Τι προβληματα έχετε αντιμετωπίσει με την TRIUMPH??

Τι προβληματα έχετε αντιμετωπίσει με την TRIUMPH??  

  Από: spypetr στις 18/09/2007 4:06 μμ.

Και όταν λέω προβλήματα εννοώ κατασκευαστικά, που είναι μειωτικά της ποιότητας, δηλαδή βλάβες.
Επίσης εννοώ προβλήματα που μπορεί να έχετε αντιμετωπίσει με κάποιον εξουσιοδοτημένο της TRIUMPH.

Εγώ έχω κάποια παράπονα, αλλά δε θα τα γράψω ακόμα.

 

  Από: Aragorn στις 18/09/2007 10:42 μμ.

δεν εχω ιμομπιλαιζερ σε μοντελο 2007!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????αυτο μετραει?

 

  Από: spypetr στις 19/09/2007 12:44 πμ.

Εμένα η κόρνα μου δεν δουλέυει στο ρελαντί.

Το χρώμα του κάρτερ έχει ξεθωριάσει λίγο.

Τα καλώδια ήταν λίγο ότι να ναι, αλλά τα σουλούπωσα

Οι βίδες του αριστερου μαρσπιέ, αλλά και της μανέτας του ποδόφρενου, ξεβιδώνονται για πλάκα.
Ευτυχώς πήρα μια ειδική κόλλα για σπειρώματα και διορθώθηκε το πρόβλημα.

Για να ρυθμίσω τα φώτα, αλλά και για να αλλάξω λάμπα, θα πρέπει να ξεβιδώδω όλη τη μάσκα, μαζί και τον ανεμοθώρακα.

Ρυθμίσεις στην μπροστινή ανάρτηση λείπουν εντελώς.
Δεν ξέρω αν διορθώνεται το κακό με βίδες-ρεγουλατόρους.

Έχω διαροές από την περιοχή της κεφαλής, που προέρχονται από υπερχείλιση και είναι φυσιολογικό αλλά και βρώμικο και σε αγχώνει.

Τα γκριπ, που είναι και θερμαινόμενα, έχουν υποστεί μία φθορά που νομίζεις ότι είναι βρωμιά.



Αυτά.
Υπόψιν έγραψα μόνο τα αρνητικά και τις ελλείψεις και όχι τα θετικά, που είναι πολλά.

Όλα αυτά για το tiger 955i μοντέλο 2004
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:35, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

 

  Από: Tpap στις 13/10/2007 9:39 μμ.

τυπικα κανενα..
απλα εχει σταμπωσει με κατι σαν σκουριες ο λαιμος απο τα μαρσπιε ως την εισοδο του στο τελικο.
μεχρι τωρα της εχω βαλει 14500χλμ.

με ταλαιπωρει η πισω αναρτηση κ ειναι στο προγραμμα να ατην αλλαξω αμεσα.. αυτο δεν θα το χαρακτηριζα ως προβλημα, απλα εμενα δεν με ικανοποιει.

 

  Από: mixalakis στις 03/11/2007 6:39 μμ.

Aragorn"δεν εχω ιμομπιλαιζερ σε μοντελο 2007!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????αυτο μετραει? "


+1
Αν και δεν την έχω πολύ καιρό θα γκρινιάξω για μερικά πραγματάκια που δεν μου αρέσουν.

Όπως είπε και ο Aragon δεν είναι δυνατόν σε μηχανή του 2007 να μην υπάρχει immobilizer και προσθέτω ούτε αλάρμ έχει, ούτε εξωτερική θερμοκρασία. Να πω ότι το fazer που είχα (μοντέλο 2004) τα είχε όλα αυτά!

Ακόμα τα κουμπιά για το trip computer έπρεπε να είναι στο τιμόνι, γιατί εν κινήση είναι αδύνατο να τα πιέσεις.

Κλείνω αυτή την πρώτη αναφορά μου σε παράπονα με το γεγονός ότι στην βροχή ο συνεπιβάτης γίνεται χάλια αφού η προστασία από τα νερά της πίσω ρόδας είναι ανεπαρκής.

 

  Από: Aragorn στις 03/11/2007 9:35 μμ.

