Re: engine tuning
¶
Από: T595 στις 30/08/2010 10:55 μμ.
Καλησπέρα,
Λοιπόν, το πρότζεκτ έφτασε μέχρι το σημειο να δεθεί το μοτέρ με τους εκκεντροφόρους χρονισμένους, την κεφαλή "σκαλισμένη", την πειραγμένη τριπλέτα αυλών εισαγωγής και μια εξάτμιση τιτανίου της MHP (Mark Hill Performance). Μπήκε πάνω στην μοτοσυκλέτα και έμενε μόνο η ρύθμιση της χαρτογράφισης. Δυστυχώς όμως δεν ήταν γραφτό. Μετά από λίγο, η αυξημένη συμπίεση επιβάρυνε το κόμπλερ, οπότε το μοτέρ ξανακατέβηκε για να το αλλάξουμε και μετά με κάποιον τρόπο αποφάσισε να αρχίσει να ξερνάει από κάπου λάδι μέσα στο κύκλωμα της ψύξης (αλλά όχι ψυκτικό στο κύκλωμα της λίπανσης), οπότε και τα πήρα στο κρανίο και το γύρισα σε στοκ μορφή, εκτός από τους αυλούς εισαγωγής και την εξάτμιση. Καλό και εκπαιδευτικό το εγχείρημα, αλλά πολύς ο χρόνος και ο κόπος και πολλά τα απρόβλεπτα...
SELECT * FROM ForumUsers WHERE Clue > 0
0 rows returned