Σκουριά σε ντεπόζιτο στα 1000 km και αλλαγή!

Σκουριά σε ντεπόζιτο στα 1000 km και αλλαγή!  

  Από: Bladerunner στις 12/07/2010 7:40 μμ.

Καλησπέρα σε όλους! Έχω ένα Street Triple που αισίως κλείνει τους 2 μήνες. Στο μήνα πάνω, το οδήγησε ένα φιλαράκι μου που και αυτός έχει ST και όταν σταματήσαμε για βενζίνη, παρατήρησε κάτι μαύρες πιτσιλιές στο εσωτερικό του ντεπόζιτου που είναι ορατό, όταν ανοίγεις την τάπα για βενζίνη. Όταν γυρίσαμε σπίτι, με χρήση φακού παρατηρήσαμε ότι είχε σαν "πιτσιλιές" σκουριάς στα πλαινά τοιχώματα και κυρίως στο κάτω μέρος.

Πήγα το επόμενο πρωί τρέχοντας στην Eliofil, έκλεισα ένα ραντεβού για να βγει το ντεπόζιτο για φωτογραφίες και όταν ρώτησα τί γίνεται συνήθως σε αυτή την περίπτωση, η απάντηση του κυρίου που είναι υπεύθυνος για εγγυήσεις χωρίς υπερβολές ήταν αυτή: ' η Triumph δεν το θεωρεί πρόβλημα γιατί δεν επηρεάζεται το μέταλλο, δεν πρόκειται ποτέ να τρυπήσει δηλαδή, έχει ξαναπαρουσιαστεί και δεν το αλλάζει, δεν θα πάθει κανένα πρόβλημα ποτέ η μηχανή, συνέβει από κακή βενζίνη ή γιατί έμεινε πολύ καιρό ακίνητο το μηχανάκι με ελάχιστη βενζίνη!" Βέβαια μου είπε ας μην προτρέχουμε, να δούμε τι θα πουν οι Άγγλοι αλλά η εμπειρία του του λέει ότι δεν θα αλλαχθεί! Μου έδειξε και φωτογραφίες από ένα ντεπόζιτο από ST που ήταν πολύ χειρότερο από το δικό μου και δεν το άλλαξαν στην εγγύηση!

'Οταν άκουσα αυτές τις....... αχαρακτήριστες δικαιολογίες είπα στον κύριο ότι δεν θα δεχθώ τίποτα άλλο εκτός από αλλαγή, γιατί είναι ολοκαίνουριο το μηχανάκι και η σκουριά στο κάτω μέρος μου λέει μόνο ότι μου το πουλήσανε έτσι!

Τελικά μετά από μια εβδομάδα βγήκαν οι φωτογραφίες και η απάντηση βγήκε θετική. Δύο εβδομάδες μετά ήρθε και το ντεπόζιτο και αλλάχθηκε! Μεσολάβησαν και άλλες συζητήσεις που δεν τιμούν καθόλου την Eliofil και ρωτάω: γιατί να ακούσω όλες αυτές τις αηδίες, που μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της εγγύησης με ξενέρωσαν; Υπάρχει άλλος που δεν του το άλλαξαν;

Να σημειώσω τουλάχιστον ότι και ο εν λόγω κύριος και οι μηχανικοί στα κεντρικά, αν και δεν πάω εκεί το μηχανάκι ήταν ευγενικοί σε όλη τη διαδικασία και από τη στιγμή που εγκρίθηκε η εγγύηση το ντεπόζιτο ήρθε εγκαίρως και αλλάχθηκε κατευθείαν!

Re: Σκουριά σε ντεπόζιτο στα 1000 km και αλλαγή!  

  Από: TRIUMPHAKIAS στις 12/07/2010 7:48 μμ.

Καταρχην φιλε μου σου ευχομαι ποτε ξανα καποιο προβλημα!

Συνηθως σκουριες κτλ σε λογικο βαθμο εχουν τα τεποζιτα λογω του οτι ειναι αποθηκευμενα χωρις βενζινη και με υγρασιες κτλ παρουσιαζεται σε ουκ ολιγα μηχανακια αυτο το φαινομενο,οταν ειχα παρει το Gixxer ενας φιλος επαθε το ιδιο προβλημα με εσενα με ιδια μηχανη μονο που εκεινος εμεινε απο φραγμενη τρομπα στα 400χιλ. αποτελεσμα?Σκουρια απο το τεποζιτο.
Αλλαχθηκε φυσικα στην εγγυηση χωρις κουβεντα μιας και το ειδαν και ηταν και κεινος μπροστα,αν δεν ηταν παιζει και να καθαριζαν την τρομπα και γεια σας....