πας σαν κοτα

 

  Από: mixalakis στις 04/11/2007 11:31 πμ.

Το πρόβλημα υπάρχει επειδή είναι ψηλή και κοφτή η ουρά και το φτερό είναι πολύ μικρό για να προστατεύσει από τα νερά.

Αν περάσεις από νερά δεν θα λερωθείς και τόσο πολύ.
Σε βροχή όμως κανονική που ο συνεπιβάτης τρώει όλα τα απόνερα
η πλάτη του γίνεται χάλια!

Θα βάλω μπαγκαζιέρα μέσα στην εβδομάδα και νομίζω ότι θα καλύπτει
καλύτερα!

 

  Από: Aragorn στις 04/11/2007 11:49 πμ.

μπρος στα καλη τι ειναι ο πονος?πλακα πλακα πολλες μοτοσυκλετες εχουν την ιδια (ατελεια)

 

  Από: tasskap στις 04/11/2007 11:42 μμ.

Μόλις επέστρεψα από ταξίδι σε βροχή - καταιγίδα με το Τιγράκη και οι παρατηρήσεις μου ήταν οι εξής:

1. Είμαι 1,73 και η ζελατίνα του fairing δεν εξέτρεπε ικανοποιητικά τον αέρα και γινόταν χαμός από θόρυβο. Όταν έσκυβα κανά δυό πόντους τα πάντα ησύχαζαν! Μάλλον πάω για λίγο μεγαλύτερη ζελατίνα.

2. Τα κουμπιά του trip computer είναι άχρηστα εν κινήσει. Για να αλλάξω τις σελίδες έκανα ακροβατικά. Θα βάλω διακόπτη στο τιμόνι γιατί είναι κρίμα τόσες πληροφορίες να μένουν άχρηστες.

3. Παραδόξως δε λερώθηκα σχεδόν καθόλου στην πλάτη όπως φοβόμουν αλλά και η tail bag που είχα έμεινε καθαρή.

4. Αυτό που παρατήρησα επίσης ήταν ότι τα ψυγεία έγιναν κόλ@ς από τα λασπόνερα καθώς το μπροστινό φτερό είναι κοντό πίσω και δεν προστατεύει αρκετά. Καλά για τα νερά δεν πειράζει και τόσο, αλλά μη φάνε τα ψυγεία καμιά πέτρα φοβάμαι. Θέλει το φτερό μια μικρή προέκταση.

5. Τέλος, τα φώτα είναι για κλωτσιές! Έχω αλλάξει τη μικρή σκάλα με μια Bosch +50% και την έχω ρυθμίσει σωστά γιατί φώτιζε τη... ρόδα και μέσα στην πόλη ήταν αποδεκτή. Στην εθνική όμως και με βρεγμένο δρόμο ήμουν και με τη μεγάλη σκάλα αναμμένη και ίσα που έβλεπα! Μάλλον πάω για Xenon...

Πέρα όμως από τις παρατηρήσεις το ταξίδι ήταν μακράν το καλύτερο που έχω κάνει έστω και με αντίξοες συνθήκες! Το μηχάνημα ήταν σταθερότατο, τα φρένα το κάτι άλλο, όσο για το μοτέρ... κάνοντας έτσι τα παραπάνω λεπτομέρειες που σιγά σιγά θα φτιάξω!!!
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:35, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

 

  Από: Sprinter στις 05/11/2007 7:51 πμ.

Για το 1. κοίταξε και το κράνος σου...

Για το 2. αμφιβάλλω αν θα βρείς λύση

Για το 4. η Τ δίνει μια προέκταση εμπρός φτερού που μπαίνει με πριτσίνια, δες αν κάνει στον Τίγρη. Επίσης ψάξε στο ιντερνετ για προστατευτικό πλέγμα ψυγείου αν οι πέτρες είναι αυτές που σε αποσχολούν κυρίως. Υπάρχει ένας Εγγλέζος που φτιάχνει και για τα Τρ. Αν βρώ την σελίδα θα την ποστάρω.

Για το 5. Xenon HID στην μεγάλη σκάλα ίσως είναι η λύση σου. Πρόσεξε να πάρεις από τα καινούργια με ξεχωριστό igniter τα οποία φτάνουν σε θερμοκρασία λειτουργίας και μέγιστη φωτεινότητα σχεδόν άμμεσα. Είναι σημαντικό για την μεγάλη σκάλα. Η Philips έχει τέτοια, τα no-name κινέζικα όχι.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

 

  Από: Aragorn στις 05/11/2007 2:57 μμ.

συμφωνω με τον φιλο για το κρανος,εγω ειμαι 1.89 και δεν εχω προβλημα και εχω την μανισια ανοιχτη εξατμιση μαζι με το προγγραμμα της μαμμας Τ, αλλα να πω οτι οταν ταξιδευω ταμπουρωνομαι κανονικα , επισις φοραω ξενον εδω και 4 μηνες και εχω βρει την υγεια μου(φοραω την Η7 δηλαδη την πορειας)και εχω καταργησει σχεδον την μεγαλη γιατι γινετε η νυχτα μερα μονο με την Η7,και ειναι καινουργειου τυπου με ψιλο μετασχηματιστη και αμεση αποδοση

 

  Από: tasskap στις 05/11/2007 4:55 μμ.

Για το θέμα του trip computer έχω βρει την άκρη και θέλω να βρω λίγο χρόνο για να βάλω το διακόπτη στο grip. Mόλις τελειώσω το project θα προσπαθήσω να ποστάρω φωτό με τη διαδικασία.
Για τα υπόλοιπα έχω βρει λύσεις και σιγά σιγά θα τα μαζέψω, με προτεραιότητα το xenon (μόνο για τη μεσαία σκάλα πάντα μιλάμε).

 

  Από: Sprinter στις 05/11/2007 5:16 μμ.

Η γνώμη μου είναι Xenon στην μεσαία, που γίνεται τελευταία της μόδας, είναι αντικοινωνικό. Λίγο οι προβολείς που δεν είναι για xenon, λίγο οι λάθος ή απρόσεκτες ρυθμίσεις λίγο η φύση των μηχανών λόγω διαφοράς ύψους σε επιτάχυνση ή με επιβάτη, το αποτέλεσμα είναι πώς τυφλώνονται οι άλλοι οδηγοι.

Εγώ που καβαλάω μηχανές 25+ χρόνια και έχω μεγάλη κατανόηση όταν οδηγώ αυτοκίνητο, πραγματικά βλαστημάω, ειδικά με κάτι τύπους που ενοούν να κάθονται στον καθρέπτη μου και να μην προσπερνάνε. Και οδηγώ και σχετικά ψηλό 4χ4. Γνώμη μου πάντα....

Σχετικά με το trip computer πολύ θα με ενδιέφερε να δώ τι λύση έχεις βρεί μια και στο Sprint τουλάχιστον, μια ματια που έριξα στο service manual δεν βλέπω να υπάρχει έξοδος στο CAN bus του instrument panel για αυτή τη λειτουργία. Δηλ. η λειτουργία είναι ενσωματωμένη στο panel και όποια επέμβαση απαιτεί εγχείριση του panel (κολλήσεις στους ακροδέκτες των διακοπτών). Είναι τόσο εύκολο να ανοίξεις το panel στο Tiger? Από αδιαβροχοποίηση αν τ΄ανοίξεις τι γίνεται?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

 

  Από: tasskap στις 06/11/2007 12:37 πμ.

Για τσέκαρε αυτό το thread:

Ενημερωτικά επειδή έχω αγοράσει το service manual, το πανελ των οργάνων ανοίγει με έξι βίδες!

http://www.tiger1050.com/index.php?opti ... pic=2644.0
 Ανανεώθηκε στις 30 Απρ 2020 16:35, διορθώθηκε 1 φορά συνολικά.

 

  Από: Sprinter στις 06/11/2007 7:56 πμ.

Αυτό που λέω λοιπόν κάνανε. Δεν ξέρω αν τα οργανα του Σπριντ ανοίγουν τόσο εύκολα, και είναι και δύσκολο να το διαπιστώσω γιατί θέλει πολύ λύσιμο. Την επόμενη φορά που θα λυθούν τα μπροστινά πλαστικά θα βγάλω το όργανο να το κοιτάξω από κάτω. Στο service manual δεν υπάρχει τίποτα.
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε