Σκουριά σε ντεπόζιτο στα 1000 km και αλλαγή! ¶
Από: Bladerunner στις 12/07/2010 7:40 μμ.
Πήγα το επόμενο πρωί τρέχοντας στην Eliofil, έκλεισα ένα ραντεβού για να βγει το ντεπόζιτο για φωτογραφίες και όταν ρώτησα τί γίνεται συνήθως σε αυτή την περίπτωση, η απάντηση του κυρίου που είναι υπεύθυνος για εγγυήσεις χωρίς υπερβολές ήταν αυτή: ' η Triumph δεν το θεωρεί πρόβλημα γιατί δεν επηρεάζεται το μέταλλο, δεν πρόκειται ποτέ να τρυπήσει δηλαδή, έχει ξαναπαρουσιαστεί και δεν το αλλάζει, δεν θα πάθει κανένα πρόβλημα ποτέ η μηχανή, συνέβει από κακή βενζίνη ή γιατί έμεινε πολύ καιρό ακίνητο το μηχανάκι με ελάχιστη βενζίνη!" Βέβαια μου είπε ας μην προτρέχουμε, να δούμε τι θα πουν οι Άγγλοι αλλά η εμπειρία του του λέει ότι δεν θα αλλαχθεί! Μου έδειξε και φωτογραφίες από ένα ντεπόζιτο από ST που ήταν πολύ χειρότερο από το δικό μου και δεν το άλλαξαν στην εγγύηση!
'Οταν άκουσα αυτές τις....... αχαρακτήριστες δικαιολογίες είπα στον κύριο ότι δεν θα δεχθώ τίποτα άλλο εκτός από αλλαγή, γιατί είναι ολοκαίνουριο το μηχανάκι και η σκουριά στο κάτω μέρος μου λέει μόνο ότι μου το πουλήσανε έτσι!
Τελικά μετά από μια εβδομάδα βγήκαν οι φωτογραφίες και η απάντηση βγήκε θετική. Δύο εβδομάδες μετά ήρθε και το ντεπόζιτο και αλλάχθηκε! Μεσολάβησαν και άλλες συζητήσεις που δεν τιμούν καθόλου την Eliofil και ρωτάω: γιατί να ακούσω όλες αυτές τις αηδίες, που μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της εγγύησης με ξενέρωσαν; Υπάρχει άλλος που δεν του το άλλαξαν;
Να σημειώσω τουλάχιστον ότι και ο εν λόγω κύριος και οι μηχανικοί στα κεντρικά, αν και δεν πάω εκεί το μηχανάκι ήταν ευγενικοί σε όλη τη διαδικασία και από τη στιγμή που εγκρίθηκε η εγγύηση το ντεπόζιτο ήρθε εγκαίρως και αλλάχθηκε κατευθείαν!