Οταν εννοεις φιλε μου οτι εγινε γρηγορα η αλλαγη ποσο καιρο διηρκησε δηλαδη μεχρι να ερθει το τεποζιτο?
Και Σερρά Σερρά....δικοί μας θα'ναι και πάλι οι δρόμοι....

Re: Σκουριά σε ντεπόζιτο στα 1000 km και αλλαγή!  

  Από: Bladerunner στις 12/07/2010 7:58 μμ.

Σ' ευχαριστώ πολύ!

Το ντεπόζιτο ήρθε 8 εργάσιμες μέρες μετά την έγκριση για αλλαγή,

Re: Σκουριά σε ντεπόζιτο στα 1000 km και αλλαγή!  

  Από: Sprinter στις 12/07/2010 8:21 μμ.

Αγαπητέ κ. Μπλειντράννερ,

Καλά κάνατε κι επιμείνατε. Σε καινούργιο ρεζερβουάρ δεν δικαιολογείται. Η σκουριά όμως σε μεταλλικό ντεπόζιτο είναι θέμα χρόνου. Η Τ σταμάτησε να βάζει πλαστικά ρεζερβουάρ προσφάτως. Πολλοί ελαφρώς αδαείς το θεώρησαν αυτό καλή κίνηση όχι μόνο γιατί παίρνουν ευκολα τανκ-μπαγκ αλλά και γιατί θεωρούν το μεταλλικό 'κάπως', όπως επίσης και γιατί υποτίθεται πως το μεταλλικό επισκευάζεται σε μικρο ζημιές. Αν όμως είχαν λίγη πείρα θα ξέραν καλύτερα, και θα ξέραν πώς με τα πλαστικά αποφεύγονται οι σκουριές, δε παθαίνουν ποτέ τίποτα, και δεν παθαίνουν και μικρολακούβες. Αν η ζημιά είναι τόσο μεγάλη που το πλαστικό σπάσει τότε αυτό συνήθως σημαίνει πώς το μηχανάκι εχει πάθει τόσο μεγάλη ζημιά που το τελευταίο που σε απασχολεί είναι το ρεζερβουάρ. Με αφορμη αυτό να σημειώσω πώς αν η αντλία βενζίνης είναι η ίδια με τα 1050 (ενσωματωμένη με το φίλτρο) ζήτω που καήκατε αν βουλώσει το φίλτρο από σκουριές...

Η Τ απλώς άλλαξε τα πλαστικά σε μεταλλικό στο γενικότερο πνεύμα οικονομίας (όχι για εσάς αλλά για την πάρτη της).

Με εκτίμηση,
Σπριντερ
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Σκουριά σε ντεπόζιτο στα 1000 km και αλλαγή!  

  Από: mixalakis στις 14/07/2010 12:59 μμ.

Καλά έκανες και τους πίεσες, γιατί δυστυχώς η Ελιοφίλ, σε θέματα εγγυήσεων δεν έχει σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και δίνει δικαιώματα να σχολιάζουν μερικοί για την προ Ελιοφίλ εποχή.

Re: Σκουριά σε ντεπόζιτο στα 1000 km και αλλαγή!  

  Από: bekris στις 14/07/2010 1:15 μμ.

Δυστυχώς οι Ελληνάρες ξερόλες είναι παντού...
Πάλι καλά...

Re: Σκουριά σε ντεπόζιτο στα 1000 km και αλλαγή!  

  Από: Sprinter στις 14/07/2010 1:16 μμ.

mixalakis"Καλά έκανες και τους πίεσες, γιατί δυστυχώς η Ελιοφίλ, σε θέματα εγγυήσεων δεν έχει σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και δίνει δικαιώματα να σχολιάζουν μερικοί για την προ Ελιοφίλ εποχή."



Κ. Μιχαλάκη,

Η πρό Ηλιοφίλ εποχή ουσιαστικά ανάγεται στην προιστορία και έχει όνομα 'Μιχάλης Σταγκωνάκης' (κατα τα άλλα συμπαθέστατος συλλέκτης μοτοσυκλετων και οργανωτής μοτο-τουρ δια αλλοδαπους ανα την Ελλάδα, αλλά μαγαζάκι είχε και μεγάλο ποσοστό ευθύνης επίσης για την γενική εντύπωση της κακής 'αντιπροσώπευσης' της Τ στην Ελλάδα), μια και μετά από τότε οι Ηλιόπουλοι με τον εναν ή τον άλλον τρόπο είχαν να κάνουν με την Τ. Πιθανότατα να ήσασταν βρέφος τότε διότι μιλάμε περί τα μέσα του '90 .. Δεν βλέπω ιδιαίτερο πρόβλημα με την κάλυψη εγγύησης από Η, άλλωστε ουσιαστικά τον λόγο έχει η Τ. Ξέρετε εσείς κάτι άλλο?

Παρακαλώ να αποδίδετε τα του καίσαρος τω καίσαρι ή τέλος πάντων ας είστε documented οταν λέτε κάτι. Εβαρέθην να ακούω ας πούμε για εγγλέζικα που λαδώνουν όταν κάποιος δεν ξέρει να συντηρήσει το μηχανάκι του, ενω την φήμη της λαδιέρας την έβγαλε η Τ και η Norton του '50 και του '60 που, παρόλην την διαφωνίαν του Πλοιάχου Βακαλάου, ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχει με την σημερινή Τ παρά μόνο στο όνομα της εταιρείας και των μοντέλων της. Αλλά βέβαια, αγοράζοντας το brand, αγοράζεις και τα θετικά και τα αρνητικά που το ακολουθούν και ώς γνωστόν 'κάλιο να σου βγεί το μάτι παρά τ' όνομα'.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Σκουριά σε ντεπόζιτο στα 1000 km και αλλαγή!  

  Από: Bladerunner στις 14/07/2010 10:01 μμ.

Εγώ βασικά πηγαίνοντας εκεί, νόμιζα ότι η διαδικασία θα ήταν πολύ πιο ανώδυνη. Δηλαδή, "Σκουριασμένο ντεπόζιτο στον ένα μήνα; Συγνώμη για την ταλαιπωρία, δεν το συζητάμε καν θα αλλαχθεί το συντομότερο δυνατόν! Τέλος"

Όχι να κλείσουμε ένα ραντεβού να ξαναέρθεις για φωτογραφίες και η εμπειρία μου μου λέει ότι δεν θα στο αλλάξουν κτλ και στις 2 εβδομάδες που μεσολάβησαν από τη διάγνωση μέχρι την έγκριση για αλλαγή να μ ' έχει φάει η αγωνία! Είναι η πρώτη μου εμπειρία με ολοκαίνουριο μηχανάκι και εγγύηση αλλά έχω αλλάξει δύο καινούρια αυτοκίνητα. Στο τελευταίο μου για παράδειγμα, ένα Ibiza FR του '06, έβλεπα πχ υγρασία στο φανάρι, χωρίς καν ραντεβού πήγαινα και μου το αλλάζανε χωρίς κουβέντα! Και δεν μιλάω για στεγανοποίηση, μιλάω για αλλαγή, καινούριο φανάρι! Και δύο εβδομάδες πριν λήξει η εγγύηση με πήραν τηλ να το πάω για έλεγχο λήξης εγγύησης, εντελώς δωρεάν όπου και έκαναν ένα ολοκληρωμένο έλεγχο σε όλο το αυτοκίνητο μήπως και χρειάζεται κάτι αλλαγή πριν λήξει η εγγύηση!

Δεν συγκρίνω τη Seat και την Triumph σαν εταιρίες, αλλά την ιστορία που δημιουργήθηκε δεν την περίμενα!
Τέλος καλό όμως, όλα καλά, το ντεπόζιτο αλλάχθηκε και παρα τη διαδικασία το έχω ήδη ξεχάσει. Συνεχίζω να απολαμβάνω ανενόχλητος αυτό το υπέροχο μηχάνημα και να του προσθέτω με κάθε ευκαιρία όσα πιο πολλά χμ μπορώ!

Re: Σκουριά σε ντεπόζιτο στα 1000 km και αλλαγή!  

  Από: Sprinter στις 14/07/2010 11:05 μμ.

Αγαπητέ Βλειδρανερ,

Μην αφήνετε να σας επηρεάζει η ερασιτεχνική συμπεριφορά του κάθε ανευθυνουπεύθυνου παπαρίσκου. Στην Ελλάδα ευρίσκεστε, πρέπει να επιδεικνύετε αντοχήν και στωικότητα. Ο συνάδελφος με το Χόνδα στη σημείωση του οποίου είς άλλην ηλεκτρονικήν αγοράν (χρησιμοποιώ την αρχαίαν σημασίαν της λέξεως) εδιασυνδέθην σε άλλο νήμα, και τον λόγο διασύνδεσης δεν αντελήφθη ο συμφορουμίτης Χριστοσχαλ(ασμένος?), έπεσε παραδείγματος χάριν θύμα ημιπονηρού ηλιθίου εξουσιοδοτημένου της Χόνδα που τον έπεισεν πώς τα ηλεκτρικά (και ώς εκ τούτου ο ανορθωτής) δεν εμπίπτουν είς την εγγύησην. Μη το φέρετε βαρέως.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:44, διορθώθηκε 2 φορές συνολικά.

Re: Σκουριά σε ντεπόζιτο στα 1000 km και αλλαγή!  

  Από: Bladerunner στις 14/07/2010 11:40 μμ.

Κύριε Sprinter έχετε απόλυτο δίκιο, πρέπει να μπω στη λογική του να περιμένω τέτοιου είδους καταστάσεις να δημιουργούνται εκεί που δεν υπάρχει λόγος, έτσι ώστε να προστατεύω και την ψυχική μου ηρεμία!

Το "ανευθυνουπεύθυνου παπαρίσκου" είναι η πρώτη φορά που το ακούω, ταιριάζει πιστεύω απόλυτα στην περίπτωση και θα παρακαλούσα να το υιοθετήσω!

Re: Σκουριά σε ντεπόζιτο στα 1000 km και αλλαγή!  

  Από: Sprinter στις 14/07/2010 11:46 μμ.

Bladerunner"

Το "ανευθυνουπεύθυνου παπαρίσκου" είναι η πρώτη φορά που το ακούω, ταιριάζει πιστεύω απόλυτα στην περίπτωση και θα παρακαλούσα να το υιοθετήσω!"


Ελευθέρως. Και εγώ πρό ολίγου το εφηύρα, ίσως υπό την επήρειαν του dry martini.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Σκουριά σε ντεπόζιτο στα 1000 km και αλλαγή!  

  Από: bekris στις 15/07/2010 9:57 πμ.

Sprinter".....

Ελευθέρως. Και εγώ πρό ολίγου το εφηύρα, ίσως υπό την επήρειαν του dry martini."


επ ...

Re: Σκουριά σε ντεπόζιτο στα 1000 km και αλλαγή!  

  Από: xristosxal στις 15/07/2010 11:59 πμ.

[quote="Sprinter"]Αγαπητέ Βλειδρανερ,

Μην αφήνετε να σας επηρεάζει η ερασιτεχνική συμπεριφορά του κάθε ανευθυνουπεύθυνου παπαρίσκου. Στην Ελλάδα ευρίσκεστε, πρέπει να επιδεικνύετε αντοχήν και στωικότητα. Ο συνάδελφος με το Χόνδα στη σημείωση του οποίου είς άλλην ηλεκτρονικήν αγοράν (χρησιμοποιώ την αρχαίαν σημασίαν της λέξεως) εδιασυνδέθην σε άλλο νήμα, και τον λόγο διασύνδεσης δεν αντελήφθη ο συμφορουμίτης Χριστοσχαλ(ασμένος?), έπεσε παραδείγματος χάριν θύμα ημιπονηρού ηλιθίου εξουσιοδοτημένου της Χόνδα που τον έπεισεν πώς τα ηλεκτρικά (και ώς εκ τούτου ο ανορθωτής) δεν εμπίπτουν είς την εγγύησην. Μη το φέρετε βαρέως.[/quote]


Αγαπητέ συμφορουμίτη.Η αλήθεια είναι πως δεν αντελήφθην αρχικά την διασύνδεση με τον συνάδελφο με το honda.Τώρα που το ξανά θίξατε όμως το έπιασα(κάλιο αργά παρά ποτέ) :loco :loco

Θα ήθελα όμως να με διαφωτίσετε για το τι σημαίνει ο όρος <ασμένος> με όμικρον,μιας και τα αρχαία ελληνικά δε μας τα διδάξαν καλά στο σχολείο.

Ευχαριστώ προκαταβολικά

xristosxal

Re: Σκουριά σε ντεπόζιτο στα 1000 km και αλλαγή!  

  Από: Sprinter στις 15/07/2010 12:23 μμ.

Αγαπητέ κ. Χριστοσχαλ,

Ορος 'ασμένος' δεν υπάρχει αλλά ο όρος 'χαλασμένος' υφίσταται εις την Νοελληνικήν... Λογοπαίγνιον ήτο, αλλά μάλλον αποτυχημένο αν κρίνω εκ της ερωτήσεώς σας.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Σκουριά σε ντεπόζιτο στα 1000 km και αλλαγή!  

  Από: SPEED στις 15/07/2010 4:07 μμ.

Αγαπητέ ο ένας αγαπητέ ο άλλος σαν διάλογος από το μικρό σπίτι στο λιβάδι.
Καληνύχτα μαμά καληνύχτα μπαμπά, καληνύχτα κύριε γείτονα.