται να του ρυθμίσεις την προφόρτιση μπρός πίσω για το βάρος σου. Εσύ που σε κόβω κοντά στο average rider weight, θα καταφέρεις να φέρεις την προφόρτιση καλούτσικα, παρόλα τα κωλο-progressive ελατήρια μπροστά. Μετά παίζεις με την απόσβεση επαναφοράς πίσω να μην 'τραμπαλίζει'.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ..........  

  Από: TigerSpy στις 29/05/2008 11:07 πμ.

Θέλω οπωσδήποτε να έρθω, αλλά δεν γνωρίζω γρι από αναρτήσεις (τεχνικά εννοώ). Μπορώ να συζητήσω μόνο εμπειρικά. Πιστεύεις ότι έχει νόημα για μένα το σεμινάριο ή να απευθυνθώ καλύτερα σε κάποιο συνεργείο για να μου τις ρυθμίσουν στα μέτρα μου;

Re: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ..........  

  Από: Sprinter στις 29/05/2008 3:43 μμ.

Οταν βρείς συνεργείο να στις ρυθμίσουν στα μέτρα σου, πες μας κι εμας
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ..........  

  Από: T595 στις 29/05/2008 3:46 μμ.

Sprinter" ....παρόλα τα κωλο-progressive ελατήρια μπροστά. "


Γειά στο στόμα σου! Όποτε το λέω εγώ για τα progressive σκατοελατήρια, με κοιτάζουν όλοι σαν χάνοι! Έχουν όλοι πιπιλήσει καλά την καραμέλλα της white power και των λοιπών progressive ελατηριάδων! Ας μας πει όμως κάποιος, πώς ρυθμίζει κανείς το sag σε progressive ελατήρια, όταν όλη σχεδόν η αρχική διαδρομή καταναλίσκεται στο μαλακό τμήμα του ελατηρίου? Θέλετε ελατήρια μπροστινού; Βάλτε ελατήρια με το σωστό σταθερό Κ (σκληρότητα) για την χρήση/βάρος/μηχανή σας για να ξέρετε τι σας γίνεται.
SELECT * FROM ForumUsers WHERE Clue > 0

0 rows returned

Re: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ..........  

  Από: Sprinter στις 29/05/2008 4:14 μμ.

Ετσι είναι. Βασικά στο Sprint με την προφόρτιση μπροστά, λίγη αλλαγή έχεις στο στατικο sag (υποχώρηση με το βάρος της μηχανής + αναβάτη). Αυτό που θέλεις να κάνεις είναι να ψιλοφάς την μαλακή πρώτη διαδρομή για να μειώσεις το υπερβολικό αρχικό βύθισμα και την αρχική ασάφεια (αν έχεις όρεξη για πολύ ψάξιμο, ρυθμίζεις το δυναμικό sag που είναι και ολη η ουσία με τη χρήση δεματικών στα καλάμια και δοκιμές πορείας). Μετά ρυθμίζεις πίσω την προφόρτιση να φέρεις το μηχανακι στα ίσα του όσο μπορείς. Το πόσο μπορείς παίζει ανάλογα με το βάρος σου. Μπορεί να χρειαστεί και λίγο κατέβασμα της τιμονόπλακας όπως έκανα εγώ.

Επόμενο στάδιο ή αλλαγή λαδιών μπροστά να φέρεις λίγο την απόσβεση μπροστά στα ίσια της, ή αλλαγή μόνο ελατηρίων (δεν το συνιστώ γιατι αμέσως θα δείξει την εξαιρετική ποιότητα του το αμορτισέρ) ή πάς all the way σε ελατήρια / αμορτισέρ (Ohlins εν προκειμένου) και αρχίζεις απ την αρχή.

Πάντως που πήρα λίγο το μελιτζανί που δεν το έχει πειράξει τρόμαξα στα φρένα. Βρέθηκα να κοιτάω το πάτωμα.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ..........  

  Από: ARHS στις 29/05/2008 5:09 μμ.

Καλό είναι για όποιον θέλει να ασχοληθεί με το θέμα αναρτήσεις να παρακολουθήσει κάποιο σεμινάριο η να κάτσει δίπλα σε έμπειρους γνώστες του θέματος για να μαθει ο ίδιος θωρητικά τουλάχιστον στην αρχή, τι του γίνεται, τι θέλει να κάνει, και πώς να πάρει το αποτέλεσμα που θέλει.

Σε μερικά απο αυτά που λέτε συμφωνώ αλλά σε άλλα δεν είναι ακριβώς έτσι..........

Χρειαζεται πολλές ώρες ψαξίματος, μολύβι, και δοκιμές για να δείς τι δυνατότητες υπάρχουν αλλά και να πάρεις το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Ολα είναι δρόμος..... http://www.tdmhellas.gr

Re: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ..........  

  Από: Sprinter στις 29/05/2008 5:11 μμ.

Σε τι δε συμφωνεις βρε Αρη να μαθουμε και εμείς(όσον αφορά στο Sprint με τις περιορισμένες δυνατότητες επέμβασης εννοώ γιατι για αυτό μιλάμε, όχι γενικώς...).
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ..........  

  Από: ARHS στις 29/05/2008 5:45 μμ.

Νικόλα δεν συμφωνώ για τα progressive ελατήρια και για μερικά άλλα..... αλλά δεν μπορώ να τα αναλύσω τώρα.

Εγώ μιλάω γενικά περι αναρτήσεων
Ολα είναι δρόμος..... http://www.tdmhellas.gr

Re: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ..........  

