Eliofil & Triumph - Τα καλά πρέπει να λέγονται!

Eliofil & Triumph - Τα καλά πρέπει να λέγονται!  

  Από: T595 στις 22/11/2007 7:17 μμ.

Tέλη Μαρτίου '07 αγόρασα μια μεταχειρισμένη Triumph Daytona T595 του 1997 από τα κεντρικά της εταιρείας Ηλιοφίλ, που είναι ο κεντρικός αντιπρόσωπος της Triumph στην Ελλάδα. Από την πρώτη στιγμή άρχισα να αντιμετωπίζω κάποια προβλήματα στην λειτουργία της μοτοσυκλέτας τα οποία και επισκευάστηκαν αμέσως στα πλαίσια της εγγύησης. Προς τα τέλη Ιουλίου όμως και ενώ πήγαινα να δώ έναν φίλο στο Αίγιο, το μοτέρ παρέδωσε πνεύμα.

Σήμερα λοιπόν, επιτέλους, παρέλαβα πλέον ξανά την μοτό μου επισκευασμένη και μπορώ πια να ξανακούσω τον γνήσιο ωμό τρικύλινδρο ήχο της...

Με λίγα λόγια, υπήρξε δυσλειτουργία της ηλεκτρονικής διαχείρισης του μοτερ με αποτέλεσμα στις υψηλές στροφές να κάνει το μοτέρ ό,τι του κατέβαινε, μέχρι που αποφάσισαν οι βαλβίδες και τα πιστόνια να συνάψουν στενές σχέσεις μεταξύ τους. H επισκευή πήρε τόσο χρόνο, λόγω της έλλειψης ανταλλακτικών στο εργοστάσιο της Triumph, κάτι ψιλοδικαιολογημένο αν σκεφτεί κανείς την παλαιότητα της μοτό (είναι πια δεκαετίας), την σπανιότητα της βλάβης και την καταστροφή του εργοστασίου της πριν από 2-3 χρόνια. Μεταξύ άλλων, αλλάχθηκαν:

Ηλεκτρονική
Μπιέλλες - κουζινέτα
Πιστόνια - Ελατήρια
Όλες οι βαλβίδες
καδένα και γλύστρες εκκεντροφόρου
1 Χιτώνιο

Τα χρήματα που πλήρωσα για την επισκευή αυτή ανήλθαν στο ποσό των 66€, πλήρωσα δηλαδή μόνο τα αναλώσιμα, αφού η Ηλιοφίλ κάλυψε όλο το υπόλοιπο κόστος στα πλαίσια της εγγύησης που μου είχε δώσει, όταν αγόρασα την μοτοσυκλέτα! Ξέροντας ότι τα ανταλλακτικά της Τriumph δεν είναι και τα φθηνότερα, υπολογίζω ότι αυτά και μόνο πρέπει να κάνουν πάνω από 4000€!

Με δεδομένο ότι την μοτοσυκλέτα την αγόρασα 4500€, και γνωρίζοντας πως λειτουργεί γενικά ο χώρος, πρέπει να παραδεχτώ ότι η συμπεριφορά της Ηλιοφιλ, με εξέπληξε ευχάριστα. Η επιλογή της να με καλύψει στο 100%, παρά την οικονομική της ζημία, δείχνει ότι πρόκειται για μια σοβαρή εταιρεία που σέβεται το όνομά της και βάζει σε απόλυτη προτεραιότητα την ικανοποίηση των πελατών της.

Με τέτοιες συμπεριφορές δημιουργείται το λεγόμενο Brand Loyalty, σε βαθμό που αυτή τη στιγμή να νοιώθω σχεδόν υποχρεωμένος να διαλέξω πάλι Triumph, όταν θα έλθει η ώρα για καινούργια μηχανή. Και βέβαια το γεγονός του ότι υπάρχει στην γκάμα της μια 675, θα κάνει την επιλογή μάλλον εύκολη...

Βασίλης Τζιώτης
SELECT * FROM ForumUsers WHERE Clue > 0

0 rows returned

 

  Από: Aragorn στις 22/11/2007 7:24 μμ.

ετσι ετσι ,πιστευω πως ολες οι μεγαλες εταιριες που σεβονται τους πελατες τους αλλα και την ιδια την εταιρια ΑΥΤΟ πρεπει να κανουν

 

  Από: spypetr στις 22/11/2007 8:17 μμ.

Δεν πιστεύω ότι έκανε και κάτι φοβερό.
Ότι έκανε, το έκανε μέσα στις νομικές υποχρεώσεις της.
Από τη στιγμή που δίνει εγγύηση, είναι λογικό να καλύψει οποιαδήποτε ζημιά προβλέπεται στην εγγύηση.
Και τα 66ευρώ, μου γεννάν ερωτηματικά.
Οι εταιρίες δίνουν εγγύηση καλής λειτουργίας, με σκοπό μα προσεγγίσουν τον πελάτη, που σαφώς για αυτόν κάτι τέτοιο είναι καθοριστικό για την επιλογή του καταστήματος που θα επιλέξει να αγοράσει τη μοτοσικλέτα του.
Άρα, τις αυτονόητες νομικές υποχρεώσεις των εμπόρων, μη τις θεωρούμε και χάρη.

 

  Από: T595 στις 22/11/2007 9:35 μμ.

spypetr"Δεν πιστεύω ότι έκανε και κάτι φοβερό.
Ότι έκανε, το έκανε μέσα στις νομικές υποχρεώσεις της.
Από τη στιγμή που δίνει εγγύηση, είναι λογικό να καλύψει οποιαδήποτε ζημιά προβλέπεται στην εγγύηση.
Και τα 66ευρώ, μου γεννάν ερωτηματικά.
Οι εταιρίες δίνουν εγγύηση καλής λειτουργίας, με σκοπό μα προσεγγίσουν τον πελάτη, που σαφώς για αυτόν κάτι τέτοιο είναι καθοριστικό για την επιλογή του καταστήματος που θα επιλέξει να αγοράσει τη μοτοσικλέτα του.
Άρα, τις αυτονόητες νομικές υποχρεώσεις των εμπόρων, μη τις θεωρούμε και χάρη."


Έχεις ποτέ μπλέξει με "ελληνάρα" καταστηματάρχη/συνεργειατζή? Ξέρεις πόσες προφάσεις θα μπορούσαν να εφεύρουν για να αποφύγουν μια τόσο ασύμφορη επισκευή ή απλά για να μου σπάσουν τα ούμπαλα? Αν μου έλεγαν ΟΚ στα ανταλλακτικά, αλλά πλήρωσε 1000€ εργασία, τι θα έκανα; Θα τους έκανα μήνυση για να εκδικαστεί του αγίου φούτσου ή θα το δεχόμουνα; Αντ' αυτού, οι άνθρωποι δεν έβγαλαν κιχ! Ούτε μα, ούτε μου, ούτε τίποτα...
SELECT * FROM ForumUsers WHERE Clue > 0

0 rows returned

 

  Από: mixalakis στις 23/11/2007 1:11 μμ.

T595"
spypetr"Δεν πιστεύω ότι έκανε και κάτι φοβερό.
Ότι έκανε, το έκανε μέσα στις νομικές υποχρεώσεις της.
Από τη στιγμή που δίνει εγγύηση, είναι λογικό να καλύψει οποιαδήποτε ζημιά προβλέπεται στην εγγύηση.
Και τα 66ευρώ, μου γεννάν ερωτηματικά.
Οι εταιρίες δίνουν εγγύηση καλής λειτουργίας, με σκοπό μα προσεγγίσουν τον πελάτη, που σαφώς για αυτόν κάτι τέτοιο είναι καθοριστικό για την επιλογή του καταστήματος που θα επιλέξει να αγοράσει τη μοτοσικλέτα του.
Άρα, τις αυτονόητες νομικές υποχρεώσεις των εμπόρων, μη τις θεωρούμε και χάρη."


Έχεις ποτέ μπλέξει με "ελληνάρα" καταστηματάρχη/συνεργειατζή? Ξέρεις πόσες προφάσεις θα μπορούσαν να εφεύρουν για να αποφύγουν μια τόσο ασύμφορη επισκευή ή απλά για να μου σπάσουν τα ούμπαλα? Αν μου έλεγαν ΟΚ στα ανταλλακτικά, αλλά πλήρωσε 1000€ εργασία, τι θα έκανα; Θα τους έκανα μήνυση για να εκδικαστεί του αγίου φούτσου ή θα το δεχόμουνα; Αντ' αυτού, οι άνθρωποι δεν έβγαλαν κιχ! Ούτε μα, ούτε μου, ούτε τίποτα..."


+1
Έτσι είναι. Δεν έχω καμία συμπάθεια στην Ελιοφίλ, αλλά δεν έχω ξαναδεί να δίνει αντιπροσωπεία μεταχειρισμένο με δική της εγγύηση και να αναλαμβάνει την ευθύνη.
Όλοι οι μαντράδες σε αντίστοιχη περίπτωση θα σου έλεγαν ότι εσύ φταις που έκανες κακή χρήση και δεν σε καλύπτει η εγγύηση.

Συγχαρητήρια για την στάση τους.

 

  Από: spypetr στις 24/11/2007 2:42 πμ.

Μ' αρέσει πάντως που το αυτονόητο το κάνουμε και φαίνεται ως χάρη.

Re: Eliofil & Triumph - Τα καλά πρέπει να λέγονται!  

  Από: aimiliosbmw στις 17/06/2008 4:57 μμ.

εμένα γιατι μου φενεται οτι σου βγαζουν ενα πως να το πω...μας εχεις αναγκη και αν θες λογο του οτι ειναι μονοπωλειο.ειμαι λιγο σκληρος αλλα δεν ηταν καθολου ευελικτει οταν πηγα να παρω προσφορα τους για καινουργιο τιγρη!!!

Re: Eliofil & Triumph - Τα καλά πρέπει να λέγονται!  

  Από: aimiliosbmw στις 17/06/2008 5 μμ.

και γω ειμαι της γνωμης οτι ειναι υποχρεωμενει αφου στη δωσανε με εγγυηση δικια τους.σιγουρα ομως θα μπορουσανε να το παιξουν κινεζοι!!!

Re: Eliofil & Triumph - Τα καλά πρέπει να λέγονται!  

  Από: Sprinter στις 17/06/2008 6:08 μμ.

aimiliosbmw"εμένα γιατι μου φενεται οτι σου βγαζουν ενα πως να το πω...μας εχεις αναγκη και αν θες λογο του οτι ειναι μονοπωλειο.ειμαι λιγο σκληρος αλλα δεν ηταν καθολου ευελικτει οταν πηγα να παρω προσφορα τους για καινουργιο τιγρη!!!"


Δηλαδή τι ευέλικτοι να είναι Αιμίλιε? Οι τιμές είναι ίδιες (με διαφορές λόγω ΦΠΑ και ΤΚ) σε όλη την ΕΕ, ενας distributor είναι και 5 dealers, και το συγκεκριμένο μηχανάκι δεν προφταινουν να το πουλάνε και δεν έχουν (ουτε παγκοσμίως) αρκετα για να καλύψουν τη ζήτηση. Εσύ στη θέση τους θα σου έδινες και μια εκπτωση έτσι για τα μάτια σου και μόνο?
[size=150:kwyu1eq0]Να βάλω Amsoil στη φρέζα η κάτι με μικρότερο shear strength αλλά υψηλότερο film strength και καλύτερες απορυπαντικές ιδιότητες? Ε? Τι λέτε? Για το χορτοκοπτικό τι συνιστάται?

Σήμερα φταίνε τα χιτώνια για τα πιστόνια. Αύριο βλέπουμε

Re: Eliofil & Triumph - Τα καλά πρέπει να λέγονται!  

  Από: T595 στις 17/06/2008 6:55 μμ.

Στην Αγγλία παραγγέλνεις και πληρώνεις προκαταβολή σήμερα για street triple και αν το παραλάβεις τον Δεκέμβρη είσαι τυχερός. Η Triumph πουλάει αυτή την στιγμή περισσότερα απ΄οσα μπορεί να παράγει. Απλή εφαρμογή του νόμου προσφοράς και ζήτησης, είναι η στάση της αντιπροσωπείας στο θέμα της τιμής...
SELECT * FROM ForumUsers WHERE Clue > 0

0 rows returned