  Από: Sprinter στις 29/05/2008 6:09 μμ.

ARHS"Νικόλα δεν συμφωνώ για τα progressive ελατήρια και για μερικά άλλα..... αλλά δεν μπορώ να τα αναλύσω τώρα.

Εγώ μιλάω γενικά περι αναρτήσεων "


Εγώ μιλουσα σε όλα τα ποστ μου για το Σπριντ, σαν απάντηση στον Case... Το Σπριντ ώς γνωστό έχει progressive μπροστά με ρύθμιση προφόρτισης μόνο και πίσω προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς (του κώλου επίσης μια και επηρεάζει σαφώς και τη συμπίεση). Τι αλλο να του κάνεις?

Περί progressive, οποτε θές το συζητάω αν και δεν βλέπω τι να συζητήσω μια και είναι γνωστό και προφανές το πρόβλημά τους όσον αφορά το sag (αλλά και στην ρύθμιση της απόσβεσης επαναφοράς που δεν το συζητήσαμε γιατι το Sprint δεν έχει). Οτι και να σου πεί στη θεωρία ο ειδικός, τα progressive το κάνουν μαντάρα και οι συνταγές δεν παίζουν. Στα χωματερά είναι άλλο. Η αν το μόνο που σε νοιάζει είναι η τουρινγκ άνεση, επίσης. (BTW Η Ohlins γραμμικά δίνει...)

Να βάλετε γραμμικά στο Σπριντ? Αν θέλετε να θυσιάσετε αρκετή απο την άνεση, ναι. Το πρόβλημα είναι ότι οι κατεσκευαστές χρησιμοποιουν progressive για να 'βελτιώσουν' κακά πηρούνια με έλλειψη ρυθμίσεων. Το να βάλεις γραμμικά σε αυτά, δεν αλλάζει την κακή ποιότητα και ίσως την κάνει και λίγο πιο προφανή (π.χ. στο διάβασμα του δρόμου με χαμηλές - μέτριες ταχύτητες).

Οπότε τι λέω εγώ παραπάνω? Την προφόρτιση σε αυτή την περίπτωση δεν την χρησιμοποιείς για αυτό που στη θεωρία κάνει αλλά για να 'φάς' όσο χρειάζεται από την αρχική μαλακή διαδρομή των progressive. Αν είσαι τυχερός (βάρος) πέφτει και το sag καπου αποδεκτά. Αν όχι... πάς για ελατήρια...

Για τα μερικά άλλα
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ..........  

  Από: ARHS στις 30/05/2008 10:50 πμ.

Σε οτι αφορά το sprint έχεις δίκιο,
Εγώ το βλέπω λίγο πιο γενικά γιατί δεν θα έχουμε πάντα sprint αλλά θα έχουμε αναρτήσεις για να παίζουμε

Για τα μερικά άλλα........
π.χ. ''Επόμενο στάδιο ή αλλαγή λαδιών μπροστά να φέρεις λίγο την απόσβεση μπροστά στα ίσια της‘‘
’’Ας μας πει όμως κάποιος, πώς ρυθμίζει κανείς το sag σε progressive ελατήρια, όταν όλη σχεδόν η αρχική διαδρομή καταναλίσκεται στο μαλακό τμήμα του ελατηρίου’’

Οταν αλλάζουμε τα λάδια + ελατήρια του μπροστινού και κάνουμε τις ρυθμίσεις μας, με την προφόρτιση φροντίζουμε πάντα να διατηρουμε το σωστό ύψος της ανάρτησης. Ετσι έρχεται και η απόσβεση στα ίσα της και έχουμε αρκετά σωστό sag παρά το πρόβλημα των προοδευτικών ελατηρίων .
Ολα είναι δρόμος..... http://www.tdmhellas.gr

Re: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ..........  

  Από: Sprinter στις 30/05/2008 11:26 πμ.

Μα αυτό είναι το πρόβλημα . Σφίγγεις την προφόρτιση στα progressive και ΔΕΝ επηρεάζεται όσο θα περίμενες το sag (και ώς εκ τουτου το ύψος μπροστά). Οι γνωστές συνταγές για το στατικό sag (π.χ. 30% της ωφέλιμης διαδρομής, 20-30mm κλπ) πετάνε απ' το παράθυρο. Μονο με δυναμικές δοκιμές (δηλ. πορεία) μπορείς να βγάλεις κάποια άκρη.

Οσον αφορά την απόσβεση δεν καταλαβαίνω αυτό που λές. Τι δουλειά έχει ο φάντης με το ρετσινόλαδο (προφόρτιση - απόσβεση). Το πρόβλημα της απόσβεσης στα progressive είναι ότι επειδή η απόσβεση πρέπει να ρυθμίζεται σε σχέση με την σκληροτητα του ελατηρίου, δεν υπάρχει μια 'σωστή' απόσβεση. Οταν δουλευει σωστά στην αρχική μαλακή διαδρομή ειναι λαθος για την επόμενη σκληρή και αντίστροφα.

Τέλος πάντων δε θα χαλάσουμε και τις καρδιές μας για τα κωλοελατήρια
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ..........  

  Από: Case στις 30/05/2008 11:33 πμ.

Όχι όχι συνεχίστε παρακαλώ...

Recipe for happiness.
1. Lean it.
2. Twist it.
3. Love it.
4. Repeat.

Re: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ..........  

  Από: Sprinter στις 30/05/2008 11:41 πμ.

Προβοκάτορες γεμίσαμε
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε